Fórum témák
» Több friss téma |
Update II.: Ma rákötöttük újra számítógépre, nem írt ki hibát, tökéletes volt minden érték, a szerelő adott neki egy alapbeállítást, remekül működött is, amíg a próbaúton 2000 fölé nem pörgettem, onnantól kezdve megint ingadozott 1200-1800 között. Szerelőhöz vissza, egr-levakolta, alapbeállítás újra, a próbaúton hibátlan, elmentem tankolni, tankolás után 3000-re pörgött föl és menet közben ingadozott mintha nagyobb gázfröccsöket adnék az alapjárat megint 3000nél kezdődött .... szerelőhöz vissza az alapbeállítást már vmiért nem is engedte, kihúzta a fojtószelepen lévő csatlakozót így legalább haza tudtam jönni most csak az alapjárat az alacsony olyan 700 körüli... az hogyan lehetséges hogy nem írja ki a fojtószelepet hibának, de gyanús hogy mégis ott a hiba?
Sziasztok! Valaki kötött már be ülés fűtést olyan autóba amibe gyárilag nincs?
Meg ködlámpát akarom átkötni sima külön kapcsolóra, hogy refivel együtt is égjen! Azt, hogy csináljam??
Sziasztok! Mit jelent a gyári adatoknál az "emelt alapjárati fordulatszám: 2500-2800 rpm"?? mert én kb ekkora alapjárati problémával küzdök
Az azt jelenti hogy a Co értéket azon a fordulaton kell mérni.Mert más az érték alapjáraton meg emelt fordulaton .
Szia! Még mindig állandóan magas az alapjáratod? Talán a motorhőfok érzékelő okozza. Ha lehúzod az érzékelőről a csatlakozót meleg motornál és lecsökken a fordulat, akkor valószínű, hogy azzal van probléma, mert a motorvezérlőnek át kell állnia "vész" üzemre és behelyettesít egy adott értéket amivel ebben az esetben el lehet gurulni a szerelőhöz. Ha a kettős NTC van benne (zöld) akkor az egyik oldal a motorvezérlőnek a másik a hőfokmérőnek ad jelet. Most volt a kezemben de voltam olyan "süllő", hogy nem jegyeztem fel a vezetékszíneket, melyik páros hová tartozik. Azért gondolom ezt a hibát, mert a fals levegőre inkább leáll a motor, mint sem fordulatot emeljen.
Magas fordulat az fals levegő miatt szokott lenni,én inkább ott keresném.De jó lenne tudni valami hibakódot vagy esetleg a légtömeg mérő mit mér abból lehetne következtetni hogy fals levegő-e.Vagy folytoszelep pozíciobol.Ha lehuzott vizgombánál ugye szakadás van akkor az azt jelenti minus fokot érzékel,bedúsítja a keveréket (azaz ráhuzza a szivatót)Jó lenne egy hibakód támpontnak.Igy csak vaktában lövöldözünk
Ott van a szivotorokba benne nem a levegőszürönél
Nincs benne! Beszívott hőmérséklet jeladó és nyomásjeladó van benne!
Bocsi igen azt ugy hivják,de akkor is valami támpont jó lenne igy elég nehéz segíteni
Szia! Ennek nem Simos vezérlője van hanem Motronic ... Ha lehúzom a stekkert akkor szakadás van de nem értelmezhető a motorvezérlő részéről így hát be fog helyettesíteni a szükségüzemnek megfelelően. A "szívatóhoz" (hidegindításhoz) is van egy érték hozzárendelve, ha ez az érték eltér a megadottól (a vezérlőben előre megírt értéktől), ahhoz képest fogja a vezérlő a keveréket igazítani. Ezért a szakadás az nem értelmezhető érték szempontjából az"alatta" vagy "felette" tartományban. Ennél a vezérlőnél szívócsőnyomást és beszívott levegő hőmérsékletet figyel a vezérlő és ez a nyomás "szívás" esetében azt jelenti, hogy ha lyukas a rendszer valahol, akkor a motor le fog állni.
Sziasztok! Igen még mindig magas az alapjárat, most vmi olyasmit írt ki h alapjárati fordulat: nem egyértelmű jel...vagy vmi ilyesmi... :/ de másodjára az is eltűnt... Hülye kérdés de a hiba akkor jelentkezett először amikor alapjáraton ráadtam a fűtést, 3 állásba kapcsoltam és vele együtt a fordulat felugrott 3000re... mintha a fűtéskapcsolóval állítottam az alapjáratot???!!! lehet a kettőnek köze egymáshoz?
Ui.: Mivel egyáltalán nem vagyok hozzáértő, azért szeretném megköszönni nektek, h ennyien próbáltok segíteni!
Szia! A hibakód(ok) száma kellene, mert akkor szűkíteni lehetne a hiba forrását de ha az alapjárati motorra hivatkozik és "nem egyértelmű jel" az nem valami biztató. Tisztítva volt már ez a fojtószelepállás érzékelő?
Szia! A pontos kódot sajnos nem tudom csak ennyire emlékszem :/ Csak maga a fojtószelep volt takarítva, az érzékelő nem.
