Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Ugy kellene értenem , hogy a " Gat Way"- átjáró is abba az ominonzus 09- s központi elektronikába ., BCM - be van beintegralva ahol relék is ???
Köszi
Nem, nem kell érteni de segítene a fordító. Ezt berakod a kedvencek közé és ha szükség van rá akkor csak megnyitod egy új lapon és oda beollózod a fordítani kívánt szöveget. Olyat is tud, hogy nyelvfelismerés de ha akarod bemondja fonetikusan is a szavakat. (gateway-kéjfaej)
Helló segítségre lenne szükségem adott egy 2005 skoda octavia 1.4 16v bca. Nics szikra egyaltalán cserélve volt a váltó oldali fötengely szímering jeladoval ( az impulzus kerékkel együtt ) é nics szikra lehet attól hogy rossz pozicíóba raktuk fel ? Vagy attol szíkráznia kellene csak nem az adott ídöben ?
Szia! Van egy biztosítéka a trafóknak a motortéri biztosíték táblában 20A. A motorvezérlőnek kettő reléje is van (egy fő és egy segéd) ezek helyezik feszültség alá a segéd egységeket (gyújtótrafók, szonda fűtés, EGR stb.). Ezeket kellene megnézni, hogy van e ott feszültség. A kocsi ezen részét ahol a főtengely jeladó és annak impulzus kereke található nem ismerem. Ha az impulzus keréken van jelölés és az elkerülte a figyelmeteket akkor előfordulhat, hogy az miatt nem lesz összhang a vezérmű tengely jeladóval együtt a gyújtáshoz de ettől eltekintve lenni kellene szikrának.
Rendben utána nézek és megírom a fejleményeket előre is köszönöm.
Helló motortérí biztósítékon aszt érted ami müszerfal ball oldalán találállom a.vezető ajtónal ??
A motortéri biztosítótábla a motortérben van, nem az utastérben. Fekete dobozkát szokás keresgélni, fedelét lepattintod és tele lesz biztosítékkal, relével.
Az akku mellett vagy azon kell lennie egy kiegészítő doboznak amiben ezek a biztosítékok vannak. A 14 számú a gyújtásé de a doboz fedelében benne van a kiosztás. A segédrelének is abban kellene lenni.
Valami ilyesmit kell keresni.
Próbáld meg feltenni a kérdésed újra, immár normális helyesírással, nyelvhelyességgel!
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni. 5e. Amikor a motort a start-stop rendszer ujraindítja, újabban, nagyon gyakran (80%) másik adóra ugrik a rádió vagy a következő szamra ugrik a media lejatszó. Mintha megnyomtam volna a nyil gombot a kormányon lévő kapcsolócsoporton. Ha a gyujtáskapcsolóval leállitom es ujrainditom a motort ez a probléma nem jelentkezik. Mi lehet a probléma? Köszönöm szépen, Molnár László Mi lehet a probléma.
Szia! Az én meglátásom ezzel kapcsolatban az, hogy jobb nem használni a start-stop funkciót, mert előbb-utóbb a BMS szenzor nem fogja engedni, hogy beindítsd a kocsit. A másik pedig ez olyan az akkunak mintha WC-re járnál kocsival, nem fog tudni regenerálódni az akku.
Köszönöm a választ. Már én iscgondolkodtam hogy van e értelme a start-stop dolognak. Még nem jutottam magammal megegyezésre. Vannak érvek pro/kontra. Minden esetre higy ugrál tőle a media lejátszo meg sávot vált a rádió, az nem normális dolog.
Ha rossz pozicióba került volna vissza(hogy?) akkor szinkronhibát dobna. Szikrának kéne lenni ha nem tiltja.
Ha gyűrű nem a jeladóhoz való akkor nem ad jelet. Van főtengely jel?
Van értelme.
Hamarabb lesz csapágyas a motor, sűrűn lehet indítómotort, akkut cserélni(drágább is), ott ragadhatsz az út közepén... Melyik a pro és melyik a kontra?
És hogy kell kikapcsolni? Mármint úgy, hogy ne kelljen allandóan kikapcsolgatni?
Sziasztok! Hogy lehet kiszerelni egy 2018as 1.8t combiba az önindítót? Tehát a kérdés arra irányulna, hogy ki tudom e szerelni annélkül, hogy felemelem és felülről szedném ki. És hány csavar fogja? Köszi!
Szerintem felülről ne próbálkozz. Ha igaz két csavaros.
A hozzászólás módosítva: Jan 31, 2021
Hali. 2009 gyártású Skoda Oktáviámban masszívan világít az abs;csúszás és fékrendszer lámpa.
A fék kiválóan fog ,de a biztonsági rendszer nem dolgozik.ODB vizsgálat ABS hibát ír. Van esélye elektromosan javítani ,vagy kuka és vegyek 300e + ért újat.? (több mint egy havi fizetésem ! )
Sziasztok!
Az öreg Octaviámat fájó szívvel lecseréltem egy 5 éves Rapidra,a gyári navigációját szeretném frissíteni ha valaki tudna ebben segíteni. A mellékletben az sd kártya fotója.Előre is köszönöm!
Ez nem "elektromos probléma"...a gyártó bizonyára tud segíteni.
Nézd meg ezt a fórumot:
Bővebben: Link
Sziasztok javitok egy 2005 1.6 benzines octáviát,amit kellett megjavitottam de az ablaktörlök kifogtak rajtam.Az elsőre azt irja hogy nincs komunikáció vele,a hátsóra nem ir semmit.De egyik sem müködik.Az elsőt megnéztem és kapja a 12v-ot,a hátsót még nem bontottam ki.Elsőre kiszedtem a helyéről,hátha berohadt a tengelye a lapátoknak,de nem,ahogy kell úgy müködnek.Az autó állt kb 3 hónapot,előtte működött minden rajta.Az ablaktörlők is.Nem vagyok elektromos szaki,de potyára nem vennék bele másik ablaktörlö motort.Hátha van ötletetek rá.
Előre is köszönöm. A motorháztető kapcsoló is jó,és a biztije is.
Hali mesterek. Skoda Oktavia (1z5 kombi -2009.06 -1.6benzines ) ABS környéki kapcsolási rajzot keresek. Világít a csúszás-abs - fék lámpa , mostmár a légzsák is. A fék kiválóan müködik ,de persze meg csúszik. Az ODB olvasás Pl: nyomás érzékelő hibát is ír.
Két kérdés rögtön felmerül: Az 1k0 614517 BD-vagy BJ ABS kocka miért 320000 Ft(bontott 170000) Hogy lehet kimérni a kerék fordulat érzékelőket.(szerintem Hall generátorosak) Legyártok mérő áramkört , van oszcilloszkóp stb. Megoldást keresek :előre is köszönöm : pittyu Ezt a kérdést már feltettem a auto elektronikában , de ide jobban illik.
Sziasztok.Van egy BXE 1z 2008 oktáviám amit használtan vettem.Van benne mégegy riasztó ami vásárláskor már ki volt kötve.Kb 1 év után az úton hagyott megált.hiába indítoztam semmi.Tréler haza.Átnéztem a biztiket mind jó,közben az üzemanyag szivattyúra terelődött a gyanum ami igaz is lett,égő a szivattyúra,nem kap áramot.Lekaptam a kormány alatt a burkolatot és egy utólag bekötött (valószinű a risztótol )vezeték logott.Mértem és a szivattyú negativja.Valahova csak bevolt szorítva mert 1 centire volt blankolva.A relé tábláról nemtalálok rajzot hogy mejik a szivattyú reléje mert valószinű csak mellé rakták és benyomták a relét.Mivel nem találtam kinomba rákötöttem a testre.Oké a szivattyú megy de az ecu reklamál hogy valami van a szivattyúval.Segithetnétek mert a müszakin biztos megszolnak érte hiába nem motor hiba.Köszönöm előre is.
Na jobbam belemélyedtem.Végül is nem a szivattyúnak adtam negatívot hanem a reléjének.A pozitív ami a risztótol jön volt a relé lábához szorítva ami kicsuszott,de a relé nem kap negativot.A relétábla mögött rengeteg utólagos kötözgetés van,abbol én semmit nemértek.Azt lenne jó tudni hogy a relé honnan kapja a negatívot hátha megtalálnám.Valahonnan az ecu ból,máskülömben nem reklamálna az ecu.Tudna segíteni valaki?
Sziasztok. Nem elektromos probléma miatt írok, csak a működési logikát nem értem. Az autó egy 2019-es Octavia III.
- Nyitott vezetőoldali ajtónál ha a gyújtást ráadom, valamikor a műszerfal elkezd sípolni, és kiírja hogy "Gyújtás bekapcsolva", valamikor meg nem. Ez mitől függ? - Miután kiszálltam az autóból, néha pár perc után már nem tudom kinyitni a hátsó csomagtartó ajtaját, csak ha a központi zár nyitógombjára még egyszer rányomok. Ez valami védelmi funkció? Az autón egyébként minden működik, ajtókapcsolók jók. Előre is köszi a válaszokat. |
Bejelentkezés
Hirdetés |