Fórum témák
» Több friss téma |
Én az EAGLE-vel nem foglalkozom, de talán nem egy nagy kunszt egy elvi rajzot átmásolni, ha már tudsz benne nyákot tervezni..
Van, mivel hogy megrajzoltam. De hogy kinyomtatva is jó lesz-e, azt csak Te fogod megtudni.
Köszönöm, nagyon szuper! Pár kérdés még, mivel tényleg amatőr vagyok.
1. Ha jól néztem a C2 és C3 bipoláris ELKÓ? 2. C1, C4, C5 Fóliakondenzátor? 3. A pirossal jelölt összekötések sima huzallal kössem össze? 4. A kék színnel jelölt forrasztási pontok mit jelentenek, a negatívot? A hozzászólás módosítva: Feb 11, 2020
Ez így van.
1. C2,C3 elkó, tehát polaritás függő, de a beültetési rajzon is látszik a polaritás. 2. A többi polarizálatlan fólia kondi. 3. A piros vezeték átkötés, az IC alattit, sajnos a forrasztási oldalon kell vezetni. (Nem szép, de ez van) 4. A kék a tápfeszültség GND pontjai. Ez csak vizuálisan segíti az áramkör tervezésnél a sávok bekötését. (Eredetileg a tervezőnél négy rétegű fólia használatánál, a két belső fólián a tápfeszültség összekötések lennének. Így azokat nem kellene külön huzalozni, automatikusan rákötné a belső fóliákra a program. Ezt jeleznék a színek. Ezeket a hálózatokat nem jeleníti meg a (Ratsnest) gumivonalazás sem.) Amit nem írtam le.. Itt a 30 perces időzítést kivéve az idő és PWM analóg módon van képezve. És mint olyan minden mindennel összefügg. Tehát nincs szabadon megválasztható idő változtatás. Ezt tudnod kell. Valamint a 30 perc időzítés alatt a Led villog. Ha ezt csökkentenéd, akkor az megvalósítható az R10 csökkentésével, ami kb. 1k/8sec időt jelent. A DIR direkt vezérlés is beletartozik a 30 perces korlátozásba. Tehát hiába kapcsolod be, akkor is lekapcsolja a villanyt, ha az idő lejár. Viszont ha be marad kapcsolva, hatástalan lesz a működése az áramkörnek időn túl, míg ki nem kapcsolod a DIR-t. Ugyan úgy, mint ahogy az ajtónál is ha ez történne. A hozzászólás módosítva: Feb 11, 2020
Köszönöm szépen! Akkort ez idő miatt van a piros led!