Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Érdekességek
 
Témaindító: Gatery, idő: Szept 5, 2006
Lapozás: OK   223 / 626
(#) tbarath válasza Massawa hozzászólására (») Márc 9, 2018 /
 
A vetítés nyilván mókusvakítás, illetve egy demó, hogy ezt is tudjuk. Gyakorlati haszna semmi, a HUD tökéletes erre.
(#) Moderátor hozzászólása Márc 9, 2018
 
Most már tényleg elég legyen a személyeskedésből!
(#) Gafly hozzászólása Márc 9, 2018 /
 
(#) Firefighter1 hozzászólása Márc 9, 2018 /
 
ígéretesnek tűnik! Eddig mindíg probléma volt az egyszerű króm... mondjuk ezentúl: " mindig probléma a drága króm"
(#) tbarath válasza Firefighter1 hozzászólására (») Márc 9, 2018 /
 
tTelefújod kályhaezüsttel
A hozzászólás módosítva: Márc 12, 2018
Moderátor által szerkesztve
(#) Gafly hozzászólása Márc 10, 2018 1 /
 
Nanyangi.
A hozzászólás módosítva: Márc 10, 2018
(#) kameleon2 válasza Firefighter1 hozzászólására (») Márc 10, 2018 /
 
Nem tudom szoktad-e nézni az "Autók grófja" című műsort. Volt benne egy ilyen fényezés és valami horror áron volt egy töltés.
(#) Gafly hozzászólása Márc 11, 2018 /
 
(#) Gafly hozzászólása Márc 13, 2018 /
 
(#) kameleon2 válasza Gafly hozzászólására (») Márc 13, 2018 / 1
 
Engem csak az érdekelne, hogy találtál el erre az oldalra? (Éljenek a női lábak és a lumbális görbület!)
(#) adapter válasza kameleon2 hozzászólására (») Márc 13, 2018 / 1
 
Szerintem csak tanulmányozta a régi direktívát: a jó működés alapja a jó TEST és a határozott fizikai kontaktus. (Mindenkitől bocsi....)
(#) _BiG_ válasza adapter hozzászólására (») Márc 14, 2018 / 1
 
Matematikai megközelítéssel: a nő azon pontok halmaza a térben, amelyek felállítják az egyenest
(#) nagym6 válasza _BiG_ hozzászólására (») Márc 14, 2018 /
 
Amennyiben a ponthalmaz struktúra hatásvektorainak eredője egyezik az egyenesre hatással lévő vektorok eredőjének irányával, és mértékével. Ha egy tűréshatáron kívüli, pontosan ellentétes hatással bír.
A hozzászólás módosítva: Márc 14, 2018
(#) kameleon2 válasza Firefighter1 hozzászólására (») Márc 14, 2018 /
 
Amúgy eddig is lehetett venni króm spray-t. Én is használtam, csak nagyon szépre polírozott felület kellett neki.
(#) Udvari Zsombor hozzászólása Márc 19, 2018 /
 
(#) nagym6 válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») Márc 19, 2018 /
 
Csak lejtő ne legyen.
(#) sany hozzászólása Márc 20, 2018 / 1
 
(#) _BiG_ válasza sany hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
Ennél már nem az lesz a bosszús mondat, hogy "fenébe, lefagyott", hanem "hoppá, elejtettem"
(#) sany válasza _BiG_ hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
Ha tényleg igaz, akkor ebben a kis eszközben nagyon sok lehetőség van.
(#) tbarath válasza sany hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
Ez leginkább egy publikus demó, a cikkben említett 5 évet pedig leginkább úgy kell érteni, hogy ebből 5 éven belül semmi se lesz, de utána is eléggé kérdéses. Az igazán érdekes itt a kommunikáció lesz, már ha.

Az 1mm2 pedig szép duma, de az ARM M0 széria "0.007 mm2 in a 40nm", vagyis 100-ad méretet tud egy 10 éves process használatával. Bővebben: Link
(#) sany válasza tbarath hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
Egyszer csak sikerül megvalósítani.
(#) kameleon2 válasza sany hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
A chipméretekkel eddig sem volt baj, node a csatlakozások.... A BGA-tól szabályszerűen hideglelést kapok. Múltkor mutatták, hogy a francia autókban BGA golyós mikrovezérlők vannak. Ott ahol rázkódik mint a rossznyavalya - most már értem, miért annyi az elektronika hiba bennük.
(#) sany válasza kameleon2 hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
Igen a csatlakozók... Majd ha rádiós, vezeték nélküli átvitelt is tudnak az lesz majd az igazi...
(#) david10 válasza kameleon2 hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
Sok a hiba?
A tavaly nyáron 7db. EDC16-ot és EDC17-et cseréltem ki(összesen) az esetek többségében a melegben a ventilátor elkezdett forogni teljes sebességgel és a motrot nem lehetett begyújtani. Ezek 2004 után gyártott ECU-k, a Mercedes-eken csak online SCN kódolás után lehet az autót használni, merthanem az autó LIMP módba lép és nincs ereje a motornak.

A másik szép dolog az a BMW navigáció, ami többnyire a nagy display-es 2007 utáni autókban van, azok a hidegben indulnak újra, amint bemelegedtek, azután nincsen gond. Az ember befütteni sem tud, mert a klima ezen keresztül kommunikál a CAS3 modullal, és amikor újraindul a navigáció, kikapcsol a klima is.

A VW RNS510-ben a 6 rétegü nyák(amin a rétegek megvannak számozva) a processzort és a RAM-ot összekötő rétegek ellenállása szokott 4-7 megára megváltozni, ilyenkor az egész navigációt kikell cserélni, mert a nyák javíthatatlan.
(#) sany válasza david10 hozzászólására (») Márc 21, 2018 / 1
 
A modern technika átkai. Azért még szerencsére lehet még néha látni kocka Ladát az utakon.
(#) kameleon2 válasza sany hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
Van abból új is.
(#) sany válasza kameleon2 hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
Valóban, de az mégse olyan.
(#) tbarath hozzászólása Márc 22, 2018 / 1
 
Bővebben: Link
Bámulatos hol tart már a tudomány...
(#) tbarath hozzászólása Márc 22, 2018 /
 
(#) sany válasza tbarath hozzászólására (») Márc 22, 2018 / 2
 
Lassan már nem is lehet észre venni mi a valóság mi nem.
Bővebben: Link
Következő: »»   223 / 626
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem