Fórum témák
» Több friss téma |
A enyém ugyan ez. Első körben az immora gondolnék, mint tipikus gyújtástiltásra. Pót kulcs nincs véletlenül, hogy ezt ki tudnád próbálni? Biztosítékok rendben vannak az akkun lévő főbiztosítékoknál?
Immo 100% hogy oké és minden létező biztosítékot már átnéztem.
Azt honnan tudod, hogy nincs szikra? A fojtószelep működéséről levett légszűrőháznál győződsz meg? Az AC felhúz rendesen az előírt nyomásra?
Szia idő közben rájöttem a problémára a gyujtáskapcsoló betét ment tönkre és az okozta ezt a galibát
sziasztok! Már korábban írtam h fél évente ablaktörlő relét kell cserélnem! Most jutottam el oda h kicseréljem, de honnan tudjam melyik az? Még nem bontottam le a műszerfalat, de hallom h kattog mikor megy az ablaktörlő és meg kellene állnia!
Üdv van egy golf 4 esem 2000es évjárat 3 ajtós És 3 dologban kérném hozzáértők segitségét.
- 1: ha a vezető oldali ajtót kinyitom nem reagál a belső lámpa vagyis nem érzékeli az ajtót hogy be van csukva vagy sem illetve az ajtóban lévő lámpa sem kapcsol ki ba fel sem villan ez az utas oldali ajtóra nem vonatkozik ott tökéletesen müködik és érzékeli. Ezel mit lehetne kezdeni mit nézek javitsak pucolka vagy rosszab esetben cserélejk rajta? -2 tükör állító csak bal oldalt müködik megfelelően jobb oldalt hiába álitom mindig főlfel megy legfőképp még ha lefele is nyomom a kis joystikot ezt kapcsoló csere olvosolja? és ha igen nekem tükörfűtés nélküli van (leglább is szerintem középső állás 0) ha bele teszek egy olyat amin ablak fűtés jel van az problémát okozhat? És ha esetleg csere ezen nem segít akkor mi és hogy oldahtó meg. -3 zentrálzár sima kulcsos eredetileg az autó nem távirányitós nah én rendeltem egy távezérlő szettet nah de a leírása igen csak karcsu konkrétan azt irja le meik kábelt hova kell kötni (kép mellékelve)de ugyebár az autóban valószinüleg nem szin azonosak erről esetleg egy rajzot vagy leirást vagy bármiféle segítséget tudna nyujtani? hogy egyáltalán hogy áljak neki mere keresgéljem a kábeleket Válaszokat segítségeket előre is kiszönöm.
Sziasztok!
Golf4 1.9 TDI 90LE motorból kivettem az izzitógyertyákat és meglepődve tapasztaltam hogy a vezérléstől a második,és az utolsó henger izzítója csurom gázolajos volt,a többi száraz fekete kormos. Van valakinek tippje hogy ez mitől lehet? Cseréltem porlasztócsúcsokat,adagolós rakta össze a porlasztókat és be is állította a nyomásokat. Köszi az esetleges tanácsokat!
Én is erre gondoltam,de ha egy négyhengeres motornál kettő nem működik akkor az nagyon egyenetlenül jár,ha egyáltalán beindul.
Itt az indításnál sem,és a haladásnál sincs probléma. Talán kissé megnőtt a fogyasztása,most 5-5.5 litert eszik 4.5-5 helyett. Ha az izzítógyertyákra gondolsz,lepróbáltam akksival kiszerelés után és ugyanúgy izzanak mint a másik kettő.
Ha minden jó miért kellett kiszedni őket? Egyébként kopott porlasztócsúcs okozhat ilyet, ha leállítás után szivárog egy kicsit. De induláskor az is egyenetlen járást okoz.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy megy egy kábel a motortérben szabadon egy csatlakozóval. Nincs sehova bekötve, az ablakmosó tartály és a lámpa kábeleiből csatlakozik ki! Milyen kábel lehet ez?Csatoltam képen! Válaszokat köszönöm!
Golf4 1,9 dizel 2004 es automon zarva maradt a hatso jobb ajto,kopogtatassal es ki-be zarassal valahogy kinyitottam majd szethuztam az elektromos vezeteket nehogy ujra ugy maradjon .Vajon mi lehet a baja? Van valakinek valami otlete ? Udv kopo
Sziasztok! Kihagy a gyújtás a 2-es hengernél (Misfire cylinder 2).3-6 másodpercenként inkrementálódik az értéke, 720rpm-es alapjáraton. Kb fél évvel ezelőtt lett gyertya cserélve(2-3000 km-rel ezelőtt). Mi lehet a hiba? Gyújtó kábel? A motor oldalán lévő elosztóból(?) kijövő kábeleket nyomkodtam meg akkor az egyik megrázott. Az autó 1.4-es 2000-es évjárat, AXP-s motorkód.
Szia!
Lehet, hogy nagyon triviális, de fent a kapcsoló a jobb szélső állapotban van? Amúgy működik a lámpa? A tükröd elektromos, vagy mechanikus?
Sziasztok!
A 2010-es golfom klíma paneljénél jelentkezett a következő hiba ami már elég zavaró: - A klíma panel anyósülés oldali ülésfűtés visszajelző ledjéből az első folyamatosan halványan világít, továbbá néha a klíma panel jobb oldali gombsor háttér világítása magától kikapcsol. Tudtok javasolni rá egy szakembert aki meg tudja nekem oldani a fenti problémát? Üdv.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy megoldható-e egy olyan golf 4 óracsoportba beszerelni kicsi MFA kijelzőt amibe gyárilag nem szereltek be? Azt tudom,hogy az órában megvan a helye csak nem tudom, hogy működni is fog-e?! G4 1.6 benzin Köszönöm a válaszokat!
Sziasztok! Golf 4 1.6 16V kesztyűtartó világítás nem működik! Izzó, foglalat, szerkezet jó! Nem kap áramot! Valaki tud segíteni? Előre is köszönöm!
Mérj rá ha van lehetőséged (műszered). Feszültséget izzó nélkül is tudsz mérni. Áramot meg az izzón keresztül.
De ugye áram nincs feszültség nélkül, ergo ha van feszültség, akkor az izzó lehet a ludas.
Műszerfalon világít a "csomagtartó nyitva" lámpa, pedig le van csukva rendesen. Gyújtás ráadásakor halványan világít, indításkor nem, majd amikor már jár a motor akkor pedig erősen. Merre keressem a hibát? A kábelt mozgattam ami felül megy két oldalt, de semmi.
A hozzászólás módosítva: Dec 8, 2016
Ahhoz az ajtót kell megbontani ugye?
Valószínűleg. Nem tudom pontosan hol, lehet a zárban van.
Ma délután volt egy kis időm, és jobban ránéztem. Semmilyen belső világítás nem ment, csak most tűnt fel. Youtube-on kerestem egy videót, hogyan kell szétszedni a csomagtartó zárat. Abban a kábeltörést mutatták. Itt is ez volt a helyzet, az egyik vezeték a harmonika gumiban meg volt blankolódva. Szigetelés, biztosíték csere, és oké minden. Viszont, ha már a biztosíték táblánál voltam átnézegettem a többit is. 34-es biztosíték (Engine control) is ki van égve. Ez minek a biztosítéka? Gyújtókábelt cseréltünk, viszont visszatettük a gyári gyertyáit tesztképpen. (Nem tudtuk, hogy miért nem megy szépen alapjáraton a motor, ezután lett kábelcsere). 3000-es fordulaton oké minden. Viszont alatta nem egyenletesen jár. Azt hittem ha visszatesszük az új gyertyákat meg fog javulni. (Ez majd vasárnap oldható csak meg.) Lambda szondának van köze ehhez a 34-es biztosítékhoz?
Sziasztok! Golf 4, 1.4, 16V autóm indítás után az alapjárat felugrik 3000-re, ugyanez van menet közben is, kuplung be - fordulat 3000. Tegnap hibakódot olvastattam, a fojtószelepet írta ki hibának, ezután a szerelő lekötötte az aktív szénszűrőt és az alapjárat beállt 1200 körülire és a hibakód is megszűnt. (A motor most lett felújítva, ment is szépen két hétig. A szerelő azt mondta h felránthatta valahonnan a a koszt és eldugította a szénszűrőt.) Ma reggelre ugyanúgy 3000-ret pörög alapjáraton...
Ma autópályán menetközben, egy pillanatra le esett a fordulatszámmérő és a km óra mutatója majdnem nullára (kb 40-50 ig) majd vissza állt a valós értékekre.
utána pár órával késöbb csak a sebességmutató... ez mitől lehet?
Update: Ma reggel megtakarítottam a fojtószelepet, akku sarukat le, majd vissza, az alapjárat beállt 900-ra, a baj csak annyi h ha üresben felpörgetem 1500-1800 ig, majd visszaengedem a gázt, az alapjárat fennragad.... most már teljesen tanácstalan vagyok
Szia! Fontos volna tudni mik is voltak a hibakódok számai. Ez a magas üresjárat fals levegőre utal és a tankszellőztető mágnesszelepe átereszthet annak ellenére, hogy hallani a kattogó hangot de nem zár le. Ha az ki lett iktatva és még mindig megemeli a motor az alapjárati fordulatát, azt a hőfokérzékelő és/vagy további fals levegő okozhatja. Az egyszerű alapra állítás-t már leírtam egyszer de ezt mégsem javasolnám csak ha nincs más lehetőséged.
Sziasztok! Generátor felújítás után egy nappal lerobbant a Golfom. A motorháztetőt felnyitva azzal szembesültem, hogy az akku tetején lévő biztosíték dobozban a generátor töltő ágánál a csavaros összekötés megégett, a lapos biztosíték szétolvadt. Ez javítottam, de azóta a kilométeróra nem mér, az üzemanyag visszajelző mutató pedig ,táncol'. Tapasztalt már valaki ilyet? Mi lehet ennek az oka? Előre is köszi. Üdvw.
Szia! Nem történ "bikázás"? Elég különös, hogy csak a javítás után egy nappal jelentkezik az áramellátási gond, ugyan is ez a pozitív ág bemenete a biztosíték táblán. Azt a lemez bevezetőt sikerült azt, azzal megegyező darabbal pótolni? Talán még a mellette levő kötéseket is meg kellene nézni, átmeneti ellenállás után kutatva (oxidos felületek a csavaros kötések alatt).
|
Bejelentkezés
Hirdetés |