Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Érdekességek
Idézet: „Szerinted a tervezésekor voltak méretarányos modellkisérletek?” Fogalmam sincs. Az azonban biztos, hogy a mai nagysebességű vonatoknál, hajóknál, repülőgépeknél a virtuális kísérleteken kívül voltak modell kísérletek is. Érdekes az is, hogy az Ikarus feltámasztásán munkálkodók pont azon buktak meg, hogy a tervezett csuklós buszuk "hanyattesett". Nagyon valószínű, hogy nem voltak modell kísérletek, talán még virtuális sem. Valószínűleg a tolómotor súlya tette be a kaput. De ha már az érdekességeknél tartunk, Az angolok (már megint) elindították az 5G kereskedelmi szolgáltatásukat, és ezzel egyidejűleg lekapcsolták a 2G -t. És még egy érdekesség, az Icom LTE adóvevője (PMR-je) a kereskedelmi rádiótelefon halózatokon nyújt professzionális szolgáltatásokat. Bővebben: Link
Azok a modellek azonban nem azonosak ezekkel a méretarányos kis modellekkel, és föleg a te buszos peldádra valok. Arre elég a primitiv matemakai számolgatás is.
Terveztem néhány speciális teherautot, ahol szinte kilora ki kellett számolni minden kerék terhelését, mert a beépitett szerkezet meglehetösen nehéz volt, és a tulaj nem kapott volna futási engedélyt, ha tulléptük volna a tengely/kerekek terhelését.
Láttatok már ilyet?
Az egyik középállásba, a másik NO állásba maradt. Látható, hogy nem volt túlterhelve, ráadásul Finder, 2000 forintos kategória
Ez tényleg érdekes. Lehet, hogy vízszintes? Ide se lejt, meg oda selejt.
Szia.
Én sajnos sokszor jártam már így relékkel. Sőt tovább megyek, olyat is láttam már, hogy felmágneseződött és azért maradt bekapcsolva.
Alaposan kinagyítva nekem úgy tűnik nem egészen azonos a kettő... A mozgó érintkezőtől jobbra az egyiknél háromszög keresztmetszetű a műanyag mozgató elem, a másiknál téglalap.
Egyébként melyiken kellene látni a "középállást"? Így a kép alapján mindkettőnél a bal oldali érintkezőnél van a középső (mozgó) érintkező.
Ilyesmi a reed reléknél gyakran előfordul.
Az orosz technika elpusztíthatatlan.
Ezt eddig is tudtam. De hogy náluk az ész nem fertőző betegség arról ez a videó győzött meg..
Most ki fogtok röhögni, először azt hittem fordítva van az NO, aztán akárhogy logikáztam nem jött ki a mechanikája, kiszerelve már egyértelmű volt a hiba.
OMRON relébe még nem csalódtam ilyen téren, pedig az elvileg egy occsobb kategória. Üdv
Én csak negyven darab 125-ös gázbeton falazóblokkot hoztam haza a Samarával, de már az is határeset volt...
310 kiló burkoló csempe az asztrával, és kezet csókolt mikor kipakoltam belőle
Samarán 1.1 köbméter fenyő fűrészárut szállítottam tetőcsomagtartón. A futómű khrrr-khrrr hangokkal nyugtázta, és az ajtók nem csukódtak könnyedén. Lepakolás után a futómű volatile, az ajtók non-volatile tulajdonságot mutattak.
A mai autókra fel sem lehetne pakolni, olyan íves a tetejük.
Ezért kell előtte a cement. Az megszünteti ezt a problémát.
Szia! Mit jelent a "nem volt túlterhelve"? Mert nem mindegy, hogy DC, AC, AC1, AC2, AC3 jellegű volt a terhelés. Láttam ilyet, de ezek a relék nem is biztonsági relék. ha az kell válogass a sárga változatokból helyette. Van olyan is a Findernél, sőt van többféle érintkezőanyag is, amiből lehet válogatni az igénybevételtől függően. Az Audinál is elkezdték szidni a Findert, mert a mérnökök aranyozott érintkezőket írtak ki, "pénz nem számít" alapon. Pedig csak el kellett volna olvasni az adatlapokat, hogy az oda nagyon nem lesz jó, ugyanis az első kapcsoláskor eldiffundált a nagyobb áram miatt az arany réteg.
Szia
Ezen a képen talán jobban látszik, az érintkezők felülete, mint új korába. Lehet, kíváncsiságból majd szétszedem, de olyan mintha a mechanika lenne beállva. Üdv
Renault 6 TL. 450 kg gabona zsákokban. Igaz, előtte kivettem a hátsó ülést. Ellenben így megrakva ráálltam a vonóhorogra és még 10 cm-t lejjebb ment
Vagy vidd vissza a Findernek, hogy jobbat gyárthassanak... Adok pár nevet - akár újat is kaphatsz helyette.
Amúgy ennél a relétípusnál is - van egy megengedett maximális összteljesítmény adat is megadva az adatlapon.
2003 1.4 8 szelepes thalia 300km kukorica. + 300kg élősúly. A kanyart 80km/h vettem be stabilan a kanyart . gond az utasommal volt. Nem szerette hogy agresszíven vezetek.
Mielőtt megkapom a magamét kanyar belátható volt és nem volt senki az úton.
Akkoris megkapod a magadét ne félj!
Hú. Az itteni hozzászólókhoz képest akkor én túlféltem az autót.
Hidd el, nem volt őszinte a mosolya, amikor a felüljárón kellett kaptatni..
Gyere büntess te á....
Budapestről tartottam haza éjszaka. Sajnos meg kellett állnom egy idegen kúton tankolni. Mivelhogy elszámoltam az üzemanyag mennyiséget(piros előtti fehér vonal már nálam veszélyesen alacsony szint). A pécsi szerpentinem 3 hengerrel felfelé megkínoztam sajnos. A francos víz nyomokban tartalmazott benzint. Szigetvár első benzinkút nyitva volt szerencsémre. Na ott a prémiumos benzint bele aztán 500 méter múlva már nem akart kiugrani a kocsi. jó kis gépek csak amit kérnek meg kell adni.
Idézet: „300km kukorica” Hosszában vagy széltében volt pakolva? Mert nem mindegy.
Na végre figyelt is valaki Direkt hiba volt. Amúgy szépen keresztbe ahogy kell
Idézet: „Na végre figyelt is valaki” Én ezt úgy értelmeztem, hogy 300km-en keresztül vitted azt a kukoricát. Sajnos lehet látni sok fogalmazás zavarót szedő emberkét, így simán átment a szűrőn..
300kg kukorica zsákokban elosztva kb 30km keresztül cipelte a kocsi.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |