Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
No comment
Azt hiszel amit akarsz, én nem fogom támogatni az agymenésedet, ha úgy gondolod, hogy megsértettelek akkor tegyél ellene. Nem fogok vitába szállni egy olyan dologba aminek az ég adta világon semmi alapja nincsen. Idézet: „Ha így lett volna, nem olyan egyszerűen és észrevétlenül tud szabotálni az ECU, mert akkor a műszerfalon is észrevennéd, hogy összevissza mutatja a vízhőmérsékleti értéket... Nagy az esély rá - mert más logikus választ még senki nem tudott adni, - ezért van kettő helyett négy kivezetés rajta...” Ez így is van, ezek az ECU-k már csak ilyenek Kiszálltam.
Köszi! Elvileg ma megoldást találnak a problémára! Megírom a hiba okát!
14 év alatt 310000km-t tettem 2001-es AKL Octaviamba. Ez alatt az összes ismertebb szenzor cserélve lett már. Csak utángyártottat vettem és csak egy db volt közülük, ami 2 éven belül behalt. Vízcsőcsonkon kívül gyári alkatrészt nem vettem az autóhoz.
Az utolsó 2 komolyabb motorvezérlési hibánál a tárolt hibakód tökéletes támpont volt, nem kellett napokig keresni a hibát. Az ECU egyetlen szívatása, hogy egy időben hajlamos volt a motor menet közben pár másodpercre leállni. Az esetek 70%-ában az M0-s ugyanazon szakaszán. Gyaníthatóan nagyfesz. vezeték zavara okozhatta. Szar minőségű alkatrészt lehet kapni bőven. Nagyon nem mindegy, hogy milyen specifikációval gyártatják le Kínában. Én is belenyúltam párszor...
Sziasztok! Látom sikerült vitát generálnom.....akaratlanul..Én azért bizok abban, hogy nem az ecu a ludas, hanem a Matyi! szoval sikerült szereznem szürkét, benne van a vw, audi jel. Beépitettem. . Kiderül meddig birja. Remélem sokáig. A Bárdiba nem tudom visszavinni s febi-t mert szakszerű beszerelést kell igazolnom a garihoz.Ez van.
A hozzászólás módosítva: Szept 29, 2019
Idézet: „A Bárdiba nem tudom visszavinni s febi-t mert szakszerű beszerelést kell igazolnom a garihoz.Ez van.” És még úgy is beléd kötnek sajnos. Elektronikus alkatrész hibáját igazolni nem egyszerű dolog. Mondjuk nem neked kell igazolnod, hogy rossz, hanem nekik kéne azt, hogy jó. Ez 22-es csapdája. Gyári alkatrésszel jónak kell lennie, ha meg nem akkor szabotál az ECU. A hozzászólás módosítva: Szept 29, 2019
Idézet: „Kicseréltem egy noname szenzorra, ami pofára ugyan úgy nézett ki. 1-2 hét után behalt az új szenzor is. A jelkimenetén az elvárt 0,5-4,7V helyett az 5V-os tápot adta ki folyamatomosan, nyomástól függetlenül. Széthúztam a csatlakozást és az ECU jelbemenetet nézve 5V-ot mértem, azaz a bemenet egy ellenállással fel van húzva 5V-ra.” Idézet: „ui. az általam említett noname szenzor vagy 50 autótípussal kompatibils és biztos 45-tel teljesen jól működik, de amelyikben esetleg egy kicsit izmosabb a felhúzó ellenállás, ott már lehalhat.”
Szervusz!
Értem. Bizonyára nagyon sok ilyen példa van még mint a Tiéd. De igazából azoknak a tapasztalataira vagyok kíváncsi, aki hasonlókat tapasztaltak, mint mi itt néhányan... Tudod, azért kértem a hasonló tapasztalatokat, mert ettől lehetünk okosabbak, a tagadásból semmi jó nem születik... Ez egyébként az csak az idiótákat tántorítja el. Van egy népi megfigyelés: Minél nagyobb valaminél az ellenállás, annál biztosabb, hogy van ott valami... Az én autóm 2002, dízel, ALH motoros, gondolom az ECU programja sem feltétlenül egyezik a tiéddel. És még az sem tudható, amíg nincs szakszerűen kivizsgálva, hogy néhány vagy adott esetben mindegyik ECU fertőzött-e ilyen szabotáló funkcióval egy bizonyos típusban, évjáratban, stb. Tehát amit írtál, annak itt most nincs semmi jelentősége...
A topicba nem tartozó hozzászólások eltávolítva. A továbbiakban kérjük az off-topic hozzászólásokat és a kötözködést mellőzni!
Szia !! Ezeket vègig csinàltam nem vàtozott a dolog diagra kötötem alap be àlitás 098 fut és error a vège 20probàbol 2 lessz sikeres kb màr cseréltem fojtoszelepet is !! Szerinted mi lehet a gond ??
Szia! Nekem ki kellet cserélnem a V60-t mert a motor zárlatos volt, tehát nem lehetett alapra állítani ezzel a módszerrel. Ha a V60 új lett, kicserélted akkor érdemes volna a programban elfogadtatni szoftveresen. Ha használtat akartál volna az említett módszerrel elfogadtatni a vezérlővel akkor nem biztos, hogy fel fogja venni az abban talált értékeket ha azok is értékhatáron kívül esnek. Lehet a motornak baja, az ellenálláspályának az alaphelyzet kapcsolónak .... passz. De milyen kocsiról és motorkódról van szó?
A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2019
Legközelebb légy szíves figyelni a helyesírásra!
Sziasztok!
Használtan vett Octaviában nem működik az elektromos tükör kapcsoló. Arra már rájöttem, hogy a kapcsoló csak vezérlőhöz való az autóban a csatlakozótól meg direktbe megy a vezeték a tükrökhöz és áthidalással működnek is. Valaki meg tudná nézni a sajátján a cikkszámot?
Sziasztok!
Oktávia III. 2014 - ben semmi sem müködik az utánfutó csatlakozóban ., kivéve a testet., a vonohorog vezérlőben ( AHK - ban) nincs hibakód, gyári (?) szervizbeszerelési történet volt annó. Merre kellene elindulnom? Hová szokták szerelni az utánfutó elektronikát? Köszönök minden segitséget
Szia! Volkswagen és társai részt olvasd el. Nem írtad, hogy utólag lett e beszerelve avagy működött e egyáltalán valamikor.
Szia!
Utólag lett beszerelve Skodásoknál .., és müködött idáig. Tanulságos a csatolmányod! Köszi!!! Üdv L.
Sziasztok!
Van egy 2007 Octavia 1.4 16V BCA. A problémám az hogy úgymond "automata szívató" hidegben nem megy, melegebb időben viszont megy. Találkozott e valaki ilyen problémával? Hát ha tudna segíteni valaki. Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok,
Az elektromos tükör állításánál egyszerre mozog mindkét tükör. Tehát, ha állítom a bal tükröt, mozog a jobb tükör is. Mi hibásodhatott meg? Octavia Tour 1.6, 2005, BFQ A hozzászólás módosítva: Dec 7, 2019
Nincs semmi baja.
Ha állítom a bal tükröt, mozog a jobb tükör is. Ha a jobb tükröt állítom, nem mozog a bal.
Üdv Mindenkinek.
Nemrég vettem egy 2006-os Skoda Oktavia 2-őt,1,6 benzines BSE motorkóddal,mikor leállítom a motort rá körülbelül 10 percre elkezd kattogni egy relé a kesztyűtartó felől. És most, hogy két napig nem volt használva az autó le is merült az akku teljesen, ez lehetett az oka? Most megmértem az autó áramfelvételét és miközben kattog a relé 0.600 és 0.450 Ampert mutat a műszer, ez szerintem sok. Tudna nekem segíteni valaki abban, hogy mi az a relé és hogyan férek hozzá? A segítségeket előre is köszönöm.
Sziasztok!
Szeretnék segítséget(ötletet) kérni a következő hibára! Pár hónapja vettünk egy 2008-as 1.6 MPI (BSE motorkód) skoda octaviát. 169e km, 1 tulaj,stb. Az autónak több (apró) hibája is van/volt. Az első hogy az alapjárat 630rpm volt. A fojtószelep tiszta volt,próbálta a szerelő újra "hangolni",de nem fogadta el. Cseréltük,(bontott de gyárira) most az alapjárat jó, szabályoz. A második és ez az ami nagyon idegesítő, hogy az autó teljesen kiszámíthatlanul fogja magát és nem indul be. Vagyis inkább úgy viselkedik, hogy indítózok elindul kb 1 másodpercre, majd leáll. Mindegy hogy hideg vagy meleg van. Második indítózásra is ugyan ez a helyzet, és csak úgy indul el rendesen, hogy indítózáskor rálépek a gápedálra. Ekkor jár rendesen,minden rendben. Hibakód nincs! Több szerelőnél is járt már az autó,de mivel hibakód nincs, nem jutunk előre. Szeretném kérdezni, hogy ha valaki találkozott ezzel a jelenséggel, illetve lenne valamiféle ötlete tudna-e segítséget adni. Előre is köszönöm. Idézet: „Több szerelőnél is járt már az autó,de mivel hibakód nincs, nem jutunk előre.” Keress egy autószerelőt aki nem csak papíron az. Aki csak úgy tud autót szerelni és hibát feltárni, hogy rádugja a diagnosztikára az nem ért hozzá. Ezt egy 6 éves gyerek is meg tudja csinálni.
Sziasztok!
A tegnap kiszedtem a kesztyűtartót és mögötte van egy kis doboz abból jön a kattogás, a modell száma:1K0959433AH. Annyit találtam róla a neten, hogy központizár vezérlő komfort modul, ha jól értettem... Tudna nekem valaki erről írni többet, hogy mi okozhatja a kattogást? Az például okozhatja a relé kattogását a modulban, hogy a jobb első ajtóban a mikrokapcsoló nem tökéletes és emiatt úgy érzékeli, hogy nyitva van az ajtó? (olvastam olyasmit, hogy néhány perc után az autó úgynevezett nyugalmi állapotba kerül és csak pár miliamper a fogyasztás, az lehetséges, hogy a zárban lévő mikrokapcsoló miatt nem tud nyugalmi állapotban kerülni az autó, mert úgy érzékeli, hogy nyitva van az ajtó és emiatt nagy az áram fogyasztás?)
Igen a kontaktos kapcsoló csinál ilyet. Meg esetleg az ajtónál az a kábelátvezetésben szokott eltörni néhány szál és esetleg azok összeérnek. De nálad a kapcsoló valószinűbb.
Nézz a youtubeon videót a zár kiszereléséről és cserélj benne mikrokapcsolót vagy ha van hozzá távirányító akkor csak vágd el a vezetékeket és ki kell legózni hogy melyikek adják a zárt állapotot és azokat összekötni.
Köszönöm a segítséget, a gyári távirányítója az nincs meg, de nemrég vettem hozzá központizár vezérlőt távirányítóval, de mikor be akartam kötni és levettem az ajtó kárpitot akkor láttam, hogy össze van nyitolva az egész ajtó és elment tőle a kedvem, de most nekilátok és szétfúrom az egészet és kicserelem a mikrokapcsolót,remélem, hogy menni fog.
Nézz videót a bontásról mert vannak trükkös szerelőfratok.
Egy popszegecset kifúrtam és elmentem a boltba csavart venni, de az én városomban ilyen vsatag Önmetsző csavart nem lehet kapni sem popszegecset, és így nem bontom tovább egyenlőre, mert nem fogom tudni összerakni. Tudnál nekem segíteni abban h melyik vezetéket kössem össze? Ha jól látom akkor 7 vezeték megy a zárhoz.
Látatlanból nemigen, egyébként nagyatádi vagyok.
A hét vezetékből kettő a motoré. A többi ötből három szerintem egy váltókapcsolóra megy ami a nyitott és zárt állapotot figyeli. A maradék kettő meg szerintem beltérvilágítás kapcsolóé. Próbalámpával a kért motor vezetéket kitudod szűrni a többit meg elvág és próbalámpával összezárogatva próbálgatni hogy mire mit csinál. Az ajtóban van egy páncéllemez amin van az ablakemelő motor és azért nem férsz hozzá a zárhoz?
Én Mihályfalváról vagyok(Erdély), igen,az a páncéllemez van oda popszegecselve az ajtóra azért nem férek hozzá. A hétvégén remélem, h lesz időm és kimérm a vezetékeket.
Köszönöm!
Sziasztok,
Ma szét szedtem az ajtót teljesen és kicseréltem a mikrokapcsolót a zárban, de a kattogás a konfort modulban nem szűnt meg. Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mi okozhatja a kattogást?
Szia! Így utólag .... nem kellett volna szétszedni az ajtót hanem ki kellett volna olvastatni a hibatárolót a komfort modul részről, mert valószínű, hogy valamelyik ajtózár motorja próbál zárni sikertelenül. A csomagtér zárja és az ott lévő világítás az jól működik? Ha nem tudod a hibatárolót kiolvastatni akkor marad a biztosítékok kiszedése egyenként amíg a relé el nem hallgat, ott lesz a hiba abban a tápellátási körben. Bővebben: Link
|
Bejelentkezés
Hirdetés |