Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Érdekességek
 
Témaindító: Gatery, idő: Szept 5, 2006
Lapozás: OK   599 / 600
(#) nagym6 válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») Szo, 15:02 / 1
 
Ha esetleg sérül, akkor viszik állatorvoshoz műtétre.
(#) mex válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») Szo, 15:59 /
 
Idézet:
„szabadon engedhető.”
A hozzászólás módosítva: Szo, 16:00
(#) Udvari Zsombor válasza mex hozzászólására (») Szo, 18:11 /
 
Az átlagos csapdákkal ellentétben ennél a légy életben marad (legalábbis úgy tűnik).
(#) Gabó válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») Szo, 18:34 /
 
Ez is humánus, ha elég gyors, és pontos vagy....
Bővebben: Link
(#) Remci válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») Szo, 18:44 /
 
Ezt is valami pihent agyú sötétzöld találta ki.
(#) Udvari Zsombor válasza Gabó hozzászólására (») Szo, 18:46 /
 
Egy légycsapóval történő találkozás után semmi se marad életben...
(#) Gabó válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») Szo, 18:51 /
 
Pont azért humánus, ha jól találod el, nem szenved....
Na meg pont nem a legyeket kellene megvédeni a körforgásban...
(#) kaqkk válasza mex hozzászólására (») Szo, 18:56 /
 
Igen , átdobod a kerítésen a félmarék legyet amit egy hét alatt sikerült begyűjteni .
(#) erbe válasza kaqkk hozzászólására (») Szo, 21:15 /
 
Egyik utcabeli felzavarta őket a padlásra és elvette a létrát.
(#) proba válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») Szo, 21:28 /
 
Téves nézet. Valamikor, mikor a békebeli műanyag légycsapók között volt olyan, amit azért szerettem, mert a meszelt falon is le lehetett vele csapni a legyet. Valahogy a lyukak osztása, kialakítása olyan volt, az egyik oldalon, ha nem izomból csaptam, a légy csak megszédült, nem kente össze a falat. A földről begyűjthető volt korlátozott ideig.
(#) nagym6 válasza proba hozzászólására (») Szo, 21:35 /
 
Volt egy erős szívású vizes porszívóm, ezzel szedtem össze a legyeket. Meg is fürdette őket.
Mint kiderült, egyik sem tudott úszni.
(#) Udvari Zsombor válasza nagym6 hozzászólására (») Szo, 22:44 /
 
Kissé macerás minden egyes légy miatt előrángatni egy nagy és hangos porszívót, nem?
(#) img válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») Szo, 23:02 /
 
Vagy szélcsatornába kell költözni, mert azt elég csak egyszer bekapcsolni.
(#) Ódenka hozzászólása Vas, 17:00 / 3
 
Több feldolgozása is ismert, én azt hiszem Hasektől olvastam.
Reklamáció:
- Amit vettem itten a port, a sváb (bogár) nem megdögülni!
- Hogy használta?
- Kitettem a port és a sváb nem ette.
- Nem jó, meg kell fogni és beletölteni a szájába a svábnak...
- Megfogni? Akkor agyon is üthetem...
- Adjonütni? Az is jó...
(#) tothbela válasza Ódenka hozzászólására (») Vas, 19:25 / 1
 
Akkor már ki is lehet tessékelni az erkély ajtón. Nekem már sikerült néhány darázs és pőcsik esetében. Szépen kireppentek.
Mondjuk az erkélyajtó versus falak arányának összehasonlítás a a kireppent versus nem bírtam vele bogár arányával matematikailag azt sugallja, hogy nem érdemes kommunikációs kapcsolatot teremteni ezen rovarokkal, de a földönkívüliek, vagy Isten létezésének valószínűség sem nagyobb. Én hiszek Istenben, hiszem hogy van élet a Földön kívül, tehát el kell hinnem azt is, hogy a legyek az én kérésemre távoztak. Persze csak az okosabbak, mert a butábbakat kénytelen voltam lecsapni.
A hozzászólás módosítva: Vas, 19:27
(#) szs válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») Vas, 20:44 /
 
A humánusság erősen kétséges itt. Csak gondold végig: valaki (valami eszközzel) addig terelget, amíg egy zárt helyre jutsz, ahol két lehetőség van:
-örök (meghalásig) rabság
-agyonverés.
Nem, nem a legyet bánom, hanem a fölösleges kínzást. A darázsra is szó szerint algériás vagyok, de nem kínoznám. Csak lefújom.

Elektromosság nélküli légycsapdák is (látszólag) hatékonyan működnek, ott vízbefúlik. Olyan harangszerű izé, ahová alulról jut be, és annyi esze már nincs, hogy alul másszon ki.
Mégha nam is vezetsz, attól biztosan tapasztaltad: mindig felfelé, mindig az üvegnek. Még az oldalablakot lehajtva is nehéz kiterelni (és ahhoz is meg kell állni)
Menet közben életveszélyes az agyonütéssel próbálkozni.
A hozzászólás módosítva: Vas, 20:53
(#) proba válasza tothbela hozzászólására (») Vas, 21:38 /
 
Nálunk tavasztól őszig szoktak betévedni nagy fekete legyek. Fő ismérvük szinte sosem szállnak le. Azokkal szoktam este olyat játszani, lámpát lekapcsolom, ajtón kívül fel, miután átment a szomszéd szobában ugyan ez, amíg ki nem talál a lakásból. Nem humanitárius cselekedet, hanem praktikus. Eleinte kergetőztem velük, de ez kevésbé veszélyes a berendezésre, és gyorsabb is. Nappal a függönyt elemelve, mikor bement alá vissza, utána már elkapható. Légycsapóval elég reménytelen. Bár elektromossal röptében még nem próbáltam....
(#) tothbela válasza proba hozzászólására (») Hé, 7:47 / 2
 
Ez a "fényterápiás" módszer hasonlít a részecskegyorsításra. Ott a mágneses tér megfelelő ütemben történő egymás utáni modulálásával el lehet érni, hogy a részecske nagy sebességel egy előre kijelölt térrészbe csapódjon.
Valamilyen algoritmus alapján kellene a szoba, előszoba, terasz, utcavilágítás stb lámpáit vezérelni egészen a szomszéd településen elhelyezett szelektív hulladék gyűjtő "Légy" feliratú tárolójáig. Szerintem működhet.
(#) proba válasza tothbela hozzászólására (») Hé, 9:27 /
 
Szerencsére az idei évet megúsztuk. A környezetvédők nyomására ki kellett rakni a Vigyázat Fecske táblát. Szerintem ismerik már a legyek, mert azóta nemigen jelentkeztek.
(#) sany válasza proba hozzászólására (») Hé, 10:05 /
 
Erre nincs is nagyon fecske. Régebben tömegével jöttek eső előtt a rovarokat fogni. Szúnyog van, fecske nincs.
Legyek vannak, de szerintem most nincs annyi.
(#) tothbela válasza proba hozzászólására (») Hé, 10:05 /
 
Vélhetően van annyi intelligenciájuk amivel a kihalást el tudják kerülni. Nálunk ha leszáll valamilyen röppentyű, az mindig olyan helyet választ, ahova nem fogok csapni. TV képernyő, csillár, hangsugárzó membrán, törékeny üvegpohár. Sem a falra, sem az csupasz asztallapra nem. Ha mégis, akkor figyel hogy elég messze vagyok e.
A légy
(#) bitmixer válasza tothbela hozzászólására (») Hé, 10:25 /
 
Én egy kiszuperált tollasütővel tartom magam (meg őket is) edzésben úgy, hogy ha beszállnak a laboromba (szeretnek), azzal vadászom le őket. Ha első ütésből nem sikerül, hallani, amint turbó fokozatba kapcsolnak. Na onnantól már nem egyszerű a dolog, van, hogy csak 8-10 kísérlet után sikerül. Ezek jellemzően nem a szokásos szemtelen piaci legyek, hanem vagy zöld döglegyek, de leginkább olyan nagy feketék...
(#) Udvari Zsombor hozzászólása Kedd, 15:24 /
 
Amőba könyv: játék egyedül a könyv ellen.
(#) Massawa hozzászólása Kedd, 22:36 /
 
Ma hajnalban Europa egyik legnagyobb repülöterén egy több mint 4 orás blackout volt (a HR hire szerint ) S ezuttal nem a hülyegyerekek voltak a betonra ragasztva, se nem a sok naperömů tultermelése ( éjszaka történt, hanem egy kisrágcsálo vagy patkány okozta a balhét. Nem egészen követhetö a hirekböl mit és hol rágott át, mert az egész repülötéren megállt minden. Nagyon nem hihetö, hogy ekkora hatalmas reptérre csak egyetlen bemeneti vezeték van és hogy tudja azt egy kisrágcsálo átrágni ( igaz állitolag beledöglött) gondolom nem 2,5 mm2-es drotok vezetnek oda és slég sokáig tartott a hiba elháritása. Szerencsére Frankfurtban éjféltöĺ reggel hatig repülési tilalom van igy az éjszakai áramhiány nem okozott komolyabb üzemi balhét, de ezert éjszaka az ilyen reptereken is kemeny munka folyik és meglehetösen nagy szégyen, hogy ilyen fontos és kritikus gocpontnak nincsenek alternativ megoldásai. Ha a patkány megtalálta hol kell valamit átrágni…..
(#) Udvari Zsombor válasza Massawa hozzászólására (») Kedd, 23:07 /
 
Frankfurtban 00:00 és 06:00 között miért tilos repülni?? Lefogadom, hogy sehol máshol nincs ilyesmi!
(#) uniman válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») 6:25 /
 
Nem repülni tilos, hanem fel- leszálni! De nem pontos, mert 4:45-től már több járat is elindul!
Ferihegyen is így van, hajnali 1 és 5 között nem nagyon van forgalom. A lakosság kímélése miatt, mikor feletted 200 méterre repül egy 4 hajtóműves madár, akkor majd rájössz, hogy mi a gond...
A hozzászólás módosítva: 6:26
(#) Massawa válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») 7:13 /
 
Mert hoztak egy törvényt ěs abban tiltják az ejjeli repülést. Ebböl volt egy hatalmas cirkusz is amikor a foci EB alatt a külügyminiszterük a meccs után a kormányzati géppel Frankfurtbol Luxemburgba repült (180 km) egy Airbusszal.
Egy másik fapados gép meg, miután késett, nem tudott Frankfurtban leszállni igy Hannoverbe vitte az utasait és ott kellett gondoskodni roluk.
(#) Ge Lee válasza Massawa hozzászólására (») 8:28 /
 
Nem ismerem a konkrét helyet, de egy reptérre több darab alkar vastagságú földkábel szokott bemenni, nem is feltétlenül egyetlen trafóról, a kábel maga (már ha olyan) a köpeny alatt acélszalaggal védett, szóval nem nagyon értem mi tudta azt elrágni. Plusz kellene lennie szünetmentes áramellátásnak, a nagyobb fogyasztókhoz meg aggregátoroknak pont azért, mert egy reptérnek bármikor, bármilyen körülmények között tudnia kell fogadni egy esetleges leszállásra készülő gépet. Ezért van minden rendszer, navigáció, rádiók, irányadók, fénytechnika többszörösen túlbiztosítva.
(#) Massawa válasza Ge Lee hozzászólására (») 9:01 /
 
Én is igy tudom, ezért került ide a hir, mert nagyon hihetetlen. A filmbeszámolon minden sötét volt a EXIT táblákon kivül. Az épületen kivül csak a mozgo autok fényeit lehetett látni. Lehet, hogy kacsa az egész, de ez is talán arra szolgál, hogy felkeszitsék az embereket a blackoutokra.
(#) proba válasza Massawa hozzászólására (») 9:08 /
 
Lehet egy szabotőr ( rágcsáló) a mai agyon digitalizált világban elrág egy router/switch betáp kábelt, esetleg valami kábelaknában, a világtól elzárva lévő UTP kábeleket kezdi el rágcsálni..., nincs vezérlés, nincs áram. Kész a baj. Egy erősáramú betápkábelt szétvernek, az nem okoz akkora bajt. ( nálunk egy cég a telepítésnél mutatta milyen biztonságos a rendszere, két szerver párhuzamosan, külön adatutak, szoftveresen minden hiba lekezelve,.... mert erről megy egy hosszú vonal összes vezérlése. Ugyan abba a szekrényben, természetesen UPS után kötve. Mikor kérdeztem miért , mindenki csak a vállát vonogatta....Így van tervezve, jó az...( ja hogy a szekrénynek EGY közös UPS-e van az nem zavart senkit.) És a hab a tortán pont a szekrény felett beázott a tető, a felettük lévő berendezés szerencsésen el is halálozott.
De ha megnézed a nagy leállások milyen hibákból keletkeznek, ritka a földrengés jellegű katasztrófa, legtöbb egy apró figyelmetlenség, vagy tervezésnél elkövetett olyan hiba, ami elsőre nem triviális. ( pl ugyan azon a fő hálózati biztosítékon van a kerülő út is mint a rendes....vagy van egy olyan csomópont, ami közös sok útvonalban.)
Következő: »»   599 / 600
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem