Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Szia, sajna az általad adott link nem működik, de tisztára ledöbbentem, hogy "c corsa wire diagram"-ra semmi értékelhető találatot nem adott a gugli, ill lett volna, regisztráljak be, fizessek..... napersze, meg kitudja milyen kémprogramok, nem irigylem az autovillanyászokat, hogy ennyire hadititokként kezelik a vezetékterveket.
Annyit sikerült megtudnom, hogy melyik a ablakfűtés reléje, ez alapján megtaláltam a kábelét, erre rákötve elvittem vezetékeket az ajtócsatlakozókig, ezzel a tükörfűtés pipa. A tükörmozgató motorok vezetékeit, 3db kábelt, kellett befűzni, mindkét csatlakozót azonos pontokon összekötni és az is pipa. Szabványos csatlakozót nem találtam hozzá, ilyen érintkezőt építettem be, de gyönyörűen átadja a kontaktot, melléklet. Kissé irreális munkaóra volt egy visszapillantó javításért, de legalább haverkodtam a kocsival.
Próbálkozzál még egy kicsit... Én onnan simán letültöttem az "Opel Corsa C Modeljahr 2001" dokuját...
De melyik linkről? Mert nekem csak homokórázik!
Innen...bár rémítget a chrome, hogy nem biztonságos...
A lényeg, hogy sikerült megcsinálni, és az autóval való ismerkedés mindíg meghozza a gyümölcsét
Köszi, sajna az oprendszeremmel van gond, win10-es gép meg tudta nyitni, így már tudom tanulmányozni, németül egyáltalán nem tudok, kimásol beilleszt... huh ez a keresztbe átlósan betett vectra 16v háát nem könnyíti meg a sorsomat, de már ez is nagy segítség.
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani olyan kontaktspray -t/csatlakozó tisztítót, ami egyrészt hatékonynak mondható, másrészt biztonságosan alkalmazható? Motortéri biztosítéktábla aljzatokat szeretnék megtisztítani, amelyek alulról zárt burkolatban vannak, ami a tisztítószer elpárolgása miatt lehet problémás, de a biztosíték oldalról (felülről) szintén nehezen hozzáférhetők a csatlakozók, ami a normális mechanikus tisztítás akadályozza meg. Elég sok negatívumot olvastam ezekről az anyagokról (károsítják a csatlakozóhoz kapcsolódó vezetékeket, a műanyagot, gumit, stb.), ezért szeretnék tanácsot kérni, hogy van-e valami anyag, ami ilyen helyeken biztonságosan alkalmazható. Köszönöm!
Hali!
Én, agyon régen, csak ezt használom.
Hello!
Szeretnék segitseget kérni. Opel meriva Z17DTH 2004 Nagyobb teljesitmeny igény esetén kidobja a villáskulcsos auto és ESP jeleket a müszerfalon. OPcom szerint "1243 (5) turbo nyomás nem megfelelö". Csináltam egy rekordot , jol láthato hogy alig 2000 fordulat felett 2 bár a töltönyomás. A turbo vákum szelep soha nem megy 70% fölé. Ugy tudom hogy geometriás turbo esetén a turbo vákum szelep szabályozza a geometriát és minél nagyobb a szelep értéke annál nagyobb a turbo keresztmetszete és igy csökkenti a nyomást fordulat emelkedésével. A mérés alapján nekem ugy tünik , mint ha nem tudná elárni a turbo vákum szelep a 100%-ot. Kérdés , hogy a gyári helyes müködés mi lenne valojában képes e 100% nyitásra? MAP sensor valszeg jol müködik , mert érzékeli a 2 bár töltést. Miért nem sazbályoz e szerint a rendszer? Köszönöm ha valaki tud érdemben válaszolni.
Sziasztok bmw 525i e39 kombi 2002-es évjárat,az index jobbra balra balra jobbra magától indexel,nem áll le,minden segÍtséget hozzászólást köszönünk
Valószínűleg az indexkar kapcsolója esett szét, akadt össze. Végre egy BMW ami indexel
A hozzászólás módosítva: Okt 14, 2020
Milyen az a sziasztok BMW 525i, ez valami limitált kiadás volt?
Szia!
Nem vagyok szerelő, hibakódot olvastál? Általában segit, de nálam elvitt félre. A szerelőnek az is segít...
Köszönöm hogy segítettél. Rögtön olvasok is hibát....
Szia! Az Opel Astra, Corsa, Combo és Meriva 1.7D EGR szelepe hajlamos a kipufogógáz-koromlerakódásokra, amelyek megrekednek, és gyorsan károsítják a turbófeltöltőt. Az angolok azt tanácsolják, hogy le kell szerelni a kipufogócsonkot, ellenőrizni a korom felhalmozódást, és tisztítani vagy cserélni az EGR szelepet. A változtatható geometriájú turbó mechanikája nem szereti a kormot, mert a vákuum szelep nem fogja tudni megfelelő pozícióba csűrni lapátokat. A turbó flexibilis csövei épségesek?
szia cseréltünk egy másik kapcsolót,összes bizti jó
Igen BMW 525 super 5 i Limited edition,ez a kocsi hivatalos megnevezése,index kapcsolót már cseréltünk,elakadás jelző kapcsolot cseréltünk,elképzelhetö az LCM modul rossz?
szia nem tudod hogy az ülés alatt van még valami modem?
Szia! Ilyen relé nincs benne?
Ha motorkódot mondasz, talán többet lehetne mondani is, persze nem biztos, hogy találok is valamit erről a "bömbiről".
Közben megnéztem .... Nincs benne külön relé csak a "Light control modul". Keress ott egy szürke-barna színű vezetéket és egy kéket. Ezek kapcsolódnak az index kapcsolóhoz ami letesteli ezeket a szálakat az iránynak megfelelően. Ha onnan az LCM c/32 és c/14 pontjain valamelyiket letesteled és nem működik akkor a modullal lesz a probléma. A modul az F41 és F16 biztosítékokról kap táplálást (lila-sárga és zöld-sárga) a fehér-szürke-sárga az a "K bus" vonal az óracsoporthoz.
köszi holnap megnézem,nekünk motorkódunk sincs itt nem kell,hollandiában vagyunk
Attól hogy a hatóságok nem tartják nyilván, még van az autónak motorkódja.
A hozzászólás módosítva: Okt 15, 2020
EGR kb 15e km-el ezelött lett takaritva. Geometriát felhuzza alapjáraton a vákum. Ha kokszos lenne nem pont felhuzni lenne nehéz neki?Flexi csö csak olaj es vakum van , azok jok.
A hozzászólás módosítva: Okt 15, 2020
Sziasztok!
KIA Ceed 2008-as 1.6 benzines autónk pár hete olyat produkál, hogy tolatáskor random módon (de 10-ből úgy háromszor) néhány másodpercre sípol a tolató radar mintha valami akadályt "látna" azután működik rendesen. Kicsit zavaró, jó lenne tudni mi ez. Típus vagy tipikus hiba lenne? Köszi!
Utólagos Tolató kamera Bmw E90 2009.
Elvi kérdés ez volna : Tolatókamera nem müködik rückverc sebváltó állásban., csak ha Menü gomb kb 5mp-ig nyomva van,ez egyébbként egy videoforráskiválasztó menü ,függetlenül sebváltó állásától!!! Kamera jó., de nem kapja meg a +12V-t az utólagos kamera Interface-ből normális használat mellett ., csak a Menü gomb használata esetén!!! Leirás szerint ez egy kapcsolt +12V , ami az interface saját menüjéből különböző szempontok szerint konfigurálható az Idrive-n keresztül. Sajnos ebbe a Menübe nem tudok belépni!!! Ha a kamerára ., a hiányzó +12V-t beadom ,akkor sem történik semmi!!!! Interface rossz lenne??? Tápok+analóg tolatójel , CAN jelek megvannak. Köszi a segitséget!
Sziasztok!
A segítségeteket kérném. Adott egy Daewoo Matiz 2001 évjárat, amibe rádiót szerettem volna cserélni, de mint ahogy a képen is látni, nem éppen szakember munkáját tükrözi. A vezetékek össze-vissza kötve, színek még véletlenül sem passzolnak (talán a fekete, amit meghagytak). A pirosat nem is látom sehol. Ugye, ami az alap az a fekete, piros, sárga és narancs színű kábelek lennének. A másik rádió bekötése így pillanatnyilag szünetel, előbb rendet kell tennem a kábelek között. Hogyan tovább?
Miért nem mindegy a kábelek színe?
Ki kell mérni és bekötni.
Az megvan. Állandó pozitív és a gyújtás pozitívja is megvan. Viszont ahhoz, hogy a másik rádiónak legyen világítása még kellene a narancs is. Ez egyébként egy volkswagen gyári rádiója lenne. Aminek a bekötése így néz ki: (A kék kábel nélkül)
Vigyél egy szálat a világítástól oda a rádióhoz és ennyi.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |