Fórum témák
» Több friss téma |
Raádásul "felfedeztem" a neten a saját fotómat erről a típusú motorról, amellyel 6 éve egy más helyszínen találkoztam...
Ezek szerint ismerős, csaknem ugrott be.?
Most már csak az a kérdés, hogy 4-es vagy 6-os, azaz 190 vagy 350 W, azaz 8 vagy 12,5 µF-es kondenzátor való hozzá. Talán a tekercsek ellenállásából meg lehet saccolni...
Kb. 5 évvel ezelőtt, egy Beninca Kit Bull 20 ra, a gyári 31,5 µF kondi helyett, 35 µF ost raktam, mert nem akart bírni. (nagyon nehéz kapu) Azóta is megy. Bika lett.
Tiszteletem urak
Kling kl 600-hoz keresnék leírást (menet betanítás) van valakinek PDF?
Ahogy nézem a Tanyán fent van.
köszi, eddig én is eljutottam, de letölteni, hogy kell?
Kicsit lentebb görgetsz , beklikkeled hogy nem vagyok robot, stb.
De tessék, mai jófejség kipipálva. A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2021
Bepipáltam, utána download és nem történik semmi. De köszi, hogy feltöltötted, örök hála
Ennek van egyébként egy csomó klónja, valami starset néven is fut, na azt le tudtam tölteni és stimmel a menet betanítása, de azért jó, hogy van eredeti is. A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2021
Ez csak most került a kezembe...de ez már 110-220V-os!
A hozzászólás módosítva: Szept 23, 2021
Hali! Szenvedek, egy ECO-2 vezérléssel. A szárnyak időeltolási idejét, képtelenség beállítani. Nyitásnál, nincs a 2mp. késleltetés. A zárási késleltetést ha állítom, pár műveletet csinál a beállított értéken, aztán egyszerre kezd zárni mind két szárny. Sőt, van hogy a 1es megelőzi az 2est. Ebben az esetben, jön a nyitási bonyodalom. Találkozott már valaki ilyennel? Esetleg a potméter?
̶A̶ ̶D̶I̶P̶ ̶k̶a̶p̶c̶s̶o̶l̶ó̶k̶ ̶á̶l̶l̶á̶s̶a̶ ̶n̶e̶k̶e̶m̶ ̶n̶e̶m̶ ̶t̶e̶t̶s̶z̶i̶k̶ ̶(̶A̶ ̶7̶-̶8̶ ̶m̶i̶n̶t̶h̶a̶ ̶n̶e̶m̶ ̶a̶z̶o̶n̶o̶s̶ ̶p̶o̶z̶í̶c̶i̶ó̶b̶a̶n̶ ̶l̶e̶n̶n̶e̶,̶ ̶i̶n̶k̶á̶b̶b̶ ̶a̶ ̶m̶o̶t̶o̶r̶o̶k̶ ̶k̶i̶v̶e̶z̶e̶t̶é̶s̶e̶i̶t̶ ̶c̶s̶e̶r̶é̶l̶d̶ ̶f̶e̶l̶)̶...állítsd mindegyiket (1...8) OFF-ra és "RESET", kezd újra.
Először rövidebb időkkel próbálkozz... A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2021
Gyanítható hogy ez a kép a hálóról van, nem a vezérlőjéről..
Ha nincs napi szinten csavargatva, a potméter nem nagyon lehet rossz. Ellenőrizd a motorok kondenzátorait.
Valóban! Köszi az észrevételt...át is húztam a tanácsomat.
A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2021
Hali! Tudom, hogy ez nem az adok-veszek oldal, de nagyobb esélyt látok.
Keresek, a képen láthat SW 200 as motort. Valakinek lebontva eldobva. Bár milyen állapotba érdekel.
A gyorsítás/lassításra reagál?
Mindenképpen kizárnám az esetleges triac hibát
Véletlenül nem mindkét motor fordítva van bekötve?
Az áram rákapcsoláskor, nyitással kezd.
A Fórum teljes felületén szigorúan tilos mindenféle kereskedelmi tevékenység! Erre kizárólag az Apróhirdetési rovatban van lehetőség.
Sziasztok,
van egy Proteco típusú (toló)kapu vezérlésünk. A modell most szerintem mindegy, a lényeg, hogy egy motoros maga a nyitó. Már a tavasz elején előjött egy olyan hiba, hogy ha reggel hideg van, vagy párás az idő, akkor egyszerűen pár cm után megáll a kapu nyitása. Hiába próbálunk kézzel rásegíteni, olyan, mintha a vezérlés leállna, és a motort lekapcsolná. A lámpa sem villog, teljesen blokkol a kapu. Ilyenkor, ha a kuplungot kinyitom, akkor kézzel tök simán el lehet tolni a kaput, semmi nem akadályozza, nem blokkol. Ha nyitott kuplunggal elindítom a nyitást, akkor annyi időre, amire be van állítva a nyitási idő, a motor simán megy, és a lámpa is villog. Ha a kuplungot lezárom, a kapu 1-2 cm után megáll. Ha délelőtt kisüt a nap, a hiba megszűnik. A tavasz elején volt utoljára ez, mire időt kerítettem volna a javításra, megszűnt az egész jelenség, a nyáron egyszer egy nagyon nagy eső alatt jött elő, pár órára. És most, hogy megjött az ősz, a reggeli hideg és pára, ismét előjött a hiba. Van valakinek ötlete, mi lehet a gond, merre keresgéljek? Eddig ezeket a tippeket kaptam: * tönkrement az indító kondi (de akkor nyáron megjavul?) * csapágy (de akkor ez csak a párás időben jön elő?) Köszi.
Próbáld kiktatni a végálláskapcsolókat.
Hmm... köszi.
A végálláskapcsoló csinálhat olyat, hogy párás időben/hidegben nem zár? Vagyis zár, mert a kapu elindul, de tényleg pár tized másodperc után megáll. Néha 1-2 mp-ig megy, néha 5 mp-ig.
Szerintem meg azért nem ártani ismerni a típusát...a motort és a vezérlőjét is! (A korát: 15 éves vagy másfél hónapos?)
A kondi kapacitását meg lehet mérni, a végálláskapcsolókat (és vezetékeit) szintén egyszerű kimérni...(párás időben és napsütésben is) Működés közben keletkező rezgések is okozhatnak problémát. Remélhetőleg tiszta a vezérlőpanel, pókháló és csiganyál mentes...(fotó?) A hozzászólás módosítva: Okt 13, 2021
Részben jogosak az észrevételek. A gond az, hogy a kerítés leszedése (csak így lehet hozzáférni a motorhoz ill. magához a nyitóhoz) kb 2x annyi idő, mint a felsorolt műveletek. És utána a kerítést vissza is kell szerelni .
A nyitó amúgy kb 10 éves. Azért próbálom körbejárni az egészet, hogy ha szétszedjük, valami sejtésem legyen, merre kell ütni . A vezeték/kapcsoló hiba szerintem elég esélytelen: mint írtam, ha a kuplungot kinyitom, a motor elindul annyi időre, amennyire be van állítva. Olyan, mintha csak terhelés alatt nem működne ilyen időben.
Hát pont ezért kell a vezérlőben keresni a hibát. Valami túláram- vagy terhelésérzékelésben lesz ott a hiba. Újratanítás nem oldja meg a gondot?
A vezérlő alatt az elektronikát érted? Vagy a teljes elektromos részt?
Az újratanítás alatt pedig a távirányító tanítását? Ha nem, akkor mire gondolsz? |
Bejelentkezés
Hirdetés |