Fórum témák
» Több friss téma |
szia!
ha megnézed ákos írását-ott láthatod hogy esetleg nagy az előgyújtás, de más forumon is olvatam már ilyet, ott csak kb 400 oldalt kell átolvasnom-akkor biztos többet fogok tudni a hibákról ![]() ![]()
Szia
Azt olvastam, igen, de azt hittem már túl vagy az álligatáson. Tizen éve dolgoztam autóvill. szerelőként és találkoztam néhány érdekes dologgal, volt, hogy használtan vett autó nem ment, 1 óráig szívtam vele mire rájötte, hogy el van cseszve a gyujtási sorrend ![]() Nem azt mondom, hogy nálad is ilyen gond van, de ha jól értettem nemrég vetted a kocsit és sose indult jól hidegen. Lehet, le kellene csekkolni, nincs-e elrakva a vezérműszíjj, 1 fog fel se tűnik, de már megnehezítheti az indítást. üdv
Helló!
Akárhogy is nézzük ezt a hibát, az általad felvázolt lehetőség áll a legközelebb ehhez a hibához. Mivel csak ritkán és elég eltérő módon van indítási nehézség, motorikusnak néz ki a hiba. A motor mindig ugyan oda áll le, ahonnan beindítják (szöghelyzet). A bendix mindig azon a kis szakaszon koptatja ki a fogaskoszorút, ahol a főtengely megállította. DE, HA nem ott áll meg minden alkalommal ( vezérműszíj, előgyújtás, csapágyszorulás), eltérőek lesznek az indítási feltételek. VIM
Idézet: „simán pörgette, utána gyújtással indítóztam de nyögött a motor, akkor enyivel beljebb vagyunk” Van még valami? ![]()
köszönöm hogy tőlem idézgetsz megtisztelsz :taps: ,van 13 kulcs,mit kéne vele csinálni?
még annyit el tudok követni hogy indítózaás közben finoman tekerem az elosztót
Szerinted?
Segitek: meglazitod az elosztot, és kicsit forditasz rajta a motor forgásirányába. ![]()
Ugy is lehet, de hosszu kezek kellenek hozzá...
![]() Én egyszerüen járo motornál csinálnám.
álohá
![]() ![]() ![]() ![]() uff szóltam :hehe:
A behúzótekercsen belül 2 tekercs van. az egyik kis menetszámú, nagy keresztmetszetű, ez a behúzó, és egy nagy menetszámú, kis keresztmetszetű, ez a tartó tekercs. És igaza van a kollégának, a keféken keresztül kap testet a behúzótekercs, majd ahogy Te mondtad, pozitívot is kap, de miután már behúzott. Ekkor már a tartó tekercs fogja a vasat.
Szia
Teljesen jó amit írtál, csak egy másfél évvel ezelőtti hsz-re válaszoltál ![]() Szóval akkor mégiscsak nagy volt az előgyujtás, csak azt nem értem, hogy nem tűnt föl, hogy visszadurrog, meg kis fordulaton leáll?... mint ált. a nagy előgyujtás jelei.
Egy bizonyos határig nem fog visszadurrogni, söt, az alapjárat magasabb lesz, a motor meg "haraposabb"
![]()
Szia !
még mindig nem jó az autó, sajna nehezen indul, mintha szorulna- de csak az első reggeli indításnál utána simán indul pöccre, vannak a szelepek esteleg van arról valami infód hogyha azok nincsenek rendben akkor az mit okozhat, a motor biztos jó mert olajat nem fogyaszt, de mintha szelep zörejek lennének ![]()
Ezt már korábban is meg akartam kérdezni, de mivel nem vagyok autószerelő, hülyeséget meg nem akarok írni.
Ugye ebbe az autóba hidrotőkés szelephézagkiegyenlítés van? Namost ha nem belevaló az olaj, hanem pl. sűrűbb akkor az nem tudja hátrányosan befolyásolni a szelepek munkáját? Amikor nyitnia kéne, nem nyit időbe, ezért nem indul hidegen? ez csak 1 kérdés... nem okoskodás
Nemhiszem ,hogy ez befolyásolhatná a dolgot, mert amelyik autóban nincs ilyen kiegyenlítő, azokban is van hézag hideg motornál ,ami a bemelegedés során eltűnik. Akkor azok sem indulnának, vagy csak nehezen...
![]()
Szia.
sajnos nem tudom, majd leveszem a szelepfedelet és megnézem ![]()
Szia.
az még hozzá tartozik az igazsághoz hogy ha nincs rajta a gyújtás akkor simán forog hidegen is, tehát hidegen és gyújtással torpan meg ![]()
Akkor szerintem itt is az előgyújtással lesz a probléma...
Akkor nem szóltam, viszont azt még mindig nem értem, miért nem lőtted még be az előgyujtást?
A szelephézagnak legfeljebb annyi köze van az önindito inditási fordulatához, hogy ha kitámasztanak a szelepek, elmegy a kompresszio, és gyorsabban teker... lassabban semmiképp.
Ezt már ugy egy hete megállapitottuk, de ugy tünik, a kolléga jobban szeret irogatni, mint a gyujtáson állita(t)ni.
![]() Jav.:11 nap az az egy hét... ![]()
szia Ákos
Képzeld nem a gyújtással van a baj, na ezt kapd ki ![]() ![]() ![]()
Minden jo, ha jo a vége, megvan a megoldás! Reggelente belefujsz picit hajszáritoval, és már gyulik is!
Valoszinüleg annak idején kétszer annyi kompressziot raktak a gyárban a gépedbe, mint kellett volna. ![]() Irnék még mást is, de nem szabad... ![]()
Annyira nem értek az autókhoz, de meg kellene néz(et)ni a beszívott levegő hőmérséklet szenzort, vagy a légtömegmérőt. A komputer valamit rosszul értelmez, és ez okozhat akár nehéz indulást.
Ez vicc akart lenni?mert megoldásnak nyomát nem látom
![]() ![]()
Idézet: „az hogy az olajnak valami köze lenne az indításhot az egy hülyeség, nem az olaj ellenállását kell legyőzni hanem a kompressziót ! neeeeeeem?” Ha ezt is magyarázni kell, akkor inkább vidd a taxit szerelőhöz.
látod mi van , hidegen nem akar indulni, ha van valami jó infód azt szivesen fogadom
Nem tudom mi veszi rá az urakat, hogy gondolkodjanak a problémádon, te meg nem fogadod meg a tanácsokat, hülyeségnek minősítesz stb...
Ha az elején pontosan leírod a hibajelenséget hamarabb lehetne diagnosztizálni. Más az amikor benzin hiány miatt nem indul be a motor (vagy a hidegindítási dúsítás hiánya miatt) más amikor gyújtás hiba miatt és más amikor feszültség esés vagy önindító mechanikus hiba miatt. A forgatás közben hirtelen megtorpan visszalök az egyértelműen előgyújtás hiba. Ha egyenletesen forog és nem indul, gázpedál lenyomásra, pumpálásra beindul az hidegindítási probléma. Az eddigiekből úgy tűnik a kettő együtt van jelen.
Szia.
Én is segítek akinek tudok, ember baráti szereteből, 3 alkalommal segítettem már ki úton levőket úgy hogy haza tudtak menni,hát a nyáron vettük akkor is nehezen indult, de most hogy ilyen hideg van egyáltalán nem indul, ezt én sem tudhattam , ha meg tudtam volna elsőre mi a baja, nem jöttem volna ide ![]()
Szóval ha ez egy 87-es Escort, akkor elvileg Weber 2V DFTM porlasztóval szerelt automatikus szivatóval. Egyrészt a légszűrő házban van egy hőérzékelős csappantyú, de ez ilyen hibát nem okozhat, inkább a porlasztón lévő automata szivató. Ennek a működését kellene ellenőrizni hidegen és melegen.
De amit az első hozzá szólásban írtál: "önindító probléma-nehezen teker az önindító hidegen" azért az nem ez. Az önindító normálisan teker, de a motor nem indul be. |
Bejelentkezés
Hirdetés |