Fórum témák
» Több friss téma |
Raádásul "felfedeztem" a neten a saját fotómat erről a típusú motorról, amellyel 6 éve egy más helyszínen találkoztam...
![]()
Ezek szerint ismerős, csaknem ugrott be.?
Most már csak az a kérdés, hogy 4-es vagy 6-os, azaz 190 vagy 350 W, azaz 8 vagy 12,5 µF-es kondenzátor való hozzá. Talán a tekercsek ellenállásából meg lehet saccolni...
Kb. 5 évvel ezelőtt, egy Beninca Kit Bull 20 ra, a gyári 31,5 µF kondi helyett, 35 µF ost raktam, mert nem akart bírni. (nagyon nehéz kapu) Azóta is megy. Bika lett.
Tiszteletem urak
Kling kl 600-hoz keresnék leírást (menet betanítás) van valakinek PDF?
Ahogy nézem a Tanyán fent van.
köszi, eddig én is eljutottam, de letölteni, hogy kell?
Kicsit lentebb görgetsz
![]() De tessék, mai jófejség kipipálva. ![]() A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2021
Bepipáltam, utána download és nem történik semmi. De köszi, hogy feltöltötted, örök hála
![]() Ennek van egyébként egy csomó klónja, valami starset néven is fut, na azt le tudtam tölteni és stimmel a menet betanítása, de azért jó, hogy van eredeti is. A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2021
Ez csak most került a kezembe...de ez már 110-220V-os!
![]() A hozzászólás módosítva: Szept 23, 2021
Hali! Szenvedek, egy ECO-2 vezérléssel. A szárnyak időeltolási idejét, képtelenség beállítani. Nyitásnál, nincs a 2mp. késleltetés. A zárási késleltetést ha állítom, pár műveletet csinál a beállított értéken, aztán egyszerre kezd zárni mind két szárny. Sőt, van hogy a 1es megelőzi az 2est. Ebben az esetben, jön a nyitási bonyodalom. Találkozott már valaki ilyennel? Esetleg a potméter?
̶A̶ ̶D̶I̶P̶ ̶k̶a̶p̶c̶s̶o̶l̶ó̶k̶ ̶á̶l̶l̶á̶s̶a̶ ̶n̶e̶k̶e̶m̶ ̶n̶e̶m̶ ̶t̶e̶t̶s̶z̶i̶k̶ ̶(̶A̶ ̶7̶-̶8̶ ̶m̶i̶n̶t̶h̶a̶ ̶n̶e̶m̶ ̶a̶z̶o̶n̶o̶s̶ ̶p̶o̶z̶í̶c̶i̶ó̶b̶a̶n̶ ̶l̶e̶n̶n̶e̶,̶ ̶i̶n̶k̶á̶b̶b̶ ̶a̶ ̶m̶o̶t̶o̶r̶o̶k̶ ̶k̶i̶v̶e̶z̶e̶t̶é̶s̶e̶i̶t̶ ̶c̶s̶e̶r̶é̶l̶d̶ ̶f̶e̶l̶)̶...állítsd mindegyiket (1...8) OFF-ra és "RESET", kezd újra.
Először rövidebb időkkel próbálkozz... A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2021
Gyanítható hogy ez a kép a hálóról van, nem a vezérlőjéről..
Ha nincs napi szinten csavargatva, a potméter nem nagyon lehet rossz. Ellenőrizd a motorok kondenzátorait.
Hali! Tudom, hogy ez nem az adok-veszek oldal, de nagyobb esélyt látok.
Keresek, a képen láthat SW 200 as motort. Valakinek lebontva eldobva. Bár milyen állapotba érdekel.
A gyorsítás/lassításra reagál?
Mindenképpen kizárnám az esetleges triac hibát
Véletlenül nem mindkét motor fordítva van bekötve?
Az áram rákapcsoláskor, nyitással kezd.
A Fórum teljes felületén szigorúan tilos mindenféle kereskedelmi tevékenység! Erre kizárólag az Apróhirdetési rovatban van lehetőség.
Sziasztok,
van egy Proteco típusú (toló)kapu vezérlésünk. A modell most szerintem mindegy, a lényeg, hogy egy motoros maga a nyitó. Már a tavasz elején előjött egy olyan hiba, hogy ha reggel hideg van, vagy párás az idő, akkor egyszerűen pár cm után megáll a kapu nyitása. Hiába próbálunk kézzel rásegíteni, olyan, mintha a vezérlés leállna, és a motort lekapcsolná. A lámpa sem villog, teljesen blokkol a kapu. Ilyenkor, ha a kuplungot kinyitom, akkor kézzel tök simán el lehet tolni a kaput, semmi nem akadályozza, nem blokkol. Ha nyitott kuplunggal elindítom a nyitást, akkor annyi időre, amire be van állítva a nyitási idő, a motor simán megy, és a lámpa is villog. Ha a kuplungot lezárom, a kapu 1-2 cm után megáll. Ha délelőtt kisüt a nap, a hiba megszűnik. A tavasz elején volt utoljára ez, mire időt kerítettem volna a javításra, megszűnt az egész jelenség, a nyáron egyszer egy nagyon nagy eső alatt jött elő, pár órára. És most, hogy megjött az ősz, a reggeli hideg és pára, ismét előjött a hiba. Van valakinek ötlete, mi lehet a gond, merre keresgéljek? Eddig ezeket a tippeket kaptam: * tönkrement az indító kondi (de akkor nyáron megjavul?) * csapágy (de akkor ez csak a párás időben jön elő?) Köszi.
Próbáld kiktatni a végálláskapcsolókat.
Hmm... köszi.
A végálláskapcsoló csinálhat olyat, hogy párás időben/hidegben nem zár? Vagyis zár, mert a kapu elindul, de tényleg pár tized másodperc után megáll. Néha 1-2 mp-ig megy, néha 5 mp-ig.
Szerintem meg azért nem ártani ismerni a típusát...a motort és a vezérlőjét is! (A korát: 15 éves vagy másfél hónapos?)
A kondi kapacitását meg lehet mérni, a végálláskapcsolókat (és vezetékeit) szintén egyszerű kimérni...(párás időben és napsütésben is) ![]() Remélhetőleg tiszta a vezérlőpanel, pókháló és csiganyál mentes...(fotó?) A hozzászólás módosítva: Okt 13, 2021
Részben jogosak az észrevételek. A gond az, hogy a kerítés leszedése (csak így lehet hozzáférni a motorhoz ill. magához a nyitóhoz) kb 2x annyi idő, mint a felsorolt műveletek. És utána a kerítést vissza is kell szerelni
![]() A nyitó amúgy kb 10 éves. Azért próbálom körbejárni az egészet, hogy ha szétszedjük, valami sejtésem legyen, merre kell ütni ![]() A vezeték/kapcsoló hiba szerintem elég esélytelen: mint írtam, ha a kuplungot kinyitom, a motor elindul annyi időre, amennyire be van állítva. Olyan, mintha csak terhelés alatt nem működne ilyen időben.
Hát pont ezért kell a vezérlőben keresni a hibát. Valami túláram- vagy terhelésérzékelésben lesz ott a hiba. Újratanítás nem oldja meg a gondot?
A vezérlő alatt az elektronikát érted? Vagy a teljes elektromos részt?
Az újratanítás alatt pedig a távirányító tanítását? Ha nem, akkor mire gondolsz? |
Bejelentkezés
Hirdetés |