Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
8 kor tiltanak a netről este leszek fent.
2 éve vettem akciósan kb 5000Ft fejlesztőpanellal együtt.
Korábban csevegtünk a mérési szögekről.
Tanulságos video: A másodikon kikockázva lehet látni az SCS103-at http://www.mammutmail.com/download_do_web.php?sid=dce09ce573108e7ac...01.AVI http://www.mammutmail.com/download_do_web.php?sid=4c2b4fc2f5f657308...02.AVI Ez legalább 20-30 fok!
Helyes, így már más! :yes:
Mármint szemből? Mert a mérő teljesen párhuzamos az úttal, nem látom a 20-30 fokot. Ráadásul automata módban mér tehát csak max 100m-ről mér. Mivel folyamatosan sugároz detektálni viszont jóval meszebről lehet.
Hangot adtál rá?
Az LI már a kanyarban megszólalt, amikor még nem jött egyenesbe
Szerintem pont oda néz a mérő, nincs semmi titok benne.
Nem csak automata módban mér !! A hirekben ugy harangozták be,hogy a visszaélések miatt sem kézi modja nincs,sem beavatkozási lehetősége a "szervnek" ,de ez nem igaz,azaz csak részben .. Beavatkozni valóban nem tud,de sajnos van genyórendőr üzemmódja is És sajnos már kijavították a távolodó jármű mérési bugot is
A mérő valóban a kocsira néz, de a kocsi (zavaró LED a mi esetünkben ) nem a mérőre néz az LI megszólalása pillanatában.
Vagyis? Szerinted mi a megoldás?
Vízszintes irányban +/-30 fokban kell zavarni
Ezt nem vágom. Mit jelent a genyó üzemmód?
Egy nem túl jó hír:
http://www.boon.hu/hirek/Auto/cikk/ejjel-is-belenyul-a-zsebbe/cn/ne...383365 "Állítólag már előkészület alatt áll az a jogszabály, ami alapján tilos lesz a lézer zavaró, illetve ha megtalálják, akkor azért adnak büntetést"
Tegyünk fel 4 fejet és kész!
Gondolom, hogy 40m-en belül kezd el csak rámérni.
Ez szerintem kacsa. Szerinted hány autós használ blokkolót. Talán minden ezredik. Szerintem sz*nak rá.
Hááát! Egyszer ezt már szerintem megbeszéltük: mindenre nincs megoldás, de blokkolóval legalább esélyt adsz magadnak.
Jippi! Végre én is bekerültem a felső ezerbe!
Szóval Te is egy "bővérű terepjáróból csodálod a világot"
Bizony!
Bővebben: Link Majd széttép a sok lóerő...
Te Treshold! Remélem azért mi magunknak drukkolunk! Ellenségből úgy is sok van
Ezt hogy érted?
Ne keseregjünk olyan dolgokon előre ami ellen nem tehetünk, vagy nincs beleszólásunk. Használd az erőt!
tegyünk fel 10-et, 100-at, 1000-et, hogy kültői legyek
Na ez mindjárt jobban hangzik!
Lehet, hogy nagy ökörséget mondok, de:
1.) A kanyarban nem tud mérni, mert keresztben is mozog az autó előtte, és erősen kétlem, hogy célkövető lenne rajta. 2.) Ha követi is az autót, minden pillanatban más és más szöggel kellene kiszámolnia a sebességet, ami szintén elég futurisztikusan hangzik.
Simán megmér néhány tized, vagy század másodperc alatt, legfeljebb néhány km/h-val kevesebbet a szögtől függően
Egyetértek. Pont ezt mondtam az előbb, hogy mivel nem volt kezelő, biztos hogy aut. módban mért. Ebben az esetben pedig sokkal előbb lehet detektálni mint ahogy valóban mérne. Valószínűleg a mérés már az egyenes szakaszon történt.
Treshold. Az első sebességméréshez 0,6 másodperc kell, a további mérések 0,3 másodpercenként frissülnek.
Talán annyi, talán nem ... És ők azt hitelesnek veszik. Persze ha pénzt lehet behajtani miért is ne?
Teljesen hiteles, mert a biztonság javára tévednek, vagyis ha szögből mérnek, mindíg kevesebbet mérnek, mint amivel valójában mész
Kiszámoltam, kb 250méterre vol a megszólalás helyétől (40km/h-val ment 22 sec-ig a mérőig)
Itt a lézerátmérő 75cm. A fej kb 40cm-re van a kocsi szélétől Bőven még a kanyarban volt Amit viszont egy korábbi videón láttam, hogy ha automata módban megy a mérő, az autó sötét színű és ezen a sötét felületen megy át a lézersugár, többnyire nem tudja megmérni |
Bejelentkezés
Hirdetés |