Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Valószínűleg bele kellene számolni a felfutást is. Mondjuk
a nyákom úgy van tervezve hogy nagy hűtőfelület legyen. A számítás szerint az enyém nem is műkódhetne. ![]()
Nem neked olvadt meg egyszer?
![]()
4,375% nem jelentős. Pláne, ha figyelembe vesszük, hogy nem éjjel-nappal megy, hanem csak max 1 percet
Bocs nem olvastam végig 400/1000.
![]() Ja de a doboz olvadt meg, és a nagyobb hőforrás a soros 22 ohm. Ennek ellenére 100%-osan jó maradt. ![]()
meg ugy is sok az 500mA
![]() ![]()
Teny, en csak azert vagyok ovatos, mert ha a huto ele szerelem, a motor+legkondi eseten mar elegge felmelegedhet.
Majd lehűti 200-nál a menetszél!
![]()
Így van!
Akinek Home Made Jammer blokkolója van az ne a piros lámpánál blokkolja a kézert, hanem nyomja ami kifér a csöbön)))) ![]()
Ott biztos, de varosban 50 helyett 60 mar nem biztos
![]()
Ő tudja, hogy 100 alá nem mehet, mert ha bekapcsol a blokkoló akkor szétolvad a doboz.)))
![]()
![]() ![]() ![]()
Megvolt a teszt:
Középen volt a blokkoló FÁMA II. középre (rendszámra) mérve: 1. JTG 2. 40m 3. 60m 4. 53m
ó az teljesen jó!
![]() én a kyot próbáltam fámaIII ellen, és 40-50 méterig jó volt.. ![]() ![]() azt nem tudom mikor jutok el odáig hogy sajátot építsek...
Az 1. 2. 3. 4. meres ismetelt meresek, vagy volt valami valtoztatas koztuk?
4 mérés változtatás nélkül történt.
Kiemelném, hogy középre volt a mérés. Volt, hogy a szélére lett mérve és mérhető volt kb 120 méternél, de ez egy másik mérés volt. Illetve olyan is, amikor a kanayarnál , mielött egyenesbe fordultam kb 250-300m-nél és ott is mérhető volt, nyilván az adó LED +/-10 fokos szöge miatt még nem tudott blokkolni (Vevő már jelzett) Még azt hozzátenném, hogy 1 fej kevés lesz. Ahhoz, hogy levédjük az elejét szerintem 3 fejre lesz szükség, elsősorban az érzékelés miatt. Magyarán fel kell osztani az elejét 3 egyenlő részre és lehetőlefg a részek közepére rakni a fejeket. Vízszintes irányban is el kellene érni +!-20 fokot a kanyarok stb miatt.
Hány leddel és mekkora árammal próbáltál?
5 LED és kb 350-mA
Ez pozitív tapasztalat gondolom.
![]() Örülök hogy sikerült!
Találtam egy érdekes videót.
http://www.donspc.com/vidpics/IRcombo.wmv
Igen, mindenképp, köszi.
Viszont most foglalkoztat az a dolog, hogy miért tudott megmérni 60m alatt. Egyik verzió, hogy nem elég nagy a teljesítmény A másik, ami szerintem inkább közrejátszik, hogy a szünet ami 800nS, túl nagy. A blokkolónak mindenképp elöbb kell lőnie, mint ahogy a mérőimpulzus visszaverődik. 60m-nél ez kb 200nS-ot jelent
Valóban, viszont ha több fejet használunk (legalább is az enyém ilyen) mivel nem teljes szinkronban járnak sűrűbb az impulzusszám.Valószínűleg ezért tudtam én JTG-t produkálni.(4fej)
Hány fejet használtás a tesztnél?
4-et.
![]()
Ammár valami.
Próbáltatok olyat, hogy a kocsi szélére célozni (lámpára), vagy csak középre?
Körözött a műszerrel rendesen de hiába!
![]() Ezután próbáltuk azt, hogy rámmért kb. 70m-ről álló helyzetben. Amikor bekapcsoltam a kütyüt minden adat megszűnt se sebesség se távolság, és ez fennált egészen a műszerig, amikor elindultam.
Ha az egyik fej találatot kap, akkor az összes fej beindul?
Igen, kis késleltetéssel az összes fej megy 10mp-ig. Ezután az új sw. hűti a fejeket 15mp-ig
![]() De az a meglátásom, hogy 10mp elég a lassításra, és mindenki boldogabb ha végül meg tudnak mérni. ![]()
Most így utólag eszembe jutott, kellett volna csinálni egy próbát, hogy néhány LED letakarásával hogyan változik a zavarás.
Na mindegy, majd legközelebb
Milyen színű a kocsid amivel a blokkolót tesztelted?
Nem az enyém, céges.
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |