Fórum témák
» Több friss téma |
Még egy kérdés. Ha ebböl veszek 3 darabot, akkor megoldhatnám a helyettesítés?
Hát... ez egy elég gyanús terméknek tűnik......
Rakd be a linkjét a terméknek.
Ne dőlj be az ilyen átverésnek! Még ha tényleg 18650-es cellából van 6db a zsugorfólia alatt, 3S2P felállásban tudna 12.6V 4-5Ah-t (ha a cellákban nem homok van). 13.8Ah, hát jót nevettem. Simán összeadták a 6 cella kapacitását... Terhelni pedig nem hiszem, hogy lehet, a motorod percek alatt tönkreteszi a cellákat. Arról nem is beszélve, hogy van-e benne védelem (mintha lenne egy nyák a csomag hátulján), mert akkor az első gázadásnál lekapcsol a védelem...
Nem azért kerülnek az akksik sokba, mert át akarnak verni, hanem mert a motorod nagy áramot vesz fel (nagy teljesítményt), ehhez pedig minőségi akksi kell, ami drága. A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2020
Ilyet linkeltél:
Bővebben: Link Ebből három darab kell, de nézd az adatait, nem hiszem, hogy a motorodnak elég lenne 5 (csúcs 10) A. Ha már akkor ilyet: (komplett pack, védelemmel együtt) Bővebben: Link De ez jobb lenne: Bővebben: Link Érdemes töltővel együtt megvenni, mert másképp kell tölteni, mint egy ólomakkut. Aztán számolhatsz, hogyan jössz ki jobban. A szállítási költségről sem feledkezz meg. Ha már, akkor a gyártótól rendeld meg, ha van lehetőség rá. Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2020
Ezek a vicc kategóriák. Ne beszéljétek már rá a fórumtársat felesleges pénzkidobásra.... Ezek lesznek a legdrágább akkuk, mert valamennyit fizetsz érte, és még használhatatlan is lesz.
Sziasztok!
Ha valakinek van ötlete legyen kedves segíteni. Vettem egy motor vezérlőt 48V 1500W 18 FET csücsül benne. Életre szeretném kelteni. Az egyik kérdésem, fogy a fék kettő vezetékének nyitottnak kell lennie? A másik, hogy a motorhoz menő vezetékek közé, a motort helyettesítve izzókkal nem tudom e kipróbálni a működését? A gázkar helyére most egy 10 kOhm os potit tettem be. Nem tudom, hogy ez így működhet? Ha Valaki jártas az ilyen vezérlők működésében, tud e segíteni? Előre is köszönöm szépen.
Miért nem kötöd rá a motort??? izzókkal szerintem nem fog működni, hiszen van egy 5 vezetékes csatlakozód is a vezérlőn.. a Hall jeladóké. ezek nélkül nem tudja a vezérlő mikor melyik "izzóra" kéne kapcsolnia. A gázkar helyére a poti működhet..
Szia! Köszi válaszod. Sajnos még nincs motorom. Kölcsön szerettem volna kérni valakitől, de még nem kaptam választ rá.
Mennyiért? Hány Wattos? Mibe építhető be? Esetleg egy két fotót kérhertnék?
A hozzászólás módosítva: Máj 24, 2020
Pontosan mihez kell? 300 400Watt 48V motor két sebességfokozattal, 120fok hall jeladóval, megvan a saját vezérlője a sebességváltó relé illetve az első kerék is.
Kedves Fórumozók!
Egy tisztán elektromos robogó javításában, illetve vezérlőjének újra-bekötésében kérnék segítséget: Sem a mutatós km/ó, sem a km. számláló nem működik. (A jel vezeték a műszerfalnál kettéágazik, így mindegyik műszer külön kapja meg a jelet.) A robogó márkája és típusa: Lofty 24 Future. 60V-os akkuról működik, a motorja 1200W-os. A vezérlője nem azonosítható gyártójú, az adatlapja szerint egyedinek tűnik, mert a fázisszöge 180° ("Phase angle: 180°") Az előzmények: 2017 nyarán vásároltam a robogót, de a vásárláskor rosszul mértem fel az igényeimet ezért a gyári 20Ah-s ólomzselés akkupakkját egy 60Ah-s lítium akkura kellett cserélnem. Az átépítésbe 2 éve vágtam bele, de nem figyeltem meg alaposan, hogy mit honnan kötök le, mert felületes ránézésre egyértelműnek tűnt, mit hová kell majd visszakötni. Az összeszerelésnél azonban kiderült, hogy a vezérlőn két olyan csatlakozó is van, amelyre a 3 vezetékes 3 állású sebesség-fokozat kapcsoló ráköthető. Miután a néhai kereskedő elzárkózott a segítségnyújtástól, sajnos elkövettem a mérés nélküli kipróbálom itt, ha nem jó, kipróbálom ott is módszert. Bármelyik csatlakozót is próbáltam, a robogó motorja csak 1-es sebességben forgott, és a km/ó nem mutatott semmit. Odáig már eljutottam, hogy a sebesség fokozat kapcsoló működik, (Egy a vezérlőből kijövő, egymással összedugható egy eres fehér vezeték-pár véletlen összedugása volt a hiba oka) de a km/ó mérés és a km számlálás továbbra sem működik. Az megtett utat is számoló kombinált óra mutatja az akku feszültségét is, ezért 60V-ról működik. A műszerfalból kijövő km/ó jel vezeték, és a vezérlőből kijövő jelvezeték párosítása egyértelműnek tűnik, (kék-fehér a kék fehérrel. A vezeték-pár összekötése azonban furcsa eredményeket ad. Maga a km/ó nem tűnik zárlatosak, mert a bekötött jelvezetéken 0,68 mA áram megy. A jelvezetékben a négyszögjel is megvan, de a magas jelszintje gyanúsan nagyon zuhan: A szabadon mért 4,3V, az órával összekötve 2,9V-ra esik. Ugyanez a feszültség zuhanás megfigyelhető az egyik hall szenzor vezetékén is. Hogyan mérhetném ki, hol a baj?
Sziasztok!
Új vagyok fórumon. Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Egy Religh Blacburn 3 Xion szettel szerelt kerékpárt szeretnék vásárolni. A kerékpár szép állapotban van, de van egy olyan nagy hibája, hogy a hajtott kereket a motor visszafelé forgatja. Ennek volt olyan előzménye, hogy néha kihagyott a hajtás. Így a leírás alapján mi lehet a probléma? Foglalkozzak vele, vagy inkább hagyjam? Segítségeteket köszönöm!
A három vastag vezetékből kettőt cserélj fel.
De az is lehet, hogy a vezérlőben a hátramenet (ha van) be van kapcsolva.
Ha szenzoros, akkor szenzor kábelt is kell cserélni, vagyis csak 2/4 eret, kialakítástól függően.
A hozzászólás módosítva: Máj 26, 2020
Sziasztok!
Köszönöm szépen a válaszokat. A bicajt nem hiszem hogy szerelték (felcserélték a kábeleket). Az lehetséges, hogy "magától" megváltozik a forgásirány? Esetleg aha sokáig nem használják, leveszik vagy lemerül az akkuja... Szívesen vinném szervizbe is de itt Debrecenben nem igazán találok olyat aki foglalkozna vele. Esetleg ötlet? Köszönöm!
Remélem jól emlékszem, de a legtöbb vezérlőn,ami eddig a kezem közé került, volt "tanító" vezeték. méghozzá fehér kábel. gyújtásra teszed,majd a két fehéret össze dugod. ekkor kis fordulaton elkezd forogni a kerék. ha jó az irány várj pár másodpercet, széthúzod,és kész... vagy újra összedugod,és elindul másik irányba. majd ismét pár másodperc, széthúz, és ennyi.
Sziasztok!
Szétszedtem a xiaomi 365 pro alját és a motor 3 vezetékét rákötöttem a vezérlőre. 32V feletti tápfeszen szépen elindult a motor. Van a vezérlőn egy öntanuló mód a fázis sorrend miatt is. Megtaláltam a tolató mód csatit is. De viszont van egy piros stekker amibe van egy rózsaszín, fekete, szürke vezeték. Ez elvileg a 3 fokozat teljesítményre van kiépítve. Azt nem tudom, hogy ezt milyen módon kell bekötni. Illetve még a fékkar vezetékét keresgélem. Szívesen fogadom Ötleteiteket. Köszi szépen.
Ime egy fotó. A hall jeladót nem kérte a vezérlő.
A hozzászólás módosítva: Jún 1, 2020
A teljesítmény fokozat tudtommal a középső szál egyik, vagy másik szélsővel össze kötve aktiválódik.. tehát 1 es fokozat középső +egyik szélső, 2 es fokozat középső szál üresen hagyva, majd 3 as fokozat középső szál másik szélsővel .
Köszi. Akkor még marad az elektromos féknek a vezetéke. Nem tudom, hogy testelni kell, vagy valamekkora + tápfesz kell neki?
Szia! A generátor mód, mint efék lehet, hogy azért nem működik mert a Hall vezetékeket nem kötöttem be?
Az lehet még a Jeladó hiányából, hogy nagyon lassú fordulaton kézzel megfogom a motort, és valamelyik tekercsnél megfogja a motort, mintha odaragasztották volna. Ez mindaddig tart, míg a gázkart 0 ra nem helyezem és újra gázt adok. A hozzászólás módosítva: Jún 4, 2020
Sziasztok!
Tervezném egy MZ motorkerékpár villanyosítását. A terv az lenne, hogy egy 1200 ccm es motorkerékpár önindítóval hajtanám meg amit egy autó akkuval táplálnék. Van némi RC autós tapasztalatom, ami arra elég, hogy tudjam, nem lesz egyszerű a dolog. Az lenne a kérdésem, hogy az önindító motor ( nincs bendix ) elég lesz-e vajon egy közel 100 kilós motornak, illetve, hogy milyen szabi használható ami kibírja egy autó 12 V kn 50 Amper teljesítményét?
Néhány km után feladná a harcot az indító motor. Bohóckodni max el lehet vele, de szerintem inkább restauráld az MZ-t, jobban fogsz vele járni
Ha jól megakarod csinálni, szánj rá minimum 500.eft-ot, de akkor is csak a kertek alatt mehetnél vele....igazából ott sem.
Amelyikre működik, kezd a testeléssel, ha nem akkor 12V. A leírásban le van írva hogy milyen polaritásra fékez vagy áll meg, sőt van olyan is amelyiken mind a két lehetőség megvan két vezetékkel.
Sajnos nincs leírás Péter. Ha 48V os a rendszer, akkor max. 48V ot, vagy a +5 V -t tudom onnan kiszedni.
A hozzászólás módosítva: Jún 4, 2020
|
Bejelentkezés
Hirdetés |