Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Erősítő mindig és mindig
Mielőtt kérdezel, a következő két dolgot ellenőrizd! I. A helyes tápfeszültségek megléte. II. A kimeneten van-e egyenfeszültség. Élesztés.
Lapozás: OK   237 / 2506
(#) Imi65 válasza Gyurix hozzászólására (») Jan 15, 2009 /
 
Nem az a baj, hogy valamihez nem értesz, hisz' mindenki úgy kezdi, hogy nem ért hozzá. Az a baj, hogy csapongsz, nem vagy elég alapos. Az egy dolog, hogy kérdezel, de próbáld megérteni, amit válaszul kaptál. Hiába kérdezel mást (máshol), az elektronikának (is) vannak törvényszerűségei, ismeretének hiányában nem fogod érteni a legjobb szándékú választ sem. Szerintem, nem ócsárol senki, csak próbálj egy kicsit logikusabban, "elektromos szemlélettel" gondolkodni. Mennyivel egyszerűbb lett volna (Neked is), ha mondjuk így kérdezel:
- Kezdő vagyok, arra kérlek Titeket, legyetek szívesek elmondani, milyen megoldásokkal lehet egy erősítőt tápfesszel ellátni.
Miután ezt jól kitárgyalod, már tudtad volna, hogy mik a lehetőségeid. Hidd el, mindenkinek egyszerűbb így.
(#) szamóca válasza Gyurix hozzászólására (») Jan 15, 2009 /
 
Az a gond Gyuri, hogy már nagyon sokszor felhívták a figyelmedet arra, hogy tanuld meg az elektronikai alapokat. Mert ezek ismerete nélkül nem értheted, értelmezheted helyesen a válaszokat.
Még valami! A többszörösen bővített mondatszerkezeteid, és nagy kezdőbetűk, továbbá az írásjelek hiánya is igazolja az előttem hozzászólót!
Idézet:
„Az a baj, hogy csapongsz, nem vagy elég alapos.”
(#) Gyurix hozzászólása Jan 15, 2009 /
 
Jól megértettem amit mondtak nekem csak nem akartam elhinni , hogy hogy a fenében lehet így, de kipróbáltam a valóságban amire gondoltam és jó lett sikerült mind a két oldal feszét emelnem. Tehet köszönet jár nektek! Köszönöm mindenkinek aki segített!