Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Ebben csak a szállítás van benne. Ha pedig körülnézel, akkor azt láthatod, hogy ahol olcsóbb a szállítás, ott ugyan ez a termék lesz drágább, de kb. az összeg hasonló lesz (75euro körül), míg eljutsz a free shippinghez akár 80-100euros termékárral. Azért próbálnak ezzel játszani, hogy az olcsóbbnak tűnőt vedd meg (az kerül előrébb a listában, amikor ár szerint rendezed), de a termék összára ettől még magas marad. Amikor pedig megérkezik az országba, meg fogják állítani a vámon és bekérik tőled a CN23-as nyilatkozatot (posta.hu/vam), amin lenyilatkozod, hogy mennyibe került a csomag, szállítási költséggel együtt, majd ez után fizeted az ÁFA + dolgoztunkvele díj költségét, mikor átveszed.
Magyarul egy 75euros termék így lesz kb. 75*312*1,27+2000=31780Ft
Ettől ne kapjál. Olyankor szokták ezt csinálni, amikor valami "hamisítvány" termék van fent. Pl. kínai telefon akkunál rendszeresen ezt a játékot űzik. Ha már feladta a partner, akkor akár minden rendben is lehet, pont, mint egyébként is szokott lenni. Ha viszont még nem fizetted ki, akkor anélkül állhatsz el a vásárlástól, hogy bármilyen büntit kapnál érte.
Majd kapok egy ócskaságot a képen látotthoz képest... Értem én.
Ilyen esetben automatikusan mehet a buyer protection érvényesítése
Szerintem ez már áfás értékű cucc, szóval ha a vámon megáll akkor 27% bukó lesz rajta.
Ez két darab 25W-os mélyhangszóró lenne. Remélem megkapom az árut, akár áfával, akár anélkül.
Én is remélem hogy minden OK lesz, csak azért írtam mert - szerintem - a buyer protection nem vonatkozik az állami sarcokra, szóval ha ócskaság jön akkor nem leszel boldog.
De remélem minden rendben lesz.
Ha EU-n belülről érkezik a csomag, akkor nem... Egyébként meg a +FA mellett ott van a dolgoztunkvele díj is (szolgáltatótól függően 2-4000 Ft).
Idézet: „Based in Hong Kong, jacksonshop2016 has been an eBay member since Mar 10, 2014” Bővebben: Link Viszont sokkal nagyobb a baj: "No longer a registered user"
Ha megnézed az értékelésit időrendben, látod, hogy mind pozitív. Ha gond lenne vele, elkezdenének érkezni a negatívok (talán akkor is, ha törölte magát a felhasználó). Előtte is pozitívak voltak a visszajelzések, az utolsó hónapban a 147 adás-vételből csak 2 volt negatív. Szerintem nem lesz vele gond, kivéve, ha történt az eladóval valami. Akkor már senkit sem fog érdekelni, hogy a vevői mit gondolnak róla.
Köszönöm a válaszokat. Még igy is olcsóbban megveszem , mint itt helyben.
Kösz.
Az vigasztal, hogy ímél szerint és az Ebay-en is elküldött állapotban van a áru. Viszont ezt a törléses dolgot akkor sem értem. Ugyanezzel a névvel és fényképekkel ez a termék más eladó neve alatt ugyanígy szerepel. Biztosan valamilyen pénzügyi okosság van a törlés mögött.
Helló,
mi az az összeghatár, ami fölött jobb, ha az ÁFA-t fejben rögtön hozzászámolom a vételárhoz, ha direktben Kínából rendelek? Köszi.
Tehát -a táblázat szerint- 22 EUR felett már ráugrik a 27% ÁFA, köszi.
Sziasztok !
Tanácsot szeretnék kérni. Rendeltem egy Opus töltőt - ami a képen látható. Pár nap múlva meg is érkezett a mail értesítés a rendelé "Shipped" állapotáról. Ma viszont érkezett egy mail ezzel a szöveggel: Idézet: „Hello hu2014-csapl, We're writing to let you know that we've removed an item you recently won: 252878668359 - New EU PLUG Opus BT - C3100 V2.2 Digital Intelligent 4 Slots LCD Battery Charger Since you've already paid for the item, you don't need to do anything else. If your item hasn't arrived yet, it should arrive soon. If it doesn't, then you'll want to open a case in our Resolution Center. You can learn how to do this, plus find timelines for opening cases, at: http://pages.ebay.com/help/buy/item-not-received.html We wish you all the best on eBay and hope your future experiences are pleasant and successful. If you have questions, please click "Help & Contact" at the top of most eBay pages. eBay still has lots of other great deals. Go to http://www.ebay.com to shop. We hope to see you soon. Thanks,” A kérdésem az, hogy mit tegyek ? Megvárjam-e a megérkezési idő várható végét (május 28.) vagy pedig máris reklamáljak ?
Szia!
Szerintem nincs értelme határidő előtt case-t nyitnod, hiszen leírta, hogy ha már kifizetted, akkor nincs mit tenned, várj. Ezt az ebay stáb is látja, így valószínűleg első körben ők is ezt fogják neked javasolni. Csak bemondásra ők sem feltétlenül fognak kizárólag a vásárló számára kedvező döntést hozni.
Ez csak azt jelenti, hogy postára adták. A megérkezés tényét te fogod visszajelezni. Várd meg a határidőt..
A hozzászólás módosítva: Ápr 25, 2017
Ok. Elég sokat rendeltem már ezekről az oldalakról, de ilyen esetem még nem volt ezért nem tudom, hogy mi a teendő. Akkor megvárom a leírt dátumot és akkor reklamálok, ha nem jött meg.
Köszi !
Az eladó valahogyan bizonyítja is a rendszer felé, hogy föladta, vagy csak úgy mondja (leírja) ?
Track nélkül valószínűleg sehogy, mint ahogy a megérkezés tényét vagy elmaradását is bemondás alapján tőled várja. Azt nem tudom, mi alapján döntik el, hogy kinek hisznek. Nekem az tűnt fel, hogy case nyitás esetén látszik, hogy a vevő hány case-t nyitott az utóbbi időben. Gondolom, aki feszt azt próbálja elsütni, hogy nem érkezett meg, kéri a pénzt vissza, az gyanússá válik. Pár hete volt egy határidőn túli kézbesítésem, ezért indítottam case-t. Leginkább azért, hogy tudjanak róla, hogy még nem kaptam meg, ne az utolsó pillanatban jelentsem be és követeljem vissza. Pár nap múlva megérkezett, így nem kellett az ebay közbenjárása.
Idézet: „A kérdésem az, hogy mit tegyek ? Megvárjam-e a megérkezési idő várható végét (május 28.) vagy pedig máris reklamáljak ?” Nincs vele semmi teendőd - ezt írja szó szerint a levélben is, meg azt is, hogy ha nem érkezik meg akkor reklamálj. Ez a levél arról szól, hogy valami okból az íbéj eltávolította ezt az aukciót, pl. mert valami szabálytalan volt benne, de ez a tény a már megrendeltés kifizetett termékeket nem érinti. Idézet: „Ezt az ebay stáb is látja, így valószínűleg első körben ők is ezt fogják neked javasolni” Így van. Annál is inkább, mivel ezt a levelet az ebay rendszere küldte.
Rendben, akkor várok. Lényeges infót írtál, hogy :
Idézet: „de ez a tény a már megrendeltés kifizetett termékeket nem érinti.” Az tény, hogy nem volt sok üzletkötése az eladónak, de az mind pozitív. És a listában ő volt a legolcsóbb. No mindegy jövő hónap végére majd kiderül...
Szia!
Én is hasonló cipőben vagyok, ha visszaolvasol egy kicsit, akkor láthatod. Remélem nem lesz gond....
Én is remélem...De ugye a baj nem jár egyedül. Megnéztem a rendeléseimet és kiderült, hogy két tételnek ma járt le a szállítási ideje és nem érkezett meg. Az még csak hagyján, de ugyanaz a szöveg jelent meg mint amit Te is linkeltél.... Szóval rögtön el is indítottam a visszatérítési kérelmet.
Idézet: „Megnéztem a rendeléseimet és kiderült, hogy két tételnek ma járt le a szállítási ideje és nem érkezett meg.” Nem vigaszként, csak információ, én így jártam: - tavaly szeptember óta 14 csájna küldeményből 8 nem érkezett meg időre, - ezek közül kettő "felbukkant" kb. két hónappal később, a többi soha, - azok, amelyeknek volt nyomkövetése (=drágább szállítási költsége), azok kivétel nélkül mind megjöttek, - szerencsére, mindegyik vitatott esetben visszakaptam a pénzem, - a magyar királyi postánál beszéltem ezév elején egy dolgozóval elveszett küldemény okán, elmondta, konténerszám állt náluk a csájna import (jellemzően Fruttis zacskó méretű cuccok), nem győzték válogatni, és elég sok "selejt" becsúsz(hat)ott a folyamatba (mármint a válogatásba...), - egyszer kaptam egy komplett műszempilla szettet - nem élek vele, nem én rendeltem, csak utólag vettem észre, hogy a címzett sem én vagyok, hanem fél kerülettel odébb valaki. (Egy hölgy természetesen, de sem a nevünk, sem az utcanév nem hasonlítottak, se az irányítószám nem stimmelt. Ráírtam a borítékra, hogy "bocs, véletlenül kinyitottam", elkutyagoltam a helyes címre és bedobtam neki.) A két dollárnál drágább cuccokat most már kizárólag tracking-gel szállíttatom.
Lehet hogy csak szerencsém van, de idén csak egyetlen csomagom volt, ami nem jött meg, ott gyanúsan az eladó sunnyogott valamit, mert egy másik csomagot ő mondott vissza kb. 20 nap után "elveszett" indoklással, és azt is aznap rendeltem tőle.
Én azt vettem észre, hogy az eladók egyre többször valóban rtacking-gel küldik az 1-2 dolláros rendeléseket is. |
Bejelentkezés
Hirdetés |