Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Hello! A 15V AC ban értendő,és rövid időszakonként váltakozik ez a feszültség 0 és 14,15V érték között.
Szia! Túl sok itt a G-pont.. a katód az aminek 90V körül kéne lennie,gőzöm nincs hogy miért 53V ..
Az AC-t felejtsd el. Kapcsitápban nem mérünk váltakozófeszültséget multiméterrel. Arra az oszcilloszkóp a megfelelő műszer. A tranyó kollektorán mi van? Vigyázz, mert ha mégis ketyeg a táp, akkor ott ne mérj!
Rajz alapján nézd meg! A képcső 7-es lába a katód. Minél kisebb rajta a feszültség, annál világosabb a kép. A kontrasztpoti csatlakozóját nem fordítva dugtad vissza?
Sziasztok, kaptam 1 sony trinitronos tv-ét, avval a hibával hogy 5-10mp eltünik a kép majd visszajön, de viszint ált a tv kb 1 honapot most bedugom és csak annyit reagál cicereg belülröl, légyszi ha valakinek van jó ötlete merre keresgéljek mit cseréljek,(nagyon kezdő vagyok ) esetleg lehet a sorkimenő ic? ( bu )? Köszi szépen elöre is! Üdv:Laci
a kollektoron ott a 300V.. de akkor elvileg a tekercsen átfolyik az áram.. de akkor nem kapcsol a tranyó? vagy ha az nem tuti akkor az IC! szinte minden kivan cserélve. Tudod az a baj h ezt 1 TV szerelőnek, vagy neked is látnod kéne
Ezt megnézted?
Idézet: „Az IC 9-es lábán 12V-nak kell lennie”
Átnézegetem.. most hirtelen csak azt néztem meg hogy nem-e tényleg forditva dugtam vissza,de nem.. ill. ugye szinkron modul nélkül is mennie kéne a cuccnak.. ? Mert nem megy nélküle..
Vicces fiú vagy! A szinkronmodul adja a sorvezérlést is, nem csak a szinkront. A készülék rajza megvan Neked?
Hello, a cicergés gond megoldodot rossz hejre dugtam vissza 1 csatlakozott. Most van kép hang is de a kép időszakoként eltünik majd kis idő mukva vissza jön de nem rendszeres időszakoként!! Panel repedésre vagy fáradt cinezésre tipelek, vagy a sorkimennőn lévő állitó potira. Ha van valami biztos tipp szivesen várom. A tv tipus (sony kv-29x1d) Üdv:laci