Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Akkumulátor töltő
 
Témaindító: josephx, idő: Jan 18, 2006
Lapozás: OK   43 / 299
(#) Joci77 válasza BZoli94 hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
hirtelen ezt találtam:
az elsö 14+14 ad a másodikat úgy csináltattam 16..32Vac
(#) Joci77 hozzászólása Feb 19, 2010 /
 
bocs a képek fordítva...
(#) gubík gábor hozzászólása Feb 19, 2010 /
 
Sziasztok. Ha minden igaz be tudok szerezni egy ilyen diódát 400 amperos dupla modul. Nemtudom hogy megfelelne e 2 ilyen modul egy diódahíd gyártásához. Adatok a mellékelt fájlban
(#) Tices hozzászólása Feb 19, 2010 /
 
Sziasztok!

Segítségetek kérem.Teljesen amatőr vagyok elektronikából. Van egy autóm, amiben egy 55ah-s savas akkumulátor van. Az autót ritkán használom, (általában 2 hetente, de van, hogy 1 hónapig sem megyek vele). Arra gondoltam, hogy veszek egy napelemes töltőt (hálózatról való töltés csak az akkumulátor kiszedésével lehetséges). A leírásban az van, hogy, 1.35W - 155W
100mA tölt. Ha folyamatosan bedugva hagynám, ugye csak nappal és napsütésben adna le ekkora áramot, éjszaka pedig semmit. Okozhat ez bármi problémát az akksinak? Van egyáltalán értelme ilyen kis teljesítménnyel tölteni? (az utóban rádió van, ami nyugalmi állapotban vesz fel vmennyi áramot a memória megtartásához, illetve elképzelhető, hogy riasztó kerül még a kocsiba, ami plusz fogyasztás).

A válaszokat előre is köszönöm!
Tices
(#) BZoli94 válasza Joci77 hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Van most egy videóból bontott 35VA-s trafóm, de nem tudom, hogy pontosan mit produkál. Ránézésre mit gondolsz? Van legalább két szekunder, talán az 1ik jó lehet. Meg akarom majd hétvégén nézni. Szerinted jó lehet?

A rajzon 17V 4A szerepel, te nem olyannal csináltad, de jó lett.... Én 12V-os aksit szeretnék tölteni, ami 2,5A-es, nekem 70VA-es trafót javasoltak.


/Bocs, de még nem vagyok valami jó az elektronikában, pár egyszerű áramköröm volt már, de ez lenne a számomra első komolyabb./

Köszönöm a képeket és a segítséged!