Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Ezt próbáltad velle megcsinálni?
"Különleges megjegyzések A biztonságos állapotokat általában csak kikapcsolt gyújtás mellett lehet ellenőrizni, de általában a komfortrendszer/központi zár lehetővé teszi a problémák diagnosztizálását kikapcsolt gyújtás mellett is, feltéve, hogy a diagnosztikai kommunikáció a gyújtás bekapcsolása előtt elindult. Ez részletezve azt jelenti, hogy kapcsolja be a gyújtást, csatlakoztassa a komfort rendszerhez/központi zárhoz és nyissa ki a kívánt mérőblokkot. Tartsa a mérőblokkot járva, kapcsolja ki a gyújtást és zárja le az autót. Végül a feloldáskor ellenőrizze, hogy a hajtómű állapota a várt módon változik-e." Ezt a Ross-Tech odalon írják Bővebben: Link. Mind ettől eltekintve a vezető oldali zárban lévő panelen is lehet forrasztási hiba vagy a kilincs mikrókapcsolója is lehet hibás meg az átvezetésben a gumi harmonikában is lehet eltört vezeték.
Szia!
Ez a kikapcsolt gyujtás melletti diagolás- tesztelés elég figyelemreméltó és hasznos is lehet, mellékesen az is hogy egy kõzepeske angol müszaki tudással egyértelmübben értelmezhető a szöveg mint a googl magyar forditásában... Ha már hibák merülnek fel a zárban annak egy megbizható módja van , éspedig a zár cseréje.., kivált hogy V.W. csoportos autók tipushibái a zárak. Köszi és üdv
Hello!
Opel Meriva 1,7 CDTI Z17DTH 2004. Nem tudnátok kapcsolásirajzot mutani? Nem tudom hogy a motorhütö ventillatorokat "hütögomba" vagy a vezérlö kapcsolja e be? Biztos hogy negativra kapcsolja valmi a reléket. Nem tudom hogy mi. Tudnátok segiteni? Köszi!
Gari nélkül!!!
99% hogy motorvezérló vezérel egy relébblokkot---(hütőben nincs hagyományos Hütőventillátorgomba) ...,esetleg a hütő legalján . a sarokban .,szemből baloldalt lehet egy szenzor...ennek más a funkciója... A Reléblokk a fényszóróház mögött külön tartóban., reléhiba nagyon nem jellemző!!! Ventillátortarton lévő ellenállás szokott leggyakrabban tönkremeni. abban is egy diódaszerű "hődióda" szakadt lesz.., átkell-átlehet-- hidalni próbának mindenképp., de különben is maradhat... Másik alternativa hogy elektronikus Hütőventillátor vezérlőd van.., alutömb doboz kinézetre..,ez viszont cserés.... Hütőalatt elmenő vezetékkötege is szokott korrozióhibás-szakadt lenni ., nem találtam korrekt rajzot sajna... üdv A hozzászólás módosítva: Máj 16, 2024
Most vettem észre a kérdésed: Ha van reléblokk stb .,akkor biztos hogy a motor ECU testekkel kapcsolgatja mindegyiket!!!
Sziasztok!
A képen szereplő relé egy ford mondeonak a fényszórómosójához tartozik ,kérdésem ,hogy kell bekötni, hogy normálisan működjön. Elviekben ,ha felkapcsolom a tompitottat és megnyomom az első ablakmosó nyomógombját, akkor fog működni a lámpamosó motorja is kb 1-2 másodpercig.A relén ,csak számozás van 1-7 ig a 6 és 7 pin teljesen üres gyárilag is ,viszont van egy pin ,amin két vezeték van. Ebben tudna nekem valaki segíteni, hogy mit hova,mert ehhez sík hülye vagyok és a neten sincs semmi kapcs rajz róla.
Ez a számozás van rajta és kb azonos színnel jelöltem a kábeleket hátha így könnyebb .
Sziasztok! Autó alkatrész, de ebben az esetben egy magnóban van. A képeken látható Összedugható csatlakozó. Hiába dugom össze kontakthíbás. Vettem egy hasonló csatlakozót, és át szeretném rakni az érintkezőit ebbe. Ahhoz viszont ki kell szednem ebből az elkopott érintkezőket. Néztem erre való szerszámokat, de 14.000 a legolcsóbb, de van 76.000-ért is. Un. Kivonó szerszám. Láttam egyszer egy megoldást valahol erre. Tán egy csövet kell beledugni és azzal kijön. De már nem tudom pontosan hogy. Tud valaki megoldást, egyzseri alkalomra, hogy ne kelljen roncsolnom a házat?
Alin vettem, így keress rá, komplett szett van:
"car terminal removal electrical wiring crimp connector" Egy példa...Bővebben: Link
Szia! Azt azért hozzátehetted volna, hogy melyik évjárat és milen felszereltségű kocsiról van szó, mert amiket néztem rajzokat azokon mindegyik vezeték kettős színezetű ami a fényszóró törlő/mosó reléhez tartozik, de a legjobb volna a motorkód ismerete szerint utána nézni.
Hogy tud egy ilyen összedugható valami elromlani? Önbeálló, olyan nincs hogy nem érintkezik valahol, mégis kontakthibás. Egy éppen eltalált állásban, pl. félig összedugva, de azt is véletlenül,, működik, ha hozzáérek elhallgat. Mozgatom körülötte a vezetékeket, néha elhallgat, néha nem. De azzal mozgatom a cstlakozót is. Tényleg nem tudok már mit kitalálni. Egy itteni kolléga ajánlott egy szárszámszettet, most várom, de addig is próbálkozom, hátha nem us ez a baja, de eddig eredmény nélkül. A fene érti!
A hozzászólás módosítva: Máj 24, 2024
Az első képen láthatók ilyen kúpos cucc alá bedugott és összenyomott vezetékek, simán lehet ott is a gond.
Szia!
Ennek a típusú anyasarunak a szorítását csak összetekert lemez saját rugózása adja, idővel szétnyílnak, ez okoz kontakthibát. A fiúsaru átmérőjével megegyező "dróttal" (vagy egy fiúsaruval) ellenőrizhető a szorítás mértéke. Az általad felrakott képen látszik is a szétnyílt saru. A házból kivéve visszaalakítható, nem szükséges cserélni.
Köszi, hogy foglalkoztál vele 2001 mondeo full fapad ambiente felszereltség ,de azóta megtaláltam a hozzá tartozó kapcs rajzot egy orosz fórumon és érthető is, hogy mi hova megy egy kivétellel van egy k42 relé, ami nálam nincs (2003 után rakták bele csak), valószínű, hogy bekötésnél azt ki fogom hagyni .Megtennéd hogy ránézel a rajzra ,hogy kihagyhatom ténylegesen. A k11 a fényszóró mosó reléje és a 4-es lába menne ebbe a k42 relébe, de az nekem tényleg nincs.
kapcs rajz A hozzászólás módosítva: Máj 26, 2024
Sziasztok!
Segítséget kérnék, hogyan lehet az alábbi csatlakozót széthúzni az autómban. Egy Laguna I-ről van szó, a csatlakozó a motorháztető alatti nagy áramú biztosítéktáblánál található. Próbáltam feszegetni minden irányba, de hiába. Próbáltam a fekete részt is magam felé húzni, de nem enged. Egyedül a pirossal jelzett két kis szürke pöcök amit szét tudok húzni jobbra és balra, de akkor sem enged semmi, nem mozdítható semmi sem továbbra sem, hiába feszegetem. Tudnátok segíteni, hogyan lehetne széthúzni, mi a nyitja neki? A hozzászólás módosítva: Jún 5, 2024
Nincs egy kar a másik felén? innen mintha lenne és azt kell megemelni
Nem sajnos, nem találtam rajta semmiyen kar szerűséget.
Szia! Szerintem a szürke kar felső részét mindkét oldalra széthúzva (van annyi hely) a retesznek oldani kell és széthúzható a csatlakozó. Használj PET palack csíkot amit a kiakasztott retesz közé csúsztass, hogy az ne tudjon visszazárni.
Szia!
Véleményem szerint a szürke és a fekete elfordul egymáson. Ha jól látom van egy tengely kialakítva. de afekete oldalt egy bepattanóval rögzítve van. Csatolok képet talán ez alapján megoldódik.
Nagyon köszönöm a tippet, a napokban nem volt rá időm megnézni, de mindenképp ki fogom próbálni amit javasoltál!
Sziasztok. Egy Trabant világításkapcsoló bekötésével bibelődök. Ilyen: Bővebben: Link Sajnos nincs róla info sehol. Mit jelenthetnek a következő kivezetések?
58R 58L 58K 30 56 AS 15 56 köszönöm.
Hello! A minap linkelte be valaki..
DIN72552
Szia!
A Trabant a Bosch számozást használja. 30 állandó táp, 58R jobb helyzetjelző, 58L bal helyzetjelző, 58K rendszámvil. és műszervilágítás, ezek mennek a biztosítékokra. 56 fényszóró, ez megy a fényváltókapcsolóra, onnan a biztosítékokra.. A helyzetjelző azért van szétválasztva, mert így megoldható a parkolófény kapcsolása oldalanként az irányjelzőkapcsolóval. (Két kapcsoló van benne, külön index és parkolófény.) A gyújtáskapcsoló kormányzár állásban ad egy kapcsolt feszültséget, ezt az indexkapcsolóra vezetve onnan a jobb és bal helyzetjelző biztosítékra. Így bekötve ha kivettük a kulcsot kapcsolhatunk parkolófényt az irányjelzőkapcsolóval.
Szép napot!
Hyundai Santa-fe biztosítéktábla leírást tud nekem valaki adni, vagy feltenni ide? Szivargyújtók nem mennek, azt keresem, most gugli nem volt a barátom...
Nincs beleöntve a biztitábla fedelébe, mint a többi autónál?
Használati utasítást kerestem neked. Ugyan évjáratot nem írtál ezért itt többet is találhatsz. Általában a vége felé található benne a biztosítékok leírása.
Köszönöm. Bár ilyesmit találtam, a szivargyújtó nem volt írva sehol.
DE végül nem is az volt a hiba, maga a szivargyújtó közepén átvezető csavar volt erősen oxidált... Persze végigmértem 68 biztosítékot
Sziasztok!
Ford Focus turbo diesel, 2010-es. Az akkumulátort leszívja 1-2 óra alatt 2V alá!!! ...de nem mindig! Eddig két szerelőnél voltam vele. Semmit nem találtak, mind OK. Egy éve vettük, és nem mindig használjuk. Van, amikor hetekig áll, és azonnal indul. De tegnap este megálltam vele, és ma reggelre 2 V-ra csökkent az akku feszültség. Ha a saruk levétele nélkül töltöm, akkor 10A-es töltőáram hatására, 6V fölé nem megy a feszültség. Tehát sok-sok Amper folyik el rajta valahol időnként. Tölteni csak levett saruval lehet. Most úgy sikerült beállni vele az udvarba, hogy töltöttem vagy három órát (levett saruval), és utána gyorsan rátettem a sarut, és elindult, beálltam vele az udvarba. Nem gondolom, hogy vezetékzárlat lenne, mert ekkora áram hatására már rég kigyulladt volna az autó. Mit keressek, mit tudnék megnézni? Esetleg tudnátok-e ajánlani egy autóvillamossági szerelőt, aki felvenné a kesztyűt, és alaposan átnézné? Esetleg látott már ilyen hibát? Köszönöm. |
Bejelentkezés
Hirdetés |