Fórum témák
» Több friss téma |
1.:Nincs szinkronban a magnes mozgatas a lampa vilagitassal
2.:a gyertya szigetelo 3.: a tekercs kicsi. 4.: ....... KAMU A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2020
Tudja esetleg valaki, hogy hol lehet gázüzemű áramfejlesztőhöz alkatrészt kapni?
Az áramfejlesztő 3 kilowattos.
Köszönöm szépen.
Nem volna esetleg egy magyar nyelvű hely?
Szia!
A motor tipusa szerinti kereskedés?vagy szerviz ...
Próbáltam, de eddig egyetlen olyan forgalmazót találtam, ami ilyen kis motort árusít.
Ott nem láttam szervizt. Gondolom, itt még csak mostanában kezdenek foglalkozni a dologgal.
Majdnem mondtam, hogy ha neve lenne a készüléknek, és tudnánk hogy mi a baja (mi kellene hozzá), akkor nem lenne akkora kihívás okosakat/használhatót mondani.
Itt például szinte biztosan hozzá csavar, ha éppen az kell a javításhoz.
Szia!
Viszont ha tennél be pár képet ---hátha meg lehet találni?
Értem én, hogy konkrét választ nem tudsz adni.
Nekem egy link kellet volna az alkatrész vásárláshoz. Semmi titok nincsen a dolog körül. Van egy Honda nevű, de gondolom kínai áramfejlesztőm. Ezt szeretném gázosra alakítani, mert ahogy olvasom a benzin ezentúl csak egy hónapig lesz benzin. Nekem az áramfejlesztő meg csak akkor kell, ha egyébként a hálózat "nem adja". Mint például mostanában naponta kétszer van hosszabb, rövidebb időre áramkimaradás. Normális körülmények között meg esetleg évente. Ha mondjuk egy évig benne a benzin, valószínűleg nem fog elindulni. Ezért akarom gázosra alakítani. Ehhez kellenének alkatrészek. Az autószerelés a szakterületem. Szóval, műszakilag nem volna egy nagy kihívás.
"Autószerelés a szakterületem"; próbáltál már autószerelővel beszélni erről? Olyannal aki gázüzemre alakít át autókat. Sajnos tanult barátom már nem hadra fogható a témában, pedig ez volt a specialitása.)
Ha autószerelő a szakmád akkor egy kérdés , mi történik egy karburátoros motorban ha 5% helyett 10% etanol kerül a benzinbe ?
Szia!
ilyet találtam ; https://www.szerszamok-webaruhaz.hu/heron_gaz_es_benzin_uzemu_aramf...96113g Meg olyan céget aki átalakitja a sima benzinest. Régen olasz gyártmányú kitt ek voltak. Ma már esetleg kinai? Régebbi Skoda dobozosokban voltak gázosak,ha olyanra vadásznál a bontótelepen?
A linken talált helyen én is megtaláltam.
Nekem nem nagyon ér meg négyszázezret egy ilyen masina. A teljesítményéhez képest nekem magas az ára. Az én áramfejlesztőm nagyjából 200 köbcenti. Amiket említesz, azok meg 1200 körül. Eléggé munkaigényes lenne összehangolni a motort és a beszerzett dolgokat. Azért kerestem volna egyszerűbb megoldást. Már írtam egy emílt az általad említett cégnek, de hétvége van. Az mostanában behozott dolgokra nem igazán van alkatrészellátás. Tavaly vettem egy szivattyút, de gyorsan tönkrement. A forgalmazó nem tart hozzá alkatrészeket. Mondván, még nem romlott el. Tartok tőle, hogy ezzel is az lesz a helyzet. No de majd kiderül, hogy a jövőhéten mit válaszol. Ha válaszol egyáltalán.
Szia!
Legalább inverteres az az áramfejlesztő?--mert akkor napelemek?
Szerintem nem az.
AVR, vagy ilyesmi van ráírva. Nem akarom túlbonyolítani, mert a számításaim alapján teljesen értelmetlen. Egy komplett rendszer esetén előre kifizetem a tízéves villanyszámlámat. Nekem ez jött ki. Nekem az áramfejlesztő arra kell, ha nincsen éppen hálózat, akkor is menjen a keringetőszivattyú, házi vízellátó, meg hasonlók. Nekem is jött tájékoztató az áramszolgáltatótól és szerintem nekem nem éri meg a másfél milliós beruházás. Soha nem térülne meg.
Az hogy valaki idősebb, még nem ok az arroganciára...
Viszont kíváncsivá tettél, szerinted mi a probléma a benzinnel? Ugyanis nekem úgy tűnik, hogy az erről szóló cikkek semmilyen igazi információtartalommal nem rendelkeznek. Vagy azért mert nincs is benne semmi extra, vagy fingjuk sincs a dolgokról, vagy üzletrontás lenne ha megírnák az igazságot.
Szia Skori !
Bár nem engem kérdeztél.....( aggregát miatti benzin tárolás.) De ez a benzin dolog ,rémes! . Amig volt ólmos benzin ,az erkélyen tárolt műanyagkannában elállt 2évig is !Tovább csak azért nem mert hamarabb elfogyott.! Amióta kivonták az ólmot ,azóta kb 4-6 hónap alatt" megrohadt"-szétvált az alkotóira ,a karburátorból ki kellett járatni,mert ha beleszáradt ?.Akkor szedhettem szét s ki kellett mosni a fuvókákat is.A kikocsonyásodott ,romlott benzin még tüzet gyújtani sem volt jó! Ráadásul már fém kannában sem birja ki -! Ha most növelik ezt a "műanyag alkoto részt"? Biztosan még rosszabb lessz. A gyárilag gázos aggregát meg +200 eFt. Az autosok is meglátják ez menyire lessz jó,nekik --sztem semennyire. De a gázolajjal is ugyanezen problémák vannak. Tehát a gyári minőségrontás esete?
A legegyszerűbb legolcsóbb lehetőség az üzemanyag javítása lehet.
100-as benzin + valami üzemanyagkonzerváló adalék. Talán ennyi is elég, hogy üzemképes legyen akár fél év állás után is. Még nem próbáltam ilyen löttyöt, de lehet hogy egy próbát megérne nekem is, ami nálam állandó probléma, hogy a kerti gépeim (láncfűrészek, kaszák) karburátorának gumimembránjai rendszerint 2 évente az állástól kikeményednek, cserélni kell! Stihl is javasolja a 2T olaj mellé a konzerváló (vagy mi) adalékát, főképpen a rendszertelenül használt gépekhez! A rendszered lehet érdemes lenne bővíteni egy szünetmentessel. 1kVA+100Ah újonnan kb 100e alatt kijön. Használtban meg lehet csípni lényegesen kedvezőbben. Ez önmagában elvinné a cuccokat 1-1,5órát, automatikusan "indul", az aggregátot elég lenne csak akkor ráindítani, mikor már mondjuk fél órája tart az áramszünet, (rövid szünetekkel nem kell foglalkozni, kényelmesebb. Plusz ad valami jelzést is áramszünet esetén (csipog, de akár kontaktust is adhat), ha pl éjjel jön az áramszünet, és meg van rakva a kazán, a keringetőnek mennie kell, idejében tudomást szerezhetsz a problémáról (és még van 1 óra idő reagálni, indítani az aggregátot). Ja, gázosra alakítás, hát utánajárás közben kiderül majd, hogy mik a buktatók. Ugyanilyen motorokban van dízel üzemű is, gondolom nem olcsó, de mint megoldás szóba jöhet. Kínai barátaink talán adnak elfogadható áron. A hozzászólás módosítva: Jan 18, 2020
A 100-as benzinre én is gondoltam. Azért kösz a tippet.
Láncfűrész és hasonlók. A membránok mindenképpen tönkre mennek, ha már benzin érte őket. Én is próbáltam, hogy mikor elteszem őket télire, leengedem belőlük az üzemanyagot. Akkor is tönkremennek. A kazánnak már megoldottam. Annak nem kell túl nagy teljesítmény. A gond a vízellátó, meg a hűtők, fagyasztók. Itt nem kell azonnal reagálni, mint mondjuk a fűtésnél. Gázosra alakítás persze nem egyszerű. De talán olcsóbb és biztosabb, mint a benzines. A dízellel az a gond, hogy én nem találtam ilyen kis teljesítményűt, mint ami nekem elég. No meg a gázolaj se egy megbízható valami hosszabb tárolás után. No meg nagy hidegben. Köszönöm szépen a tippjeidet.
Felesleges kötekedés miatt a hozzászólás eltávolítva.
Hol lehet kapni kis esésű patakhoz 2méter, vízturbinát, kb 300Watt nagyságrendben? Itthon már nem találtam
Szia!
Sztem nem is fogsz a vizjogi előirások miatt ! De szlovákiában árulják , meg ali .... Ebay stb
Már van fent, ez egy régi vizimalom épülete, illetve készült egy fa kerekes malom de a súly miatt mindig tönkremegy a csapágyazása. Tudnál mondani egy konkrét szlovák címet?
Nem a súly miatt, hanem az elégtelen kenés miatt. Kocsikenőcs. Igen régen fel van találva.
De mindenekelőtt nézz utána a vízügyi szabályoknak. A vizimalom valószínűleg műemlék, amire van kivétel.
Nem az enyém sajnos, csak megkértek hogy keressek oda valamit ami forog is meg áramot is termel.
Sziasztok! Újoncként kérdezek.
Adott egy 3-4 m szélességű gyors sodrású patak (Séd patak) Szeretnék erre letenni egy kis házi erőművet. A terv az hogy készítek egy úszó keretet és bele egy kereket lapátokkal. Anyaga aluminium lenne hogy ne kelljen gondolzni és könnyű legyen 1000-1200 mm átmérővel ( lehet kevesebb is elég lenne?) és 400-500 mm szélességben. A kerék alja érné a vizet, ezt majd helszínen lemodellezem hogy mi a leghatékonyabb magasság, de én úgy gondolom ha a kerék 1/5 e vízben van akkor jó lehet. Tennék rá 1-3Kw os generátort, függően attól melyiket tudja meghajtani. Kérdésem az lenne hogy ki mit javasol, van e itt valaki aki készített már hasonlót. Csapágy választással kellen egy kis segítség, ügye olyat kellene használni ami alacsony vagy közel nulla ellenálású hogy az minnél hatékonyabban tudjon forogni. Viszont a víz szigetelésre is kellen gondolni. Meg halgatok mindent kérlek osszátok meg velem tapasztalataitokat. Köszönöm!
A kérdésem nekem is a Séd patakhoz kapcsolódik
Szia!
Én több problémát látok; --Magyarországon , vizjogi engedély, tervezés, környezetvédelem ,adózás! stb? Nem lehetetlen , mert az 5% esély meg van. ---Az 1-3kW kiséé sok, kb 2m átmérőjű vizikerék? Amit lehet engedély nélkül , -de nem kell gondolkozni a 200W felett. Ez a kiköthető úszó tipus. A permanent árult ilyen kinaiakat, de beszüntette a fentebbiek miatt. |
Bejelentkezés
Hirdetés |