Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   183 / 196
(#) attika válasza KIG1970 hozzászólására (») Szept 26, 2019 1 /
 
No comment
Azt hiszel amit akarsz, én nem fogom támogatni az agymenésedet, ha úgy gondolod, hogy megsértettelek akkor tegyél ellene.
Nem fogok vitába szállni egy olyan dologba aminek az ég adta világon semmi alapja nincsen.


Idézet:
„Ha így lett volna, nem olyan egyszerűen és észrevétlenül tud szabotálni az ECU, mert akkor a műszerfalon is észrevennéd, hogy összevissza mutatja a vízhőmérsékleti értéket... Nagy az esély rá - mert más logikus választ még senki nem tudott adni, - ezért van kettő helyett négy kivezetés rajta...”

Ez így is van, ezek az ECU-k már csak ilyenek
Kiszálltam.
(#) Faramy válasza VIM hozzászólására (») Szept 27, 2019 /
 
Köszi! Elvileg ma megoldást találnak a problémára! Megírom a hiba okát!
(#) xxxyyy válasza KIG1970 hozzászólására (») Szept 28, 2019 /
 
14 év alatt 310000km-t tettem 2001-es AKL Octaviamba. Ez alatt az összes ismertebb szenzor cserélve lett már. Csak utángyártottat vettem és csak egy db volt közülük, ami 2 éven belül behalt. Vízcsőcsonkon kívül gyári alkatrészt nem vettem az autóhoz.
Az utolsó 2 komolyabb motorvezérlési hibánál a tárolt hibakód tökéletes támpont volt, nem kellett napokig keresni a hibát.

Az ECU egyetlen szívatása, hogy egy időben hajlamos volt a motor menet közben pár másodpercre leállni. Az esetek 70%-ában az M0-s ugyanazon szakaszán. Gyaníthatóan nagyfesz. vezeték zavara okozhatta.

Szar minőségű alkatrészt lehet kapni bőven. Nagyon nem mindegy, hogy milyen specifikációval gyártatják le Kínában. Én is belenyúltam párszor...
(#) geyseer válasza attika hozzászólására (») Szept 29, 2019 /
 
Sziasztok! Látom sikerült vitát generálnom.....akaratlanul..Én azért bizok abban, hogy nem az ecu a ludas, hanem a Matyi! szoval sikerült szereznem szürkét, benne van a vw, audi jel. Beépitettem. . Kiderül meddig birja. Remélem sokáig. A Bárdiba nem tudom visszavinni s febi-t mert szakszerű beszerelést kell igazolnom a garihoz.Ez van.
A hozzászólás módosítva: Szept 29, 2019
(#) attika válasza geyseer hozzászólására (») Szept 29, 2019 / 1
 
Idézet:
„A Bárdiba nem tudom visszavinni s febi-t mert szakszerű beszerelést kell igazolnom a garihoz.Ez van.”

És még úgy is beléd kötnek sajnos.
Elektronikus alkatrész hibáját igazolni nem egyszerű dolog.
Mondjuk nem neked kell igazolnod, hogy rossz, hanem nekik kéne azt, hogy jó.
Ez 22-es csapdája.

Gyári alkatrésszel jónak kell lennie, ha meg nem akkor szabotál az ECU.
A hozzászólás módosítva: Szept 29, 2019
(#) KIG1970 hozzászólása Okt 2, 2019 2 /
 
Idézet:
„Kicseréltem egy noname szenzorra, ami pofára ugyan úgy nézett ki. 1-2 hét után behalt az új szenzor is. A jelkimenetén az elvárt 0,5-4,7V helyett az 5V-os tápot adta ki folyamatomosan, nyomástól függetlenül. Széthúztam a csatlakozást és az ECU jelbemenetet nézve 5V-ot mértem, azaz a bemenet egy ellenállással fel van húzva 5V-ra.”


Idézet:
„ui. az általam említett noname szenzor vagy 50 autótípussal kompatibils és biztos 45-tel teljesen jól működik, de amelyikben esetleg egy kicsit izmosabb a felhúzó ellenállás, ott már lehalhat.”
(#) KIG1970 válasza xxxyyy hozzászólására (») Okt 2, 2019 2 /
 
Szervusz!
Értem. Bizonyára nagyon sok ilyen példa van még mint a Tiéd.

De igazából azoknak a tapasztalataira vagyok kíváncsi, aki hasonlókat tapasztaltak, mint mi itt néhányan...
Tudod, azért kértem a hasonló tapasztalatokat, mert ettől lehetünk okosabbak, a tagadásból semmi jó nem születik... Ez egyébként az csak az idiótákat tántorítja el.

Van egy népi megfigyelés: Minél nagyobb valaminél az ellenállás, annál biztosabb, hogy van ott valami...

Az én autóm 2002, dízel, ALH motoros, gondolom az ECU programja sem feltétlenül egyezik a tiéddel.

És még az sem tudható, amíg nincs szakszerűen kivizsgálva, hogy néhány vagy adott esetben mindegyik ECU fertőzött-e ilyen szabotáló funkcióval egy bizonyos típusban, évjáratban, stb.

Tehát amit írtál, annak itt most nincs semmi jelentősége...
(#) Moderátor hozzászólása Okt 3, 2019
 
A topicba nem tartozó hozzászólások eltávolítva. A továbbiakban kérjük az off-topic hozzászólásokat és a kötözködést mellőzni!
(#) dana19970522 válasza VIM hozzászólására (») Okt 9, 2019 /
 
Szia !! Ezeket vègig csinàltam nem vàtozott a dolog diagra kötötem alap be àlitás 098 fut és error a vège 20probàbol 2 lessz sikeres kb màr cseréltem fojtoszelepet is !! Szerinted mi lehet a gond ??
(#) VIM válasza dana19970522 hozzászólására (») Okt 9, 2019 /
 
Szia! Nekem ki kellet cserélnem a V60-t mert a motor zárlatos volt, tehát nem lehetett alapra állítani ezzel a módszerrel. Ha a V60 új lett, kicserélted akkor érdemes volna a programban elfogadtatni szoftveresen. Ha használtat akartál volna az említett módszerrel elfogadtatni a vezérlővel akkor nem biztos, hogy fel fogja venni az abban talált értékeket ha azok is értékhatáron kívül esnek. Lehet a motornak baja, az ellenálláspályának az alaphelyzet kapcsolónak .... passz. De milyen kocsiról és motorkódról van szó?
A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2019
(#) Moderátor hozzászólása dana19970522 hozzászólására (») Okt 10, 2019
 
Legközelebb légy szíves figyelni a helyesírásra!
(#) zaza99 hozzászólása Okt 31, 2019 /
 
Sziasztok!
Használtan vett Octaviában nem működik az elektromos tükör kapcsoló. Arra már rájöttem, hogy a kapcsoló csak vezérlőhöz való az autóban a csatlakozótól meg direktbe megy a vezeték a tükrökhöz és áthidalással működnek is.
Valaki meg tudná nézni a sajátján a cikkszámot?
(#) Lezli46 hozzászólása Nov 4, 2019 /
 
Sziasztok!
Oktávia III. 2014 - ben semmi sem müködik az utánfutó csatlakozóban ., kivéve a testet., a vonohorog vezérlőben ( AHK - ban) nincs hibakód, gyári (?) szervizbeszerelési történet volt annó. Merre kellene elindulnom? Hová szokták szerelni az utánfutó elektronikát?
Köszönök minden segitséget
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Nov 5, 2019 /
 
Szia! Volkswagen és társai részt olvasd el. Nem írtad, hogy utólag lett e beszerelve avagy működött e egyáltalán valamikor.
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Nov 5, 2019 /
 
Szia!

Utólag lett beszerelve Skodásoknál .., és müködött idáig. Tanulságos a csatolmányod! Köszi!!!
Üdv L.
(#) curse86 hozzászólása Nov 14, 2019 /
 
Sziasztok!

Van egy 2007 Octavia 1.4 16V BCA. A problémám az hogy úgymond "automata szívató" hidegben nem megy, melegebb időben viszont megy. Találkozott e valaki ilyen problémával? Hát ha tudna segíteni valaki. Válaszokat előre is köszönöm!
(#) net91 hozzászólása Dec 7, 2019 /
 
Sziasztok,

Az elektromos tükör állításánál egyszerre mozog mindkét tükör.
Tehát, ha állítom a bal tükröt, mozog a jobb tükör is.
Mi hibásodhatott meg?
Octavia Tour 1.6, 2005, BFQ
A hozzászólás módosítva: Dec 7, 2019
(#) Hp41C válasza net91 hozzászólására (») Dec 7, 2019 /
 
Nincs semmi baja.
Ha állítom a bal tükröt, mozog a jobb tükör is. Ha a jobb tükröt állítom, nem mozog a bal.
(#) seat hozzászólása Dec 16, 2019 /
 
Üdv Mindenkinek.
Nemrég vettem egy 2006-os Skoda Oktavia 2-őt,1,6 benzines BSE motorkóddal,mikor leállítom a motort rá körülbelül 10 percre elkezd kattogni egy relé a kesztyűtartó felől. És most, hogy két napig nem volt használva az autó le is merült az akku teljesen, ez lehetett az oka? Most megmértem az autó áramfelvételét és miközben kattog a relé 0.600 és 0.450 Ampert mutat a műszer, ez szerintem sok. Tudna nekem segíteni valaki abban, hogy mi az a relé és hogyan férek hozzá?
A segítségeket előre is köszönöm.
(#) Chris6 hozzászólása Dec 17, 2019 /
 
Sziasztok!
Szeretnék segítséget(ötletet) kérni a következő hibára!
Pár hónapja vettünk egy 2008-as 1.6 MPI (BSE motorkód) skoda octaviát.
169e km, 1 tulaj,stb. Az autónak több (apró) hibája is van/volt.
Az első hogy az alapjárat 630rpm volt. A fojtószelep tiszta volt,próbálta a szerelő újra "hangolni",de nem fogadta el. Cseréltük,(bontott de gyárira) most az alapjárat jó, szabályoz.
A második és ez az ami nagyon idegesítő, hogy az autó teljesen kiszámíthatlanul fogja magát és nem indul be. Vagyis inkább úgy viselkedik, hogy indítózok elindul kb 1 másodpercre, majd leáll.
Mindegy hogy hideg vagy meleg van. Második indítózásra is ugyan ez a helyzet, és csak úgy indul el rendesen, hogy indítózáskor rálépek a gápedálra. Ekkor jár rendesen,minden rendben. Hibakód nincs!
Több szerelőnél is járt már az autó,de mivel hibakód nincs, nem jutunk előre.
Szeretném kérdezni, hogy ha valaki találkozott ezzel a jelenséggel, illetve lenne valamiféle ötlete tudna-e segítséget adni.
Előre is köszönöm.
(#) attika válasza Chris6 hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Idézet:
„Több szerelőnél is járt már az autó,de mivel hibakód nincs, nem jutunk előre.”


Keress egy autószerelőt aki nem csak papíron az.
Aki csak úgy tud autót szerelni és hibát feltárni, hogy rádugja a diagnosztikára az nem ért hozzá.
Ezt egy 6 éves gyerek is meg tudja csinálni.
(#) seat hozzászólása Dec 18, 2019 /
 
Sziasztok!
A tegnap kiszedtem a kesztyűtartót és mögötte van egy kis doboz abból jön a kattogás, a modell száma:1K0959433AH. Annyit találtam róla a neten, hogy központizár vezérlő komfort modul, ha jól értettem... Tudna nekem valaki erről írni többet, hogy mi okozhatja a kattogást? Az például okozhatja a relé kattogását a modulban, hogy a jobb első ajtóban a mikrokapcsoló nem tökéletes és emiatt úgy érzékeli, hogy nyitva van az ajtó? (olvastam olyasmit, hogy néhány perc után az autó úgynevezett nyugalmi állapotba kerül és csak pár miliamper a fogyasztás, az lehetséges, hogy a zárban lévő mikrokapcsoló miatt nem tud nyugalmi állapotban kerülni az autó, mert úgy érzékeli, hogy nyitva van az ajtó és emiatt nagy az áram fogyasztás?)
(#) zaza99 válasza seat hozzászólására (») Dec 18, 2019 /
 
Igen a kontaktos kapcsoló csinál ilyet. Meg esetleg az ajtónál az a kábelátvezetésben szokott eltörni néhány szál és esetleg azok összeérnek. De nálad a kapcsoló valószinűbb.
Nézz a youtubeon videót a zár kiszereléséről és cserélj benne mikrokapcsolót vagy ha van hozzá távirányító akkor csak vágd el a vezetékeket és ki kell legózni hogy melyikek adják a zárt állapotot és azokat összekötni.
(#) seat válasza zaza99 hozzászólására (») Dec 18, 2019 /
 
Köszönöm a segítséget, a gyári távirányítója az nincs meg, de nemrég vettem hozzá központizár vezérlőt távirányítóval, de mikor be akartam kötni és levettem az ajtó kárpitot akkor láttam, hogy össze van nyitolva az egész ajtó és elment tőle a kedvem, de most nekilátok és szétfúrom az egészet és kicserelem a mikrokapcsolót,remélem, hogy menni fog.
(#) zaza99 válasza seat hozzászólására (») Dec 18, 2019 /
 
Nézz videót a bontásról mert vannak trükkös szerelőfratok.
(#) seat válasza zaza99 hozzászólására (») Dec 18, 2019 /
 
Egy popszegecset kifúrtam és elmentem a boltba csavart venni, de az én városomban ilyen vsatag Önmetsző csavart nem lehet kapni sem popszegecset, és így nem bontom tovább egyenlőre, mert nem fogom tudni összerakni. Tudnál nekem segíteni abban h melyik vezetéket kössem össze? Ha jól látom akkor 7 vezeték megy a zárhoz.
(#) zaza99 válasza seat hozzászólására (») Dec 18, 2019 /
 
Látatlanból nemigen, egyébként nagyatádi vagyok.
A hét vezetékből kettő a motoré. A többi ötből három szerintem egy váltókapcsolóra megy ami a nyitott és zárt állapotot figyeli. A maradék kettő meg szerintem beltérvilágítás kapcsolóé.
Próbalámpával a kért motor vezetéket kitudod szűrni a többit meg elvág és próbalámpával összezárogatva próbálgatni hogy mire mit csinál.
Az ajtóban van egy páncéllemez amin van az ablakemelő motor és azért nem férsz hozzá a zárhoz?
(#) seat válasza zaza99 hozzászólására (») Dec 18, 2019 /
 
Én Mihályfalváról vagyok(Erdély), igen,az a páncéllemez van oda popszegecselve az ajtóra azért nem férek hozzá. A hétvégén remélem, h lesz időm és kimérm a vezetékeket.
Köszönöm!
(#) seat hozzászólása Dec 22, 2019 /
 
Sziasztok,
Ma szét szedtem az ajtót teljesen és kicseréltem a mikrokapcsolót a zárban, de a kattogás a konfort modulban nem szűnt meg. Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mi okozhatja a kattogást?
(#) VIM válasza seat hozzászólására (») Dec 22, 2019 1 /
 
Szia! Így utólag .... nem kellett volna szétszedni az ajtót hanem ki kellett volna olvastatni a hibatárolót a komfort modul részről, mert valószínű, hogy valamelyik ajtózár motorja próbál zárni sikertelenül. A csomagtér zárja és az ott lévő világítás az jól működik? Ha nem tudod a hibatárolót kiolvastatni akkor marad a biztosítékok kiszedése egyenként amíg a relé el nem hallgat, ott lesz a hiba abban a tápellátási körben. Bővebben: Link
Következő: »»   183 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem