Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Visszajelzett az eladó a refundra:
Idézet: „ we resent it on November 11,2019. The new tracking number is RV234396816CN , you can track it in https://www.trackingmore.com/china-post-tracking.html?number=RV234396816CN . It will take 20-45 days to arrive. ” Bővebben: Link Ha jól értem, akkor ez még valahol nemzetközi vizeken van. Ilyenkor accept?
Nagy kavarodás van ennél a küldeménynél.
A rendelés részleteinek oldalán látható valami hasonló: Idézet: „Status: The seller has shipped your order Reminder: Your order should arrive within x-y Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time. 1. If your order does not arrive on x-y-z , you can apply for a refund by opening a dispute. 2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here .” Ha már elindítottad a disputát, akkor a 2. pont szerint kérd a vásárlóvédelmi határidő bővítését, mindentől függetlenül. Nem tudom, az "accept" mire vonatkozik, nagyon régen nem volt rá szükségem, azóta a honlap is változott.
Leadtam a rendelést.
Forintban fizettem. A kártyafoglalás megegyezik a végösszeggel, amiből arra következtetek, hogy forintban terhelték az összeget. A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2019
Sziasztok
Korábban volt ez a történetem: Bővebben: Link Egy hibás multiméterrel kapcsolatba Ali-n, refundolás után az ALI nekem adott igazat. Most néztem a számlám és 17-én megkaptam a megkért összeget! Tök, jó, a lóvét is visszakaptam és a műszert is valamennyire sikerült gatyába rázni.
Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne hogy ez komolyan megérkezne annyi pénzért? Tudom hogy csak 110V-os de egy autótrafóval simán megoldanám ezt a problémát
Szinte biztos, hogy nem kapod meg, én UNI-T-t vettem ennyiért ami még mindig úszkál valahol a vizeken.
De a pénzedet visszakapod úgy is, ha gondolod rendeld meg.
Nekem is ez a sejtésem, csak nem értem miért éri meg egyáltalán feltenni neki ha úgy is visszakapom a pénzem? Majd egyszer bepróbálkozok vele hátha
Gondolom arra alapoznak, hogy ha 100-ból csak a fele nem reklamál akkor már meg is érte nekik.
Az EBAY visszaadja, az eladó meg elteszi....Ha nem akarja az ember a csalókat etetni, lehet az ilyet messziről kellene kerülni. ( valahol úgyis a felhasználók fogják fizetni a kárt )
Idézet: „Az EBAY visszaadja, az eladó meg elteszi.” És az EBAY meg behajtja az eladón Már rég nem lenne EBAY ha mindent az EBAY fedezne Sokszor az Ebayt sem kell bevonni mert az eladó utalja vissza az összeget minden vita nélkül, nyilván épp ezért mert tudja, hogy sose adta fel a terméket. Ha az Ebay-t be kell vonni és sok van az eladó rovásán akkor kirakják az oldalról. Nem véletlen az sem, hogy sokszor inkább visszautalnak bizonyos százalékot a termék árából csak, hogy ne adjon a vevő negatív értékelést. A hozzászólás módosítva: Jan 15, 2020
Azért azt megnézem mikor az 5000 ft ért megvett 50000 ft értékű új áru árát az eladó vissza adja önszántából ,vagy postázza, miután eladott 30 darabot belőle. ( 10000-nél kevesebb eladott termékkel a háta mögött. )
Van 39 értékelése, kb. reális áron eladott termékre. Azok a termékek már nincsenek, viszont az elmúlt két napban összehozott több száz eladást, irreális áron kínált termékekkel. Van még kérdés?
Nagyjából értem, de most komolyan arra spekulálna az ilyen hogy hátha egy bizonyos százalék nem reklamál?
Naiv vagy. Elad párszáz apró dolgot, van pozitív értékelése. Ez után elad több 10-100 nagyértékű dolgot irreálisan alacsony áron,( kb 1-2 hónap mire visszaér az első negatív, addig árulhat nyugodtan) felveszi a pénzt, utána utánam a vízözön lelép. A kártérítést meg fizesse aki akarja. Aztán nyit egy másik felhasználó nevet, és kezdi elölről. Ki mondta hogy az ilyennek fontos a pozitív értékelés? Két hónap múlva úgyis kitiltják. Ezekbe kár belemenni, csak az EBAY-t és rajta keresztül a felhasználókat szívatod meg hosszútávon.
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2020
Az egy hónap sok idő. Nem véletlenül 1-2 napon belül került fel a sok gyanús áron kínált termék. Elvileg az USA-ból küldve - onnét még a posta is sokkal több...
Sziasztok. Most rendeltem először Aliexpress-ről és szeretnék egy kérdést feltenni. Megrendeltem egy IC-t át is utaltam a pénzt. Később jött is egy e-mail, hogy elfogadták az átutalást. De viszont ma kb 15 nappal később jött egy e-mail amiben ha jól értem azt írják, hogy fejezzem be az utalást, mert különben törlik a rendelést. Ilyenkor mi van? Az e-mail pontos szövege :
Idézet: „Please Complete Payment for Order No. 8009360663874572 Dear HU shopper, Please complete payment for Order no. 8009360663874572 before 2020-02-04. Without payment, this order will be cancelled. Sincerely, AliExpress.com 2020-02-01” A hozzászólás módosítva: Feb 1, 2020
Az AliExpress felületén ellenőrizd a rendelést, az utalást meg a bankod honlapján. (Nem kártyával fizetsz?)
A kínai Holdújév miatt úgyis megáll az ország, csak február 4. után láthatsz változást. A hozzászólás módosítva: Feb 1, 2020
Hello B.I! Nos? Megrendelteted? Rákatttintottál mostanság a linkedre?
Bocsánat. Nagyon benéztem. Mielőtt megrendeltem már egyszer a kosárba tettem, ami ott is maradt. Azért jött az e-mail. Amúgy, igen kártyával fizettem, csak nem jól fogalmaztam.
Én erre a jan.15-i dologra gondoltam: Bővebben: Link
Emlékszel, hogy akkor mennyi volt az ára?
Már nem annál az eladónál látod, helyette az Ebay dob be egy azonos terméket. Az korábbi linkre adott válasz (terméknév felett):
Idézet: „We're sorry, something went wrong. Please try again.” A hozzászólás módosítva: Feb 2, 2020
Ha sikerült a megrendelés, akkor ott látod a rendeléseid között. A kosárban levő dolgokról vagy kapsz levelet, vagy nem, ha nem érdekel, töröld a kosárból, és felejtsd el - más dolgod nincs. Lehet, hogy valami miatt változott az ár, például vége van az akciónak, vagy olcsóbb lett.
Köszönöm, elsőre azt nem is vettem észre. Ezek szerint a hamiskodót annak rendje módja szerint "kiirtották"...
Azzal nem foglalkoztam. Nem is rendeltem meg. Csak kíváncsi voltam hogy tényleg lehetséges hogy annyira olcsó. De úgy látszik tényleg túl naiv vagyok
Elég lett volna az eladót és az előzményeit megnézni, akkor a kérdés sem merül fel
Sziasztok!
Új virtuális bankkártyám van és nem tudom frissíteni a PayPal oldalán, mindig ezzel nyugtázza a próbálkozásomat: "Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később." Mi lehet a gond ? Előre is köszönöm a segítséget!
Lehet, hogy megpróbál beterhelni egy összeget, amit utána el is enged. Ez nem lehet próbálni.
Igazad volt, alapból nem tartok rajta pénzt !
Köszönöm, sikerült.
Udv. Mindenkinek megjön a Kinabol rendelt nyakja?
Nekem egy magyarorszagi ceg, ahonnan meg január elejen rendeltem, es februar 3-ra lettek volna keszen, tovabbi két hetet csusznak a koronavirus jarvany miatt. ..ami mondjuk érthető, vagy csak az en rendelesem nem fontos? |
Bejelentkezés
Hirdetés |