Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   2822 / 3618
(#) jdani válasza nedudgi hozzászólására (») Dec 13, 2017 /
 
Futtatható, van ini fájl.
(#) nedudgi válasza jdani hozzászólására (») Dec 13, 2017 /
 
Azt kellen megnézni. Esetleg átnevezni. Van bizonyíték rá, hogyy más nyelvet is tud? Van cirill font a gépen?
A hozzászólás módosítva: Dec 13, 2017
(#) jdani válasza nedudgi hozzászólására (») Dec 13, 2017 /
 
Én azt se bánom ha legalább oroszul írna, azt már megértem, de hülyeségeket ír.
(ez már egy lefordított diagnosztika program, csak épp a hibákat nem fordították le.)
(#) nedudgi válasza jdani hozzászólására (») Dec 13, 2017 /
 
A hibákat el lehet menteni egy fájlba? Akkor a Notepad fontváltással megnézhető.
(#) jdani válasza nedudgi hozzászólására (») Dec 13, 2017 /
 
Hiába mentem, nincs abba semmi.
(#) nedudgi válasza jdani hozzászólására (») Dec 13, 2017 /
 
Üres, vagy olvashatatlan?
(#) jdani válasza nedudgi hozzászólására (») Dec 13, 2017 /
 
Üres.
(#) pjg válasza peti333 hozzászólására (») Dec 13, 2017 / 1
 
Ez nem így van. Egyszerűen nem terem annyi természetes gumi, amennyire szükség lenne. Ezért műanyaggal helyettesítik. Az meg hamar öregszik.
(#) nedudgi válasza jdani hozzászólására (») Dec 13, 2017 /
 
A hibakódokat nem lehet megtalálni valami leírásban? Akár az eredeti orosz nyelvű is jó lehet.
(#) jdani válasza nedudgi hozzászólására (») Dec 13, 2017 /
 
Nemigen találtam... :/
(#) gernerakos válasza jdani hozzászólására (») Dec 13, 2017 /
 
Próbáld meg a nyelvek közé telepíteni az orosz nyelvet.
(#) jdani válasza gernerakos hozzászólására (») Dec 14, 2017 /
 
Az sem segített.
(#) Sanyesz5 hozzászólása Dec 14, 2017 /
 
Üdv!
Itt az oldallal kapcsolatban is lehet észrevételt tenni?!
Így hogy az ember nem látja ki a moderátor, néha eléggé nehézzé tesz dolgokat.
Jelenleg törölve lett egy hirdetésem, mert 28 napon belül másodszor rakom fel, igen, mert az úriember köddé vált aki azt ígérte elviszi.
(#) Frankye válasza Sanyesz5 hozzászólására (») Dec 14, 2017 /
 
Sajnálatos, de a szabályok mindenkire egységesen vonatkoznak. A szabályzat átdolgozása tervbe van véve, de ameddig ez nem történik meg, addig a szabályzat értelmében nincs mérlegelési lehetőség.
(#) Sanyesz5 válasza Frankye hozzászólására (») Dec 14, 2017 /
 
Köszönöm!

Láttam a másik topicban írtál, nem volt tervben hogy duplikálom a dolgot de sajnos nem tudom a hozzászólásomat törölni, illetve utólag vettem észre hogy van hozzá jobban passzoló hely.
Természetesen nem csak itt hirdetem az adott terméket de a remény hogy így karácsony előtt eladjam kicsit kisebb, egy felelőtlen vevő miatt.
Néha a kőbe vésett szabályok többet ártanak mint használnak, de hát ez nem demokrácia
(#) peti333 válasza pjg hozzászólására (») Dec 14, 2017 /
 
Nem egészen azért keverik a gumit minden adalékkal, mert kevés lenne belőle, hanem hogy jobb eredményeket érjenek el. A tiszta gumi nem rendelkezik olyan tulajdonságokkal, amit egy modern abroncstól elvárnál.
(#) tbarath hozzászólása Dec 15, 2017 /
 
Gumikról volt itt szó: Bővebben: Link
A meghívott vendég elvileg eléggé hozzáértő, noha nem független.
(#) kameleon2 válasza tbarath hozzászólására (») Dec 15, 2017 /
 
Én csak egyet tudok. Hiába a 4x4 is, ha a nyári gumikat használok a csúszós utakon. Ez nem szakértői megnyilvánulás, csak tapasztalat. Nálunk, mivel hegyen lakom, ha nem tudok kiállni a házból, akkor rosszak a gumik, vagy esélytelen a közlekedés (mondjuk ónos eső miatt). Eddig ez csak régebben fordult elő, amikor nyári gumik voltak az autón. Igaz a disesel és az összkerék meghajtás is sokat segít, de észrevehető a különbség. Használtam téli gumit nyáron, de több volt az autó fogyasztása és jobban kopott. Szakértő ide, vagy oda. Téli gumival is lehet szívni, volt, hogy 5 terepjáró törte magát össze mellettem az úton, mert azt hitték a nagy autó mindentől megvéd. De a nagyobb tömeg, nagyobb lendülettel húz az árok felé is. Érdemes ilyenkor lassabban és óvatosabban közlekedni.
(#) nagym6 válasza kameleon2 hozzászólására (») Dec 15, 2017 /
 
Idézet:
„Hiába a 4x4 is, ha a nyári gumikat használok a csúszós utakon.”
Induláskor nagy segítség jégen, havon. Bőven lerajtolnak a 4x4 -esek indulásnál engem csak első hajtásnál. Persze kanyarban nagy gázadásnál kiszámíthatatlanabb, hogy eleje, vagy hátulja fog kipörögni, és kicsúszni.
(#) pucuka válasza nagym6 hozzászólására (») Dec 15, 2017 /
 
5 évig hajtottam egy céges Daihatsu Ferozát, négyévszakos Michelin sárgumikkal. Egy élvezet volt Skoda, Dacia után. A gumin Z formájú minták voltak, középen felhasítva, cuppant még a jeges úton is. Valóban bárkit le lehetett rajtolni vele, egyszer egy 8 -as BMW -t idegesítettem fel a Múzeum körúton. Volt olyan, hogy a 61 -es úton berongyoltam vele olyan 100 körül egy derékszögű kanyarba, de megrázta magát, zárt az automata difi, és úgy jött ki a kanyarból, mint a cövek. Pedig már azt méregettem, hogy melyik két fa között megyek ki a mezőre. Felezővel az árvízvédelmi töltés oldalán is feljött.
Aztán mikor lejárt a Michelin, kaptam egy GoodYear -t, szintén négyévszakos sárgumit, de azzal egy ködös őszi napon majdnem letoltam egy Skodát a piros lámpánál, vissza is cseréltettem ugyanolyanra, mint az eredeti gyári.
Attól eltekintve, hogy kicsit pattogós volt (elöl torziós, hátul laprugó) én nagyon szerettem.
(#) jani1987 hozzászólása Dec 16, 2017 /
 
Mitől van az, hogy ha bármely fórumba fel akarok tölteni egy képet az eredetihez képest 90 fokba elfordul és a feje tetejére áll vagy oldalról kell nézni?
(#) Epu2 válasza peti333 hozzászólására (») Dec 16, 2017 /
 
Ez tévhit. Az abroncsokank szinte semmi közük a kaucsukhoz.
Mellesleg jegyzem meg, hogy szintetikus anyagból feltalálták már azt a gumiköpenyt, (elsősorban munkagépekre, de a tömegközlekedésben is megállná a helyét), ami tapadásilag talán nem jobb, de sokkal tartósabb és durdefekt esetén is megtartja a kormányozhatóságát. Igaz, ronda sárga és ezért "elfelejtették".
(#) nagym6 válasza Epu2 hozzászólására (») Dec 16, 2017 /
 
Csak egy érdekesség, rengeteg korom van benne, ettől fekete. Régen voltam a gumifutózáshoz alapanyagot -gumi futófelületet- gyártó cégnél, ott az egész üzemterületen pár centi vastag korom volt. Kiugrottam a kocsiból, nagy koromfelhő lett. Kevés gyaloglás után fekete lett az ember gatya alatt is.
(#) Bakman válasza jani1987 hozzászólására (») Dec 16, 2017 /
 
A telefonod csinálja a fesztivált.
(#) jani1987 hozzászólása Dec 16, 2017 /
 
A téma offnak on, on-nak off. A múltkor kiírtam, hogy keresek egy szakit aki kioktat az adatlap olvasásból de a mai napig nem jelentkeztek így nem haladok.
(#) Gafly válasza jani1987 hozzászólására (») Dec 16, 2017 /
 
Jelen
(#) pucuka válasza jani1987 hozzászólására (») Dec 16, 2017 /
 
Jelen
(#) jani1987 hozzászólása Dec 16, 2017 /
 
Pest kicsit messze van és ahhoz legalább egy teljes nap kellene mert vinném a bütykölni valót. Szóval egy komplett hétvége lenne hogy akkor meg is építenénk.
(#) tbarath válasza jani1987 hozzászólására (») Dec 16, 2017 / 1
 
Szia,

Az adatlap olvasást (mondjuk inkább értelmezésnek) jellemzően nem lehet pár óra alatt megtanítani vagy megtanulni - szerintem ezért is nem jelentkezett senki Gafly mai kommentjéig.

Mert az adatlap tulajdonképpen egy alkatrész tulajdonságainak a leírása, opcionálisan grafikonnal és/vagy példa kapcsolással. Vannak egyszerűbbek és bonyolultabbak is, pl. az ellenállások adatlapja nem vethető össze a processzorokéval. Ha egy adatlapot nem értesz, annak több oka is lehet.

1. Az angollal van problémád, vagyis google translate segítségével sem érted meg azt, amit leírtak. Angolul szerintem senki nem fog megtanítani pár óra alatt.

2. Az előző speciális esete, hogy a szakmai nyelvvel van problémád. Szerintem erre akár nyithatnál is egy topic-ot (legalábbis ha nincs még ilyen), ahol meg lehetne kérdezni, hogy pl. az input bias current-et hogy is hívják magyarul, hogyan tanítják ezt itthon, már ha egyáltalán. Szerintem hamarabb kapnál választ, már ha nincs helyi segítséged.

3. az adott területtel van problémád, azaz nincs meg az a tudásod, amivel az adatlapot megértenéd. Ezzel az egyik probléma az, hogy nem lehet pár óra alatt megtanulni vagy megtanítani egy adott területet. A másik pedig az, hogy ez erősen témaspecifikus is. Szóval lehet, hogy valaki egy műveleti erősítő adatlapját kisujjból kirázza, de egy mikrokontrollerén csak hümmögni tud - vagy épp fordítva.
(#) Gafly hozzászólása Dec 17, 2017 / 1
 
Pit Box.
A hozzászólás módosítva: Dec 17, 2017
Következő: »»   2822 / 3618
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem