Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » NYÁK-lap készítés kérdések
A témában nincs helye a nem szakmai indíttatású vitáknak, ezért a szabályszegést elkövetők azonnali figyelmeztetés nélküli kitiltásban, vagy némításban részesülnek. Ugyan így járunk el azokkal szemben, akik "blog"-nak nézik a fórumot. Ezt mindenki tartsa szem előtt!
Én különféle vaskloridokat tudtam venni gyógyszertárakban, eléggé változó anyagok hosszabb-rövidebb maratási idővel azonos töménységűre csinálva, voltak amelyek használhatatlanok voltak. Ezeknél a legtöményebb volt a legjobban használható. Beleöntöttem a kevéske vizet, másnapra feloldódott. Későbbiekben a TN maratót vettem az jó volt, de jóval kevesebbet lehetett maratni vele mint a teljes tömény maratóimmal.
Ma már sósav-peroxid a maratóm. A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2019
Minek? Toltsd le a sprint layoutot és egyből avval csináld , ha kézi rajz van azt is be lehet tenni háttérképként és készülhet a nyákterv .
Jól értelek ebbe a progiba be lehet importálni kézi rajzot?
Png-t be lehet tenni háttérképként azután meg már egyszerűen megtervezed a látvány után a nyákot .
Oksa , megprószálom.....
Tisztelt tagok!
_BiG_ tanácsait követve készítettem egy UV levilágítós dobozt. A doboz egy régi lapolvasóból van. Ebbe szereltem be az UV fénycsöveket, meg a huzalokat. Kipróbáltam üresben, öt percig bekapcsoltam, hogy lássam, melegszik-e? Kikapcsolás után a plexy lap langyos volt. Tegyek-e bele ezért egy számítógépből kiszuperált ventillátort? Továbbá, milyen időzítőt szerkesszek bele? Néhány fénykép az UV levilágítós dobozomról.
Nem kell ventilátor , soha nem fogod 5 percnél tovább használni .
Nekem 45 másodperc volt a levilágítási időm ... A hozzászólás módosítva: Júl 19, 2019
Ezt nem nekem akartad írni ... Egyébként van ennél sokkal pontosabb időzítő is ,az 555 nem igazán a pontosságról híres (R-C tag az időzítésben ...) Ha már időzítő én a 4060 at ajánlanám egy 32768Khz s kristállyal vagy egy pices időzítőt ami már sokkal többet tud mint ezek ...
Szia!
Ha időzítőt akarsz hozzá akkor ez lehet a megoldás. Ebbe az a jó, hogy csak egy nyomógomb van rajta. Az S1 nyomógomb elindítja az időzítőt, ha letelik az idő akkor kikapcsolja (teljesen áramtalanítja) magát. Az S2 nyomógomb nem kell. A levilágítót a trafó PRIMER tekercsével kell párhuzamosan kötni. A relét és a nyomógombot terhelésnek megfelelően válaszd ki (milyen áramot vesz fel a levilágító). A tranzisztoros részt nem kell megépíteni. Csak az egyik 4700µF kondi kell. Főkapcsoló így nem kell. Különben frankón megcsináltad, gratulálok.
Valóban nem neked akartam írni, de javítottam.
Különben elég pontosan időzít, stopperrel mértem mindig egyforma. Erre biztos hogy megfelel.
A te reakció időd sem mindig egyforma , de igen erre megfelel . A pices verzió az tud például olyat hogy ha kinyitod a levilágító ajtaját kioltja a fénycsöveket és visszacsukás után onnan folytatja az időzítést ahol abbahagyta . 1s től állítható egy óráig , lcd kijelzőn mutatja a beállított és a hátralévő időt , csipog ha a levilágítás kész . Egy kicsit komfortosabb mint az 555 Nem próbálgatással kell beállítani az időzítést ...
A hozzászólás módosítva: Júl 19, 2019
Szia!
Ez mind igaz amit leírtál. Ez a kapcsolás volt hirtelen kéznél, (ami nekem évek óta működik) gondoltam ez jó lesz neki. Ezek után Ő dönt, hogy megvárja a komolyabb megoldást vagy nem. De szerintem 40-50 másodpercnél ha van 0.5-1 másodperc tévedés (ami nem szokott lenni), az levilágításnál nem számít.
Természetesen nem számít ha van egy kis hiba (még 10 másodperc -vagy egy perc sem számít ha jó a mesterfilm) .A komolyabb megoldásra nem kell várni , fent van az oldalamon. Évekig használtam egy alukofferbe épített levilágítóban .
A hozzászólás módosítva: Júl 19, 2019
Üdv mindenkinek!
Ezt az előbb találtam Bővebben: Link elvileg átlehet vinni a pappiról a tervet vasalás nélkül kizárólag aceton és alkohol keverékével. Próbálta már közülünk valaki?
Szerintem már vagy 90 en próbáltuk olyan 5-6 éve volt róla sok vita itt az oldalon .
Valahogy én még csak mos találkoztam vele először
Megosztanád-e az időzítőd vezérlő programod is ( amit talán az MPLAB X -ben írtál meg ), s nem csak a .hex állományt?
Az egyik programot parsic a másikat Flowcode programmal írtam . A hex miért nem elég az utánépítéshez ?Egyébként mindkét fájl fent van az oldalon ....
A hozzászólás módosítva: Júl 25, 2019
Mert én is szeretek programozni, és érdekel, hogyan oldottad meg. Nekem ezért nem elég a .hex állomány.
Mindkét program grafikus fejlesztő , tehát nem asm-c nyelven hanem blokkvázlatban programoz , Hex re fordításkor mindkettő generál asm kódot is de sok felesleges dolog is van benne . Ha nagyon szeretnéd a fordításnál keletkező asm et át tudom küldeni de ez már nem ide való keress meg emilben kaqkk007.... citrom ....
A hozzászólás módosítva: Júl 26, 2019
Szerbusztok.nem tudna valaki segíteni keresem a Livevire nyáktervezőlap leötlését de nem találom a netten.
Ha valaki elküldené a linket nagyon meg köszönném. Üdv majorka.
Sziasztok!
Van egy panelem amibe már beleültettem az alkatrészeket és szeretném lelakkozni Plastik 70-el. A gond az az hogy majd ebbe még vezetékeket kellene forrasztanom egy két helyre. Mit tudnátok tanácsolni, hogyan lakkozzam ? Maszkoljam le azt a részt ahová a vezetékek fognak kerülni, vagy majd ezen a részen kaparjam le a lakkot ? Sajnos az nem kivitelezhető hogy most a vezetékeket is beleforrasszam.
A plastic70 átforrasztható nyugodtan fújd le és majd ha forrasztani kell akkor egy kicsit tovább melegíted ...
Hűha, ezt nem is tudtam. Ennek nagyon örülök. Szuper!
Köszönöm a segítségedet!
Lenne még egy kérdésem. Forrasztás után majd a gyantát szeretném eltávolítani a nyákról. Kontakt PCC és finom sörtéjű kefével. Ez nem fogja leszedni a lakkot amit ráfújtam ?
Ezt a kontakt pcc-t nem ismerem , próbáld ki egy darab maradék nyákon...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |