Fórum témák
» Több friss téma |
Ejjha! Itt aztán csak úgy röpködnek a sületlenségek... tisztelet persze a kivételnek.
Néhány embernek, aki látott már olyan embert aki hallotta egy ismerősének az ismerősétől, hogy hogyan képzeli el egy robogó felépítését javaslom, hogy egyszer kérjen meg valakit, hogy szedjen szét egyet előtte. Csak, hogy ne legyen ennyi hüleség. Köszi!
úgy értem hogy annyiból állt az egész hogy kiszerelte az ülést és az ülés alatti sisak tartót és alatta volt egy kis kb gyufás doboz méretű fekete műanyag doboz amiből vezetékek lógtak ki a végükön csatlakozókkal, ezt cserélte ki! erre értettem a réz kábelben folyó benzint hogy nem cseréltek benne semmilyen csövet
Jól mondod mi is csináltunk már.Yamaha super yog zr-be raktuk, ment kb 75 öt.De gyorsabban gajra is vágta a haver.
szia.van 1 honda dio zx 28-as 49 köbcentis robogom!Ami 45 km /h sebesség után elkezd rángatni.És már nehezen megy nagyobb sebességgel!Érdeklődök hogy ezek a motorok képesek-e nagyobb sebességet elérni,ha igen mi a megoldás!Van bennűk fojtás?És milyen fojjtás!És az hol találhato!Válaszod előre is kőszőnőm.Üv:Szelidmotoros
Szia..
Képes nagyobb sebességre,ez nem kérdés..A kérdés az,hogy 50 körul folytás miatt fulladozik,vagy mechanikai kopás,illetve eltömődött levegőszürő miatt.Ha pl japán import,akkor nagy valószínüséggel van benne folytás is.Rá lehet kukkantani a kipufogóra is,mennyire tömődött el és ha már a kezedben van nézd meg a kiömlőt a hengeren,mert tud az is dzsuvás lenni.Ha többet árulsz el,szükíthetjük a a kört
Ami pedig eszembejut a robogók folytásárol:A megmunkálási technológia manapság valóban fejlettebb,mint egykoron,de a robogóvásárló fiatalok hajlamosak a gázkart kétállásu kapcsolónak tekinteni,és bár a mai gépek nem sülnek be könnyen,de az élettartamuk rovására megy a ``csutkagáz``
Másrészt a törvény értelmében nem lehet olyan 50-es robogót forgalmazni,ami tullépi a 45-öt..Az,hogy felajanlják neked,hogy 1000 kilométer után kicserélik a blackboxot,az a bónusz Ahogy az előttemszólók is elmondták már,folytás lehet a varió első kupjánál,a karburátor szívócsövében,a kipufogónál(ez utóbbi ne is mindíg hackelhető meg olyan könnyen),illetve a gyujtáselektronikánál..A Motowell-gépeknél rendszerint csak a gyujtás van kómáztatva,más nincs..De van olyan is,hogy maga a henger kiképzése teszi lehetetlenné az egyszerü folytásmegszüntetést(aszem ujféle piaggio) Kapásból biztos sokmindent kihagytam,a többiek majd kiegészítenek
Szia!Köszönöm a válaszod!De most sem tudom hogy a válaszok közül melyik az igazi!?A kipufogót leszedtem de szétszedni nem tudtam!Tipusa:HM KAH K2 HONDA GHOST.Kitisztitottam!mást nem tettem vele!A légszűröje szintén tiszta!A motor japán gyártmányu!Speciális DENSO gyertya van benne!Az orára 60 km/h van irva!A motor kéz alól lett vásárolva!Szervizbe nem vittem!Lábra állitva félsebesség után a fordulatot nagyon lassan veszi fel!Egyszerüen nem tud kipörögni!Ha elektromos folytás van benne akkor mi a teendő!Válaszodat előre is köszönöm.Tistelettel:Szelid motoros
Hello!
Honda Diokba gyújtásleszabályzás van!A légszürö nem volt olajos?Mert az nagyon le tudja fogni, ha nem akkor a karbin állísdbe rendesen.Ékszíjat nézd meg nincs e nagyon elkopva attol is lehet hogy nem megy csak 45-öt. Itt kaphatsz még segítséget: http://hondadio.extra.hu/
Szia!
Amennyire emlékszem,a gyujtáselektronika az ülés alatt van a jobboldalon..A cdi-modult kellene cserélni rajta,emlékeim szerint más nincs.
Sziasztok! Most vettem egy yamaha jog 3kj (1997) Az a tünete hogy 55 -60 nál nem megy többet ha huzom neki a gázt pörög rendesen de mikor megyek az emlitett 55-el ha huzok még neki gázt egyböl fullad a motor nem megy hanem még visszatorpan viszont az 55-ös sebességig megy rendesen! Az ilyenekben milyen a folytás? Köszi
Csak 40-nel menj vele...tovább bírja Ő is, meg anyagilag Te is...
Nem azért de a negyven elég kevés azért olyan 65-70 körül szeretnék menni főuton
Hát igen, ez a segédmotoros kategória eléggé beteg dolog itt M.o.-n. Európai unioban ugyanez a kategoria 125ccm ig van. És akkor mindjárt nem kell szétforgatott kétüteműekkel vacakolni, lehetne frankó keveset fogyasztó környezetbarát 4 ütemű robogóm. Ehelyett van fojtatlan 50ccm kétütemű. Mert azért vicc, hogy ez a nem tudom hány évtizedes szabály van nálunk még érvényben. 45km/h. Próbálj annyival menni Budapesten akárhol. Egyfolytában előznének, meg feltartanál mindenkit. Fojtás nélkül meg azért majdnem megvan a 80 (a km óra szerint több is, dehát ugye tudjuk hogy felfelé csalnak gyárilag az órák) Ezzel már a Szentendrei úton sem tartok fel senkit.
Amúgy egyszer iszonyat viharos hátszélben óra szerint 95 is volt. Akkor azért vigyorogtam a sisakban rendesen Aztán visszafelé meg csak 75, hát igen, szemből nem esett olyan jól a szél.
sziasztok!!
azt szeretném megtudni hogy rieju toreo-ban hol található a folytás? ha valaki tud segitsen! nagyon lassu igy ki szeretném belöle venni!
sziasztok!
Van egy Gilera Stalker motorom. A minap szétszedtem a karbit, és láttam egy lamezt a karbi szívócsonkban. Ki volt jukasztva 2 helyen. Az lenne a kérdésem hogy ez folytás benne, vagy mi?
jó kérdés..a minap egy fotót nem készítettél véletlenül?
Sziasztok.... igazából nekem nem a folytással kapcsolatos a kérdésem, de ide illik.... Szóval van egy 125CCM-es 4T-s robogóm... aki gyárilag maximum 60-at megy de a 60 az 60 széllel szembe is meg lejtőn felfelé is... most szeretném átminősíttetni "Segédmotoros kerékpárnak" mivel teljesen fölösleges rá a rendszám... 1 személyel járok és nem egy hűde gyors járgány... a motorteljesítménye 4Kw szóval pont belefér a segédmotor kategóriába. nem tudja véletlenül valaki, hogy hol tudnám intézni ezt az átminősíttetést?
Sajnos az a tapasztalat hogy az NKH mereven elzárkózik minden ilyesmitől.
régen a 90-es évek elején a simsonokat gyorsan átminősítették. De az én motorom pont szét volt szedve kb 10 évig! Megvan a forgalmija meg minden de nem engedik átminősíteni pedig teljesen segédmotor kategória. 3.6 kw 45 km/h stb. Ha sikerül ird meg mert engem is érdekel.
Szia!
Nekem is ilyen gépem volt, vegyél bele tuning elektronikát. Lehet építeni is, nem annyira bonyolult, csak nem biztos hogy érdemes. Amúgy 70-80km/h-t simán ki lehet hozni sima elektronika cserével. Egyébként a max. fordulat elérésekor gyújtáselvétellel "szabályoz".
SZIASZTOK. Tud valaki segiteni riejo toreo 4t 50-es ben hol van a fojtás elöre is köszi .
Vettem egy robogót.
Kínai és TITRO a neve semmi más nincs feltüntetve rajta ezen kívül hogy kymco vagy egyéb hanem csak titro. 4 ütemű szép a járása alapjáraton , nem eszik sokat elmegy 60 km per órával kissé rosszul húz ha megyek vele folyamatosan valamikor úgygondolja hogy fullad és akkor ráhúzom a gázt teljesen és beáál rendesen utána egy darabig megint nem fullad azt érzem nem húz annyira mint ahogy gyárilag kellene. kompresszió egész jónak tűnik ha kézzel hajtom elég nehezen lehet forgatni sűrítéskor. Vissza is durrog de csak akkor amikor visszaveszem a gázt teljesen és a kipufogóba durrog elég sokszor. Erre azt mondták hogy ez négyüteműnél normális de én nem így gondolom mert ez túl sokszor durrog vissza . A másik hogy ezen lehet e egyáltalán gyujtást állítani mert a jeladója a lendkerék mellett teljesen fixen van felcsavarozbva és nincs hosszú luk rajta hogy esetleg lehetne rajta állítani. A kábele meg rámegy egy zárt elektronikára akkor gondolom ezt nem lehet állítani és elméletileg így normális a gyujtás szöge. Előre is köszönöm válaszotokat.
Hello! Először is karburátort próbáld meg beállítani ha utánna sem jó akkor írj!
Sziasztok!
Vettem egy KEEWAY F-ACT 50 köbcentis robogót. Azt szeretném tudni a fojtást, hogy lehet ennél a motornál kivenni a bejáratás után,hogy ne keljen ezért is fizetnem. Köszi!
Általában két helyen szokták fojtani, vagy a karburátorban vagy a kipufogó rendszerben, érdemes alaposan megvizsgálni mind a két helyett.
Üdv!
Köszi megnéztem kitakarítottam bár nem volt semmi szemmel látható hiba és tiszta is de a probléma mármint a durrogás megoldódott mert a kipuffanó könyök meg a dob közötti tömítés rossz volt és sok levegő áramlott be a kipuffanóba és be tudott gyulladni a felesleg. Beszigeteltem újra és már egy durranás sincs viszont a multkor emiatt eltekergettem a dúsító csavart ezt hogyan lehet egy 4 üteműnél egyszerűen beállítani mikor a legjobb ? Mert egyformán működik sok állásban semmi változás csak esetleg alapjáraton hallik a fordulaton de valahol a multkor úgy hagytam és azóta bár nem tudom hogy előtte mielőtt megvettem volt e ilyen gond de amellett hogy 3 literes a tank 26 kilóméter alatt lezabálta a fél tankot amikor 100 -on kb 2 litert kellene hogy egyen. a karbi alján van egy kis benzinpumpa ami plusszban töltögeti az úszókamrát és az végig a gázkar alap és végállása közt folyamatosan pumpál csak akkor nem ha nem mozgatom a gázkart . Lehet hogy hülyeséget mondok de ennek nem csak a gázkar végállása felé kellene működésbe lépnie ? Egyáltalán mi a szerepe ? Előre is köszi a választ.
Nem biztos, hogy meg tudod úszni, pár robogót "elhasználtam", és néztem, mit cserélnek a szerelők. A kipufogó cső első szakaszát kicserélték egy vastagabbra, a karbi belsejéből is "kioperáltak" valami műanyag hengert, ami meggátolta a teljes nyitását a fojtószelepnek (nem engedte feljönni teljesen), illetve a hajtásrendszernél is kiszedtek valami gyűrűt, ami az áttétel módosítását határolja, ha jól emlékszem. Tehát, több helyen is belenyúlnak, minek eredményeként a robogóm sebessége kb. 30 km/h-val emelkedett.
helo!
Nézesd meg a karbit+a szelepeket. Sok kaja meg az összevissza levegő csinálhat ijet. sok sikert
Hello
Van egy Robcim YAMAHA JOG 2ja most lett felfuratva 50ccmre uj fötengely hajtokar meg minden ki lett cseréleve a fötengelyt tartó csapágyak is S igy kihuzok belöle egy 70 et simán hosszutávon egy 80 at is S itt jönne a kérdés . Van e folyto még benne ha van kb merre találom ennél a motorfajtánál erederivolt minden benne :awink: Elöre is köszönöm szépen
Sziasztok
A leggyakoribb fojtás, a kipufogóban lévő szűkítés. Ez egy kör alakú lemez, 8-10mm-es furattal. Rögtön a henger csatlakozásnál található, kétüteműeknél használják. Meg kell gyengíteni a hegesztést, majd símán kifordítható. A másik hasonló, egy vakcső (féregnyúlvány) a könyökcsövön. Ezt le kell vágni, a helyét pedig befoltozni. A következő a variátornál egy vékony gyűrű, ami nem engedi teljesen végigváltani, ezért csak pörög a motor, de lassú. Négyüteműnél lehet a szívócsőben egy szűkítés, ezt szikével szépen ki lehet vágni, a porlasztót utána kell hangolni. Ha négyüteműt tuningoltok, alapból a variátor csapjából le lehet esztergáltatni 1mm-t, itt nincs lemez, helyette hosszabb a csap. Nálam beváltak a 8g-os görgők helyett 7g-osak. Igaz, a tuti a 6-os lenne, de már így is sokkal jobb a gyorsulás. A régebbi japán robiknál volt a gyújtásban is korlátozás, ami csak elektronika cserével volt javítható. Ezek az elektronikák úgy voltak kialakítva, hogy növekvő fordulatnál, a gyújtási energia egyre csökkent, egy bizonyos fordulaton pedig megszűnt. Lehet készíteni jó elektronikát, k.b. egy ezresből megvan. Az én mocimba is saját készítésű van, egy Ducati másolat. |
Bejelentkezés
Hirdetés |