Talán ez lehetett... (átnéztem az összes hibakódot és ez tűnt a legismerősebbnek :/)
P0728=Motor, fordulatszám-jeladó véletlenszerűen jelentkező hiba Ez okozhatja a magas alapjárati problémát vagy a nagy ingadozást?
A főtengely jeladó jelhiány szintén leállással párosul.
Autóvillamossági szerelőre bíztam a dolgot. Az összeolvadást az okozhatta, hogy a csavar kötés fel lehetett lazulva a biztosíték dobozban. A felújított generátor elkezdett masszívan tölteni és túlmelegedett a fellazult kötés. Állítólag ez VW betegség, generátor felújítás után, mindig ellenőrizni kell ezeket a csavaros kötéseket.
A Lúdas Matyiban erre mondta a lópatkoló kovács, hogy: " - Hát azt nem mondták, hogy nem a foga fáj!"
Sziasztok! Na megnézte a harmadik autószerelő is. Ő sem talált hibát az adatokban, viszont az alapjárati motorban víz volt! kiszárította de már megadta magát (gondolom ez nem meglepő), most viszont olyan kérdésem lenne, hogy milyen fojtószelepet vegyek? Van 30 ezertől egészen a csillagos egekig... van akkora különbség köztük? Az enyém gyári kódja: 030133064F
Szia! Nemrégen volt vele dolgom, itt írtam le róla amit tudni lehet. A képek között ott a gyártó neve is. Van aki "ki tudja cserélni" benne a motort, állítólag 7-8 eFt-ért lehet kapni hozzá belevalót. Hát én nem barkácsoltam ... nem nekem való megoldás. Ha végig olvasod az erről szóló diskurzust megtalálsz mindent ami számodra fontos lehet.
Sziasztok!
Nos, végül a beázott alapjárati motor okozta a problémát, kicseréltem bontottra és tökéletesen működik. Ezúton szeretném megköszönni még egyszer a sok segítséget, nagyon hálás vagyok!
Sziasztok!
Tudna esetleg valaki segíteni Golf4 gyári ülésfűtés bekábelezésében?Minden csatlakozó, kapcsoló megvan hozzá A hozzászólás módosítva: Jan 18, 2017
Ez engem is érdekelne( igaz még az ülésen kívül semmi nincs meg)!
1.6 SR AKL motornál levegőcső csere volt. közben a szerelő féktisztitóval befújt a fojtószelepházba is..de nem volt nagyon koszos, utána az alapjárat is csak épphogy kicsivel magasabb lett.. mostanra be is állt 800 ra.
de azóta reggeli inditásoknál( minusz fokban) pöccre beindul 1100 alapjárat, hagyom kicsit egyhelyben járni majd le dobja 800 ra (olyan lesz a hangja mintha lefulladna) majd vissza áll 1100 ra.. utána pedig már szépen csökkenti lefele a szivató ez mitől lehet?
Sziasztok!
Van egy 2001-es Golf 4 Kombim. Tavaly kezdődött, hogy egyszercsak magától lement mind a 4 ablaka. Akárhányszor felhúztam és bezártam az autót, rá pár percre megint lementek és kattogtak a zárak. Ekkor kicseréltük a komfort elektronikát benne, mert azt mondták, az lehet a baja. Sajnos a másikkal is ugyanezt csinálta. Végül elvittük szervizbe, ahol nézegették, vizsgálgatták, kikötötték a riasztót, hátha az okozza, de akkor is ugyanezt csinálta. Végül nem jöttek rá,mi lehet a baja. Egyszercsak magától elhagyta, úgy tűnt, megjavult. Aztán múlt héten egyik reggel megint lent volt mind a négy ablak. Menet közben pedig folyton kattogtak a zárak. Férjem lehúzta a komfort elektronikát, így ez abbamaradt, de az nagyon érdekes, hogy a központi zár így is működik, hogy le van húzva a komfort elektronika. Viszont, ha kulccsal vagy akár a távirányítóval zárom most be, a vezetőoldali ajtó visszanyit, azt külön még egyszer zárnom kell a kulccsal. Esetleg valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban, hogy miért mehetnek le maguktól az ablakok, illetve, hogy miért kattognak a zárak? Mi okozhatja? Ja, és az normális, hogy ha le van húzva a komfort elektronika, akkor is "működik" nagyjából a központi zár? Köszönöm előre is a segítséget!
Szia! Ha a komfortelektronika le van választva akkor csak az ablakok felhúzása van kiiktatva a rendszerből tehát nem húzza fel az ablakot ha az lent volt a kp. zár zárásakor. Ez nagyon úgy tűnik, hogy ajtózár mikrókapcsoló hiba és a vezetőoldali lesz. Erről már ITT részletesen volt szó.
Sziasztok! Nehezen indul az autóm, szerintem izzító gyertya lesz oda az aksi éppen, hogy csak egy éves! Teker vagy 3mat mire elkapja meg valamelyik relé kattog!
Az izzítógyertyákat könnyű ellenőrizni. Egyenként kapcsolj rájuk feszültséget, amelyik veszi az áramot az jó. Gyakori probléma az önindító elkoszolódása, keféinek kopása miatti lassabb fordulatú tekerés. Hideg időben az is hasonló jelenséget produkál.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |