Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Lapozás: OK   35 / 157
(#) zolika60 válasza greatman hozzászólására (») Ápr 1, 2010 /
 
Ha legközelebb ilyen gondod lesz, nézd meg itt. Szinte biztosan van raktáron. De ha véletlenül nincs, egy két nap alatt szereznek.
(#) akos70 válasza greatman hozzászólására (») Ápr 1, 2010 /
 
Bővebben: Link erre gondolsz? Mindent lehet kapni, be kell menni a legközelebbi autosboltba, és megrendelni. Itt vidéken 1 nap.
(#) zolika60 válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 1, 2010 /
 
Eredetileg erre gondoltam:Bővebben: Link
Mert nekem ez van közel. De aztán valahogy lemaradt a link. [OFF]Néha mindenféle munkaüggyel zavarognak itt a kollégák. Hát lehet így rendesen HE-zni.
(#) akos70 válasza SzervízMacska hozzászólására (») Ápr 1, 2010 /
 
Idézet:
„Beépítés után ki kell húzni a stiftet.”


Igen, nehogy ugy járjunk, mint az egyszeri szerelö a vákumpumpás Hitachival... :hide: :nyes:
(#) greatman válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 1, 2010 /
 
Köszi, de remélem nem lesz szükség rá egy ideig. Az én mizériám a generátorral 8 évvel ezelőtt volt. Most a 1,5 éves autómban nem tervezem, hogy efféle dolgok történjenek. Ha meg igen, akkor megyek verni az asztalt, hogy csinálják meg gariba.
(#) akos70 válasza greatman hozzászólására (») Ápr 1, 2010 /
 
Az efféle dolgok sosincsenek elöre betervezve. Csak amig a régi darabok elmentek 10-15 évet egy kefecserével, addig a maiaknál joval korábban joval költségesebb hibák is elöfordulnak.
(#) Josska válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 7, 2010 /
 
Üdv!

Lada generátor egyik hibája lehet az is, hogy a tőcsavar fellazul.

Érdemes ellenőrizni, mert csak feleslegesen cserélgetjük a fesszabályzót, ami ráadásul hibátlan.

generator.jpg
    
(#) akos70 válasza Josska hozzászólására (») Ápr 7, 2010 /
 
Ja.
Amúgy ez most hogy jön a képbe?
(#) Josska válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 7, 2010 /
 


Csak úgy, hogy ezt sem árt tudni.
Régebben sipákoltam itt Lada generátorhibája miatt.

Nem akartam zavarni, elnézést!
(#) akos70 válasza Josska hozzászólására (») Ápr 7, 2010 /
 
Nem zavartál, csak nem értettem a dolgot.
Amúgy viszonylag látványos hiba, rozsdás csavar, megolvadt szigetelő, esetleg még a diódahíd aluja is megég.
(#) akos70 válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 7, 2010 /
 
Visszaolvastam, emlékszem már. Valóban nem beszéltünk arról a csavarról, de mivel előzőleg már cseréltél szabályzót, eszembe se jutott, hogy laza maradt az a csavar.
(#) attrax hozzászólása Ápr 8, 2010 /
 
Szerintetek elég töltési fesz a 13,9-14.00 V?
Megüt a guta ettől,mert az 1 éves Jászcsodaakku ha nem megyek 1 db napot akkor már nem indul be az autó.
Ha töltöm éjszaka akkor napokig minden rendben.De 1 hét után megint nem indul be.Még tán egy negyed fordulatot sem teker a motoron.Most cseréljem le a fessszabályzót vagy mi?
(#) potyo válasza attrax hozzászólására (») Ápr 8, 2010 /
 
13,9-14V elégnek kell lenni, nekem is 14V, öt év alatt nem kellett rátölteni kívülről. De terhelés alatt is megvan ennyi, illetve különféle fordulatokon is? Jársz hosszabb távon (15-20km felett) is az autóval vagy csak rövid távokon?

Nem csak a szabályzó lehet a gond mérni kell készenléti áramfelvételt, töltőfeszültséget különféle fordulatokon és terhelés alatt (fényszórók, hátsóablak fűtés, ventilátor, ami csak van, mindent kapcsolj be)
(#) greatman válasza attrax hozzászólására (») Ápr 8, 2010 /
 
Szia!

Elvileg elég, habár nem tölti fel 100% -ra, de ez normális. Terhelten nézted? Lámpa fel volt kapcsolva? Milyen fordulaton? Az autónak mérted az áramfelvételét leállított állapotban?
(#) attrax hozzászólása Ápr 8, 2010 /
 
Hát nem mértem a nyugalmi áramfelvételt de csak a riasztó megy alapban ugye.Az nem merítheti le.Az akksit elvittem beméretni és a pali szerint jó.Ezt én nem értem.
Ha indítózok leesik a fesz kb.9,5-10V ra.Az előző akksi(Varta) ugyanezt a hibát produkálta 3 évesen amikor kidobtam.Egyébként 1.6 benzines a gép.Ja és csak rövid távokat megyek de akkor is többet várok el egy 1 éves akkutól...
(#) potyo válasza attrax hozzászólására (») Ápr 8, 2010 /
 
A riasztó lazán lemerítheti! Ha az akku kapacitása le van csökkenve, akkor akár egy nap alatt is indításképtelenre merülhet. Akkut mérni nem lehet 10 perc alatt, aki ezt állítja az vagy hazudik vagy fogalma sincs az egészről. Indítóáramot lehet mérni néhány másodperc alatt is, az meg ebben az esetben kb. lényegtelen, hiszen töltővel töltve indít, tehát indítóáram van. Meg a mostani akkuk valahogy szeretnek úgy meghalni, hogy indítóáram az van végig, de ha kettőnél többet kell fordítani a főtengelyen, akkor már kapacitás nincs mögötte és megáll az egész. A feszültség leesés az normális egy lemerült akkunál. Itt valószínűleg nem az akku a kulcs a dologban, legalábbis az akku is csak egy szenvedő alany. Egyébként se várj többet. Ha csak rövid távokon használod, akkor sosem tudja visszatölteni a kivett energiát. Az autóban a töltés az egy kompromisszumos megoldás, ami arra számít, hogy néha hosszabb utakon is használva van az autó, és ha máskor nem, olyankor vissza tudja tölteni. Lehetne kompromisszummentesen is csinálni, csak az nem annyiba kerülne, meg nem lenne olyan üzembiztos. Ha mindig így használod, akkor hetente rá kell kapcsolni töltőre az akkut, hogy fel legyen töltve. A mostani akkudnak már lehet, hogy meszeltek, ha elszulfátosodott az állandó alultöltöttségtől.
(#) banyaiakos válasza attrax hozzászólására (») Ápr 8, 2010 /
 
Hali! A riasztóba lehet hiba, amit ki kell mérni. A nyugalmi áramfelvétel max pár mA lehet. Indítózáskori feszültségcsökkenés teljesen normális ilyen terheléskor, Mivel az indítómotorok áramfelvétele egyes típusoknál közel akkora, mint az akkumulátor zárlati árama. Rövid távok alatt nem töltődik fel az akku- főleg ha sokat kell indítózni. Értem ezt városi közlekedés alatt. Hosszabb távon a generátor több ideig tölt. Szóval, ha igy használod akkor bizony rá kell tölteni. És ha még így is fennáll a probléma, akkor kivégezted az akksit.
(#) banyaiakos válasza potyo hozzászólására (») Ápr 8, 2010 /
 
(#) attrax hozzászólása Ápr 8, 2010 /
 
Ez mind igaz lehet gondoltam hogy ide lyukadtok ki.Ne is bántsuk a jó hazai terméket azonban egyet elmondanék:
Ez a 3. autóm ugyanazon munkahelyen de ilyen még nem fordult elő...
(#) rendesfiu hozzászólása Ápr 9, 2010 /
 
Sziasztok,

Vw Passat autom van, es a toltessel van problemam, a toltes jelzo kijelzi hogy nincs toltes, ezert egyszer mar uton is maradtam mert egeszen lemerult az akumulator.
Itthon leszedtem a generatort, vissza tettem es ment ugy egy honapig, most ujbol nincs toltesem.
Ha felturazom az autot akkor van toltes, egy ideig, utana ujbol kigyul a gyujtas jelzo hogy nincs. Mikkor eg a gyujtas jelzom akkor megneztem a generatornal hogy ha megerintem egy vassal akkor nem vonza egyaltalan, de mikkor nem gyul ki a toltes jelzo akkor viszont vonza a vasat, azt jelenti hogy tenyleg van toltes.
A kerdesem az lenne hogy szerintettek a szenkefekkel van gond, vagy egy uj generatort kell vegyek. A problema hogy Norvegiaban elek itt egy uj generator pontosan 100 000 Ft .
Koszonom a segitsegeteket, ha lehet akkor ma vagy legkesobb holnapig ha valaszt tudtok adni.
Udv Csaba
(#) rendesfiu hozzászólása Ápr 9, 2010 /
 
Elfelejtettem megirni hogy VW Passat 1996 os evjarat, 1.8 benzines kombi autorol van szo.
(#) potyo válasza rendesfiu hozzászólására (») Ápr 9, 2010 /
 
Ajánlatos a keféket megnézni, mert a leírásod alapján beszoruló vagy kopott kefe a legvalószínűbb.
(#) rendesfiu hozzászólása Ápr 9, 2010 /
 
Koszi a gyors valaszt
(#) rendesfiu hozzászólása Ápr 9, 2010 /
 
Nehez kicserelni a szenkefeket benne? mert meg soha nem csinaltam.
(#) potyo válasza rendesfiu hozzászólására (») Ápr 9, 2010 /
 
Mondjuk ezt konkrétan nem ismerem, de általában nem nagy valami kicserélni. Két csavar szokta fogni a hátulján a szabályzót, azt kell kivenni, az egyben a kefetartó is. Aztán ott a kefékből kiálló drót valahogy be van fogatva, ott fel kell találnod magadat, hogy szedd le a régit és tedd be az új kefét.
(#) rendesfiu hozzászólása Ápr 9, 2010 /
 
szerintettek konnyu kapni hozza szenkefet? nagyon kulonboznek ezek a szenkefek a generator tipusoktol?
(#) rendesfiu hozzászólása Ápr 9, 2010 /
 
vagy talan a relevel is lehet a gond? mert ha felturazom a motrot akkor van toltes egy ideig
(#) akos70 válasza rendesfiu hozzászólására (») Ápr 9, 2010 /
 
Talán szét kellene szedni,és akkor nem kell találgatni.
Mindent lehet hozzá kapni, szénkefét pláne.
Nem tudtuk meg a generátor tipusát, de max. 1000 Ft-os tétel.
Relé alatt nem tudom mit értesz, a töltéshez nem tartozik ilyesmi.
(#) szilas hozzászólása Ápr 15, 2010 /
 
Sziasztok!
Következő a problémám:Töltésem nincs,de a kontrollámpa mégis elalszik,fordulatszámmérőm néha működik néha nem!
Köszi a válaszotokat előre is.
(#) szilas hozzászólása Ápr 15, 2010 /
 
astra f isuzuról van szó.
Következő: »»   35 / 157
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem