Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   1100 / 3611
(#) tatabike válasza tungsram hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Igen, írtam a szárazkartert is. A Maseratinál nem elsősorban a kanyarodás miatti nem megfelelő kenés miatt alkalmazták, hanem így nyertek nem kevés nyomatékot, meg sokkal pörgősebb lett a blokk, mivel az olaj nem fejt ki ellenállást a belecsapodó (illetve éppen nem csapodó) hajtókarra. Azért az olaszok nagyon jó motorokat csinálnak, csak a megbízhatóságukkal vannak kisebb-nagyobb problémák, tisztelet a kivételnek. Na meg ugye a nem kevés elektromos hiba, főleg az Alfánál. De a Fiat Unom, amit egy évig hajkurásztam, is ilyen volt. Nem emlékszem olyanra, hogy az összes elektromos kütyü egyszerre, egyidőben működőképes lett volna....
(#) Rober_4 válasza gydanee hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Remélem ezt a kiadványt nem az adófizetők pénzéből szponzorálják, hanem az apehkosok 13. havi fizetése ment el rá
(Előre elnézést kérek az Apehkos fórumtársaktól fentebbi kijelentésemért, mielőtt llaci56 rám szól...)
(#) gydanee válasza Rober_4 hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Én nem vennék rá mérget.
(#) tatabike válasza tungsram hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Azért olasz autó ide, olasz tragacs oda, arra az Uno Turbo-ra nagyon fáj a fogam már egy éve. A használtautók között hírdetik, csak van egy nagy baja, eszi az olajat. Viszont brutális kis szörny, az 1.3-as Turbo blokk Punto GT alkatrészekkel van feltuningolva, meg valami vadbarom feltöltővel, és 180 LE körül tobzódik. Azért egy 900 kilós kis bevásárlókocsiban az nem gyenge. 5 mp alatt van százon...
(#) tungsram hozzászólása Márc 23, 2010 /
 
Idézet:
„Igen, írtam a szárazkartert is”
Na végre van aki tudja is miről van szó. :kalap:
(#) DuMatyi válasza tungsram hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Én is tudom. Szárazkarternek olajos partján döglott béka kuruttyol.
(#) llaci56 hozzászólása Márc 23, 2010 /
 
Szerintetek mire gondolt az a srác, aki "potenciaméter" nikknévvel regisztrált? Hozzá kell mérni, vagy ő méri...?
(#) tungsram válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
"Kartert" pedig csak mint amerikai elnököt ismeri, ha ismeri..
(#) tatabike válasza tungsram hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Sose volt autóm, de érdekelt a téma mindig. Azt tudom, hogy már 50-60 éve elavult ez a technológia, dehát az olaj, ugye...
(#) llaci56 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Valaki felvilágosíthatná, hogy mi a különbség.
Láttam már "pótméter" -nek is leírva. Az nyilván a tartalék méter.
(#) DuMatyi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Hogyan kell írni? Ordítva. Nem fordítva, ordítva. Azért HANGerő.
(#) llaci56 válasza DuMatyi hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Először azt hittem, hogy ő a viagra számláló.
(#) tungsram válasza tatabike hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Élénk tévedés mert versenykörülmények között mindig ez a sarkallatos probléma.Nekem volt autóm tehát tudom mit kér a motor kenésre. Olaj + olaj...
(#) tatabike válasza tungsram hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Ja, én konkrétan a Maseratira gondoltam, én úgy olvastam, hogy a hajtókarok futásának megkönnyítésére van a szárazkarteres megoldás. Legalábbis egy tesztben ezt írták. Azért közútra való autóknál akkora kanyarsebességet még csak megközelíteni sem lehet, hogy probléma legyen a kenéssel, ha mégis az van, akkor általában kevés az olaj...
(#) llaci56 válasza tungsram hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Most sincs ez másképp, csak az olajteknő szerepe változott. Az olajat nem "veri szét" a hajtókar, ha külön térben tárolódik az olaj. Ezen kívül kevesebb olaj is elég, mert az olaj tehetetlenségéből adódó elmozdulás kisebb térben kevesebb veszéllyel jár.
(#) tatabike válasza tungsram hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Most esett le...bocsi. Én magára a benzinnel hajtott motorra gondoltam, hogy elavult technológia, és az olajra, mint kőolajra, hogy amiatt használjuk még mindig ezt a szennyező megoldást...
(#) tungsram válasza llaci56 hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Tavaly talákoztam ilyen névvel ,hogy SZAROSKA97. Nem tudom , hogy még regisztrált-e. De ez elvitte a pálmát.
(#) nagy hoho válasza tatabike hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Szerintem egy 1,3-as motorból 180 LE-t kivenni nem okos dolog. A Forma 1-ben is minden futam után felújítják a motort. Ha ez ilyen egyszerű lenne akkor minden autós cég gyártana ilyen szörnyeket.
(#) nagy hoho hozzászólása Márc 23, 2010 /
 
A helyesírással kapcsolatban:
(#) Action2K válasza tatabike hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
A puntó is ilyen. Már a harmadikat nyúzza az asszony. Ő puntó "mániákus". Eddig mind a két előzőnél előjöttek elektromos hibák. A legdurvább az ECU (fedélzeti komputer) meghibásodása volt. Ami ráadásul szériahiba volt.
(#) DuMatyi válasza Action2K hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Akkor csak azt kell mondani: KITT, szállj ki a kocsiból!
(#) Action2K válasza nagy hoho hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Hát ezt könnyebb volt szinte normál sebességgel elolvasnom, mint egyes "ékes" irományokat.
(#) nagy hoho válasza tungsram hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Összesen egy hozzá szólása volt, ezt követően két hónappal ezelőtt ki lett tiltva. Kár érte! Én az ilyeneknek létrehoznák egy külön oldalt. Ott bármilyen témát felvethetnének, és gyilkolhatnák egymást.
(#) Action2K válasza DuMatyi hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Ja, utána meg én tolhatom? Vagy hogy gondoltad?
(#) DuMatyi válasza Action2K hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Pontosan. Abszolút környezet barát. Nincs Fedélzeti komputer, Laca pedig kenyérgőzzel működik, igaz a zöldkártya necces, ha előzp nap fejtettbab-leves volt a vacsora.
(#) DuMatyi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
KITTikém beKATTant, mert nem indult a kocsi, és nem volt KITT-e-KATT
(#) Action2K válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Háááát.... őőőő... nem.
(#) DuMatyi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Van Kitti, meg van Betti. Van kifli, de miért nincs befli? Viszont van helyette bejgli. Megártott mára az a sok tea.
(#) DuMatyi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Háttal nem kezdünk mondatot. Akkor én most fordulok 180 fokot.
(#) Action2K válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 23, 2010 /
 
Fórum szabályzat XXVII. (utolsó) pont.
Következő: »»   1100 / 3611
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem