Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
Sziasztok!
Olya kérdésem volna, hogy a bosch esitronic programot hogyan tudnám használni diagnosztikára is?Azzal tisztában vagyok, hogy szükség lenne hozzá minimum egy KTS Cardra.Ezt hol tudnám beszerezni?Illetve azt követően ha beszerezném akkor további lépés? Vagy már használható lenne? Infót előre is köszi!
Ez full mechanikus, szokásos jelek durogás elöl hátul
Ha jól értem akkor még nem sikerült megoldanod a problémát.A nyomásgondokat legegyszerübben ugy lehet kideriteni ,hogy lefolytod a visszatérő ágat .ha veszi a turát kevés a nyomás,ha nincs változás máshol van a gond.
Ez egy alfa , Bmw ac van benne , egyszerüen mindent kétszer háromszor kell megcsinálni rajta hogy jó legyen most alacsony a nyomás uj szürővel . ugy megy hogy el van szoritva , az ac jó az biztos, 3 bar, os itt 4 es hengernél megy be a nyomás már az egyesnél kevés, gyengébb is a henger.
Szia
egy hét elteltével haladtál valamire, az én gondom már megoldódott van időm máséval is foglalkozni.milyen kábellel dolgozol?
Látom a vaterán vásároltál UNISCAN VISA interfészt ,csak arra vagyok kiváncsi hogy boldogulsz vele /én is szeretnék csak nem tudom eldönteni épitsek vagy készen vegyek./Ezért érdeklödöm.
Hello nem oldódott meg , kitoltam, letiltott a riasztó. uniscan viszi a fiatot rovert bmwt, viszont két opellel nem boldogult , mercit is vitte .
Hello nem oldódott meg , kitoltam, letiltott a riasztó. uniscan viszi a fiatot rovert bmwt, viszont két opellel nem boldogult , mercit is vitte .
Na remek akkor ugy néz ki hogy megtérülő volt a beruházás ,elvileg az opelt is tudnia kéne,igaz a minap éppen egy opel astrával jártam ugy hogy korábban minden gond nélkül diagnosztizáltam ,most meg folyton azt írja hogy nem találja az interfészt nincs jel.Nem tudom milett vele ha van ötleted várom..
mivel nézted, milyen interfész
Én a magyar nyelvü Modiag proff. -lal probáltam ami csak általánosan a motort vizsgálja,az interfész ELM 327 bluetooth.
Hoho biztos vagy benne.Az astra k vonalon kommunikál mint a vagcom az elm nem viszi, Tech 2 probáld vagy tech 1 gyel G vagy F. Az okosok mindjárt irják hogy kkl a vonal
Hoho biztos vagy benne.Az astra k vonalon kommunikál mint a vagcom az elm nem viszi, Tech 2 probáld vagy tech 1 gyel G vagy F. Az okosok mindjárt irják hogy kkl a vonal
Az autó amit vizsgáltam vele 98-as F astra és mondom az az érdekes hogy előzöekben tudtam vele kommunikálni .Motkod x14xe .Van KKl -es interfészem de azt inkább a régebbi Vwtool programmal szeretem használni.de kiprobálom az OB-com-mal is ha ujra itt lessz az autó.
Lehet hogy tévedek itt küldöm az interfészről képet .
Hello nekem nem ilyen volt hanem mechanikus, na jó kábeles , az fáradt be . Visszaküldtem. op com nekem nem ment semmivel pedig van egy olyan interfészem amin még kapcsoló van kkl es és 98 alatt megy , most megpróbálom xp vel csak nem ntfs ben hanem fat ban. viszont az astra nem megy az elmmel, viszont 307 peugeottot vitte hondát is
Na nekem sem megy az Ob-com a KKL-essel.lehet hogy szerezni kellene hozzá TECH 2-öt,ellenben volt otthol egy magyar vag 607-esem gondoltam ha KKL akkor megy vele.Először a portbeállitást kérte beállitottam neki com1-re ahogy kell üsszedugtam az autóval erre kiirta hogy nem találja az interfészt,na itt fogyott el a türelmem.
Holnap küldök tech 2 magyart németet is
Előre is köszönöm.
Természetesen ha tudok valamiben segíteni ....
Sziasztok!
1999-es kiadásu 1.5-s Daewoo lanos-unk olaj csere elöt áll. Kérdésem az lenne hogy ez a tipus jelzi e az olajcserét és ha igen akkor mijen interfészel és programal lehet kiolvasni iletve törölni a hiba kódot. Miota nálunk van most kellet elöször olajcsere és gondoltam hogy megcsinálhatnám ithol mint régen a 120-L-s skodán, valami házilag könyen megépithetö kábelt szeretnék felhasználni nem akarok 30-40 ezrekért gyári kábelt veni. mindenkitöl nagyon szépen köszönöm a választ
Nem lesz rá szükség, lecseréled, mint anno a 120-asban, és kész.
Ákos70 köszönöm a segitséged!
Egyépként van ezen is obd csati ha az a csati az amit én találtam a müszerfal aján anyós ülés felöl és ha az akkor azon keresztül mijen hibákat lehet meg nézni? segitséged köszönöm.
Itt olvasgathatsz rola. Nem minden autonál van szervizinzervallum-kijelzés, ez nem feltétlenül része a diagnosztikai rendszernek.
Egy másik topikban folyt is erröl egy kisebb vita, hogy ugyan mi értelme van ennek.
Hát végülis akkor ithoni körülményekbe sok hasznát ne veszem ugyhogy nem érdemes szerintem ezért kábelt épiteni majd ha egyszer komojab probléma adodik és jelez akkor esetleg épitek egy ijen ilesztöt hogy bele tudjak lesni mi a baja de az a baj hogy a hárdveres része még csak csak megoldhato de a szoftwer beszerzése már nehézkeseb.
olajcserét meg elvégezük féláron mint a szerviz köszönök mindent továbi szép estét
Üdv, mindenkinek.
Az lenne a gondom, hogy van egy autódiagnosztikai interface egy iso 9141-es csatoló. http://www.hobbielektronika.hu/forum/files/0c/0c256ed4b897a1b75602d...69.jpg Led-eket szeretnék bele tenni rx-tx hez hogy lássam a le fel komunikációt. Jól gondolom, hogy valami tranzisztoros megoldás megfelelne? Előre is köszönöm.
Ha épitesz egy multiprotokoll illesztőt annyi programot küldök csak győzd használni
Megy? Kj Jetrotnikkal szivok
ÜDV NÁLAM MINDEN RENDBEN ,KERESEK A kJ-HEZ VALAMI LEIRÁST NEKED MILYEN TIPUSU AUTÓHOZ KELL?
audi 80 1,8 . elektronikus jetronik. Magas az üzemanyag nyomás , uj vizgomba , áramlás szabályzó jó, nincs vezeték szakadás, potival a vizgombánál szabályozható. számitógép csati kivágva,
Nos, azt hiszem megcsináltam az adatpert. Szerintetek, le lehetne valahogy ezt most autó nélkül tesztelni, hogy jó e? Természetesen a ledes problémám továbbra is fenn áll, szívesen fogadok egy kis segítséget.
Ha jó, felteszem a nyákot és a kapcsolást pdf-ben. Mondjuk nézegettem elég drága az OBD 2-es aljzat. 2500 alatt nem nagyon találtam. Valami ötlet? Vagy ez van meg kell venni,. |
Bejelentkezés
Hirdetés |