Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok
Van egy 1.5 kw frekvenciaváltóm amit beüzemeltem egy 1.7kw motorral. Mi a hátránya a nagyobb a motor teljesítménye mint a freki váltóé? Köszi
Szia!
Annyi a hátránya, hogy ha 1,5 kW fölé megy a felvett teljesítmény a terheléstől, akkor letilt a frekvenciaváltó
Sehol semmi érdemi infó?
Táp IC-nek néz ki, a tok alapján tán ki lehet deríteni. Valószínű más is megpusztult.
Sziasztok!
Hozzájutottam az egyik fórumtársunk jóvoltából egy Yaskawa J1000 1.5/2.2kW frekvenciaváltóhoz. Most ki akarom próbálni egy 550 és egy 750 Wattos motorral. Miket kell rajta beállítanom? Átolvastam a leírását, de biztos ami biztos, kérdezek. Simán a kezelőről akarom indítani, majd később fog egy 2.2kW-os motprral egy TK200-as kompresszort hajtani. Tényleg, a kompresszor az milyen terhelés? Normál vagy "hevi gyúti"? Köszönöm a válaszokat! A hozzászólás módosítva: Máj 23, 2020
Sziasztok.
Van egy siemens g110 3kw inverter. 1~230volt betáplálás, 3~230v kimenet. Kompresszort szeretnék hajtani 3kw motorral. Nyomáskapcsolót hogyan lehet bekötni Hogy az működtesse? Mivel nyomógombos megoldás lehetséges. De hogy fixen zárva van az áramkör azt nemtudom....
Szia.
Ilyen eszközöd van? Bővebben: Link Ebben a 32. és 54. oldalaktól van leírva a bekötés és működtetési módok. Neked az ON_FWD kell például.
T. Urak!
Egy frekvenciaváltóban tönkrement ez a dióda modul. Magyarországon beszerezhető, vagy marad a külföldi rendelés? Esetleg valakinek a fiókjában nem lapul egy darab?
Igen.
Remek, köszönöm szépen! Pedig át olvastam a könyvet...
Viszont felmerűlt egy másik gondolatom is ez ügyben.
Mivel 3Kw-os az inverter és 13.6A terhelhető. Van egy elfekvő 3,6Kw motor ami 13A áramfelvetelü. Rákothetem ezt? Vagy károsodna az inverter?
Sziasztok!
Minap vettem egy hibás LENZE 8400 stateline C tipusú 3 fázisú frekiváltót (mondván itthon elbohóckodok vele). A problémám az, (sikerült elvileg megjavítani) hogy elvileg túl alacsony a köztes köri feszültség (1 fázisról megy, nincs 3 fázisom). valahogy meg lehet oldani, hogy ne nézze a köztes köri feszültséget? Első körben szoftveresen szeretném megoldani. Segítséget köszönöm.
Szevasztok,
nehéz dió... Egy esetben trafót használtam hogy előállítsak 1fázis 400 Voltot és a 4KWos Hitachi sj100 as frekiváltóval hajtottam 1.1 KW motrot... Ha nincs elfekvő trafód, nem éri meg...
Sziasztok!
Van egy 3f Lenze EVF-8216 típusú motormeghajtóm, ami azzal a problémával küzd, hogy 0,4 sec perióduisdővel villog rajt a piros LED, ami a leírása alapján undervoltage hibát jelez. Ez valójában nem áll fenn, mivel 600V körüli érték mérhető az egyenirányítás után, és ez DC-ről is táplálható. Vezérlőm panelom nincs hozzá, de ennek a feszültségértéknek minden beállítható tartományba bele kell esnie a leírás szerint. Sajnos service manualt nem találtam hozzá, és egy óra nézegetés után se tudtam lekövetni a 3 rétegű nyákokon, hogy hogyan mérheti a feszültséget, az osztót se találtam. Valaki esetleg ismeri ezt a típust, hogy merre kéne keresgélni? Szemmel látható hibát nem találtam benne. Köszi!
Szívessen, de mindenkép jó volna kipróbálni
a frekiváltót három fázisról... Ha jó, csere vagy eladás...
Szia.
Egy egyszerű feszűltség dúplázót használok én is...becsapni az olyan frekiváltókat, amelyk figyeli a köztes feszt... Két elkó 390-470uf/450v meg két dióda 10A/600V és meg vaan oldva...kisebb teljesitményt még űzemeltethetsz is vele...de néhány 100W-ig ajánlom. Sok sikert.
Heló. Köszönöm segitséged igen a dc feszültség kimenete megvan arra rátudom kötni a 2x ező kapcsolást. erre gondoltál? tesztelni gondolom megfelelő lenne.
Mivel 1-2 baseline és stateline frekiváltót is üzemeltettem be, de csak 3 fázisút, lehet nem jó amit írok.
A leírásban a bekötés L1 - L2/N - L3, mindkét típusra, és remélem a "fejlesztők" nem csináltak 10-20 féle elektronikát, az egyfázisú és háromfázisú elektronika nem sokban különbözik. Vagyis a bekötés L1 - L2 közé és a menüben az alacsony feszültségű üzemmódot beállítani. Figyelembe véve a csökkent terhelhetőséget, egy próbát megérne. De, ha szoftveresen nem engedi, akkor nem fog menni. A beállításról ne kérdezzetek, mert még mindig agygörcsöm van az elbonyolított rendszerétől, pedig engineer-ben csináltam.
Igen,...ez a megoldás tesztelésre tökéletes!
Mint mondottam volt,...van olyan frekiváltó, amely hiába a 380-400v bemenet,...elfogadja a a 220v-ot, de a legtöbb, főleg nagyobb teljesitményű frekiváltók már nem... Remélem találtál a neten megoldást, a fes dúplázóra, ha nem..akkor ime csattolok egy fotót. Űdv.
Ezt a fesz dúplázót...csak simán az L1. L2 bemenetre kötöd....nem kell kibontani a frekiváltót...hogy az elkóra kösd.
Rendben köszönöm.
Hutty néztem a beállításokban de nem találtam, hol lehet kikapcsolni,pedig a gyárban is használunk LENZE hajtást ott megtaláltam azt a paramétert..., szerintem ez a típus nem tudja.
Igen ezt néztem, de ha a doksiba rákattintasz a paraméterre, akkor részletes nézetben olyan mintha a vonali feszültséget tudnád megadni mekkora legyen.
T. Urak!
Egy Danfoss VLT 2800 sorozatú invertert nem tudok visszafelé forgásra bírni. A 200-s menüpontban engedélyeztem a visszafelé forgást, a 19-s bemenet visszafelé forgatásra van programozva. Helyi vezérlésnél szintén engedélyezve. ?????? Esetleg valaki tud még valahol valami menüpontot ahol állítani kell?
Sziasztok!
Van egy 3f Lenze EVF-8216 típusú motormeghajtóm, ami azzal a problémával küzd, hogy 0,4 sec perióduisdővel villog rajt a piros LED, ami a leírása alapján undervoltage hibát jelez. Ez valójában nem áll fenn, mivel 600V körüli érték mérhető az egyenirányítás után, és ez DC-ről is táplálható. Vezérlőm panelom nincs hozzá, de ennek a feszültségértéknek minden beállítható tartományba bele kell esnie a leírás szerint. Sajnos service manualt nem találtam hozzá, és egy óra nézegetés után se tudtam lekövetni a 3 rétegű nyákokon, hogy hogyan mérheti a feszültséget, az osztót se találtam. Valaki esetleg ismeri ezt a típust, hogy merre kéne keresgélni? Szemmel látható hibát nem találtam benne. Köszi!
Szia. Szerintem az IGBT blok a húnyó,....de ez csak a tapasztalt vélemény...
Csak egy kérdés,miért nem szabad sok frekiváltó tipusnál a motor és a váltó közé bármilyen kapcsolót kötni?
Köszönöm a válaszokat. A hozzászólás módosítva: Okt 13, 2020
Szia.
Magánvélemény! Nem tudom hol olvastad ezt, de...igaza van annak aki ezt irta... Miért is kéne kapcsolót tenni a motor és a frekiváltó közzé? Minden leállást/ inditást a frekiváltó végzi....kezelőszerv, PLC, digitális bemenetek stb. Amúgy meg minek sokkolnád a frekiváltót a kapcsoló közbeiktatásával...tönkre is mehet.
Ipari környezetben szerintem alap minden motor mellé a tiltókapcsoló. Ha javítani kell nem árt ha megmarad az ember keze. Bár nem menet közbeni kapcsolgatásra való az tuti.
Sok helyen kötelező. Németországból vásároltunk egy hengerszéket, aminek a vészleállítójának körében kettő darab kontaktor van sorba kötve. A vészgombot működtetve egy kétcsatornás Pilz relé mindkettőt kiejti egy 200 kW-s AEG inverter és a motor között.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |