Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Ha a gyártás Kínán belül egy picit megcsúszott, akkor beleesett a Holdújév témába (is).
Vuhanból mostanában nem érdemes kaját rendelned...
Talán inkább így. A hozzászólás módosítva: Feb 5, 2020
Moderátor által szerkesztve
Ezzel kapcsolatba, az Ali rendet tett, visszautalta a pénzt, pedig már elkönyveltem, hogy buktam 18 ezret. Ennek azért örülök.
Nekem több szempontból szimpatikusabb az AliExpress. Az eBay ott bukott nálam, amikor elkezdte eldugni a régebbi vásárlásokat. Tudom, hogy archiválhatom, de akkor is...
Az Alin külön keresgélés nélkül 2013-ban megejtett vásárlásaim is visszakereshetem. Hét év alatt nem veszett el küldemény. 5$ felett ajánlott levél/csomag kötelezően regisztrált, követhető minden szállítmány. Idézet: „5$ felett ajánlott levél/csomag kötelezően regisztrált, követhető minden szállítmány.” Ez az egy része sajnos nem igaz a mondandódnak. Ha azt akarod, hogy követhető legyen, akkor a postázásnál azt a fajtát kell kiválasztani - olykor akár ingyen, de legtöbbször pár dollárért. Párszáz vásárlásom nekem is van már alin, sok el is veszett közülük, ezek legtöbbje követési szám nélküli volt (0,5-14$ értékben), vagy akár olyan követési számmal visszajelzett, ami nem az én rendelésem volt. Viszont ekkor mindig visszakaptam a pénzem! Amik szeretnek elveszni: különböző "porok" (körömlakkhoz keverhető effekt cuccok); telefontokok; apróbb szerszámok S vannak forgalmasabb időszakok, amiket érdemes kerülni, vagy tényleg azt a pár dollár többletet ráfizetni a biztos követésre... A hozzászólás módosítva: Feb 5, 2020
A kötelezőt úgy értem, hogy Az AliExpress elvárja a kereskedőktől - ezt tőlük tudom. Viszont ezt nem mindenki tartja be.
Küldemény még a legolcsóbbból sem veszett el, igaz, előfodult száz nap körüli beérkezés is.
Igen, van egy "követési szám", amit minden esetben oda kell írniuk. Viszont ez sok esetben csak a zsáknak a száma, amibe belekerül, ezt Kínán belül még esetleg követik. Aztán van a következő fokozat, ami már majdnem úgy néz ki, mint egy normális követési szám, ez már a csomag száma, nem a zsáké, viszont szintén csak Kínán belül követik. Majd van a normális követési szám, amit viszont tényleg végig követnek (csak ezek között is van, amelyik nem szeret időben frissülni).
Azt, hogy melyik fajtát kapod, a postázási beállításoknál választható mikor megrendeled az adott terméket. Az ekkor feljövő listában jelölve van, hogy követhető-e az adott küldési beállításban kért csomag. Ott lehet futárt is kérni, az akár egy héten belül is meg tud érkezni
Tudtok-e valamit arról, hogy most a brexittel változott-e egy Angliai (pl. farnell) rendelés menete (esetleges áfa, vám), vagy maradt a régiben erre a 11 vagy nem tudom hány hónap türelmi időre?
Nekem szimpatikus volt az árukészlete és a rendelés teljesítése, délelőtt megrendelt alkatrész másnap délután a kezemben volt (az ottani raktárból!!), mindez kemény 1400Ft-ért.
Az biztos, hogy most nem változott, ugyanakkor nagy valószínűséggel az elsők között ez is fog változni.
Egyelőre minden a régiben, továbbra is olyan mint egyéb EU-s rendelés. A korlátozások életbe léptetése csak az átmeneti időszak lejárta után várható. Ami utána jön, az a kereskedelmet érintő megállapodások részleteitől függ. Mélyebben már politika...
Sziasztok!
Az "AliExpress Standard Shipping" mit jelent? A posta szállítja ki a csomagot, vagy valamilyen futárcég?
Szervusztok.
Érdemes-e mostanában kínából rendelni bármit is? Nem az esetlegesen az árúval érkező nem kívánatos korságokra értem. Hanem, hogy várható-e megnövekedett szállítási ídő vagy nem teljesítés a járványból fakadó korlátozások miatt? Banggood-ról vagy ebay-rő szoktam rendelni alkalomadtán. Üdv.
Mióta a járvány kitört, azóta szerintem senki nem kapott meg, szóval személyes tapasztalat nincs. De a holdújév miatt amúgy is várható némi torlódás, ezzel együtt én 2-3 hónapra számítanék. De vannak eladók, akik pl. Németországból szállítanak, nyilván drágábban.
