Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Léptetőmotorok (vezérlése)
Sziasztok!
Nem tudtam hol tegyem fel a kérdést, de léptetőmotorhoz szeretnék mechanikát építeni. Konkrétan fogaskerekek, fogaslécek kellenének. Nem tudjátok hol lehet ilyeneket kapni? Üdv
Annó én is kerestem ilyeneket, de nem nagyon kapni. Csináltatni viszont lehet, csak horror áron.
De ha valaki tud valami f...a bordás szíj vagy csak sima ékszíj tárcsát + szíjjat akkor az nyugodtan szólhat. Elektromos mák illetve száraz kenyér darálóhoz kellene. Nem kell túl nagy, elég egy max 10cm átmérőjű tárcsa. Légy szíves, és mellőzd a vulgáris szavak használatát! Legközelebb törölni fogjuk a hozzászólásodat! Moderator
Itt nézz körül, elég nagy a választék. A bordásszíj szerintem jobb megoldás mint a fogasléc, könnyebb, olcsóbb. Persze csak ha megoldható a feladat ezzel is.
Hellóka! tudja valaki hogy kell bekötni és vezérelni LPT vagy COM-portrol a nyomtato léptető motorját 4 kivezetése van! Még kezdő vagyok! Segítsetek!:integet2:
elég 1* is beírni! és türelem rózsát ill választ terem, de addig TE is utána nézhetnél a dolgoknak. szabi83
bocsika nem szándékos volt.nemtudtam hogy ilyen sokat kell várni.tudsz segiteni nekem?
Hali
Én egy CD-Rom ból kaptam ki ezt: (kép) Se felirat se semmi hogyan kell működésbe hozni?
ha minden igaz akkor 4 vezeték jön ki belőle ez a tekercsekhez csatlakozik, 3 tekercs van 6 véggel ebből 3 vég össze van kötve, másik három meg külön, az öszekötöttre adod a gnd-t a másik 3ra meg sorban kapcsolgatod a +-ot és ha jó sorrendben kapcsolgatod akor a teteje elkezd pörögni.
jah úgy fog működni így már próbáltam, csak nem lesz igazán folyamatos, mert olyan gyorsan nem tod kapcsolgatni, meg szikrázni fog (legalábbis nekem szikrázott 5V csináltam)
Aha. köszi
Honnan lehetne "rendesebb" v. hasonló léptetőmocikhoz olyan kapcsolást letölteni amivel már combosebb fordulatszámra tudnám bírni?
Sziasztok! 4 vezetékes léptetőmotorhoz tud valaki kapcsolási rajzot lpt porta? Előre is kösyönöm!!!