Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Nekem is hasonló van, ácsceruzával kenem.
Sziasztok
Nem tudtam sehol utána nézni így itt kérdem ha lehetséges. Valaki tudja, hogy ki He. apróhirdetés adminja vagy aki kezeli a hirdetéseket?
Nyiss moderálási kérelmet ha olyan jellegű, arra van. Nem tudom milyen jellegű a kérdésed feléjük, de ha egy szabálysértő apró törlésével kapcsolatosak akkor szerintem inkább apróhirdetési szabályzatot olvass, mert szabálysértő aprók mindig törlésre kerülnek. Az apró szabályzatában megtalálsz mindent amit be kell tartni.
Évek óta szinte ugyan azzal a szöveggel hirdetek, eddig semmi gond nem volt. Vagy valaki unatkozik és jelentgeti a hirdetéseimet. Semmi szabálysértőt nem irtam.
Nem tudom mi a konkrét gondod, de biztosan nem a megmaradt kínai áramköröket dobod fel az apróra, szóval mivel ilyen nagytételben árusítod őket, gyakorlatilag bárki lehet az ellenséged aki észreveszi, mert ez biztosan kívül van az itteni apróhirdetés "megmaradt műhelycuccok" kategórián. Ilyenér ami már kereskedelmi mennyiség mást is tiltanak, tiltottak mindig is ha észrevették. Ha más a baj, akkor még mindig moderálási kérelem.
Igen azok. De csak egy tételből volt sok, a többi 4-10db.
Szerintem engedd el, sokan megpróbálkoztak már, hogy mindig csak "megmaradt 10-20 db". Minden aliexpress rendelésből hónapról-hónapra, újra és újra megmaradt egy maréknyi.
Ilyenre szerintem facebook marketplace vagy vatera, itt ezt a tagok sem nézik jó szemmel ezért jelentgetik és emiatt meg a modik sem.
Szia! Csak érdekelne ezt hogyan tudod keresni? Én is kerestem volna más eladót de semmit sem találtam róla.
A hozzászólás módosítva: Jún 6, 2024
Üdv!
Más is járt már hasonlóképpen forgalmazóval, ahogy most én az Inpiro Kft.-vel? Sajnos egyre több olyan weboldallal találkoztam már, ahol az árak kiderítése komoly tortúra. Konkrétan telefonon nem lehetett elérni, az érdeklődő levelemre pedig nem válaszolnak. Lehet nem tudják az árakat ők sem, vagy egy pótkocsis IFA mennyiség alatt nem állnak szóba senkivel?
Ha sem telefonra, sem levélre nem válaszolnak, nem vagy érdekes nekik.
Vannak ilyenek, én odébbállok. Csak azért is, mert ha nem érdekes nekik a kis tételű érdeklődő, legalább egy válasz illene.
Igazad lehet, viszont nem írtam nekik mennyiséget.
Vagy csak nincs ott senki. Ahol én dolgozom ott is van két hét nyári leállás, amikor senki nincs bent. Akkor aztán bármilyen megrendelő, érdeklődő hívhat, írhat a cégnek két hétig semmi válasz nem lesz (nincs kiírva sehova amúgy). Két ember tart csak ügyeleti szolgálatot, de ők szervizesek, csak olyan éri el őket akinél biztonságkritikus gyártmányunk aktívan üzemel.
Idézet: „Konkrétan telefonon nem lehetett elérni, az érdeklődő levelemre pedig nem válaszolnak.” Ha tényleg ez a székházuk, akkor én nem lepődök meg rajta...
Magánemberként jelentkeztél nem cégként, ennyi elég lehet.
De valami válasz alap dolog lenne tőlük. Ha szünetelnek, azt honlapon kiírják már jó előre is a korrektebbek.
Ma véletlenül rossz olajat vettem az öreg, Suzuki Wagon R+, évj. 2001, autónkba.
A 15W-40 (Multi-Purpose Oil) olaj helyett, 5W-40 (Super Tech Motor Oil) olajat vettem. Beleönthettem én azt minden probléma nélkül, vagy inkább cseréltessem ki a boltba? Az autó már eszi az olajat azért, kell utántölteni. A 15W-40 szoktam venni. Köszönöm a segítséget!
Ha már úgyis elfogyasztja kb. mindegy neki mit raksz bele. Az 5W -vel kezdő hígabb olaj, de a teljesítményszintjük valószínűleg más. Minden esetre ha rágja akkor már mindegy szinte milyen csak legyen benne amíg használni szeretnéd.
Ha inkább rövideket jársz, akkor cseréld ki. Ha hosszúkat, akkor nem baj.
De ezekbe 10W-40 kellene, nem 15W.
Nyugodtan beletöltheted, sőt, sokkal jobb mint a 15w. Üzemi hőmérsékleten a két olaj kb egyforma viszkozitású, hidegben az 5w hígabb, így télen hamarabb eljut a kenési helyekre.
A szerelő mondta, hogy ilyet vegyünk bele, mármint 15W-40-et. A márka mindegy, a legolcsóbb is jó bele, csak legyen.
Szerintem nem nekem akartad címezni.
Minden nap motorokban turkálok van hogy csak kicsit van hogy könyékig utolsó csavarig. Ezért mondtam mindegy már ilyenkor mi van benne szinte előbb-utóbb úgyis leköpi a gyertyát a felszívott olaj ha túl sokat hord majd el, addig "használható" ha vállalod az ezzel járó dolgokat (ha füstöl a kocsid és megfog a rendőr 60-tól 300-ig terjed a birság környezetkárosításért, grátisz a kocsi forgalmi érvényessége ugrik (2 éves példa nem tudom a mai jogszabály hogy hozza.)
Valóban, eggyel lentebb. Ez ma egy ilyen nap.
A hozzászólás módosítva: Jún 13, 2024
Előbb-utóbb, le kell majd rakni.
Vagy meg kell szelepszárazni, nem nagy mutatvány és filléres dolog. Esetleg előfordulhat hogy az eddigi *** olaj letapasztotta a lehúzógyűrűket, akkor szét kell fűzni és kitakarítani a hornyokat, így már hajtókar csapágysor+új gyűrűszett is kell, az drágább de még mindig nem egy vagyon. Nem egy mai autó ez már. F astrát megcsináltam, 0 olajfogyasztás lett az eredmény az addigi masszív kék füst és állandó töltögetés helyett. Persze attól függ mi vele a terv, ha már a végét járja akkor felesleges belemenni.
Nem véletlen nem enedte meg a fórum-motor! A hozzászólás módosítva: Jún 14, 2024
Moderátor által szerkesztve
Igen, nem most jött ki a szalonból.
Nem én használom az autót különben. Van benne km, egy héten napi kb. 5 x 45 km + hètvége használva van. Az óra lassan kb. 400.000 km lesz (ha jól tudom). Most márciusban a műszakin átment. Persze nem fog örökké. Költeni, már nem érdemes rá, hacsak valami nem kisebb baja van. Öreg az autó, de ki van fizetve. Ahogy ki szokott lenni írva néhány kocsira. A hozzászólás módosítva: Jún 14, 2024
Nagyon jól mondta. A kopott, illesztetlen motorba vastagabb olaj kell. A hígabb olaj hamarabb megöli…
Tanulmányozd a motorolajok paramétereit, főleg a kétfokozatú olajok hidegoldali/melegoldali viszkozitását. Vagy ne, nekem mindegy. A szerelőre is ráférne némi tanulás, akkor talán nem töltetné belefelé a 15w t értelmetlenül. Bár a teljesítményszintről sokat nem tudunk, de a 15W-40 (Multi-Purpose Oil) első hallásra nem sok jóval kecsegtet. Az a kopott, illesztetlen motor egy gyűrűsorral elmenne még szerintem néhány kilométert, persze ha kapna valami finom ásványit továbbra is, ugyanúgy ismét bekokszolná a lehúzógyűrűit.
A mi időnkben még így tanították - bár az akkori motorok jellemzően nem mentek el félmillió kilométert.
És ha már a kompresszióról van szó, mi a helyzet a szelepekkel? Annak idején volt egy 100-as Skodánk. Az előttünk volt nőgazdája egy új motort vágott haza 3 év alatt a helytelen üzemeltetéssel. Akkoriban megérte a szelepek, azok csapágyainak cseréje helyett egy új gyári hengerfejet venni hozzá. És a gyűrűcsere után hihetetlenül jól ment.
A hozzászólás módosítva: Jún 14, 2024
Üdv a fórumozóknak! Megfelelő arányban 1:1 kevertem össze műgyantát, kiöntöttem a szilikonformába, néhány nap múlva kivettem, és az alsó része még mindig ragad. ennek már 1 hónapja, . Mi lehet a gond?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |