Fórum témák
» Több friss téma |
Szia,
Köszi, 17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit P1178 - 35-10 - - - Intermittent A fehér PUMP current vezetéket cseréltem a szondától egészen az ECU-ig. Arra gondoltam még hátha a negatív szál a hibás, de a negatív az közös a Nernst celláéval, illetve ha az lenne szakadt akkor nem csak ezt a hibát dobná, elméletileg. Cseréljem a negatívot is? Köszi
Sziasztok ,segitcség kellene ,mi a külömbség az 5 vezetékes lambda szonda között , amejkbe 1kék szál van ,és amejkbe 1 piros a többi szin talál ,számit valamit? vwgolf4 1.6
A hozzászólás módosítva: Feb 16, 2017
Az egyik Bosch, a másik NTK szerintem. Ha így van, nem cserélhető fel a kettő.
Sziasztok!
A véleményetekre lenne szükségem. Szilárd tüzelésű kazán hatásfokát szeretném "ellenőrizni". Mégpedig, az autóhoz hasonló módon monitoroznám a füst oxigén tartalmát, viszont ott akadtam el, hogy az autóban lévő szonda sem állandó fűtést kap. Itt is meg kell oldanom, hogy ne állandó fűtést kapjon vagy teljesen mindegy, netalántán: fűtés bekapcs - jel mérés - fűtés kikapcs periódusokkal tudnék méregetni??
Ha visszaolvasol, ott volt szó róla hogy komplett meghajtóáramkör kell hozzá, és a fűtését is a cella belső ellenállása alapján kell szabályozni.
Ráadásul szerintem nagyon gyorsan kormolódik, csak alkalmi mérésre lehetne használni.
Sziasztok. "Oxigén tartalmat" kell mérnem normál fa tüzelésnél (biomassza, apríték, stb...)
Van hozzá LM9044 (TI) IC-m néhány darab. Kérdés, használt-e valaki ilyen IC-t. Továbbá, ha egy 4 vezetékes szenzort használok, rá kell-e fűtenem? és hogyan tudom, hogy elég-e az esetlegesen alkalmazott ráfűtés? Egy mikrokontrollerrel (PIC) fogom felhasználni a kimeneti adatokat... A hozzászólás módosítva: Márc 7, 2017
Kipróbáltam az előbb említett áramkört. Remélem jól raktam össze. A tapasztalat, Mindig 0,85V körüli értéket mutat, illetve ad a kimeneten. Ez az áramkör belső megadott erősítése (4,5x) szerint
egy gyenge "szegényes" keverék érték, -0,2 alatti, tehát erős oxigén többlet(?) Ha a fa és egyéb biomassza égési feltételeit elfogadom, akkor ez helyes kell legyen, mert a fa 4-5% oxigén többlet mellet meg sem ég. Tapasztalat? Ebből kiindulva létezik-e olyan szonda, amelyik nem az autók benzin és gáz égéséhez van csak "kihegyezve"?
Üdvözlet! A lambda-szonda belső ellenállása változik meg különböző oxigén mennyiségre,vagy egyéb módon működik? Ha igen,kb milyen skálán működik? (Hány ohm kb?) Ezen kívül autókban 12V-al szokták őket működtetni? Válaszokat köszönöm!
Sziasztok!
Olyan eszközt szeretnék készíteni ami számítógépen jelzi ki az aktuális AFR értéket, vagy amiből számolni lehet. Szélessávú lambda szondának lehet használni a megfelelő személyautó katalizátor utáni szondáját? Találtam egy kapcsolást ahol Arduinoval van összekapcsolva a lambda szonda, de részletet nem tudok mit csinál. Ebben szeretnék segítséget kérni. Bővebben: Link Köszönöm!
Már ezer bocsánat de miért kell megszüntetni és lezárni egy olyan dolgot ami az emeberek napi problémája és nem került megoldásra? Nagyon buta dolog így dönteni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nem ismerem a konkrét autót, ECU-t, csak a Bosch CJ125 ASIC-jét közelebbről.
A szonda fűtésére szabályzást szoktak használni: mérik a Nerst értékét (hőmérséklet függő) és annak megfelelően állítják a fűtőelemre jutó teljesítményt. Ebből kifolyóan az fűtőelem ellenállásának különbségének (ha nem szignifikáns) akkor nem kellene hibát okozni. Ilyeneket néznék meg: - Nem-e szakadt a fűtőelem a szondában - Az ECU kiadja-e a fűtőést Tudom ehhez rajz kell meg szét kell borítani pár dolgot de ez ilyen.
Ezen a linken sok hasznos info van a CJ125-ről.
http://www.breitband-lambda.de/information.html A TME forgalmazza (bezzeg akkor nem volt, amikor nekem kellett )
Én nem mondtam, hogy ilyen van az ő cuccában, csak jeleztem, hogy az ellenállás különbség nem biztos, hogy bajt okoz. Illetve ami még említésre méltó az az, hogy monitorozza a fűtőFET drain-jét ami alapján tud következtetni a shortos fűtőelemre.
Azóta amúgy már van egy CJ135 csak azt halandóknak nem adja el a Bosch.
Kérném az adminisztrátort hogy a témámat ne lőjje már ki egy nap altt, lehet neki ez nem érdekes da amig nem oldódik meg addig ne szedje ki már innen hiszen ez a fórum azért van hogy segítsük egymást vagy esetleg az ő kénye kedvének lenne?
Azt sem tartom kizártnak hogy a motorvezérlő meghibásodott, és nem tudja fűteni! De ez okozhatja egy kiment bizti is! Mérni kellene...
Idézet: „a témámat ne lőjje már ki egy nap altt” Egy helyen elég kérdezni. Topic-ból meg annyi van már most is, mint a nyű. Ha valaki egy régi, ámbár jellegében megfelelő topic-ba ír, akkor az automatikusan legfelülre kerül. Mi a baj ezzel? Azt leszámítva, hogy csak a tiéd, életed múlik rajta, stb... Persze ettől még ugyanoda kerül, nem? Jó, piros csillaggal, és csak, és csakis az van benne, amit Te és csakis Te kérdeztél. Én, mondjuk nem szoktam pattanni azonnal ezekre, ami persze nem számít, hiszen mint szoktam mondani: nem értek hozzá A hozzászólás módosítva: Aug 5, 2018
Ha jó a szonda fűtése, akkor sötétvörösen világít a szabag levegőn (én bemérő müszerrel próbáltam, az auto ECU-jával nem)
Figyelmeztetést kaptál moderátortól!
Indok: Nem kellene minden nap megnyitni ugyan azt a topikot. Az előző is be lett zárva, mert már van topikja. Lejár: 2018.08.08 10:29 Annak címzem aki a fenti szöveget írta. A munka amit végzel nem nevezhető moderációnak inkább valamiféle uralkodhatnám utáni vágy itt akarod kiélni az elveszett parancsnokoskodásod? Talán nem kéne naponta pár naponta bezárni és áthelyezgetni témákat meg kellene várni még több ember is elolvassa. Sok ember nyaral nem tud nézni a topikra, de nem kéne megmagyaráznom hogy működnek a webhelyek hiszen a falnak beszélek. Kérném azt az embert aki esetleg villamosmérnök vagy gépjármű villamossági műszerész, hogy írja meg hogy a lambdaszonának a testjét meg tudnám-e mérni járó motornál hogy mennyiben van jelen, ugyanis a karosszéria korrodált. köszönöm
Szia te este járattad a motrot felnyitott motorháztetőnél és úgy láttad a felfűtés működését? El nem tudom képzelni hogy izzana a szonda hiszen ez tűzveszélyes lenne...
Márpedig izzik! Ha nem is nagyon, de csak a kipuban lévő része, te azt beszerelve nem látod.
Nyilvánvalóan kolléga nem beépítve tesztelte...
Szia nekem a hibásnak érzékelt az 1. szonda ami a motortérben van. Én az egész beszélgetés alatt az oxygen sensorról beszéltem.
Mi is!
Célszerű lenne mélyíteni az elméleti tudásodat a lambda szondákról! Aztán van e műszered? Tudsz e áramot, vagy feszültséget mérni? Ha ezek nincsenek meg, akkor szerintem felesleges tovább feltartani az itteni kollégákat, normális szerelőt kellene keresned!
Van műszerem és kerestem szerelőket de gyik sem tudta még megoldani sajnos. Nem kioktatást kérnék hanem segítséget ötleteket hol keressem a hibát és azután gondolkodni tovább, amennyiben csak kioktatni akarsz a tudásról kérlek hagyj engem. Ha nem a kérdésekre válaszlsz és még azt sem tünik fel neked melyik szondáról beszélünk akkor te ne magyarázzál tudásról. Ha nem tudsz érdemben hozzászólni hagyj engem békén.
Szuper!
És mértél már rajta fűtőfeszt, ÉS áramot?? Nézted szkóppal milyen jel jön le róla?
0.88 volt melegen az értéke. Ha megírod miket mérjek meg megírom szívesen. A dolog az hogy mielőtt visszaküldöm ahonnan rendeltem hogy nem fogadja ela kocsim, előtte ki kéne zárni néhány dolgot amit kizárólag telefonon mondott egy szakember mert még nyaral. Hogy szerinte van e test vagy nincs, de a legnagyobb gond az hogy bárki bármit mond az emberek egymást hülyézték le. Volt aki azt mondta nincs test, volt aki azt mondta mérjem meg járó motornál a testelést, megszúrva a vezetéket tűvel stb. Találtam oldalakat ahol ezzel a problémával küzdöttek és megoldották de meg pontosan nem értettem meg itt értékek eredmények is vannak.
http://home.icequake.net/~nemesis/blog/index.php/archives/453 https://mechanics.stackexchange.com/questions/13093/how-to-fix-p116...engine
A HEATER kapcsolon 12 voltnak kellene lennie, és 1,2-0,4 Ampernek kellene folynia!
Mikor még hideg a motor, ezt ellenőrizd elsőnek!
Illetve amit már írtam! A biztosíték:
" 3 down vote favorite 1 I used to have both P1166 and P1167 error codes on my 2001 Honda Accord (F23A4 engine). I fixed the P1166 by replacing the O2 sensor. For about a day, everything looked wonderful (i.e. no check engine light on). Then, (after a day), the dreaded check engine light turned on again. I used my OBDII device to check the code. It's P1167 now. Googling this code raised the possibility of fuse #6 (15A) blown. I checked that fuse. It's 100% perfect. What else could be the cause for this P1167 code? "
Ok menjunk sorjában a heather kapcsoló pontos helye és stb írd úgy mint egy óvodásnak és akkor nem tudok tévedni. Pl nem jár a motor hideg, mérőműszer mire állítva én pedig vissza írom az eredményeket vagy fotózom
Nos. Az imént kértelek, hogy ne raboljuk egymás idejét ha nincsenek meg az alapok!
Ez a topic nem az "elekrto ovi"! Nem itt, és nem én fogom megtanítani a 7. osztály fizika tananyagát! A gugli a barátod! És bocsi elírtam! nem kapcsoló hanem kapcsokon! Azaz a szonda csatlakozójánál! A hozzászólás módosítva: Aug 5, 2018
|
Bejelentkezés
Hirdetés |