Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Önindító probléma
 
Témaindító: baribari, idő: Jún 27, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   8 / 37
(#) Mega-Power válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
szia!
ha megnézed ákos írását-ott láthatod hogy esetleg nagy az előgyújtás, de más forumon is olvatam már ilyet, ott csak kb 400 oldalt kell átolvasnom-akkor biztos többet fogok tudni a hibákról
(#) zsoltee0001 válasza Mega-Power hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
Szia

Azt olvastam, igen, de azt hittem már túl vagy az álligatáson.
Tizen éve dolgoztam autóvill. szerelőként és találkoztam néhány érdekes dologgal, volt, hogy használtan vett autó nem ment, 1 óráig szívtam vele mire rájötte, hogy el van cseszve a gyujtási sorrend
Nem azt mondom, hogy nálad is ilyen gond van, de ha jól értettem nemrég vetted a kocsit és sose indult jól hidegen.
Lehet, le kellene csekkolni, nincs-e elrakva a vezérműszíjj, 1 fog fel se tűnik, de már megnehezítheti az indítást.
üdv
(#) VIM válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
Helló!
Akárhogy is nézzük ezt a hibát, az általad felvázolt lehetőség áll a legközelebb ehhez a hibához. Mivel csak ritkán és elég eltérő módon van indítási nehézség, motorikusnak néz ki a hiba. A motor mindig ugyan oda áll le, ahonnan beindítják (szöghelyzet). A bendix mindig azon a kis szakaszon koptatja ki a fogaskoszorút, ahol a főtengely megállította. DE, HA nem ott áll meg minden alkalommal ( vezérműszíj, előgyújtás, csapágyszorulás), eltérőek lesznek az indítási feltételek.
VIM
(#) akos70 válasza Mega-Power hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
Idézet:
„simán pörgette, utána gyújtással indítóztam de nyögött a motor, akkor enyivel beljebb vagyunk”


Van még valami? 13-as kulcs van otthon?
(#) Mega-Power válasza akos70 hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
köszönöm hogy tőlem idézgetsz megtisztelsz :taps: ,van 13 kulcs,mit kéne vele csinálni?
még annyit el tudok követni hogy indítózaás közben finoman tekerem az elosztót
(#) akos70 válasza Mega-Power hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
Szerinted?
Segitek: meglazitod az elosztot, és kicsit forditasz rajta a motor forgásirányába.
(#) akos70 válasza Mega-Power hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
Ugy is lehet, de hosszu kezek kellenek hozzá...
Én egyszerüen járo motornál csinálnám.
(#) Mega-Power válasza akos70 hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
álohá Nagy Manitu álohá
uff szóltam :hehe:
(#) pggabi válasza SzervízMacska hozzászólására (») Nov 18, 2009 /
 
A behúzótekercsen belül 2 tekercs van. az egyik kis menetszámú, nagy keresztmetszetű, ez a behúzó, és egy nagy menetszámú, kis keresztmetszetű, ez a tartó tekercs. És igaza van a kollégának, a keféken keresztül kap testet a behúzótekercs, majd ahogy Te mondtad, pozitívot is kap, de miután már behúzott. Ekkor már a tartó tekercs fogja a vasat.
(#) zsoltee0001 válasza pggabi hozzászólására (») Nov 19, 2009 /
 
Szia

Teljesen jó amit írtál, csak egy másfél évvel ezelőtti hsz-re válaszoltál állítsd be a hozzászólások időrendbe kategóriát.

Szóval akkor mégiscsak nagy volt az előgyujtás, csak azt nem értem, hogy nem tűnt föl, hogy visszadurrog, meg kis fordulaton leáll?... mint ált. a nagy előgyujtás jelei.
(#) akos70 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Nov 19, 2009 /
 
Egy bizonyos határig nem fog visszadurrogni, söt, az alapjárat magasabb lesz, a motor meg "haraposabb" Valoszinüleg épp az lehetett a baj, hogy fülre oda állitották, ahol legjobban forog a motor, az meg könnyen lehet 10 fokkal több, mint az elöirt érték.
(#) Mega-Power válasza VIM hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
Szia !

még mindig nem jó az autó, sajna nehezen indul, mintha szorulna- de csak az első reggeli indításnál utána simán indul pöccre, vannak a szelepek esteleg van arról valami infód hogyha azok nincsenek rendben akkor az mit okozhat, a motor biztos jó mert olajat nem fogyaszt, de mintha szelep zörejek lennének
(#) zsoltee0001 válasza Mega-Power hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
Ezt már korábban is meg akartam kérdezni, de mivel nem vagyok autószerelő, hülyeséget meg nem akarok írni.
Ugye ebbe az autóba hidrotőkés szelephézagkiegyenlítés van? Namost ha nem belevaló az olaj, hanem pl. sűrűbb akkor az nem tudja hátrányosan befolyásolni a szelepek munkáját?
Amikor nyitnia kéne, nem nyit időbe, ezért nem indul hidegen?
ez csak 1 kérdés... nem okoskodás
(#) Ricsi89 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
Nemhiszem ,hogy ez befolyásolhatná a dolgot, mert amelyik autóban nincs ilyen kiegyenlítő, azokban is van hézag hideg motornál ,ami a bemelegedés során eltűnik. Akkor azok sem indulnának, vagy csak nehezen... A sűrű olaj viszont közrejátszhat, mert hidegben még sűrűbb és az első forgatás nehezebben megy ilyenkor.
(#) Mega-Power válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
Szia.
sajnos nem tudom, majd leveszem a szelepfedelet és megnézem , egyébként nem egy rossz elgondolás,
(#) Mega-Power válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
Szia.

az még hozzá tartozik az igazsághoz hogy ha nincs rajta a gyújtás akkor simán forog hidegen is, tehát hidegen és gyújtással torpan meg
(#) potyo válasza Mega-Power hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
Akkor szerintem itt is az előgyújtással lesz a probléma...
(#) zsoltee0001 válasza Mega-Power hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
Akkor nem szóltam, viszont azt még mindig nem értem, miért nem lőtted még be az előgyujtást?
(#) akos70 válasza Mega-Power hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
A szelephézagnak legfeljebb annyi köze van az önindito inditási fordulatához, hogy ha kitámasztanak a szelepek, elmegy a kompresszio, és gyorsabban teker... lassabban semmiképp.
(#) akos70 válasza potyo hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
Ezt már ugy egy hete megállapitottuk, de ugy tünik, a kolléga jobban szeret irogatni, mint a gyujtáson állita(t)ni.

Jav.:11 nap az az egy hét...
(#) Mega-Power válasza akos70 hozzászólására (») Dec 17, 2009 /
 
szia Ákos


Képzeld nem a gyújtással van a baj, na ezt kapd ki , na tehát mi a hiba ha hidegen nem indul? nem kap benzint!! neeeeeeeem? . ehhez kell ám a nagy tudomány , mert ha hajszárítóval befújok a légszűrő csövébe akkor indul-tegnap pl-így beindult-ma viszont nem fújtam be és már nem indúlt, amikor jó volt az idő könnyen indult,itt van valahol a hiba, na meg a régi 15w-s olajjal indúlt el, most meg újjal 10W-s minősigivel nem , az hogy az olajnak valami köze lenne az indításhot az egy hülyeség, nem az olaj ellenállását kell legyőzni hanem a kompressziót ! neeeeeeem?
(#) akos70 válasza Mega-Power hozzászólására (») Dec 17, 2009 /
 
Minden jo, ha jo a vége, megvan a megoldás! Reggelente belefujsz picit hajszáritoval, és már gyulik is!
Valoszinüleg annak idején kétszer annyi kompressziot raktak a gyárban a gépedbe, mint kellett volna.
Irnék még mást is, de nem szabad...
(#) Krisz03 válasza Mega-Power hozzászólására (») Dec 17, 2009 / 1
 
Annyira nem értek az autókhoz, de meg kellene néz(et)ni a beszívott levegő hőmérséklet szenzort, vagy a légtömegmérőt. A komputer valamit rosszul értelmez, és ez okozhat akár nehéz indulást.
(#) Mega-Power válasza akos70 hozzászólására (») Dec 17, 2009 /
 
Ez vicc akart lenni?mert megoldásnak nyomát nem látom
(#) mex válasza Mega-Power hozzászólására (») Dec 17, 2009 /
 
Idézet:
„az hogy az olajnak valami köze lenne az indításhot az egy hülyeség, nem az olaj ellenállását kell legyőzni hanem a kompressziót ! neeeeeeem?”

Ha ezt is magyarázni kell, akkor inkább vidd a taxit szerelőhöz.
(#) Mega-Power válasza mex hozzászólására (») Dec 17, 2009 /
 
látod mi van , hidegen nem akar indulni, ha van valami jó infód azt szivesen fogadom
(#) Multiplex válasza Mega-Power hozzászólására (») Dec 17, 2009 /
 
Nem tudom mi veszi rá az urakat, hogy gondolkodjanak a problémádon, te meg nem fogadod meg a tanácsokat, hülyeségnek minősítesz stb...
Ha az elején pontosan leírod a hibajelenséget hamarabb lehetne diagnosztizálni.
Más az amikor benzin hiány miatt nem indul be a motor (vagy a hidegindítási dúsítás hiánya miatt) más amikor gyújtás hiba miatt és más amikor feszültség esés vagy önindító mechanikus hiba miatt.
A forgatás közben hirtelen megtorpan visszalök az egyértelműen előgyújtás hiba. Ha egyenletesen forog és nem indul, gázpedál lenyomásra, pumpálásra beindul az hidegindítási probléma.
Az eddigiekből úgy tűnik a kettő együtt van jelen.
(#) Mega-Power válasza Multiplex hozzászólására (») Dec 17, 2009 /
 
Szia.

Én is segítek akinek tudok, ember baráti szereteből, 3 alkalommal segítettem már ki úton levőket úgy hogy haza tudtak menni,hát a nyáron vettük akkor is nehezen indult, de most hogy ilyen hideg van egyáltalán nem indul, ezt én sem tudhattam , ha meg tudtam volna elsőre mi a baja, nem jöttem volna ide , meg az hogy csak hidegen csinálja, és ezt nem tudja aki már régóta szerelő, érted, én is szerelek csak nem jutott az eszembe, mert én inkább motorokat szerelek,szomszédom pl, autószerelő-de fél napig szenvedett a robogójával, nálam 2 perc után ment, vagy másik autószerelőnél voltam , az is kínlódott egy audi 100-al 5 perc múlva ment már az is-na
(#) Multiplex válasza Mega-Power hozzászólására (») Dec 17, 2009 /
 
Szóval ha ez egy 87-es Escort, akkor elvileg Weber 2V DFTM porlasztóval szerelt automatikus szivatóval. Egyrészt a légszűrő házban van egy hőérzékelős csappantyú, de ez ilyen hibát nem okozhat, inkább a porlasztón lévő automata szivató. Ennek a működését kellene ellenőrizni hidegen és melegen.
De amit az első hozzá szólásban írtál: "önindító probléma-nehezen teker az önindító hidegen" azért az nem ez.
Az önindító normálisan teker, de a motor nem indul be.
(#) marba hozzászólása Jan 17, 2010 /
 
A4-es, benzines, 1,6-os, 1996. évi.
Ha fagypont alá megy a levegő hőmérséklete, nem indul, csak egy halk kattanás hallatszik, szerintem relé hang. Az önindító motor és kapcsolt részei megtisztítva, felújítva szakszervizben.
Miért nem indít?
Következő: »»   8 / 37
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem