Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektromos kerékpár, robogó házilag
Lapozás: OK   30 / 229
(#) zolika60 válasza sprofan hozzászólására (») Júl 14, 2009 /
 
Már bocsánat, de miért kell benzines robogót csinálni amikor olyan van készen is? 60000-ért már elég jó simsont ehet kapni és az készen van.
(#) sprofan válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 14, 2009 /
 
Én nem akarok csinálni
Meg azért mert már öreg ahhoz hogy letegye a jogsit(legalábbis ő ezt mondja), merthogy az neki nincs.
(#) Biro F. válasza gembird hozzászólására (») Júl 14, 2009 /
 
Üdv.
A 3842-es IC 7-es lába és a pozitív között levő ellenállás lehet, hogy szakadt. Mérd meg az IC kimenetén, vagyis a 6-os lábán levő ellenállást is. Azt amit 30 Ohmnak mértél, vagyis az egyeniránytódiódák mellett levő ellenállás, annak 1 Ohmosnak kell lenni.
(#) gembird hozzászólása Júl 15, 2009 /
 
Bocs elírtam az nem 30 ohm hanem 3 ohm a másokat meg megnézem amúgy enek van valami kapcsolási rajza.
(#) (Felhasználó 5823) válasza gembird hozzászólására (») Júl 15, 2009 /
 
Szia!

Amit belinkeltem az egy 48V-osé, de az összes töltő nagyon hasonló. Kicsi változtatások vannak rajtuk!
A kínaiak nem nagyon variálnak, egy bevált egyszerű sémát alakítanak a meglevő alkatrészekre.
És hallgass BiroF-re !

Üdv

LhanziBővebben: Link
(#) kisedison hozzászólása Júl 16, 2009 /
 
Hello!

Van egy 12V-os 220W-os dinamóm. A kivezetései: D+ D- DF. Amúgy ha a D- -ra negatívot kötök, D+-ra meg DF-re pozitívot akkor 220W-os motorként fog üzemelni?
(#) szabi83 válasza kisedison hozzászólására (») Júl 16, 2009 /
 
Ez Trabant/Wartburg dinamója, add el pl vaterán 3000 ért..
És vegyél egy egyenáramú motort :yes:
Szerintem..
(#) sprofan válasza szabi83 hozzászólására (») Júl 16, 2009 /
 
Egyébként egy 200W-os kefés dc motor már elegendő lenne?
Vagy mekkora az a minimum, ami alá nem nagyon érdemes menni?
(#) djgombi hozzászólása Júl 16, 2009 /
 
Sziasztok! Szerintetek elektromos fűnyíró motorja jó lenne elektromos kerékpárnak? A Fűnyíró egyébként akkumulátoros.
(#) Ricsi89 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 16, 2009 /
 
Azért 500W-hoz már aksi is kell ám.
(#) kisedison válasza szabi83 hozzászólására (») Júl 16, 2009 /
 
de működne nem?
(#) Ricsi89 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 16, 2009 /
 
Na igen. Nem lenne olcsó mulatság. Bár ha annyiért tudnék szerezni aksit, amennyiért a laptopomba vettem, akkor megérné. 3000Ft volt egy 4,4Ah-ás 11,6V-os pack. Ez elég olcsó volt. Ebből simán össze lehetne hozni egy jó kis packot és még kicsi is lenne. :yes:
(#) kisedison válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 16, 2009 /
 
egyébként ehhez kempingkerékre milyen áttétel kéne? 20Km/h-s sebesség bőven elég lenne.
(#) kisedison válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 16, 2009 /
 
Kössz. Lánckerekekhez tudnál mondani fogszámot 1 a 15-höz áttételben.

Shift használva...
(#) misabacsi hozzászólása Júl 17, 2009 /
 
Hali! Szeretnék segítséget kérni, valaki tudna e feltenni képet a tornádó típusú akku töltőjéről, persze a belsejéről. Az enyém kipurcant, az ellenálláson nem látszik a vonal. Esetleg alkatrész katalógust honnan tudnék letölteni.
Előre is köszi a segítséget
(#) Ricsi89 válasza misabacsi hozzászólására (») Júl 17, 2009 /
 
Nemrég javítottam egy töltőt, bár nem tudom milyen biciklié volt. Ha teszel fel képet, akkor lehet tudok segíteni, mert nekem is hasonló gondom volt. Két ellenállás szénné égett és a kapcsoló fet is. Én a vezérlő IC adatlapjából néztem ki a gyári értéket és azzal helyettesítettem. Utána szépen ment is.
(#) tunning16 hozzászólása Júl 17, 2009 /
 
üdv én egy elektromos gokartot építek és szeretném tudni hogy lehet e az ilyet hajtani közuton
(#) misabacsi válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 17, 2009 /
 
Köszönöm a segítségedet, megpróbálok képet feltenni róla.
Üdv! misabacsi
(#) attrax hozzászólása Júl 20, 2009 /
 
Csak belekotyogok,hogy most csináltam meg egy k.ü tápot.A kondi elhízott(10m/400V)kapott helyette 2db 20mF/200V-ost sorba)ez volt.A 2db Fet(LR120N) közül az egyik szakadt volt és 1db 30Ohm/0.5W szintén szakadt volt.Most hasít a cucc.
(#) tunning16 hozzászólása Júl 26, 2009 /
 
üdv
szeretnép tudni leszz e baja egy 230v motornak ha csak 36v halytom
(#) Ricsi89 válasza tunning16 hozzászólására (») Júl 26, 2009 /
 
Hát ha ilyen fúrógépmotorra gondolsz, akkor annak nem sok ereje lesz ilyen kis feszültségen. :no: De más motor se lesz terhelhető. Én amikor próbáltam egy fúrógépmotort, akkor 60V-on már kezdett ereje lenni, alatta nem igazán volt erő benne.
(#) tunning16 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 26, 2009 /
 
igen
(#) uli hozzászólása Aug 8, 2009 /
 
Na mivan? Kicsit behalt a topik. Senkinek semmi fejlemény???
uli
(#) 20sz Jófiú válasza uli hozzászólására (») Aug 8, 2009 /
 
Én már rég a villanycangámmal közlekednék de megakadt a project! Már minden alkatrész megvan hozzá az utolsó alátétig kivéve egyet. A motor és a kerék között két lépcsőben lesz az áttétel. Az egyik lánchajtás a másik a motorra szerelt bolygómű lesz. Megfelelő bolygóművet rossz önindítóból lehet nyerni (köszönet dcsabi!!!), viszont itt Debrecenbe egyszerűen nem tudok hozzájutni! Esetleg valakinek van valami ötlete a bajomra?
És a te biciklid?

Pityu
(#) Ricsi89 válasza uli hozzászólására (») Aug 8, 2009 /
 
nekem abbamaradt a dolog ,mert szeptembertől megyek fel Debrecenbe tanulni és a bicaj meg itthon maradna. Szóval sok hasznát nem venném.
(#) uli válasza 20sz Jófiú hozzászólására (») Aug 8, 2009 /
 
Bolygómű... Ha tudnám mi az. De mivel önindítóban van, gondolom a lényege az, mint a szabadonfutónak. Ha a gázról leveszed a kezed, a motor megáll, de te gurulhatsz tovább. Olyat lehet találni trabantokban (köbzolit kérdezd), biciklik hátsókerekében is.

Velem is hasonló a helyzet, mint gr kollégával.
Szeptembertől mehetek Pestre tanulni.
Igazából gondoltam rá, hogy ott majd elközlekedek azzal, de addig össze is kéne rakni. Meg a simsonomat sem ártana helyrepofozni és eladni. Bár ezzel már egész jól állok, de a bicajra nem fog időm maradni. Talán hétvégente ha lesz kedvem, időm, energiám csinálgatom.

Ez nem az én nyaram volt úgyérzem. A sok tervből szinte semmi nem valósult meg. No de majd idővel... (és pénzzel)
uli
(#) uli válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Aug 9, 2009 /
 
Jéé ilyen van az akksis fúróban is.
köszi
(#) ElektroJózsi hozzászólása Aug 26, 2009 /
 
[OFF]A topic kihalt? (amúgy én is le áltam vele)
(#) uli válasza ElektroJózsi hozzászólására (») Aug 26, 2009 /
 
Vasárnap költözök be koliba, onnantól pedig ki tudja mikor meg hol és hogyan leszek itthon. Sajnos ez a bicaj nem az idei nyár termése lesz. De talán majd jövőre. Remélem a többieknek azért sikerült valamit alkotni
uli
(#) Ricsi89 válasza uli hozzászólására (») Aug 26, 2009 /
 
Én még gondolkodok, hogy megcsináljam-e majd, mert Debrecenben a havi bérlet 3000Ft körül lenne és nem is nagyon kellene mennem tömegközlekedéssel, mert nincs olyan messze a suli. Viszont kellene szerezni olcsón Lithium cellákat, amiből összeállítani egy jó kis aksipackot. Azzal könnyebb is lenne pár kilóval, kisebb helyet is foglalna és a gazdaságosságról ne is beszéljünk. Viszont 12V-nál nagyobb fesszel dolgoznák, mert kisebb áram folyna, vékonyabb vezeték kellene, stb. Viszont akkor már változtatnék a mostani áttételes megoldáson is. A kerékre tenni egy nagy átmérőjű lánckereket, a motorra meg egy hátsó kerékről leszedett komplett váltót. Így kis mértékben lehetne az áttételt is változtatni. De ebből lehet csak nyáron lesz valami. esetleg még azon is gondolkozom, hogy egy háromfázisú párszáz W-os motort áttekercsel(tet)ni 36V-ossá és építeni hozzá egy szabályzót. Azért ez csak jobb lenne, mint egy kefés motor.
Következő: »»   30 / 229
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem