Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
 
Témaindító: bodoo, idő: Ápr 3, 2006
Lapozás: OK   9 / 44
(#) Toshu hozzászólása Okt 9, 2009 /
 
Sziasztok!
Olya kérdésem volna, hogy a bosch esitronic programot hogyan tudnám használni diagnosztikára is?Azzal tisztában vagyok, hogy szükség lenne hozzá minimum egy KTS Cardra.Ezt hol tudnám beszerezni?Illetve azt követően ha beszerezném akkor további lépés? Vagy már használható lenne?
Infót előre is köszi!
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 9, 2009 /
 
Ez full mechanikus, szokásos jelek durogás elöl hátul
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 12, 2009 /
 
Ha jól értem akkor még nem sikerült megoldanod a problémát.A nyomásgondokat legegyszerübben ugy lehet kideriteni ,hogy lefolytod a visszatérő ágat .ha veszi a turát kevés a nyomás,ha nincs változás máshol van a gond.
(#) mrmoho hozzászólása Okt 12, 2009 /
 
Ez egy alfa , Bmw ac van benne , egyszerüen mindent kétszer háromszor kell megcsinálni rajta hogy jó legyen most alacsony a nyomás uj szürővel . ugy megy hogy el van szoritva , az ac jó az biztos, 3 bar, os itt 4 es hengernél megy be a nyomás már az egyesnél kevés, gyengébb is a henger.
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 19, 2009 /
 
Szia
egy hét elteltével haladtál valamire, az én gondom már megoldódott van időm máséval is foglalkozni.milyen kábellel dolgozol?
(#) mazerati66 válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 27, 2009 /
 
Látom a vaterán vásároltál UNISCAN VISA interfészt ,csak arra vagyok kiváncsi hogy boldogulsz vele /én is szeretnék csak nem tudom eldönteni épitsek vagy készen vegyek./Ezért érdeklödöm.
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 28, 2009 /
 
Hello nem oldódott meg , kitoltam, letiltott a riasztó. uniscan viszi a fiatot rovert bmwt, viszont két opellel nem boldogult , mercit is vitte .
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 28, 2009 /
 
Hello nem oldódott meg , kitoltam, letiltott a riasztó. uniscan viszi a fiatot rovert bmwt, viszont két opellel nem boldogult , mercit is vitte .
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 28, 2009 /
 
Na remek akkor ugy néz ki hogy megtérülő volt a beruházás ,elvileg az opelt is tudnia kéne,igaz a minap éppen egy opel astrával jártam ugy hogy korábban minden gond nélkül diagnosztizáltam ,most meg folyton azt írja hogy nem találja az interfészt nincs jel.Nem tudom milett vele ha van ötleted várom..
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 29, 2009 /
 
mivel nézted, milyen interfész
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 29, 2009 /
 
Én a magyar nyelvü Modiag proff. -lal probáltam ami csak általánosan a motort vizsgálja,az interfész ELM 327 bluetooth.
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 29, 2009 /
 
Hoho biztos vagy benne.Az astra k vonalon kommunikál mint a vagcom az elm nem viszi, Tech 2 probáld vagy tech 1 gyel G vagy F. Az okosok mindjárt irják hogy kkl a vonal
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 29, 2009 /
 
Hoho biztos vagy benne.Az astra k vonalon kommunikál mint a vagcom az elm nem viszi, Tech 2 probáld vagy tech 1 gyel G vagy F. Az okosok mindjárt irják hogy kkl a vonal
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 29, 2009 /
 
Az autó amit vizsgáltam vele 98-as F astra és mondom az az érdekes hogy előzöekben tudtam vele kommunikálni .Motkod x14xe .Van KKl -es interfészem de azt inkább a régebbi Vwtool programmal szeretem használni.de kiprobálom az OB-com-mal is ha ujra itt lessz az autó.
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Lehet hogy tévedek itt küldöm az interfészről képet .

képe.jpg
    
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Hello nekem nem ilyen volt hanem mechanikus, na jó kábeles , az fáradt be . Visszaküldtem. op com nekem nem ment semmivel pedig van egy olyan interfészem amin még kapcsoló van kkl es és 98 alatt megy , most megpróbálom xp vel csak nem ntfs ben hanem fat ban. viszont az astra nem megy az elmmel, viszont 307 peugeottot vitte hondát is
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Na nekem sem megy az Ob-com a KKL-essel.lehet hogy szerezni kellene hozzá TECH 2-öt,ellenben volt otthol egy magyar vag 607-esem gondoltam ha KKL akkor megy vele.Először a portbeállitást kérte beállitottam neki com1-re ahogy kell üsszedugtam az autóval erre kiirta hogy nem találja az interfészt,na itt fogyott el a türelmem.
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Holnap küldök tech 2 magyart németet is
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Okt 30, 2009 /
 
Előre is köszönöm.
Természetesen ha tudok valamiben segíteni ....
(#) papa22 hozzászólása Nov 8, 2009 /
 
Sziasztok!

1999-es kiadásu 1.5-s Daewoo lanos-unk olaj csere elöt áll. Kérdésem az lenne hogy ez a tipus jelzi e az olajcserét és ha igen akkor mijen interfészel és programal lehet kiolvasni iletve törölni a hiba kódot.
Miota nálunk van most kellet elöször olajcsere és gondoltam hogy megcsinálhatnám ithol mint régen a 120-L-s skodán, valami házilag könyen megépithetö kábelt szeretnék felhasználni nem akarok 30-40 ezrekért gyári kábelt veni.
mindenkitöl nagyon szépen köszönöm a választ
(#) akos70 válasza papa22 hozzászólására (») Nov 8, 2009 /
 
Nem lesz rá szükség, lecseréled, mint anno a 120-asban, és kész.
(#) papa22 hozzászólása Nov 8, 2009 /
 
Ákos70 köszönöm a segitséged!
Egyépként van ezen is obd csati ha az a csati az amit én találtam a müszerfal aján anyós ülés felöl és ha az akkor azon keresztül mijen hibákat lehet meg nézni? segitséged köszönöm.
(#) akos70 válasza papa22 hozzászólására (») Nov 8, 2009 / 1
 
Itt olvasgathatsz rola. Nem minden autonál van szervizinzervallum-kijelzés, ez nem feltétlenül része a diagnosztikai rendszernek.
Egy másik topikban folyt is erröl egy kisebb vita, hogy ugyan mi értelme van ennek.
(#) papa22 válasza akos70 hozzászólására (») Nov 8, 2009 /
 
Hát végülis akkor ithoni körülményekbe sok hasznát ne veszem ugyhogy nem érdemes szerintem ezért kábelt épiteni majd ha egyszer komojab probléma adodik és jelez akkor esetleg épitek egy ijen ilesztöt hogy bele tudjak lesni mi a baja de az a baj hogy a hárdveres része még csak csak megoldhato de a szoftwer beszerzése már nehézkeseb.
olajcserét meg elvégezük féláron mint a szerviz
köszönök mindent továbi szép estét
(#) Joseppe210 hozzászólása Nov 11, 2009 /
 
Üdv, mindenkinek.
Az lenne a gondom, hogy van egy autódiagnosztikai interface egy iso 9141-es csatoló.
http://www.hobbielektronika.hu/forum/files/0c/0c256ed4b897a1b75602d...69.jpg
Led-eket szeretnék bele tenni rx-tx hez hogy lássam a le fel komunikációt.
Jól gondolom, hogy valami tranzisztoros megoldás megfelelne?
Előre is köszönöm.
(#) mrmoho válasza papa22 hozzászólására (») Nov 11, 2009 /
 
Ha épitesz egy multiprotokoll illesztőt annyi programot küldök csak győzd használni
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Nov 11, 2009 /
 
Megy? Kj Jetrotnikkal szivok
(#) mazerati66 válasza mrmoho hozzászólására (») Nov 12, 2009 /
 
ÜDV NÁLAM MINDEN RENDBEN ,KERESEK A kJ-HEZ VALAMI LEIRÁST NEKED MILYEN TIPUSU AUTÓHOZ KELL?
(#) mrmoho válasza mazerati66 hozzászólására (») Nov 12, 2009 /
 
audi 80 1,8 . elektronikus jetronik. Magas az üzemanyag nyomás , uj vizgomba , áramlás szabályzó jó, nincs vezeték szakadás, potival a vizgombánál szabályozható. számitógép csati kivágva,
(#) Joseppe210 hozzászólása Nov 12, 2009 /
 
Nos, azt hiszem megcsináltam az adatpert. Szerintetek, le lehetne valahogy ezt most autó nélkül tesztelni, hogy jó e? Természetesen a ledes problémám továbbra is fenn áll, szívesen fogadok egy kis segítséget.
Ha jó, felteszem a nyákot és a kapcsolást pdf-ben.
Mondjuk nézegettem elég drága az OBD 2-es aljzat.
2500 alatt nem nagyon találtam. Valami ötlet?
Vagy ez van meg kell venni,.
Következő: »»   9 / 44
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem