Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Érdekességek
A vetítés nyilván mókusvakítás, illetve egy demó, hogy ezt is tudjuk. Gyakorlati haszna semmi, a HUD tökéletes erre.
Most már tényleg elég legyen a személyeskedésből!
ígéretesnek tűnik! Eddig mindíg probléma volt az egyszerű króm... mondjuk ezentúl: " mindig probléma a drága króm"
tTelefújod kályhaezüsttel
A hozzászólás módosítva: Márc 12, 2018
Moderátor által szerkesztve
Nem tudom szoktad-e nézni az "Autók grófja" című műsort. Volt benne egy ilyen fényezés és valami horror áron volt egy töltés.
Engem csak az érdekelne, hogy találtál el erre az oldalra? (Éljenek a női lábak és a lumbális görbület!)
Szerintem csak tanulmányozta a régi direktívát: a jó működés alapja a jó TEST és a határozott fizikai kontaktus. (Mindenkitől bocsi....)
Matematikai megközelítéssel: a nő azon pontok halmaza a térben, amelyek felállítják az egyenest
Amennyiben a ponthalmaz struktúra hatásvektorainak eredője egyezik az egyenesre hatással lévő vektorok eredőjének irányával, és mértékével. Ha egy tűréshatáron kívüli, pontosan ellentétes hatással bír.
A hozzászólás módosítva: Márc 14, 2018
Amúgy eddig is lehetett venni króm spray-t. Én is használtam, csak nagyon szépre polírozott felület kellett neki.
Csak lejtő ne legyen.
Ennél már nem az lesz a bosszús mondat, hogy "fenébe, lefagyott", hanem "hoppá, elejtettem"
Ha tényleg igaz, akkor ebben a kis eszközben nagyon sok lehetőség van.
Ez leginkább egy publikus demó, a cikkben említett 5 évet pedig leginkább úgy kell érteni, hogy ebből 5 éven belül semmi se lesz, de utána is eléggé kérdéses. Az igazán érdekes itt a kommunikáció lesz, már ha.
Az 1mm2 pedig szép duma, de az ARM M0 széria "0.007 mm2 in a 40nm", vagyis 100-ad méretet tud egy 10 éves process használatával. Bővebben: Link
A chipméretekkel eddig sem volt baj, node a csatlakozások.... A BGA-tól szabályszerűen hideglelést kapok. Múltkor mutatták, hogy a francia autókban BGA golyós mikrovezérlők vannak. Ott ahol rázkódik mint a rossznyavalya - most már értem, miért annyi az elektronika hiba bennük.
Igen a csatlakozók... Majd ha rádiós, vezeték nélküli átvitelt is tudnak az lesz majd az igazi...
Sok a hiba?
A tavaly nyáron 7db. EDC16-ot és EDC17-et cseréltem ki(összesen) az esetek többségében a melegben a ventilátor elkezdett forogni teljes sebességgel és a motrot nem lehetett begyújtani. Ezek 2004 után gyártott ECU-k, a Mercedes-eken csak online SCN kódolás után lehet az autót használni, merthanem az autó LIMP módba lép és nincs ereje a motornak. A másik szép dolog az a BMW navigáció, ami többnyire a nagy display-es 2007 utáni autókban van, azok a hidegben indulnak újra, amint bemelegedtek, azután nincsen gond. Az ember befütteni sem tud, mert a klima ezen keresztül kommunikál a CAS3 modullal, és amikor újraindul a navigáció, kikapcsol a klima is. A VW RNS510-ben a 6 rétegü nyák(amin a rétegek megvannak számozva) a processzort és a RAM-ot összekötő rétegek ellenállása szokott 4-7 megára megváltozni, ilyenkor az egész navigációt kikell cserélni, mert a nyák javíthatatlan.
A modern technika átkai. Azért még szerencsére lehet még néha látni kocka Ladát az utakon.
Bővebben: Link
Bámulatos hol tart már a tudomány...
Relé: Bővebben: Link
|
Bejelentkezés
Hirdetés |