Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
pfff Miért nem tudták ezeket belerakni egy csomagba? Ha letöltöd a mozdonyt akkor egyértelmű, hogy nem csak a külsejét, hanem az egész mozdonyt úgy akarod látni, ahogy az kinéz. És akkor nem kellene mindent külön telepítgetni.
Ha már mozdoyos témáról van szó. Most jutott eszembe, hogy amikor jöttünk haza a HE találkozóról, akkor ilyen mozdonyon utaztam sprofannal: Bővebben: Link Nagyon komoly technika van benne!
Jaja, szivesen hazavittem volna belőle egy-két dolgot
DjGeorge Nekem is fent van a train simulator, nem szoktam mozdonyokat belepakolni, viszont ajánlom a bakony vonalat feltenni, az nagyon jó, tudok adni 1-2 magyar oldalcímet ahol ilyen pályák vannak.
Fliert -et ismerem, felénk csak ez jár. A vezetőfülkében gondolom még ezekeszerint nem voltál még. Az tényleg látványos. Annyira túl van biztosítva hogy legkisebb hibára is letiltja az egész rendszert az éberségi berendezés. Szőnyből mindig amikor felszállok, és megyek Győr felé, akkor, amikor kitérőbe át megy egy másik vágányra Komáromnál, azon az egy ponton háromszor is az éberségi rendszer megálította a vonatot. Nem megyek gyakran Győr felé, de eddig összesen csak háromszor törntént meg, a kb. húsz útam során. Ezenen a szakaszon soha nem megy gyorsan, de érezhető így is a vészfékezés, és egy "drótfejű" csaj mondja a hangos bemondóban hogy:
Idézet: De lehet nem pontosan tudom. Talán Frankye erre is tudja a választ. „"A vasúti biztosítóberendezés hibájából a vonat megállt."”
De voltunk
Úgy akartam írni, hogy a mozdonyon utaztunk, hogy bent a fülkében, igen tévesen írtam le, mert ez a "mozdony" egyben személyszállításra is alkalmas. Tehát belül voltunk és figyeltük a műszereket, mi micsoda, nagyon komoly volt
Jó estét az Uraknak!
Kellene nekem a legajánlottabb (ár, megbízhatóság) NYÁK gyártó cég neve, elérhetősége. Kellene egy DEMO panelt összehoznom pár alkatrész tesztelésére, de van köztük olyan lábkiosztás, amihez vasalni tudni már kevés. Fototechnika még szóba jöhet gondolom, de ahhoz meg én vagyok láma. LGA tokozásról, meg 0.25-ös lábtávolság és ilyesmik vannak benne. De, ha valaki megcsinálná fotós módszerrel, keressen meg, megegyezünk! Köszi szépen!
Talán Százhalombattán volt hasonló ... Ha kitérőbe érkeztél, esős időben a rendszer "felvette" az egyenes irányban érvényes tilos jelzést -> vészfék
Azért mégis csak érdekes a "jelenség", mert amikor gyalog mentem arra, néztem, eléggé szépen fel van újítva az egész rendszer (főleg a korábbi baleset miatt ami "kirendezte" az egész rendezeőpályaudvar elejét). Ha mondjuk ez Székesfehérváron történne ez, akkor nem lepődnék meg, mert a vágányok állapota eléggé elkeserítő, de ahogy néztem mostanában egy - két ikerváltót már kicseréltek, Veszprém - Komárom - Balaton vonal találkozásánál Fehérváron.
Egy kis off: JetAudio -ban nemtudja valaki nekem megmondani, hogy hogyan tudom mindig láthatóvá tenni a vedót. Amikor a gép előtt ülök és teszem a dolgom, akkor jó lenne ha nem tünne el.
Ha valaki megerősítene (vagy kijavítana) megköszönném . Tudomásom szerint a vasúti biztosítóberendezések információi a mozdonyra a sinszálakon továbbított hangfrekvenciás (?) jelekkel jutnak. Itt a szigetelések hibája esetén "eltévedhetnek" a jelek, a mozdonyon levő rendszer pedig "teszi a dolgát".
Annyiban tudlak megerősíteni, hogy igen, a jelzőlámpa jelzései valamilyem módon a sínene keresztül jut a mozdonyra.
Nekem a Trainz Railroad Simulator nagyon bejön, sok szerelvény és material van a programban. Az újabb verziók már húzzák a 3D gyorsítót, meg a videomemóriákat is, de ebben a programban terepasztalon megtervezheted a "megye" vasútvonalát , persze nem hobytfaluét!
Pl. Ballószög-Kecskemét vonala kb. 30%-ban már elkészült. A csattanó pedig, hogy már ezen a vonalon: Kecskemét - Fülöpszállás, már nincs vasúti közlekedés pár éve. Ja, ha valaki tud eladó "Piko" modellvasút tartozékokat, akkor küldjön egy mailt a profilomban levő mail címre, köszönöm!
Na már találtam egy pár dolgot!
Hát Frankye, igazad van, nem olcsó mulatság eme remek és csodálatos hobby, a vasútnodellezés. A drágaságok! Ez nagyon durva, félméteres mozdony szerelvény, min. 415mm-es ivtől használható, párszor lehet, hogy kisíklatnám.
Hoppá, ez Székesfehérvár, már a képen...
szerk.: Bár a mozdonyra is ki van írva...
Ez egy részénén így is van. Modernebb berendezéseknél, kettő kis "pipa" található a sín belső felén. Ezek nyomáskapcsolók. Ez egyrészt egy érzékelő, ami a központnak szállít információt, a vonat melyik szakaszon van most, és épen azt átlépi, illetve azt milyen sebességel teszi. Ami meg a sinek között van, azon keresztül "felesel" az éberségi rendszer és a "központ" egymással. Ezen a jeladón keresztül kerülnek ki az információk a mozdonyról, illetve vissza, hogy hány km/s a szakasz, és ennek megfelelően adjon jelzést az éberségi berendezés. Ráadásul most már GPS modulokkal is fel van szerelve a mozdonyok / motorkocsik, így a poziciójukat is pontosan nyomon lehet követni, de ezt az informácót nem használja fel a vasúti biztosító berendezés. Ezt a start oldalán te is megnézheted, ha a menetrendben nézelődsz.
Most hallottam testvéremtől egy őrült személynevet, valóban létezik, valaki ilyen nevet adott a gyerekének: Őszi Manó
És most hallottam azt is, hogy van olyan keresztnév, hogy: Ember
Felénk vannak sokan akik embernek szólítják magukat. Egyik alkalommal részegen behozza a gyerekét az iskolába az egyik szülő, mellé még büdös is, és azt akarja hogy fogjak vele kezet köszönés képen. Én meg nem akartam. Nem mondtam neki, nehogy még kinevezzen valaminek engem, erre jön a szöveggel, hogy: " Naaa! Fogjál máá kezet az emberrel!" Ekkor szavakkal is kifejtettem is neki, hogy nem. Valamit puffogott, majd elment.
Évekkel ezelőtt kis szőke gyerek csetlik-botlik az 50-es vilin, mire utánaszól az anyja: Kevin, gyere ide...
De a legdurvább itthoni keresztnév alighanem a Jennifer, amit persze a magyar helyesírási szabályok szerint Dzsenifernek kell írni... Ajánlott olvasnivaló a témához
Találtam egy videót a youtubín. A diferenciál művet mutatja be, nagyon jó.
Link 3perc 10másodperc után nézzétek
Egy kicsi terepasztal...remélem még nem volt...Bővebben: Link
AAAAAAAAsztaku...... ez szerintem már milliós beruházás lehetett
Az biztos hogy nem egy olcsóság! De mennyi munka volt vele amíg így összehozták?!
Egy félévet biztos igényelt, még akkor is, ha 20- an dolgoznak rajta. Sepciel én a villanyszámlára lennék kiváncsi.
Lehet hogy kicsivel több mint a miénk? De ha így folytatjuk...úgyhogy fekszem is le , gép off állásba:Exit!
Jóéjt!. Iyenkor én mindig azt mondom: A Windows most kilép...
Jóreggelt midenkinek. :kalap:
Jól nézek ki én is. Találjátok ki mivel inítottam a napot. Egérfogással. Pedig a macskám minősített ISO 20010911 szabvány szerinti, és mégis nekem kelett elkapnom az egeret. Az éjjel jöhetett be, mert sehol nincsen ürülék, és szag. A kotorászás volt gyanús a Hi-Fi alatt, a kábelek között. Gondolom az elektrónikus előtét melege csalta oda, és hogy viszonylag előlről zárt volt a tér a kábelek miatt. Tudtam hogy nem a macska az, mert melettem, a jobb fülemet teljesen betkarva, nagyokat nyújtózott, de a zajra ő is felfigyelt. Aztán kezdődőtt a hajkurászás. Fél óra alatt sikerült megfogni, hála annak hogy nincsen sok bútorom, és azok is szinte mozdíthatatlanul jól megvoltak pakolva, nem ruhával, kábelekkel. (Nem hiába drótfejűnek születtem ) Végül egy tintasugaras nyomtatóból származó sínt használtam fel piszkának, és egy széles, viszonlag lapos cipősdoboz tetejét raktam le a földre, egyik végén egérnyi nyilással a sarkán. A másik oldalról keltettem a zajt, a szomszádok örömére, a másik oldalon, az LSD től és SPEED től, hajtott egér ki ki kukucskált, majd átvillámlott a doboztető alá. Gonlom azt gondoljátok hogy rácsaptam a dobozra, de nem. Sikerült megfognom kézzel, habár olyan villám gyors volt, (és én is ), hogy szinte a csőlátásomtól, majdnem megborítottam a másfél méteres hangfalat, és ha az továbbdől, akkor a "dominó effektus" lévén vitte volna az LCD -t, és a melette lévő Hangfalat is. A TV álványnak használt szekrény, egy megunt cipősszekrény volt, és azzal hogy a hátulját levettem, még csökkentettem a stabilitását, de szerencsére a kettő és fél év alatt ez nem következett be. Az egér elszeparálva a világtól egy táróló edényzetben van konzerválva, az üveget kaparászgatta, meg vagy úgy 500 -szor beleverte a tejébe a fejét, miközben ezt a Hsz -t fogalmaztam, de végre, már azzal, a szárazkajával foglakozik, amit bedobtam neki.
Erre csak azt tudom írni, hogy ez egy igazi, megszállott terepasztal, nem sebtiben összetákolt. Profi, lenyűgöző!
Ez a videó elég durván részletesen bemutatja a diff. művet. Jól megalkották!
Figyufigyu...
Tudja valaki, hogyan készül a méz? Utánajárt már valaki ennek úgy igazán részletesen? Szóval ez valami "végtermék" vagy végülis a méhek nyála? Hogyisvanez? Tudom, a Google majdnem mindent tud, de szívesebben olvasnék sorokat valami szakértőtől első körben, hátha akad valaki ilyen körben is jártasabb... Idézet: Ebben a játékban is van belső nézet meg minden? Vagyis hogy Te irányítod a vonatot? [OFF]Van 20 tartálykocsi tele olajjal, a játék meg alapokat ad a mozdonyok vezetésére, ha minden jól megy elhúzom a házunkig a kocsikat ) „Trainz Railroad Simulator” |
Bejelentkezés
Hirdetés |