Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   821 / 3988
(#) Sword hozzászólása Márc 27, 2010 /

Heló!

Tudna valaki olyan kapcsolást, amivel egy áramkört tudok "reteszelni"? Tehát kikapcsolás után ne kapcsoljon vissza magától, csak manuálisan lehessen újraindítani.Erről lenne szó

Kezdő vagyok, de ez lehet picit túlmutat a topicon
.
(#) B.I válasza mex hozzászólására (») Márc 27, 2010 /

Köszönöm a válaszokat. A piros LED is tud stabilizálni???
(#) peter1995 hozzászólása Márc 27, 2010 /

Hello.Van egy 2*25W-os autórádióm.Van rajta egy ha minden igaz DIN szabványú 8 pólusú csatlakozó.A 8ból 1 nincs bekötve.Lehet erről bemenetet adni az autórádiónak?Hogy külső jelet erősítsen?Van:r-ch L-ch s-gnd gnd bus data
(#) B.I válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 27, 2010 /

Na evvel is okosabb lettem.
(#) mex válasza Sword hozzászólására (») Márc 27, 2010 / 1

Öntartó relét kell alkalmazni. Tehát több érintkezős tipust, aminek az egyik érintkezőpárját a nyomógombbal párhuzamosan kötöd, igy annak felengedése után átveszi a szerepét,és behúzva marad. A nyomógombbal viszont sorba van a reed relé, ami megszakitja az áramkört, ha a vizszint lecsökken. Újraindulni nem tud hiába van már meg a megfelelő szint, csak ha a nyomógombot működteted.
Mennem kell, igy most nem rajzolok, ha nem érthető, akkor majd később.
(#) gg630504 válasza B.I hozzászólására (») Márc 27, 2010 /