Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Igen, írtam a szárazkartert is. A Maseratinál nem elsősorban a kanyarodás miatti nem megfelelő kenés miatt alkalmazták, hanem így nyertek nem kevés nyomatékot, meg sokkal pörgősebb lett a blokk, mivel az olaj nem fejt ki ellenállást a belecsapodó (illetve éppen nem csapodó) hajtókarra. Azért az olaszok nagyon jó motorokat csinálnak, csak a megbízhatóságukkal vannak kisebb-nagyobb problémák, tisztelet a kivételnek. Na meg ugye a nem kevés elektromos hiba, főleg az Alfánál. De a Fiat Unom, amit egy évig hajkurásztam, is ilyen volt. Nem emlékszem olyanra, hogy az összes elektromos kütyü egyszerre, egyidőben működőképes lett volna....
![]()
Remélem ezt a kiadványt nem az adófizetők pénzéből szponzorálják, hanem az apehkosok 13. havi fizetése ment el rá
![]() (Előre elnézést kérek az Apehkos fórumtársaktól fentebbi kijelentésemért, mielőtt llaci56 rám szól...)
Azért olasz autó ide, olasz tragacs oda, arra az Uno Turbo-ra nagyon fáj a fogam már egy éve. A használtautók között hírdetik, csak van egy nagy baja, eszi az olajat. Viszont brutális kis szörny, az 1.3-as Turbo blokk Punto GT alkatrészekkel van feltuningolva, meg valami vadbarom feltöltővel, és 180 LE körül tobzódik. Azért egy 900 kilós kis bevásárlókocsiban az nem gyenge. 5 mp alatt van százon...
![]() Idézet: Na végre van aki tudja is miről van szó. :kalap: „Igen, írtam a szárazkartert is”
Én is tudom. Szárazkarternek olajos partján döglott béka kuruttyol.
![]()
Szerintetek mire gondolt az a srác, aki "potenciaméter" nikknévvel regisztrált? Hozzá kell mérni, vagy ő méri...?
"Kartert" pedig csak mint amerikai elnököt ismeri, ha ismeri..
![]() ![]() ![]()
Sose volt autóm, de érdekelt a téma mindig. Azt tudom, hogy már 50-60 éve elavult ez a technológia, dehát az olaj, ugye...
Valaki felvilágosíthatná, hogy mi a különbség.
Láttam már "pótméter" -nek is leírva. Az nyilván a tartalék méter. ![]()
Hogyan kell írni? Ordítva. Nem fordítva, ordítva. Azért HANGerő.
![]()
Először azt hittem, hogy ő a viagra számláló.
Élénk tévedés mert versenykörülmények között mindig ez a sarkallatos probléma.Nekem volt autóm tehát tudom mit kér a motor kenésre. Olaj + olaj...
![]()
Ja, én konkrétan a Maseratira gondoltam, én úgy olvastam, hogy a hajtókarok futásának megkönnyítésére van a szárazkarteres megoldás. Legalábbis egy tesztben ezt írták. Azért közútra való autóknál akkora kanyarsebességet még csak megközelíteni sem lehet, hogy probléma legyen a kenéssel, ha mégis az van, akkor általában kevés az olaj...
![]()
Most sincs ez másképp, csak az olajteknő szerepe változott. Az olajat nem "veri szét" a hajtókar, ha külön térben tárolódik az olaj. Ezen kívül kevesebb olaj is elég, mert az olaj tehetetlenségéből adódó elmozdulás kisebb térben kevesebb veszéllyel jár.
Most esett le...bocsi. Én magára a benzinnel hajtott motorra gondoltam, hogy elavult technológia, és az olajra, mint kőolajra, hogy amiatt használjuk még mindig ezt a szennyező megoldást...
![]()
Tavaly talákoztam ilyen névvel ,hogy SZAROSKA97. Nem tudom , hogy még regisztrált-e. De ez elvitte a pálmát.
![]()
Szerintem egy 1,3-as motorból 180 LE-t kivenni nem okos dolog. A Forma 1-ben is minden futam után felújítják a motort. Ha ez ilyen egyszerű lenne akkor minden autós cég gyártana ilyen szörnyeket.
A puntó is ilyen. Már a harmadikat nyúzza az asszony. Ő puntó "mániákus". Eddig mind a két előzőnél előjöttek elektromos hibák. A legdurvább az ECU (fedélzeti komputer) meghibásodása volt. Ami ráadásul szériahiba volt.
Akkor csak azt kell mondani: KITT, szállj ki a kocsiból!
Hát ezt könnyebb volt szinte normál sebességgel elolvasnom, mint egyes "ékes" irományokat.
![]()
Összesen egy hozzá szólása volt, ezt követően két hónappal ezelőtt ki lett tiltva. Kár érte! Én az ilyeneknek létrehoznák egy külön oldalt. Ott bármilyen témát felvethetnének, és gyilkolhatnák egymást.
Ja, utána meg én tolhatom? Vagy hogy gondoltad?
![]()
Pontosan. Abszolút környezet barát. Nincs Fedélzeti komputer, Laca pedig kenyérgőzzel működik, igaz a zöldkártya necces, ha előzp nap fejtettbab-leves volt a vacsora.
![]()
KITTikém beKATTant, mert nem indult a kocsi, és nem volt KITT-e-KATT
![]()
Van Kitti, meg van Betti. Van kifli, de miért nincs befli? Viszont van helyette bejgli. Megártott mára az a sok tea.
Háttal nem kezdünk mondatot. Akkor én most fordulok 180 fokot.
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |