Fórum témák
» Több friss téma |
Oké megnézetem bár villanyszerelő szerelte fel a klímát aki elvégzett egy klímás sulit.
Tévedni emberi dolog ... Csinálj képet a kültéri- beltéri kötődobozáról .
Sziasztok!
Autóklímáról kérdeznék, hátha valaki.... Expanziós szelep, vagy a kompresszor hibája , ha megfelelő mennyiségű gáz esetén nem hűt, hanem a kisnyomású és nagynyomású része is egyformán csak melegszik ? Köszönettel Zsolti
Szia!Láttam,hogy szegedi vagy én meg makói.Ha nem boldogulok vele esetleg lenne rá lehetőség,hogy megcsináld?
Telefonszámot tudnánk cserélni?Az én számom 06 20 9571501
Telefonszámot e mail címet ne írj ki fórumra ,ott a privát üzenet az arra való . Viszont ha bekötési probléma van azt te is meg tudod csinálni (2 eret kell megcserélni a beltériben )
A hozzászólás módosítva: Máj 14, 2019
Én az expanziós szelepet viszgálnám meg. Nyomásokat mértél? A hiba hogyan jött elő? Egyik pillanatról a másikra, vagy lassan?
Szia!
Nyomásmérőm csak a kisnyomású csatihoz van. Ott üzemen kívül 4 Bar, üzem alatt 5 és fölötte van. Tavaly nyáron - ősszel még működött kiválóan, (a téli bekapcsolgatás sajna kimaradt) most használtam volna, de ...
Ott valami nem kerek. Üzemben kevesebb nyomásnak kellene lennie a kisnyomású oldalon, mint álló kompressszornál. Innen kezdve a kompresszor is gyanús. Nekem elég gyorsan kinyiffant, nem volt hosszú halódása, nem tudott nyomást előállítani. Kapott a kocsi egy új kompresszort.
Valamelyik nap elgurulok a klímáshoz. Kíváncsi vagyok ezek után
Köszi Zsolti
Szia!Nagyon szépen köszönöm a segítséget igazad lett ,a kültéri egységnél két kábel fel lett cserélve.Megcseréltem és azóta működik,hűt-fűt.Üdv.
Szívesen , látod nem kellett elmennem megjavítani ...
A hozzászólás módosítva: Máj 20, 2019
Szia!
Még csak most sikerült megnéznem a LED-et, a kültéri egységen is 5-öt villan a piros led, tehát ott is a CH5 hibát jelzi. Tudnál segíteni, mi lehet a gond?
Szia! Ez abból a szempontból jó, hogy a kültéri “elindul”, viszont őszinte leszek, még nem sikerült panelt javítani vagy javíttatni. Amit én piszkáltam fel azt sem vittük tovább, pláne, hogy az Lg nem javasolja a panelok javítását. Ha van kedved és tapasztalatod esetleg ismerős, akkor egy-egy sör mellett lehet, hogy eredményre juttok.
Sajnos az Lg ráadásul pofátlanul drágán adja az alkatrészeket... Szerintem. Régebben az egyik nagyker szervizese mondott olyat, hogy némelyik típusnál ezt a hibát dobta, akkor is, ha az egyik beltéri hőérzékelő volt hibás. Egy próbát talán megér... A hozzászólás módosítva: Máj 31, 2019
General Line D-9-es, D-12-es klímánál (Vestel, de Alien és egyéb neveken is ismert) ha spontán módon elkezdi a klíma ki és be kapcsolgatni magát pl. éjszaka közepén is, jó eséllyel a panelre derékszögben szerelt "tartalék" mikrokapcsoló a ludas, ezt érdemes kiszerelni, vagy ha nehezen hozzáférhető akkor kibelezni. Ez a kapcsoló amúgy sem túl hasznos napi használatban. Másik típushiba mikor a távirányítók bekapcsolója nem működik egyre fokozódó erejű gombnyomásokra sem. Itt a ludas a fekete "gumitappancs", ami elveszti a konduktivitását, jó eséllyel a felette lévő foszforeszkáló gumi rész kémiai hatása miatt, mert általában az összes többi gomb remekül működik, csak a foszforeszkálós nem. Ez a tappancs óvatos levágásával és egy új tappancs ráragasztásával (bármilyen távirányítóból) könnyen orvosolható.
Nem veszett el a világ!
Én már elkot akartam cserélni, a nagy szaki klimás szerelők meg klímát akartak vetetni velem (mert javíthatatlan panelhibás, Gusztustalan) Próbálkoztam az infravevő kiiktatásával, a mikrokapcsoló kimérésével de semmi nem hozott eredményt. Erre olvasom, hogy mégis mikrokapcsolo.... Nekem egyszerűbb volt megszakítani a nyákon a vezetőréteget mint kiszedni a kapcsolót és azóta megy.... Hiba nélkül. Tehát megerősítem, a szakadás vizsgálat bármit mutat a kapcsolóra, ha ki be kapcsolgat ez a lélekvesztő akkor ki kell iktatni, herélni a kapcsolót. Köszönöm kedves @csgary, ezen nyári napon külön hálával tartozom és örülök, hogy vannak még szakemberek akik segiteni akarnak másokon nem csak a zsebüket tömni. Sajnos most csak vatikáni valutát tudok felajánlani amit az ügyfeleimtől kaptam én is, így az "isten fizesse meg" írásod, de tényleg köszönjük a hasznos írást! A hozzászólás módosítva: Jún 9, 2019
Sziasztok!
Van egy Hitachi RAS/RAC 50YH5 inverteres klímám szépen hűt fűt de olyan problémám lenne, hogy a beltéri egység automatikus ventilátor sebsebégen nem veszi le a fordulatot, mindig extra nagy fokon keringteti a levegőt erre szeretnék megoldást találni hogyan lehetne megint jó. Válaszokat előre is köszönöm.
Automatán akkor sem veszi vissza ha közeledik a hőmérséklet a beállított hoz ? Hány fokra van állítva ?
Szia egyértelműen megnéztem 24 C_re állítottam a készüléket két hőmérő is van a szobámba 22c mutattak de a ventilátor sebbegése még mindig extra nagy volt.
Utána feltettem 28C-re de ugyan úgy ment mint a meszes.
Ilyen funkcíója kűlön nincs, a legnagyobb a ventilátor sebbeség a turbó üzem.
Én a belső hőmérséklet érzékelőre gondolok. Bár ha elérte a beállított hőfokot a kültéri szépen leveszei a fordulatot. A hozzászólás módosítva: Jún 13, 2019
Csinálj egy jó képet a távirányító kijelzőjéről és küldd el a kaqkk007...citrom... ra
Lehet hogy elektronika hiba , ha a távirányítóval kisebbre állítod a fordulatot akkor csökken a fordulat , csak automata üzemmódban nem ?
A hozzászólás módosítva: Jún 13, 2019
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem a tisztelt mesterekhez hogy ki mivel tisztítja a klímát?
Van valakinek tuti receptje? Az alany egy Toyota Avensis 2002 és hiába vigyázom rá mindig büdös lesz a klímája. Minden használat után kikapcsolom időben célba érés előtt 10km-el. Amint kikapcsolom érezni hogy nagyon párás levegőt fúj be az utastérbe a ventilátor. Próbáltam új pollenszűrővel és szűrő nélkül is. Habot és tisztító folyadékot is próbáltam de ezek sem hoznak tartós megoldást. A csapadékvíz kifolyása akadálytalan ezt ellenőriztem és nem tudok rájönni hogy hol marad benne nedvesség.
Szia,
itt ketté kell választani a dolgokat: 1. Ha kikapcsolod a klímát, utána párás levegőt fúj be. Ez teljesen normális jelenségnek látom. Eddig nem így volt? 2. Büdös. Az autó (és egyéb) klímáknál a szagokat okozó baktériumok, gombák a nedves helyeken tanyáznak. Ez lehet akár a pollenszűrő is. Tehát azt minden szezon előtt cseréld, a környékét, porszívózd ki. A nedvesség "keletkezési helye" az elpárologtató. A legjobb, ha hozzáférhető, és be tudod fújni fertőtlenítő folyadékkal, vagy habbal. Általános érvényű, hogy a szellőző rendszer minél több traktusát kitakarítod, annál jobb eredményt kapsz. De tudom, hogy ez típustól függően elég nehézkes is lehet. Tipp: ha nem férsz hozzá az elpárologtatóhoz, akkor a kifolyón keresztül fújd be a habot. |
Bejelentkezés
Hirdetés |