Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
Üdv!Segítségeteket szeretném kérni!Egy kínai oldalról vásároltam egy autodiagnosztikai műszert.Csakhogy elfelejtettek küldeni hozzá telepítő cd-t.Honnan tudnák hozzá szerezni?CDP+ BT 1009 a típusa.
Írj a kínainak, hogy küldje el (töltse fel valahova) a lemez tartalmát.
Nagyon szívesen!
Az eladók általában az ilyen kérést teljesíteni szokták. Tudom egyszerűbb itt kérni egy fotó nélkül valami ismeretlen klónozott kínai cucchoz való programot, majd hibáztatni a másikat, ha rámutat erre, de egy picit nézz magadba! Megmozdítottad a kisujjad azért, hogy az eladón kérd számon miért nincs meg a holmihoz a program amivel hsználni is lehet? Vagy inkább engem szídsz, amiért rávilágítok neked a nyilvánvalóra, hogy aki eladta, az akinek tudnia kellene, hogy mivel működik?
Nyugi, csak most regisztrált, mert vett egy kinai vackot, aztán nem működik neki...
Itten meg szoktunk segiteni, kaparjuk a gesztenyét.
Szerintem nem szidtalak.Egyébként nyilván azzal kezdtem hogy írtam az eladónak.Igen.Ehhez nincs szükség a Te tanácsodra.Inkább valami használható ötletre lettem volna kíváncsi.D
e már kaptam.Köszönöm.
Szerbusz!IHogy neked is válaszoljak igen vettem egy kínai "cuccot".Gondolom ez nagy gáz.De mit tegyünk? azért volt aki tudott segíteni.És működik.Úgyhogy megnyugodhatsz Te semmilyen "gesztenyét" nem kapartál ki.Remélem megnyugodtál?
A gyártó által kiadott szoftvert próbáltad?
Bővebben: Link
Az a baj hogy a csomagban nem volt benne a telepítő CD.Ez a problémám.
Mi lenne számodra az elfogadható megoldás erre a problémára?
A hozzászólás módosítva: Feb 27, 2021
Idézet: „azért volt aki tudott segíteni.És működik.” Akkor megoldódott, csak mi nem tudhatjuk meg, mert titok. Idézet: „Úgyhogy megnyugodhatsz Te semmilyen "gesztenyét" nem kapartál ki.Remélem megnyugodtál?” Én meg nem is akarom követni. Van éppen elég más dolgom is...
És akkor jött az a része, hogy privátban elkezdesz fikázni.
Sziasztok!
Próbáltam keresni Single Wire CAN Driver IC-t, de nem találtam sehol az itthoni boltokban. Van rá öteltetek, hogy hol kaphatnék ilyet? Esetleg van rá mód, hogy 3,3V-ról és differenciális transciever segítségével használjam ezt a buszt?
Ha a microchip készletében találsz megfelelőt, akkor a chipcad boltjában megkapod.
Ezt nem értem, szerintem nincs ilyen ic. A can alapvetően két vezetékes, csak néhány autó alacsony sebességű buszra használ egy vezetéket. A normál transciever használható ilyenkor, a can-t a CANH-ra kötöm, az ic CANL-t meg testre.
Köszi. Ez egy jó ötlet.
Viszont ezzel a megoldással nem lehet adni a buszon, ha jól gondolom.
Szerintem lehet (nem azért van két vezeték, mert az egyik az adás, a másik a vétel), de az én készülékeim csak figyelik a forgalmat, nem adnak, ezért ezt nem tudom biztosan.
Sziasztok
Mi a különbség az 1 és 2 nyáklapos diagnosztikák közt? Gondolok pl. DS150e-re 1nyákos 2x annyiba kerül mint a két lapos. Jobb is annyival?
Úgy tudom, a két nyákos, a tesztelésekhez kell. Más pottokon kommunikál akkor. Egy lapos kivitelnél eobd hibakódot tudsz csak lekérdezni
Uraim!
Megkellene szakéreteni ezt a kérdést ! Autó : Audi A4 B8 2009 Td Diag.eszköz: Vcds 16.8.0. Ferdeszemü. Kérdés: Ha Eobd2 csatiban leválasztom a diagnosztika idejére a "K" 7PiN ről a kommunikációs vezetéket, akkor CAN buszról is önmagábam elkell tudni érni diagnosztikával a motorvezérlőt???? (Tehát .,nem a kötelezően előirt .,Eobd2 szintű-felületről való elérhetőségről van szó ,a PIN 7-en "K" vezetéken keresztül!!!) Köszi minden előremutató választ! Üdv L. Köszi minden választ üdv C.
Sziasztok!
Megtudná valaki szakérteni - megmagyarázni .,hogy kell-e még valamit beirni stb-stb---vagy ennyi??? Köszönöm! C.
Szia.
A kérdés az hogy mit szeretnél csinálni.
Köszi a választ---lehet hogy rosszul emlékszem .,de holnap kiprobálom hogy jól emlékeztem-e? Ez a furcsának talált üzenet után , elöször azt hittem itt "vég"--nincs tovább, minden passziv stb, mert nem tudtam semmit beirni stb...., de ha jól emlékszem , figyelmen kivül ezt fura üzenetet továbbtudtam menni a többi menüöz., pl hibakód--élőadat stb...,holnapig felfüggesztve....
Sziasztok!
Tudna valaki segiteni? AUDI A2 .8Z-AMF. 2002. 1.4TDi-PD.55KW. WAUZZZ8Z13N009248 Sajnos csak A.Datám van, az pedig majdnem semmi infó ez esetben. Erről volna szó: Az Obd csatiba menő kábelköteghez . kb 50cm -rel a csati elött -.gyárilag belevan észrevétlenül bandázsolva-leszigetelve a "K" diagnosztikai vezetékek összekrimpelt csomopontja., 7db szürke/fehér vezeték , ami a csomopontból egy db szoló szürke/fehér vezetékként megy tovább az OBD 7-es PIN-jébe., tehát a csomopontba bejövő 7db "K" diagnosztikai vezeték mindegyika valamelyik vezérlőről van lehozva : Nagyon jó volna tudni egész pontosan melyek ezek a vezérlők??? Tehát az egyes vezérlők "K" vezetéke és a csomopont (gyakorlatilag a PIN 7) közötti vezetékelésről kellene egy kapcs rajz!! Minimum az egyes vezérlők megnevezésével... nagyon-nagyon köszönöm a segitságet
Szia. Visszalépsz a főmenübe, Auto-Scan gomb, kiválasztod baloldalt az autó típusát majd elindítod a keresést, az az összes vezérlőegységet megtalálja.
Nem szeretnék személyeskedni de ez a VCDS leírásában mind benne van, legalább azt illene átolvasni. A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2021
Szia!
Nem vettem személyeskedésnek.., mert nem az a tipus vagyok.., meg gondolom továbbra is segitőklész maradsz. Rosszul emlékeztem tegnapról a "25 Immóblokk" megnyitásakor történt üzenetre.,mert egy ablak se Nyitható meg a menüben., még a hibakódolvasás sem! Full testben sincs semmi nyoma., érdekes módon a CaN Gate Wai menü megnyitásra "no response" a válasz., noha 100% hogy létezik ez a modul a KM-Müszeregységben! Autó oldalról lehet valami hiba??? És mi? üdv.C. A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2021
|
Bejelentkezés
Hirdetés |