Ha jól emlékszem, két hét körül maradnak életképesek a vírusok gazdatest nélkül. Az utóbbi időkben inkább 4-6 hét a szállítási idő. Ráadásul Vuhan környékéről biztosan nem engednek ki semmit.
Sziasztok. Aliexpressz ről rendelek, a problémám a termékeket az eladók nem indítják meg a szállítást 1 2 nap eltelte után sem. Van olyan termékeim amik jan 16 óta sem indítottak utra. Kb12 db csomagommal van ez a baj. Lehet én csinálok rosszul valamit? Terméket kiválasztom, fizetem , kapok visszaigazolást szállitási cimröl módosítási lehetőséggel, igy ezzel a levélel nem foglalkozom. Várom a szállitási információt ami pár esetben 1 2 nap után meg is történt, a többi rendelésem pedig kifizetési státuszban a mái napig . Van egy visszaszámláló ami ha letellik autómatikusan visszakapom a termék árrát ha letelik a visszaszámlálás , de ez a számláló is 10 nap allat ujraundúl. Ha itt cancel olderre katintok törlöm a rendelést? Visszakapom az árát? Valakinek hasonló tapasztalata?
A problémád összefügg Koree hozzászólásával.
Két dolog esik egybe most Kínában. Az egyik a holdújévi egyre hosszabb leállása, és ez a szerencsétlen járvány. Nekem is van olyan rendelésem, ami a holdújév előtt még 10 napos feladási időt írt az eladó, aztán most még mindig 15 nap van vissza, mert megtolták. Ebben az esetben törölni tudod a megrendelésed, a pénzt az Ali visszaküldi. Egyenlőre ezek az Ali-s dolgok megrendelések, ahogy előttem szólók is mondták meg fognak csúszni jelentősen. Nem akarom elképzelni mi folyik most Kínában, de nem az a legfontosabb nekik, hogy a mi kis néhány dolláros csomagjainkat feladják, és szállítsák. Türelem, és megértés kell most. A vírus gazdaszervezeten kívüli inaktiválódási idejére még nem találtam hivatalos adatot - ez mondjuk érdekes, hogy erről nem beszélnek.
Gyerekek, új rekord postázás terén, de most kivételesen pozitív értelembe.
6-ikán küldött csomag ma jött meg, sima free shippinges, semmi extra.
Nekem is, ami eddig 6 hét volt, most 2 hét alatt megjött ugyanattól az eladótól.
Az elején azt mondták gazdatest nélkül egy nap, most azt mondják fém vagy műanyag felületen kihúz egy hetet is. Az én olvasatomban érdemes kicsit szabad levegőn pihentetni a csomag tartalmát.
Ezek az Ebay-es eladók... Képes belevágni egy bubis zacskóba 2db 60x60-as ventit. Megérkezik, az egyiknek persze, hogy kitört a közepe 2$-ba került. Jó sok levegőt is szállít a még működő, szóval kár érte, csak tesztnek vásároltam. Ha rendelnék 10db-ot, lehet belevágnák valami szatyorba. Ennyire nem érdekli őket, ha tönkremegy szállítás közben a termék? Vagy már nem fért bele a 2$-ba egy kis kartonlap meg cellux? Persze visszakérem az egy darab árát, de hogy ez nekik miért jó? Hiszen a termék tökéletes lett volna, ha kap egy kis védelmet. És meg kell mondjam, pozitívan csalódtam, ekkora méretben nagyon sok levegőt szállít a venti. Mondjuk az elég zavaró, hogy a képen más a matrica a ventin mint a valóságban... Amit kaptam az Snuou PSD1204PKB3-A, jó termék, ajánlom másnak is. A termék oldalán viszont HXS DC brushless szerepel a képen.
Érti ezt valaki? Kicsit zsákbamacska ez az egész vásárlás. A hozzászólás módosítva: Feb 26, 2020
Ők már küzdenek az egyszer használatos műanyag zacskók és bubisfóliák ellen..!
Ez a jövő útja. Idézet: „Kicsit zsákbamacska ez az egész vásárlás.” Ez ilyen. Sajnos , nem mindig egyezik meg képpel. De ha jelzed lehet visszaadják a pénzt. Nemrég véletlen rendeltem, egy olyan terméket amit nem akartam 4$-ért. Aztán írtam az eladónak, hogy törölje már a rendelést. Nem telt el fél óra, és már szállítás ikon aktiválódott, állítólag elküldte már. Így nem tudta már törölni a rendelésemet. Máskor meg 2-3 nap múlva adják fel a terméket, elvileg az ikon szerint. Itt minden megtörténhet, amire nem számít az ember. A hozzászólás módosítva: Feb 26, 2020
Te pénzt adsz ventilátorért?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |