Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Szia! Tényleg pontatlan voltam, de a gyári cd-s rádió típusát nem tudom. Azt gondoltam, hogy minden renaultba egy típust raktak. Az új cd-táras magnó típusa pedig: RC399RDS + a hozzá való 6-os cd váltó. Ha több adatot kell még adnom, akkor ki kell vennem a cuccot az autóból, de megteszem csak segítsetek...
Sziasztok!
Szokásos aksicserés problémám van, de kódom persze nincs. Ha tudtok kérlek segitsetek! A tipus GRUNDIG CAR 2002. GM020231448502 OPEL COMBO a gépkocsi. Előre is kösz mindenkinek.
Ha a gyárira szeretnéd rákötni, akkor annak kéne a pontos tipusa. Elején nincs feltüntetve valami adat?
Cd váltóhoz ilyen kábeled van?? Bővebben: Link
A nem szabványos kialakitásu, tipusspecifikus autorádiok átka. Nehéz döntés elött állsz.
Hajszál pontosan ilyen a kábelem. Egyik vége a cd-tárba, a másik(kék) meg a gyári fejegységbe, és kész. Gondoltam én. Számolás után semmi, de vajon miért?
Át is kell kapcsolni a fejegységet, nekem pl aux-on műkdöik a cd tár. (blau) Kéne a gyári rádió tipusa, és ha van akkor a cd tár tipusa vagy neve is.
Szia Attila! Megvan minden: gyári fejegység--22DC 279/62P cd-tár--22RC 026/50B a cd-tárhoz tartozó fejegység--22RC 399/00. Mikor rácsatlakoztattam a cd-tárat az eredeti fejegységre, bár mit próbáltam állítani, csak megszámolta a lemezeket és kész. Ha volt lemez a fejegységben, csak azt játszotta le, ha kivettem, akkor meg semmit nem csinált a számoláson kívül. Ha nem kerülne egy halom pénzbe az a sok átalakító kütyü, már inkább kicserélném a fejegységet is. Várom megoldást nyújtó válaszod, addig is köszönöm a segítséged!
Igen, kösd ki, nem kell máshova tenni, csak szigeteld el, nehogy kárt okozzon majd.
Üdv! Cd tár eléréséhez az "src" gombot kell használni, de a gyári rádió, csak az Alpine cd tárat tudja kezelni.
A sok átalakító kütyü a kijelzőhöz, és a kormánykapcsolóhoz kéne?
Hali! Ez elképesztő, hogy egy Philips autorádio csak csak egy Alpine cd-tárat tudjon vezérelni... Na, de ha már ez így van, akkor a projektet feladom. Ahhoz, hogy a rádiót is kicseréljem-- úgy, hogy az után is működjön minden funkció-- először is kell beépítő keret. Utána kell egy kütyü ahhoz, hogy a kormánykapcsoló is működjön, és még agyári kijelző csatlakoztatásához is kellene valami ketyere. Azon felül, hogy (tudtommal) ezek elég drága dolgok, még ki tudja mi más állhat még le a csere miatt, pl: sebesség függő hangerő szabályozás. Egy okos ember elmagyarázhatná nekem, hogy ha a gyártók anyagi megfontolásból olcsó, nem igazán minőségi hangrendszert építenek be járműveikbe, akkor legalább miért nem teszik azt könnyen cserélhetővé? Mintha szándékosan állítanák az autóst választás elé: vagy a gyári lommal beéred, vagy kicseréled jobbra, de arra a gatyád rámegy. Megköszönöm eddigi segítségedet, de azt hiszem feladom a küzdelmet! Ha nyerek a lottón, majd............
Idézet: „Egy okos ember elmagyarázhatná nekem, hogy ha a gyártók anyagi megfontolásból olcsó, nem igazán minőségi hangrendszert építenek be járműveikbe, akkor legalább miért nem teszik azt könnyen cserélhetővé?” Nem kell ehhez tul okosnak lenni. Vedd meg bele a gyári, nagyobb tudásu, beleillö cuccot 2-3-szor annyiért, mint amibe egy hasonlo tudásu, márkás, szabványos kialakitásu készülék kerül.
Én pontosan ezen vagyok kiakadva, hogy ami passzol bele az többszörösébe kerül annak, mint amelyik szabványos. Nem figyelsz Ákos, vagy csak cseszegetni akarsz?
Ezt te miért vetted cseszegetésnek? Feltettél egy kérdést, én meg válaszoltam rá.
Ez ma az autogyártok nagy részének az üzletpolitikája. Ha jobb rádiot akarsz, mint a jelenlegi, vedd meg a saját készüléküket, méregdrágán. Elég aljas huzás, de van benne rácio.
Üdv. Pont ez a lényeg a gyártók szemponjából! Egy jóval butább de beleillő gépet ad 3-4x es áron.Tény hogy jó a kormányról vezérlés de ennyi. Az autón már nemtud keresni a gyár eleget, igy marad az extra és a hifi-meg a kötelező szervíz. Miért gyártattak még 1-2 éve kazettás magnó 40-50 000 Ft ért az autógyárak? Talán nézd meg egy gyári fullos navis audió berendezés árát és egy sokkal profibb más márkát ami 250-300E. Ft. max , a gyári 1/3 vagy 1/4- e.
Hali. Nekem olyan problémám lenne, hogy van 1 mnc innocd fejegységem és egyik napról a másikra nem működik az usb ás a kártyaolvasó része, a rádió viszont hibátlan. Segítséget előre is megköszönöm. Újraindítás megvolt és így sem jó Szép napot...
Az igazi probléma az, hogy mnc. Mivel mind kettő egyszerre szállt el, valami központi dolog lehet. Annyit tudsz tenni, hogy fogsz egy usb dugóval ellátott vezetéket, és megméred, hogy a piros és fekete szálon jelen van e az 5 Volt. Ha az 5v megvan, nézz másik fejegységet.
Az is lehet, hogy át kéne minden pontot újra forrasztani.
Trehány módon van összerakva.
Az utóbbi idôben egyre több MNC problémát látok ebben a topicban, és ma megnéztem, viszonylag nem is olcsók ezek a készülékek. Én is azon gondolkodtam, hogy vegyek egyet, de kezdek kiábrándulni belôle.
Na de hogy ne offoljam a témát kérdezek valamit, ami lehet hogy hülyeség: egy cd-s mp3 lejátszóhoz nem lehet valahogy házilag USB olvasót csatlakoztatni? Csak azért kérdem, mert a cd olvasó része megöregedett és így már csak rádiónak lehetne használni.
Nem nagyon, meg lehet csinálni, de nem éri meg. Lényegében egy mp3 lejátszót kéne építened, mert ugye a fejegység nem tudja kezelni. A fejegységnek már megdolgozott jelet kell kapnia, hogy tudjon vele mit kezdeni.
Ha tud cd-tárat kezelni, (mini iso csatlakozóval van ellátva) akkor nem nagy dolog rákötni telefont, mp3 lejátszót, vagy valami ilyesmit.
Ha a rádió része tökéletes, lehet egy transmitterrel jársz jobban, mint a barkáccsal.
Én 8ezer körül vettem az mnc-t, annyira nem drága, de hulladék a bele. Nem tudom mi módon "meózzák", de azért az rázós, hogy a levágott alkatrészlábak ráragadva a vastagon folyasztószeres panelra bármikor okozhatnak zárlatot. A kézzel beültetett alkatrészek össze-vissza dőlnek, az enyémben is letestelt egy kvarc egy LED-del. Látszik, hogy a hullámforrasztás nem volt valami tökéletes, ezért a vastagon folyasztószermaradványos panel.
Hali.
Köszi a tippet. Megtörtént a dolog de nem. Még így is csak a rádió része működik. egyéb tipp? Megöszönném...
Amit én javasoltam, kipróbáltad?
Kuka
Igazából nem problémám lenne, hanem kérésem. Valaki, tud valami értelmes usb-s fejegységet ami nem kerül egy havi fizetésbe? Nem kell híres márka, vagy csúcsmodell.... Előre is köszönöm
Nekem az a véleményem, hogy inkább híres márkát kell venni, persze azokból is vannak olcsóbb kategoriák. Keresgéltem egy kicsit, és úgy láttam, pl. Pioneer usb-s lejátszót lehet hozzáférhető áron kapni:
Bővebben: Link Ha ennél is olcsóbbat szeretnél, akkor esetleg szóba jöhet egy LG. Olvass el több véleményt és "dönts okosan"! (káendhá)
20-at akartam rászánni, de az a 5ezere már nem nagy dolog. És még jóképűnek is tünik. Márcsak vadszánom kell egyett Köszönöm a segítséget, nyáron meghívlak egy fagyira
Sziasztok!
Van egy Clarion DRB6275R típusú cd-s autórádióm. A gond az hogy ha adok rá hangerőt,nem lehet visszavenni,sőt a halkító gomb megnyomására egy melette lévő gomb funkcióját csinálja(visszalépteti a cd-t,vagy rádió módnál keresi a sávot.) A mikrokapcsolót már próbáltam kicserélni de nem segített semmit... Látott már valaki ilyet???
Sziasztok
Nagy örömömre most ahogy hazaértem az autórádióm tönkrement. Nem régi darab ,LG LAC-M1600R tipusú. A hiba a következő... Egyszer elkezdett a felőlem lévő hangszóró recsegni ,majdan elment a hang... A rádió tehát működik ,hang nincs... Gyanakszom hogy a remote szál hozzáért a testhez ,ugyan is elég szűkös helyre volt betuszkolva... Valaki tudja hogy mi szállhatott el? Remélem nem a végfok IC...
A hiba szétszedés után máris elém tárult...egy SMD tranzisztor szált el benne....elég csúnyán...
Szerintetek javítható lenne vagy kuka ??? Kép az égésről |
Bejelentkezés
Hirdetés |