Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Lapozás: OK   91 / 182
(#) yulo5310 válasza szucsistvan123 hozzászólására (») Máj 15, 2016 / 1
 
Persze,nálam 12 éve teszi a dolgát,még csak rá se kellett nézni ez idő alatt! Ha a többi kütyü is jár hozzá megéri,nekem 7000 be volt két óra,nyomáscsökkentő,lefújószelep.
(#) szucsistvan123 válasza yulo5310 hozzászólására (») Máj 15, 2016 /
 
Üdv! Köszi a választ!
Itt arra gondoltam, hogy ez mennyire minőségi ennyi pénzért.
(#) yulo5310 válasza szucsistvan123 hozzászólására (») Máj 15, 2016 / 1
 
Nem ott olcsó,nálunk drága!!
(#) szucsistvan123 válasza yulo5310 hozzászólására (») Máj 15, 2016 /
 
Jaa!
Köszi még egyszer a választ!
(#) szsrobert válasza witi hozzászólására (») Máj 16, 2016 /
 
A tomegtuntetesek hatasara a kormanyok betilthak a kerek es a palackok hasznalatat.
Mire hasznaltok szenmonoxidot?
(#) Stefi7 hozzászólása Máj 16, 2016 /
 
ismeritek, vagy hasznaltok itt valaki ilyen pompakat ? ?

56195.jpg
    
(#) colobatya válasza Nagy Tamás hozzászólására (») Máj 16, 2016 /
 
Ha jól látom ez egy régi ipari hűtő aggregát kompresszor. De nem 100%, nekem is van hasonló ezért gondolom.
(#) colobatya hozzászólása Máj 16, 2016 /
 
Üdv mindenkinek. Kérdésem az lenne van egy 200l régi hidrofor tartályom mekkora nyomást bírnak ki érdemes kompresszort rá építeni? 6-8 bar nyomást elvisel?
(#) merlingerin válasza colobatya hozzászólására (») Máj 16, 2016 / 1
 
Szia!

Ha gyári, van rajta adattábla. Azon fel van tüntetve. De valószínűleg nem bírja üzemi nyomásként...
(#) ridelife hozzászólása Máj 26, 2016 /
 
Tudnátok javasolni boltot ahol minden kompresszorhoz szükséges eletkronika beszerezhető és budapesten található?
Nyomáskapcsolóból 400v-os kellene de legroszabb esetben is max rakötöm egy 400v-os mágneskapcsolóra.10 bárig tudjon.
Nyomó csövet mágnesszeleppel tehermentesíteném.
Ezen felül kellene egy állítható lefuvató is 10 bárig.
Ha ismertek jó webshopot az is érdekel.
Gondolom más már esetleg túl van ezen a procedúrán és tudja mit honnan érdemes beszerezni.
Előre is nagyon köszönöm.
(#) witi válasza ridelife hozzászólására (») Máj 26, 2016 /
 
Hali!
Resti cégről nem tudok, de én náluk szoktam vásárolni.Van náluk minden ami egy kompresszorhoz kell.
(#) yulo5310 válasza ridelife hozzászólására (») Máj 26, 2016 /
 
Hali! A jófogáson,és a vaterán már 7000 Ft.-tól komplett szereléket kapsz(ny.kapcs,két óra a tartály,ill. az állítható tömlőnyomásnak,biztonsági lefújó szelep,tehermentesítő szelep a nyomóághoz!),és valóban mágneskapcsoló kell a 3 fázishoz.
(#) sznyeg hozzászólása Máj 29, 2016 /
 
Üdv mindenkinek!
Nálam most indul a kompresszor projekt.
Nagyjából megvan mindenem hozzá, szinte csak a legózás van, viszont óvatos duhaj vagyok.
Jikov 4143 fog dolgozni rajta és mielőtt mindent összeraknék, a tömítéseket, szimmeringeket csak kicserélném, mielőtt...
Amilyen szerencsém van, akkor hányná el magát, amikor már minden össze van rakva

Valaki tudja közületek, hogy a fent említett kompresszorhoz hol lehet szimmeringet kapni, vagy hogy típusra milyen való bele?
A forgattyúsházon levő ablakra egyszerű tömítőpapírt fogok vágni, az olajteknőn levő csavarok réz alátétet.
(#) sznyeg válasza Stefi7 hozzászólására (») Máj 29, 2016 /
 
Ezek a kínai ipar remekei.
Pl az Aliexpress-en találhatsz belőle.
(#) elektroncso hozzászólása Máj 29, 2016 /
 
Sziasztok.
Nem pont építés, de kompresszor. Már egy pár éve használunk egy gyári készítésű hobbi kategóriájú kompresszort. Újabban jelentkezik olyan hiba, hogy a kifújt levegő nagyon sok vizet tartalmaz. Szemmel látható a kifújt levegőben a vízcseppek. Ha száraz felületre fújom, akkor víz csapódik le a levegőből, nem is kevés. Először a tartályra gondoltam, hogy sok víz gyűlt fel benne, a víztelenítő csavarral megpróbáltam leengedni, de egyáltalán nem jött ki belőle sok ("pár csepp", persze nyomás alatt fújattam ki). Nem valami ideiglenes vizesedés, mert perceken keresztül fújom ki a levegőt akkor is vizes, sőt minél tovább megy annál rosszabb. A kompresszoron nincs vízleválasztó, de 3 éve használjuk kb. és az utóbbi egy hónapban kezdte. Van valakinek valami ötlete, hogy mit nézzek meg? Vízleválasztóra majd be fogunk ruházni, csak érdekel a hiba oka.
Előre is köszönöm.
(#) witi válasza elektroncso hozzászólására (») Máj 29, 2016 /
 
Hali!
Amikor kinyitod a leeresztő csavart, billentsd meg a tartályt, mert lehet hogy a csonk nagyon belóg a tartályba és nem tud az összes víz kifolyni.Tegyél rá vízleválasztót(levegő előkészítő) és már meg is oldva a probléma.
Amúgy a jelenség oka: a meleg levegő jobban tartja a vizet mint a hideg, és mivel jön a meleg idő nem tud kicsapódni a tartály falán, kis túlzással"ködöt" fúj. Amikor a levegő kitágul, kiereszted, lehűl és kicsapódik belőle a víz
A hozzászólás módosítva: Máj 29, 2016

tartály.JPG
    
(#) elektroncso válasza witi hozzászólására (») Máj 29, 2016 /
 
Köszönöm a válaszod.
Döntögettem én a kompresszort hogy beleszédült. A kompresszor egy aránylag állandó hőmérsékletű helyen dolgozik egy alapsori pincében, kb. 1méterrel a föld fölött. A levegő páratartalma nem magas, semmi nem vizesedik (műhely, fém- illetve famegmunkálás folyik benne, nem rozsdásodnak a csupasz fém anyagok sem. Na jó, ami a földre van letéve az egy kicsit igen.), szóval nem értem. Vízleválasztót fogok beszerezni.

Idézet:
„Amikor a levegő kitágul, kiereszted, lehűl és kicsapódik belőle a víz”

Ebben viszont igazad lesz, mert minél tovább megy annál jobban jelentkezik a probléma, felmelegszik a légsűrítő, és amikor a párás levegőt kifújom, az a hideg pincei levegőben kicsapódik.
Meg fogom próbálni, hogy kiviszem a melegre, ott jelentkezik-e a probléma. Csak az nem fér a fejembe, hogy 3 éve ugyan azon a helyen üzemel és eddig nem jelentkezett a probléma.
(#) elektroszala hozzászólása Máj 29, 2016 /
 
Üdvözletek!
Kaptam egy gagyi praktikeres/kínai kompresszort. Lecseréltem rajta a nyomáskapcsolót, de mindíg csontra ki kell engednem belőle a levegőt, hogy elinduljon, egyébként csak szenved a motor. Van valami állítási lehetőség, vagy mit tudok megnézni? A nyomáskapcsoló vadi új , de kína, ebay-es szóval lehet rossz is...
A hozzászólás módosítva: Máj 29, 2016
(#) zolika60 válasza elektroszala hozzászólására (») Máj 29, 2016 /
 
A nyomáskapcsolóra megy egy vékony cső, ami leálláskor a nyomóoldal csövéből kiengedi a nyomást. Ha ez megtörténik, akkor a visszacsapószelep rossz.
(#) szsrobert válasza elektroncso hozzászólására (») Máj 30, 2016 /
 
Vezess a legszurojebe kintrol paraszegenyebb levegot.
A legjobb ha a szegeny para be se jut a kompresszorba, tartalyba (korrozio,rozsda).
(#) ridelife hozzászólása Máj 31, 2016 /
 
Köszönöm a tanácsokat.Meg is rendeltem a szűkséges alkatrészeket.
Találtam 3 fázisra nyomáskapcsolót.italtecnica pta12 néven találtok rá.5000ft és van rajta tehermentesítő is.
Egy kérdés:
Akinek tk 200-asa van hogy oldja megy a feltöltő cső csatlakozását a kompresszorhoz?
Jelenleg gyári rajta a menet (M24x1,5) de alig találok nagy átmérőjü préselt fittinges csövet hozzá.
Ti hogyan oldottátok meg?
Ugyancsak felmerül a kérdés a légszűrő esetében is.
(#) elektroncso válasza szsrobert hozzászólására (») Máj 31, 2016 /
 
Ez jó ötlet, ki fogom próbálni.
(#) sznyeg hozzászólása Jún 1, 2016 /
 
Sziasztok!
Ha valaki szintén Jikov 4143-ban (Tatra / Liaz légsűrítő) gondolkozik és biztosra akar menni, itt a gyári alkatrész lista.
(#) diogabi hozzászólása Jún 3, 2016 /
 
Sziasztok!
CSatlakoznék a kompresszor építők népes táborához. Lenne is mindjárt egy olyan kérdésem, hogy aki lpg tartályból épített kompresszort, az a tartályból való kimenteket hogyan oldotta meg? Menetes anyát hegesztett a tartályra, vagy csövet hegesztett fel? Köszi a segítséget!
(#) elektroszala válasza szsrobert hozzászólására (») Jún 5, 2016 /
 
Na ez a ciki, mikor egy elgépelt szövegen elgépelt ÉS ékezet nélküli szöveggel viccelődsz...
A hozzászólás módosítva: Jún 5, 2016
(#) elektroszala válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 5, 2016 /
 
Köszönöm!
(#) BarnaPili válasza diogabi hozzászólására (») Jún 6, 2016 /
 
Hello!
Mi édesapámmal az egyetlen lukat használtuk a tartályon. Lett esztetgálva egy megfelelő alakú fedlap a hat furattal a kis imbuszcsavaroknak,gumigyűrűs tömítéssel.Oda,ahova a töltő,ürítő,óra szerelvény ment régen. A vízleeresztés egy csavarral lesz megoldva alulról. Egy IFA kompresszor van rajta,nyomáskapcsolóval. Sajnos a befejezés elmaradt,vagyis az már rám maradt.
István
(#) razor01 hozzászólása Jún 6, 2016 /
 
Sziasztok!
Tudna valaki ajánlani egy olyan webshop-ot ahol kimondottan kompresszorokhoz tartanak réz fittingeket 1/8"-akár a 2" méretig tehát ahol egy helyen be lehet szerezni mindent.
Előre is köszönöm .
(#) csavarkulcs válasza razor01 hozzászólására (») Jún 6, 2016 /
 
Én egy hűtőkopresszorra teszek egy ilyet, és egy szódáspalackot. Tapasztalataim szerint a kompresszort nem szabad bedugva hagyni ha töltőelektronika van rajta, mert ha ereszt (házinál ez gyakori probléma) akkor magától elindul, így pedig nem maradhat bedugva.Ha 8 bárnál nagyobb lenne a nyomás a szelep egy kicsit kinyit, és kiereszt hogy ne robbanjon fel.

Íme az oldal ami kell neked:Bővebben: Link
Itt kapni lehet csavarkompresszort, meg dugattyúsat is, szabadtengelyvéggel.
Meg szerelvényt is.
(#) Borzy hozzászólása Jún 6, 2016 /
 
Üdv. Örököltem egy félig összerakott házi kompresszort. Motor hiányzik róla. Van rajta mérő óra. Az a kérdésem, hogy hogyan kell azt meg csinálni, hogy az óra kapcsolja a motort. Válaszokat/segítséget előre is köszönöm
Következő: »»   91 / 182
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem