Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
A kamerával látják. Vannak olyan alkalmak amikor direkt ilyesmire utaznak, lesben állnak ugyanúgy mintha mérnének de nem mérnek hanem csak az övet figyelik meg hogy telefonálsz-e. Ha meg már a kezedben van vélelmezhető valamilyen módú használat is, mert mi másért lenne a kezedben. Én ki szoktam hangosítani és beteszem az ülésre a két lábam közé ott nem látják, max azt hogy magamban beszélek.
Nem telefonáltam őrmester elvtárs!
SMS-t írtam.
Egyszer egy kolléganőmmel továbbképző iskolában voltunk. Az előadás végén elindultunk hazafelé, mindenki a saját kocsijával. Egyszer csak jött egy SMS tőle, meglepődtem, mert néhány kocsival előttem haladt, mindketten a város másik végében laktunk. Sohasem jöttem rá, hogy vezetés közben hogyan tudott SMS -t írni.
Sajátos módon a KRESZ a telefon kézben tartott bármilyen használatát tiltja, beleértve a legyezőként való használatot is. Ha csak kézbe veszi a vezető, akkor már súlyzó és sporteszközként való használata is szabálytalan.
Egyértelmű, üzenetet szabályosan, laptopon kell írni.
Egyébént már a készülék oldalon is eléggé jól naplózva van a dolog, tehát azt eldönteni hogy telefonáltál-e, vagy küldtél-e SMS-t, nagy nyomozati erőfeszitést nem okozhat.
Az más kérdés, hogy mennyi energiát fektettek bele a küzdelembe, tipikusan magénember nehezen szokott jól kijönni ezekből. Talán egy konkrét példát tudnék mondani, amikor a szájkaratéből a szabálysértő ki tudott jönni büntetlenül: Ismerősöm Keleti PU mellett levizelte a buszállomáson a szobor talapzatát. Járőr meg észlelte a cselekményt és elkezdett intézkedni. Mire Gábor: Komoly büntetést akar? Ott van magánál a pisztoly, lőjjön le! Mire járőrtárs: Hagyd a fenébe, nem látod hogy teljesen hülye? Mire én (bár nem voltam ott), de ismertem a srácot, tényleg teljesen hülye.
Pár szó kimaradt: a gépjármű mozgása esetén.
KRESZ meghatározása szerint tehát nem csak a telefonálás és az SMS írás tilos a gépkocsik vezetői számára, hanem a telefon bármilyen okból történő kézben tartása is. Menet közben a sofőr semmilyen okból nem veheti a kezébe a mobiltelefont, sem azért, hogy egy bejövő hívást elutasítson, sem pedig azért, hogy a telefon navigációs rendszerébe beírja a címet. Gépkocsik esetében a forgalmi okból történő megállás alatt (pl. piros lámpánál, dugóban, stb.) ugyanakkor van arra lehetőség, hogy akár a fentiek miatt, akár más okból a sofőr kezébe vegye mobiltelefonját. Amint azonban a forgalom elindul, a tilalom ismét életbe lép. Ezzel szemben kétkerekű, illetve gépkocsinak nem minősülő háromkerekű járművek vezetői még a forgalmi okból történő megállás közben sem használhatják telefonjukat. A KRESZ szabályait betartva biciklizés közben sem lehet kézben tartott mobiltelefont használni. A hozzászólás módosítva: Ápr 2, 2021
Tényleg marad tehát a laptop, bár nehezen tudom elképzelni a kormányon egyensúlyozva, gödröket kerülgetve, nyereg mögött az indító táppal
Egyébként egyáltalán nem drága a kihangosító sem, én még podcastot is azon hallgatok! szerk: szerintem vannak a KRESZ-nek jól eltalált részei, és ez pont egy ilyen. A hozzászólás módosítva: Ápr 2, 2021
Ha megnézed, villamosra például nem vonatkozik...
Tegnap délután telefonhívás jött, ma reggel pedig meg is kaptam az első adag Pfizer-emet.
Pedig csak a múlt héten regisztráltam. Várom a fejleményeket!
Igazán szerintem soha nem derül ki az igazság a nagy dugulásról, hogy ki csinálta ténylegesen:
- EVER GIVEN - EVERGREEN - TATJÁNA
Kicsit túl aludtad magad, vagy erős volt a reggeli kávé?
- EVER GIVEN -> a hajó neve. Ezért van a tatra pingálva.
- EVERGREEN -> az üzemeltető cég neve. A hajó oldalán. - TATJÁNA -> a kapitány macája.
Zseniális. Barátomnak elég sok baja van a repülő ragadozókkal naposcsibe ügyileg. Ez bejöhet.
Tatabányáról Dunaföldvárra melyik úton jobb a közlekedés?
Üdv. Most mondja a híradó, hogy egy autó karambolozott, és a műszerfal sebbeségmérője 180nál akadt ki....
Sokszor hallottam már ilyesmit, hogy a műszerfa mutatója karambol után, ennyinél, meg annyinál állt, és akkor az autó annyival ment Most ez komoly?
Ha nem mozdul el onnan, akkor akár komoly is lehetne... De ez pont olyan, mint az ekkor ütötte meg a mutatós karórát, ami összetört és ennyin állt, tehát pont ekkor történt - mi garantálja, hogy az pontos volt? Semmi
Inkább az olyan dolgok az izgalmasak, mint a balesetnél a megnyúlt és elszakadt izzószálból megállapítják, hogy valószínűleg működött, mikor történt az eset. Valahol a youtube mélyén találtam egyszer egy pár órás motivációs beszédet, amit egy helyszínelő tartott, ott hangzottak el érdekes dolgok. Szerk. megtaláltam: youtube totalcar. A hozzászólás módosítva: Ápr 6, 2021
M1 - M0 - M6
Négy éven keresztül jártam arrafelé, csak az autópályát tudom javasolni, a többit is megjártuk párszor, kényszerből. Ha az M0-ás be lenne dugulva az M5-ös irányába (mostanában nem jellemző), akkor M1 - M0 - M7 - Érd - 7 - M6 útovanalt javaslom az M0-ás elkerülésére.
Ha minden igaz, az autók sebességmérője nem úgy működik mint egy Deprez műszer. Ha hirtelen elveszed a tápfeszültséget, marad ahol volt. Aztán ki tudja, lehet, hogy ez is csak egy városi legenda, nem játszottam ilyen műszerekkel. Ha igaz is, az ütközéstől még éppen elmozdulhatott.
Tudok adni pár motort, ami egy punto2 műszeregységéből maradt, ha játszani szeretnél vele
Köszi.
Igazából Kecskemét fele megyek. Tehát mehetnék az M5-ön, de az autópályát kihagyom. Legutolsó autópálya kalandom olyan mély nyomot hagyott bennem, hogy nem vagyok hajlandó fizetni azt autópályán parkolásért. Az utam nem sürgős. Nem kell száguldani 10 perc előnyért.
Annyira nem érek rá. Ha már itt vagyunk, hogyan működnek? Elveszed a tápfeszt és megállnak ahol voltak?
Akkor nem értem, mire fel volt a kérdés.
Szerintem, hogy 3 "hegyi" útból melyik a járhatóbb.
A hozzászólás módosítva: Ápr 6, 2021
Mellékeltem egy térképet három úttal. Melyik ajánlott. Döntöttem.
1-es Székesfehérvár 62-es 6-os 52-es M44-es.
Áttételes léptetőmotorok.
Tehát igen.
Így igaz, de néha jobb elkerülni a pályát. Valamint alap-averzióm van nekem is a pályákkal.
Amióta fizetős lett a 4 sávos Abony és Albertirsa között, már csak a régi 4-esen megyek, mentem legutóbb. Előtte 30 éve voltam ugyanígy Abony-Cegléd- Albertirsa- nosztalgikus és nem annyira rossz út. Nem járok sokat az országban, semmiképp nem éri meg az utak gazdáinak áldoznom.
A műszerfalra visszatérve :
Vannak aminek a mutatóját ha újjal feltekered, leesik vissza (főleg régi, még rugós mutatók) 0ra, és vannak aminek ott marad, ahova tekerem. De én itt nem is inkább erre gondoltam, hanem: Nem egy műszerfalat buheráltam már, és elég sok műszerfal, kisebb kocogtatástól, a mutatójuk már elmozdul. Erre gondoltam, hogy lehet a fazon ment 100al, megtörtént a baleset, az aksi, vagy a vezetékei megrongálódtak, így már nincs a muszerfalnak tápja, nincs mi stabilan tartsa a mutatót. Eközben az autó, pörög, dül, stb. A mutató oda ugrik ahova csak tud. Tehát szerintem az, hogy az,, autós annyival ment, mint az ütközés után mutat a mutató,, egy butaság.. |
Bejelentkezés
Hirdetés |