Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Mekkora volt az impulzus szélesség 400ns/1us?
Én házasítottam a két kapcsolást. A tranyós első fokozatát csináltam meg, utána egy ua733, és végül mégegy tranyó. (Tökéletesen működik, de azért már szereztem két TFDU6102-t, a következő nekifutáshoz.) Egyébként lassan elkészül teljesen. Az adó oldal NYÁK-ját csinálom holnap, az is többé- kevésbé a Te ötleted alapján megy, de más a meghajtó is, a FET is, és a PIC 16f628-as, mert az van itthon. A következő már AVR lesz. Bentre pedig csináltam egy központi egységet, amit szintén fogok még tuningolni. Ez csak az első próbálkozásom, lesz ez még jobb is. Remélem ...
Igen
Nem lett túl nagy az erősítés? Én is csináltam 4 tranzisztoros változatot, de olyan nagy volt az erősítés, hogy mindenre gerjedt. Még a 3 tranyósban is van bőven tartalék, már ami az erősítést illeti. Az az igazság hogy ami bent fix tápról labor körülmények között működik, az az autóban egészen furcsa dolgokat tud produkálni. De gondolom kipróbálod, és beszámolsz róla.
Ha jól számolom akkor az 500mA impulzus terhelésnél 400ns/1us aránya miatt a folyamatos terhelés kb.142mA. Mennyire melegedett a led és az ellenállás?
Egy régebbi HSZ-ben már leírtam, de most megint, kb fél óra folyamatos blokkolás után megolvasztotta a műanyag dobozt, de tökéletesen üzemképes maradt. A 10mp-es blokkolás és 10 mp szünet (ahogy az én progim működik) alatt szinte elhanyagolható a melegedés, még akkor is ha többször egymásután blokkol.
Feltétlenül beszámolok az eredményekről. Még nem látom nagynak az erősítést, de attól én is félek, hogy mindez hogy működik majd az autóban. Valahol el kell kezdeni, majd igazítgatom ha nem jó. Egyébként pedig köszönet az infokért amit megosztottatok velünk, mert anélkül aligha kezdtem volna hozzá.
OK.Jó kísérletezést.
Még nem, de ha kész lesz az új verzió 4 fejjel, akkor kipróbálom arra is.
Úgy tűnik összehoznak nekem majd egy mérést.
lehet hogy tudnál nekem segíteni.6103 mal csináltam a vevőt mert ezt látom én is jónak. a vétel után az 5. impulzus után akkor elég blokkolni?1us/400ns állítottam a végén sorba a ledek csak nem tudom mekkora ellenállást tegyek bele,hogy maxon legyenek hajtva?
A mérő legalább kb 40-50 mérést csinál és ennek mind egyeznie kell egy kis tűrésen belül.
Ha az első 5-öt kihagyod nem okozhat gondot. Én az áramfelvétel beállításnál az adatlap szerint járok el. Ha túlhajtjuk, az egy idő után a LED fényerejének csökkenésével jár. Nem tudom, hogy mennyi az annyi és mennyi idejig való túlhajtás nem károsítja
ja.bocsi.1us/400ns 10másodperc 5led sorba.igy sincs ötleted?elég a 15R
ok köszönöm.ha sorozat impulzussal lehet blokkolni amit a mai napig nem hiszem el .mondjuk még nem próbáltam de akkor minek szinkronizálják az eredetiket?egyébként a vevő a lézerfegyverrel egyből érzékel?kb.milyen messziről próbáltad?
HMJ ötleteit, kapcsolásait vegyítettem egymással és egy kicsit átszabtam a saját alkatrész készletemre, illetve a gyorsan hozzáférhető cuccokra, és egy kicsit módosítottam is rajta. Ezért került bele pl. az ua733 a vevőbe. Vagy pl. 10 LED-et hajtok párhuzamosan és mivel a FET meghajtó úgyis duál, hát 2 FET-et használok benne. Így egynek csak 5 LED-et kell elvinnie. 8mp-re állítotam a blokkolási időt és 1 perc szünet van utána. Az alatt vélhetőleg elhagyom a mérőt, és nem hergelem őket feleslegesen. 400ns/1000ns a beállítás a 20MHz-es PIC-ből adódóan. Lassan talán el is készül majd. Röviden ennyi. Azért már töröm a fejem a következőn... TFDU, AVR, sokkal komolyabb központ, meg ki tudja milyen ötleteim lesznek még. Ha másnak nem, detektornak biztos jó lesz.
Pedig működik
FÁMA II-vel teszttem 4 kört futottam JTG, 40m,, 53m, 60m, ről volt mérhetú- Azért szinkronizálják egyrészt, mert az nem ad jam kódot, amiért külföldön harapnak a rend őrei Magyarországon ez nem gond, mert itt legálisan tarthatod, használhatod és az itteni mérők nem detektálják a zavarást külön jelzéssel. Viszont nem célszerú egyik blokkolóval sem csontra blokkolni, mert esetleg megállítanak és firtatják az izzókészletet, EÜ dobozt stb
Plusz a lézeresek a kis kitöltési tényező miatt relatív kis frekin tudnak csak működni, az meg csak szinkronban hatásos. Szerintem. De lehet, hogy nincs igazam.
Teljesen egyetértek! Valószínűleg a szinkron blokkolást pont a lézerdiódák kis kitöltése miatt fejlesztették ki. A jam kóddal kapcsolatban, azért egy rendőr sem olyan hülye hogy ne tudja, ha nem kap adatot akkor blokkolót használ a delikvens. Mindegy hogy kiírja a mérő vagy sem.
Sziasztok!
Ha jól tudom, van egy olyan törvény, miszerint a rendőrök munkáját nem szabad akadályozni. Ebbe nem ütközik ez a blokkolós dolog? Én segédmotorra akarok tenni egyet a nyárra, és hát lakott területen kívül kilométeres egyenes szakaszokon unalmas a 40. (Most abba ne menjünk bele, hogy segédmotor ennél nem is tudhat többet. )
Tehát szerinted felesleges rá? Segédmotort nem fényképeznek?
Lehet, hogy fényképezik...csak éppen kinek küldik ki a csekket?
Amúgy a 175/2003 (X.31) Korm. rendelet szól a radar és lézerdetektorokról, de egy szó sincs benne a lézerblokkolóról. De ez a fórum a technikai részletekről szól és nem a jogi dolgokról, szóval inkább hagyjuk!
köszönöm.szerintem korrekt választ kaptam.akkor megnyugodtam.én is megcsináltam csak a procira várok.tudnál olyan helyet ahol nyugottan tudnák tesztelni?
szia homi.te se tudnál olyan helyet ahol nyugodtan tudnák próbálni?
Ezt a homit azért ne!
Sajnos most nekem sincs tuti helyem.
jó rendben.én is csak pénteken tudok próbálni és csak 1000 éves fáma 2 vel
Csak ennyit tennék hozzá:
"A traffipax-jelző radar-detektorok használata hazánkban 2003 év vége óta legális. Ezen eszközök nem szerepelnek a 175/2003. sz., a közbiztonságra különösen veszélyes eszközökről szóló kormányrendeletben, tehát nem tiltott eszközök." "Idézet a radardetektor.hu oldalról: "A radardetektorok birtoklása illetve használata a 175/2003 (X.31) Korm. rendelet értelmében 2003 december 1-től már nem tiltott Magyarországon!" Ennek értelmében Magyarországon a radardetektorok és lézerblokkolók használata nem büntetendő, birtokolni és használni is szabad ezeket a készülékeket. Ha kicsit kettéválasztjuk a radar és a lézer műfajt: -radar: észlelni szabad a jeleket, tehát a radardetektor használata rendben van. Zavarni viszont nem, tehát „radarzavaró” aktív eszközt nem szabad használni, mert ez rádióadónak minősül. -lézer: észlelése sem tiltott, illetve a sebességmérők által használt 904nm-es sáv sem „zárt”, így az aktív lézerblokkolók sem ütköznek jogszabályba. Európa egyéb országaiban ettől eltérő szabályok lehetnek érvényesek, jó néhány országban ezen eszközök használata tilos."
Az nem olyan rossz. Azt mondják azt a legnehezebb blokkolni. Ha azt blokkolja, a többinél is működni fog.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |