Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Épített már valaki Citroen Xsara2-höz ilyen csatlakozót? Meg tudnátok mondani melyik vált be a legjobban? Valamint, hogy melyik programmal használtátok? A válaszaitokat előre is köszönöm!
Vaazze! Megnéztem a címet amit irtál. Már egy jó pár éve foglalkozom diagnosztikával, de ezt a progi csomagot mág sose láttam! ...de nagyon érdekel! Megpróbáltam letölteni, de nekem nem sikerült! Egyébként van "Uniscan/Euroscan 1.83-am, de ez aprogi már sokkal jobbnak tünik!
nekem is innen sikerült csak:Bővebben: Link
De ha jol látom dolgoznak az eredeti linken megadott rapidos filék is.
Ez egy fantom cég! Vladimir Bogdanov ellen több nemzetközi feljelentés van pillanatnyilag is! A termék nem létezik, innen-onnan ollózta össze a weboldalon szereplő cuccokat!
Sokan pórul jártak már!!!
Kösz "Dudus".Ezek szerint sajnos ami olcso az nem müködikPedig keztem örülni, hogy milyen olcsó a szoft és a mérőkábelek minden Európai gépezethez (oroszhoz is). Nem az elavult UNISCAN-t sajnálom, hanem az OBD,VAG ,USB-SCOP szoftokat(hardverrel eggyüt).Viszont érdemes megnézni ezt a linket is:Bővebben: Link
Üdv Mindenkinek!
Hatalamas fába vágtam a fejszémet és megköszönném ha valaki segítséget nyújtana Obd 2-es diagnosztikáról lenne szó, pontosítva ISO-15765 tehát CAN-BUS van egy Can-H és Egy Can-L vezetékem... rendszer sebessége 250/500 kbit/sec. Konkrétan egy 2008-as sx4-ről lenne szó, a szervízkönyvet többször átrágtam és arra jutottam hogy még a féklámpa is can-bus-os... konkrétan nem tudom hogy 11 bit-es vagy 29bit-es e... Most a kérdésem abból álna hogy szeretnék egy interface-t csinálni neten találtam különböző megoldásokat Pic18-as szériával, de AVR-t is láttam csak a baj hogy kerek egy napot gogliztam de sehol nem találtam egy konkrét leírást esetleg kapcsolást. Konkrétan arra kellene hogy tudjam monitorozni az adatokat folyamatosan, elgondolásom szerint az usb-t kihagynám a dologból mert rs232-vel egyszerübb a pc-vel kapcsolatot létesíteni. Konkrétan arra kérdeznék rá hogy lehetne eggyáltalán megoldani ezt dolgot, hogy kezdjek bele, mit hogy kéne csinálnom hogy sikerrel járjak, vagy inkább ne is kezdjek bele??? mert olyan bonyolult... válaszokat előre is köszi!! Üdv!
Üdvözlet !
Nagy dilemmában vagyok mivel végigolvastam az egész topikot, és még mindig sötétben tapogatózok. Szeretnék egy kábelt a kocsimhoz : F astra 1994-es C16SE a motorkód. Sok elvárásom nincs. Hibakódolvasás, törlés, élőadat, esetleg airbag. Viszont nem tudom, hogy melyik kapcsolásba vágjak bele. Talán nekem ez a legszinpatikusabb Bővebben: Link Ez működhet a kocsimon ? milyen szoftverek mennek ezzel a kapcsolással ? Valaki segítsen fényt gyújtani a sötétségben Előre is köszönöm. Üdv : Creans
Opel- hez a TECH-2 vagy az AB-COM ajánlható. Ezek mennek is ezzel az adapterrel, de a 160 baud - os részt nem kell megépítened , elég a 8192. Ha valahol látsz ISO (K/L) illesztőt, soros portra az is megfelel. Abban az autóban még , szerintem, 10 pólusú a diagaljzat, így kell egy dugót, vagy átalakítót építened/beszerezned.
Sziasztok !
Egy kis segítséget kérnék, ezen interfész installálásával kapcsolatosan. A laptophoz egy PCMCIA kártyával csatlakozik a laptophoz, ennek kettő soros portja van. A laptop látja az eszközkezelőben a com2 és com 4 portokat. Ezután csatlakoztatom a porthoz az ELM 323 interfészt. A scantool.net progiban beállítom a sebességet és a portot. A teszt lefutása után azt íja ki, hogy "INTERFACE WAS NOT FOUND" Ez azért van, mert nincs még bedugva a vizsgálandó auto j19682 csatlakozójába, vagy kellene az interfész meghajtó drivere. Kérném véleményeteket. Interfész driver ügyben is kérnék segítséget, mert nem találok interneten ilyet. Ez a készülék esetleg OPELTECH2-vel is menne? Egyébként egy Opel Corsa 1.3 cdti Z13DT motor szervíz intervall törléséhez kellene először.
- Tedd a portot COM-1 - re!
- A 4,5 láb ->GND és a 16 láb->12V legyen rajta amikor teszteled, vagyd dugd rá az autóra és add rá a gyújtást. -ELM illesztő nem megy TECH-2 - vel és semmivel, aminek KK/L adapter kell..
Köszönöm a gyors válaszodat, tehát nem kell driver, csak rá kell dugni, vagy tápot kell adni a 4,5, és a 16 ra. Ezen szabad szoftok közül melyiket ajánlod, talán a scsantool.net a legjobb? Ha építek egy soros portosat akkor ez a kapcsolás kezelné a OPEL tech2-t?
Amit belinkeltél az pl. tökéletes Opel - hez. Csak annyival kell kiegészíteni, hogy az Opel nem csak a standard 7 -es lábat használja K-vonalként, hanem több másikat is. Így érdemes úgy kialakítani a panelt, hogy a K átkapcsolható legyen arra a lábra ahol a kérdéses vezérlő kommunikál. Ki kell őket próbálni én a ScanMaster-t próbáltam, nem volt vele különösebb problémám.
Ezen is van egy DIP kapcsoló. Ezenkívűl még melyik lábakra célszerű a K-line-t kikapcsolni.
Az MC33290 IC az kapható nálunk? A zt kell programozni, vagy nem kell. Nem ismerem.
- Nem kell programozni.
- Kapható, de helyettesíthető pl SI9241AEY vagy SI9243AEY vagy akár diszkrét elemekből is felépíthető a szintillesztő, csak nem éri meg. ( A lomex - ben 200 Ft a 9241AEY) - Az a DIP a rajzon az L-vonalnak van. - Ha jól rémlik : 2,5,7,12 de ha google-ban rákeresel kapsz 100 oldalt róla.
Köszönöm a kimerítő válaszokat.
Üdvözlettel gabo2
Dudus !
Szeretnék azért még egy dolgot kérdezni. Az általad említett SI9241AEY az nem rakható be a leírt ármkörbe, mert nem egyezik meg a MC33290-el, lábkiosztásban és milyen változtatásokat kell még csinálni. Estleg evvel az általad említett ic-vel készített kapcsolást nem tudnád nekem elküldeni ? Légyszíves erre választ adni.
Vagy esetleg hol lehet kapni Mc 33290-et, az leegyszerűsíti a kérdést
Persze, mert nem lábkompatibilis, de ha megnézed az adatlapját két perc alatt felrajzolhatod, hogy jó legyen.
Tehát csak a lábkiosztást kelll megváltoztatni. az nem okoz problémát
Szeva!
Valakinek nincs meg véletlen a "AlfaDiag 3.2.1.0" progi.- na nem a demó, mert azt már letöltöttem. - Vagy az " Alfa TS Diag M1.5.5 v1.13_2"progihoz egy kis utmutató, segítség. (Esetleg emailben is! Email)
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene 96-os Opel corsához x12sz a motor kód.és egy interfészt szeretnék hozzá építeni . valaki tudna ebbe segíteni jó lenne kapcs rajz,progi. OBD2csati van rajta 2.4.5.6.7.10.16 lábak be vannak kötve.Előre is köszönöm. Esetleg emailben pacsi1@anet.hu
Szia!
Megéptheted, de ha rám halgatsz nem bajlódsz vele! Az Opelek KK/L facessel mennek, deváltogatják a lábbekötéseket. ...megcsinálhatod, hogy mindíg átkapcsolod (.... áááá a francba vele! Én is csináltam egyszer ...aztán vettem egy multiplexert és minden problémám megoldódott!!!) Ha igényesen meg akarod csinálni, szerintem többe jön ki mint am. megvennéd! ...ha egy kicsit többet rá tudsz szánni akkor ezt ajánlom. Ezzel már szinte( majdnem) minden autó tesztelhető !...ja és nem kell a madzagot húzgálnod!
Szia!
Köszönöm a tanácsot valószínű a Multiplexertnél maradok.További kellemes napot.
Szia!
Még egy kérdés a ELM327 Usb az vajon jó lehet ehez a típushoz?
Viszont csak OBD -s autókhoz jó. És nem megy VAG-COM , AB-COM, TECH-2 ...stb szoftverekkel! Én ezeket az univerzális OBD-s kábeleket nem szeretem. Eléggé korlátozott képességek, és a régi típusok támogatásának a hiánya miatt.
Viszont a linkelt Multiplexeres Soros kiábel kiváló régebbi Opel-hez. -szerintem-
96 -os Opel - hez semmilyen OBDII-es kábel nem jó! A linkelt soros multiplex kábel a legjobb .
Ilyen Opel multiplexer com portos kapcsolást amely kezeli a tech2-et tudna valaki feltenni. A barkácsolóknak nagy segítség lenne. Elég sokunkat
érdekelne.
...kerresem. Valahol már találkoztam vele.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |