Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   29 / 48
(#) atisho88 hozzászólása Dec 15, 2016 /
 
Update II.: Ma rákötöttük újra számítógépre, nem írt ki hibát, tökéletes volt minden érték, a szerelő adott neki egy alapbeállítást, remekül működött is, amíg a próbaúton 2000 fölé nem pörgettem, onnantól kezdve megint ingadozott 1200-1800 között. Szerelőhöz vissza, egr-levakolta, alapbeállítás újra, a próbaúton hibátlan, elmentem tankolni, tankolás után 3000-re pörgött föl és menet közben ingadozott mintha nagyobb gázfröccsöket adnék az alapjárat megint 3000nél kezdődött .... szerelőhöz vissza az alapbeállítást már vmiért nem is engedte, kihúzta a fojtószelepen lévő csatlakozót így legalább haza tudtam jönni most csak az alapjárat az alacsony olyan 700 körüli... az hogyan lehetséges hogy nem írja ki a fojtószelepet hibának, de gyanús hogy mégis ott a hiba?
(#) Benteng17 hozzászólása Dec 19, 2016 /
 
Sziasztok! Valaki kötött már be ülés fűtést olyan autóba amibe gyárilag nincs?
Meg ködlámpát akarom átkötni sima külön kapcsolóra, hogy refivel együtt is égjen! Azt, hogy csináljam??
(#) atisho88 hozzászólása Dec 21, 2016 /
 
Sziasztok! Mit jelent a gyári adatoknál az "emelt alapjárati fordulatszám: 2500-2800 rpm"?? mert én kb ekkora alapjárati problémával küzdök

adatok.png
    
(#) kistigris válasza atisho88 hozzászólására (») Dec 21, 2016 / 1
 
Az azt jelenti hogy a Co értéket azon a fordulaton kell mérni.Mert más az érték alapjáraton meg emelt fordulaton .
(#) VIM válasza atisho88 hozzászólására (») Dec 21, 2016 /
 
Szia! Még mindig állandóan magas az alapjáratod? Talán a motorhőfok érzékelő okozza. Ha lehúzod az érzékelőről a csatlakozót meleg motornál és lecsökken a fordulat, akkor valószínű, hogy azzal van probléma, mert a motorvezérlőnek át kell állnia "vész" üzemre és behelyettesít egy adott értéket amivel ebben az esetben el lehet gurulni a szerelőhöz. Ha a kettős NTC van benne (zöld) akkor az egyik oldal a motorvezérlőnek a másik a hőfokmérőnek ad jelet. Most volt a kezemben de voltam olyan "süllő", hogy nem jegyeztem fel a vezetékszíneket, melyik páros hová tartozik. Azért gondolom ezt a hibát, mert a fals levegőre inkább leáll a motor, mint sem fordulatot emeljen.
(#) kistigris válasza VIM hozzászólására (») Dec 21, 2016 /
 
Magas fordulat az fals levegő miatt szokott lenni,én inkább ott keresném.De jó lenne tudni valami hibakódot vagy esetleg a légtömeg mérő mit mér abból lehetne következtetni hogy fals levegő-e.Vagy folytoszelep pozíciobol.Ha lehuzott vizgombánál ugye szakadás van akkor az azt jelenti minus fokot érzékel,bedúsítja a keveréket (azaz ráhuzza a szivatót)Jó lenne egy hibakód támpontnak.Igy csak vaktában lövöldözünk
(#) mtomihun válasza kistigris hozzászólására (») Dec 21, 2016 /
 
1,4 16V, nincs benne légtömegmérő!
(#) kistigris válasza mtomihun hozzászólására (») Dec 21, 2016 /
 
Ott van a szivotorokba benne nem a levegőszürönél
(#) mtomihun válasza kistigris hozzászólására (») Dec 21, 2016 /
 
Nincs benne! Beszívott hőmérséklet jeladó és nyomásjeladó van benne!
(#) kistigris válasza mtomihun hozzászólására (») Dec 21, 2016 /
 
Bocsi igen azt ugy hivják,de akkor is valami támpont jó lenne igy elég nehéz segíteni
(#) VIM válasza kistigris hozzászólására (») Dec 21, 2016 /
 
Szia! Ennek nem Simos vezérlője van hanem Motronic ... Ha lehúzom a stekkert akkor szakadás van de nem értelmezhető a motorvezérlő részéről így hát be fog helyettesíteni a szükségüzemnek megfelelően. A "szívatóhoz" (hidegindításhoz) is van egy érték hozzárendelve, ha ez az érték eltér a megadottól (a vezérlőben előre megírt értéktől), ahhoz képest fogja a vezérlő a keveréket igazítani. Ezért a szakadás az nem értelmezhető érték szempontjából az"alatta" vagy "felette" tartományban. Ennél a vezérlőnél szívócsőnyomást és beszívott levegő hőmérsékletet figyel a vezérlő és ez a nyomás "szívás" esetében azt jelenti, hogy ha lyukas a rendszer valahol, akkor a motor le fog állni.
(#) atisho88 hozzászólása Dec 22, 2016 /
 
Sziasztok! Igen még mindig magas az alapjárat, most vmi olyasmit írt ki h alapjárati fordulat: nem egyértelmű jel...vagy vmi ilyesmi... :/ de másodjára az is eltűnt... Hülye kérdés de a hiba akkor jelentkezett először amikor alapjáraton ráadtam a fűtést, 3 állásba kapcsoltam és vele együtt a fordulat felugrott 3000re... mintha a fűtéskapcsolóval állítottam az alapjáratot???!!! lehet a kettőnek köze egymáshoz?

Ui.: Mivel egyáltalán nem vagyok hozzáértő, azért szeretném megköszönni nektek, h ennyien próbáltok segíteni!
(#) VIM válasza atisho88 hozzászólására (») Dec 22, 2016 /
 
Szia! A hibakód(ok) száma kellene, mert akkor szűkíteni lehetne a hiba forrását de ha az alapjárati motorra hivatkozik és "nem egyértelmű jel" az nem valami biztató. Tisztítva volt már ez a fojtószelepállás érzékelő?
(#) atisho88 hozzászólása Dec 22, 2016 /
 
Szia! A pontos kódot sajnos nem tudom csak ennyire emlékszem :/ Csak maga a fojtószelep volt takarítva, az érzékelő nem.
(#) atisho88 hozzászólása Dec 22, 2016 /
 
Talán ez lehetett... (átnéztem az összes hibakódot és ez tűnt a legismerősebbnek :/)
P0728=Motor, fordulatszám-jeladó véletlenszerűen jelentkező hiba 

Ez okozhatja a magas alapjárati problémát vagy a nagy ingadozást?
(#) VIM válasza atisho88 hozzászólására (») Dec 22, 2016 /
 
A melyik érzékelő nem volt takarítva?
(#) VIM válasza atisho88 hozzászólására (») Dec 22, 2016 /
 
A főtengely jeladó jelhiány szintén leállással párosul.
(#) TibiGolf2002 válasza VIM hozzászólására (») Jan 2, 2017 /
 
Autóvillamossági szerelőre bíztam a dolgot. Az összeolvadást az okozhatta, hogy a csavar kötés fel lehetett lazulva a biztosíték dobozban. A felújított generátor elkezdett masszívan tölteni és túlmelegedett a fellazult kötés. Állítólag ez VW betegség, generátor felújítás után, mindig ellenőrizni kell ezeket a csavaros kötéseket.
(#) VIM válasza TibiGolf2002 hozzászólására (») Jan 2, 2017 /
 
A Lúdas Matyiban erre mondta a lópatkoló kovács, hogy: " - Hát azt nem mondták, hogy nem a foga fáj!"
(#) atisho88 hozzászólása Jan 4, 2017 /
 
Sziasztok! Na megnézte a harmadik autószerelő is. Ő sem talált hibát az adatokban, viszont az alapjárati motorban víz volt! kiszárította de már megadta magát (gondolom ez nem meglepő), most viszont olyan kérdésem lenne, hogy milyen fojtószelepet vegyek? Van 30 ezertől egészen a csillagos egekig... van akkora különbség köztük? Az enyém gyári kódja: 030133064F
(#) VIM válasza atisho88 hozzászólására (») Jan 4, 2017 / 1
 
Szia! Nemrégen volt vele dolgom, itt írtam le róla amit tudni lehet. A képek között ott a gyártó neve is. Van aki "ki tudja cserélni" benne a motort, állítólag 7-8 eFt-ért lehet kapni hozzá belevalót. Hát én nem barkácsoltam ... nem nekem való megoldás. Ha végig olvasod az erről szóló diskurzust megtalálsz mindent ami számodra fontos lehet.
(#) atisho88 hozzászólása Jan 7, 2017 /
 
Sziasztok!
Nos, végül a beázott alapjárati motor okozta a problémát, kicseréltem bontottra és tökéletesen működik.

Ezúton szeretném megköszönni még egyszer a sok segítséget, nagyon hálás vagyok!
(#) AngerFist hozzászólása Jan 18, 2017 /
 
Sziasztok!
Tudna esetleg valaki segíteni Golf4 gyári ülésfűtés bekábelezésében?Minden csatlakozó, kapcsoló megvan hozzá
A hozzászólás módosítva: Jan 18, 2017
(#) Benteng17 válasza AngerFist hozzászólására (») Jan 20, 2017 /
 
Ez engem is érdekelne( igaz még az ülésen kívül semmi nincs meg)!
(#) xmad hozzászólása Jan 23, 2017 /
 
1.6 SR AKL motornál levegőcső csere volt. közben a szerelő féktisztitóval befújt a fojtószelepházba is..de nem volt nagyon koszos, utána az alapjárat is csak épphogy kicsivel magasabb lett.. mostanra be is állt 800 ra.

de azóta reggeli inditásoknál( minusz fokban) pöccre beindul 1100 alapjárat, hagyom kicsit egyhelyben járni majd le dobja 800 ra (olyan lesz a hangja mintha lefulladna) majd vissza áll 1100 ra.. utána pedig már szépen csökkenti lefele a szivató

ez mitől lehet?
(#) vickyvicky hozzászólása Jan 28, 2017 /
 
Sziasztok!
Van egy 2001-es Golf 4 Kombim. Tavaly kezdődött, hogy egyszercsak magától lement mind a 4 ablaka. Akárhányszor felhúztam és bezártam az autót, rá pár percre megint lementek és kattogtak a zárak. Ekkor kicseréltük a komfort elektronikát benne, mert azt mondták, az lehet a baja. Sajnos a másikkal is ugyanezt csinálta. Végül elvittük szervizbe, ahol nézegették, vizsgálgatták, kikötötték a riasztót, hátha az okozza, de akkor is ugyanezt csinálta. Végül nem jöttek rá,mi lehet a baja. Egyszercsak magától elhagyta, úgy tűnt, megjavult. Aztán múlt héten egyik reggel megint lent volt mind a négy ablak. Menet közben pedig folyton kattogtak a zárak. Férjem lehúzta a komfort elektronikát, így ez abbamaradt, de az nagyon érdekes, hogy a központi zár így is működik, hogy le van húzva a komfort elektronika. Viszont, ha kulccsal
vagy akár a távirányítóval zárom most be, a vezetőoldali ajtó visszanyit, azt külön még egyszer zárnom kell a kulccsal. Esetleg valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban, hogy miért mehetnek le maguktól az ablakok, illetve, hogy miért kattognak a zárak? Mi okozhatja? Ja, és az normális, hogy ha le van húzva a komfort elektronika, akkor is "működik" nagyjából a központi zár? Köszönöm előre is a segítséget!
(#) VIM válasza vickyvicky hozzászólására (») Jan 29, 2017 /
 
Szia! Ha a komfortelektronika le van választva akkor csak az ablakok felhúzása van kiiktatva a rendszerből tehát nem húzza fel az ablakot ha az lent volt a kp. zár zárásakor. Ez nagyon úgy tűnik, hogy ajtózár mikrókapcsoló hiba és a vezetőoldali lesz. Erről már ITT részletesen volt szó.
(#) Benteng17 hozzászólása Jan 29, 2017 /
 
Sziasztok! Nehezen indul az autóm, szerintem izzító gyertya lesz oda az aksi éppen, hogy csak egy éves! Teker vagy 3mat mire elkapja meg valamelyik relé kattog!
(#) zolika60 válasza Benteng17 hozzászólására (») Jan 29, 2017 /
 
Az izzítógyertyákat könnyű ellenőrizni. Egyenként kapcsolj rájuk feszültséget, amelyik veszi az áramot az jó. Gyakori probléma az önindító elkoszolódása, keféinek kopása miatti lassabb fordulatú tekerés. Hideg időben az is hasonló jelenséget produkál.
(#) diamik válasza Benteng17 hozzászólására (») Jan 29, 2017 /
 
Szia!

Nekem is Golf4-em van, és a "nehézindításon" az indítómotor kipucolása segített. Ég és föld a mostani és az előző állapot.
A gyertyákat attól függetlenül megnézheted. De egy terhelővilás teszt se árhat.
Következő: »»   29 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem