Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Hasonló problémám van, csak nekem a generátor hangja hallatszik vissza és teljesen mid1, hogy cd-t hallgatok, vagy a rádió szól. Egy VDO Dayton CD4802-vel esett meg a dolog. Kipróbáltam más magnókkal is, amiket hasonló módon tudtam bekötni, de azokba nem hallottam vissza ezt a fordulatszám növekedéskor egyre magasabb frekvenciájú zümmögő, vagy nem is tudom, talán búgó, de talán az nem ilyen öööö, szóval szerintem a generátor hangját... Meg lehet ezt szüntetni? Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok. Megint én...
Létezik a fent említett lejátszónál, hogy kiment benne a test biztosíték? Egyáltalán van ilyen? Vagy lehet ez a problémája? Ja tényleg. Ha nem megy az autó, akkor azt hallani, ahogy a lézer olvassa a lemezt. Remélem ezzel egy kicsit közelebb juttattalak titeket az esetleges segítség nyújtáshoz. Előre is köszi a válaszokat
Kérdés, hogy erősítőről hallgatod-e...
Egyébként van test biztosíték, de csak az RCA kimenetre, a dolga pont az, hogy ha rossz a testelése az erősítődnek, ami igencsak áramigényes, akkor a magnó RCA-ja felé folyik az áram, és mielőtt a magnód fóliája sínylené meg, ez a bizti kiszáll...
Mert ha erősítőről hallgatod, akkor földhurok!, vagy az említett bizti már nincs ott, csak lelkiekben..
Megoldás .: ujratestelni magnón belül az RCA-kat.
Köszönöm!
Én is erre gondoltam, hogy az RCA-kat kellene letestelni, de nemigazán mertem, nehogy gond legyen. És ha esetleg kicserélném a földelés biztosítékát? Mellesleg nem is tudom, hogy hol lehet az a biztosíték, már kerestem. Köszi még egyszer!
Hali!
Megnéztem az RCA-s történetet, de semmi változás. A földhurokról nem tudok szinte semmit, főleg nem autóhifi ügyben. Hogyan lehet megszüntetni és más fejegységeknél miért nem jelentkezik a dolog? Előre is köszi a válaszokat!
Az én discman-em is hallatja a CD-t forgató motor berregő hangját, ha a fülhallgató kimenet és a táp földjét összekötöm.
Valószínű, hogy külön pont a jel és a táp földje, autós erősítő IC-k adatlapjain láttam, hogy ez gyakori. A discman akkor is ezt műveli, ha a füles földjét egy kondival leválasztom a táp földjéről. A negatív hangszórókimenet drótja nem ér a kasztnihoz valahol? Vagy az antenna és a táp földje nem közös? Ki kellene próbálni autón kívül, egy akksiról és egy kis hangszóróval. Ha így sem jó, akkor nézesd meg a szervízzel, sok ídőt takaríthatsz meg.
Helló
Csináltam egy autóerősítőt tda1557qval,az a probléma hogy amíg a motor nem jár jól működik viszont ha megy akkor a zavarjel hallatszik a hangszórókban (elég hangosan),ez azért is fura mert hálozati50hzes tápról meg számítógép tápegységről jól megy .Próbáltam már minden féle szűrőt csinálni de semmi se használt mit csinálok rosszul? (kisérletezni nem nagyon tudok mert nekem nincs autóm az erősítőt másnak csináltam) A válaszokat előre is köszönöm.
Hali!
Szerintem cseréljétek ki a kondenzátort a gyújtáselosztónál, a megszakítónál. (Szerinem elfért volna máshol is...)
csináltam egyet rajz nincs róla de leírom :
10mikroF400v ,párhuzamosan 6800mikroFutána folytótekercs majd még egy6800mikroF mégis zúg lehet hogy a kocsival van valami. Milyen kondi van a gyújtás elosztóban?
lehet az néhány mikro is...bár ez autófüggő...Skodába mikro-s volt...ha jól emlékszem...
...a cordobát még nem boncolgattam...
Na valamit még mindig nem értek (nem vagyok autószakértő)a kondenzátor amit mondtatok az a megszakító két pólusára csatlakozik hogy csökkentse a szikrákat?
Azért kérdeztem mert ugye ez a megszakító a tekercs gyújtás primer tekercsének áramát szaggatja,n viszont amikor a megszakító bont akkor szikra jön létre a két fél között és lehet hogy ez hallatszódik az erősítőben.
Egyébént egy Zastaváról van szó.
Meg tudod mondani hogy min hány voltos kell bele?
Sziasztok! Az lenne a problémám,hogy kiment a lajátszómba valami ami adta az erősitőmnek az inditó feszt (kék) remélem jól mondom. Megcsináltam kapcsolóval a lajátszó be-tápjáról.De zajt hallok az autó inditásakor (fordulat hang). + zene lejátszás közben halk sistergés, zene váltáskor ropogás halható a hangszóróból. Segitséget elöre is köszönöm
RÉSZLETESEBBEN: van egy autós lejátszóm (daewoo cd/usb/cd/tuner). Ebből kimegy egy kék vezeték-amit rá kellene kötni a hátul lévő erősitőre (magnat 360),hogy mikor bekapcsolom az emlitett magnót akkor indúl az erősitő is.De valami lett a magnóval és a kék vezeték nem ad ki semmi feszt.És még ezt meg is oldottam úgy,hogy a magnó tápjára kötöttem egy kivezetést egy kapcsolóval.De bekapcsolom-inditom az autót és zajt hallok a hangszóróból míg a szám el nem indul.(fordulat hang)meg ilyesmi. segítsetek,köszi
Menj be egy autó-alkatrész boltba, és mond ell, milyen autóba kell.
Ha még árulnak Zastavához cuccokat, akkor biztos tudni fogják.
Üdv!
Nekem is hasonló problémám van.Amikor beindítom az autót, a hangszórók elkezdenek recsegni,mintha a gyergyák szikrái lennének . Nincs erősítő, +12 -12 közvetlenöl az aksiról jön.Ez egy M.N.C. rádió. Amiket írtatok majdnem mindet kipróbáltam amit tudtam,nem segített.Zavarszűrő sem. Valakinek van vmi ötlete esetleg?
Sajnos nekem még mindig nem sikerült megoldani a problémát, annyit tudok megtenni, hogy lehalkítom a hangfalakat... Persze nálam annyira nem zajos, csak ami a fejemnél van, abból hallom a percegést. A távolabbiakból nem.
Van egy hordozható DVD-m.Az autóban szeretném használni, de a gond nálam is az, hogy zúg mint egy repülő. A kép jó de a hang ahogy nyomom a gázt úgy süvít.
Az induktivitás nem vált be... Arra gondoltam, hogy építek egy 12-12 Voltos impulzus üzemű fetes tápot. Igy biztosan lekerülnek a zavarjelek a tápról. Szeretnék segítséget kérni, ha van valakinek rajza az légyszi tegye fel ... fontos ! Bármilyen elképzelést ötletet is szívesen veszek...
ELőbb nézd meg, hogy külön tápról megszűnik-e a hiba, - persze autón belül. (Tehát tápon keresztül kapod a zavart, vagy sugárzásból.)
A motorfordulattal együtt változó süvítés okozója a generátor.
A tápból jön a zavar...
A motorfordulttal arányos zavar a generátorból vagy a gyújtásból ered. Induktivitás helyett kapacitás kell. Vagyis zavarszűrő kondenzátor. Egyébként miért nem jó a már meglévő topic?
Generátort kell "leszűrni", nagy-nagy valószínűséggel ő a bűnös. (Az általad írt tünet erre utal.) Gen. + kivezetésnél jó nagy kondi a megoldás. Pontos értéket nem tudok mondani, mérni, (szkóppal) v. kísérletezni kell.
A gyújtás zavar nem folyamatos süvítő, hanem ütemes hangot ad! Alapjáraton számolható a hengerek gyújtása.
12/12 Voltos átalakítót szeretnék.Régebben próbáltam már építeni egyet de a rajzzal nem volt minden rendben, upc394 -es IC volt benne...(aszhiszem)...
Hali!
Milyen autód van? A gyújtáselosztón lévő kondi jó? (már ha van rajta)
Nálunk a szervízben azért akad néhány 12 hengeres is. Megnézném ahogy alapjáraton megszámolod a robbanásokat. Az igaz, hogy a generátornak és a gyújtásnak más a zaja, de nekem a búg mint a repülő megfogalmazásból nem volt egyértelmű, hogy mit hall.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |