Fórum témák
» Több friss téma |
Szia,
Az A/D a motorhőfokot figyeli, és egy küszöbérték alatt plusz dózist tol be a motorba. Felette egy 12,5% dúsítással dolgozik. Ez a fapados verzió, de az elején a sok extra amit tettem és gondoltam nem bizonyította, hogy szükséges lenne. Idézet: „Rövid progleírás: Főciklus ban kezeli az LCD kijelzést és a két dúsítás kezelő gombot, saját termosztát jel a hidegindítási időnyújtáshoz. Az ECU vezérlőjele megszakítást indít, PIC nyitja az injektort, kiveszi a számított nyújtásmódosító értéket és annyival később engedi el az injektort. ”
Szia,
Az én injektorom 1,2Ohm körüli+ "ohm soros ellenállás. A FET melegedése, gondolom arányba áll a tekercs melegedésével: - 60Km/h sebességig langyos - 90 Km/h sebességnél már viszont meleg olyan50-70C lehet Egyvégtében olyan 35 km-ert megyek vele munkanapokon (ez a napi mukába jutási kör) vegyesben. Gondolkodom, hogy oldjam meg a lépcsős vezérlést: 2 független FET más előtéttel vagy Bipoláris tranzisztor vezérlését manipuláljam? Meg kell gondolni
Szia,
Arra gondolsz konstans módon korlátozzuk az injektor áramot? Az valószínűleg befolyásolná a motorteljesítményt (lassaban húzna meg az injektor). Ha gondolod próbáld ki :yes:
Szia,
Ez központishoz készült, de a PIC tudna 4-et is vezérelni, a bemeneti és kimeneti fokozatokat kell megnövelni. Viszont a programozáshoz jó lenne ismernem, az ütem diagrammját az injektor vezérlésének (nem vagyok autovillamossagi szaki).
Van megoldás!
Vagy 2 párhuzamos FET, amelyeknek más előtétellenállással dolgoznak vagy Bipoláris tranzisztor, aminek a vezérlése van 2x-ve ilyen módon. Csak kéne egy kis kedv... Sztem a FET-est fogom próbáli, mert az van itthon
Szia.
Tulajdonképpen igen arra gondolok. Mivel eredetileg is áramkorlátozo szerepet látják el a soros ellenállások. Ahány rendszerrel találkoztam még eddig az eredőp vagy a tényleges ellenállás 12 -14 ohm volt. Csak megjegyezném , hogy kb két éve egy gyors javitátást kellett végeznem egy barátom suziki-ján. Megállt a központis befecskendező szelep. Nem volt hirtelen kéznél gyári ,és véletlenül észrevettem az azonosságot a vw befecskendezo-vel. A méret stimmelt csak az ellenállás értéke volt nagyobb. Beszerelés után az auto indult csak kicsit reőtlen volt igy az előtét két vezetékét ósszezártem , Az auto kb két éve igy jár , fogyasztásnövekedés vagy más hasonlo panasz nélkül.
A kérdésem az lenne, feléd: ha látod, hogy több fórumozó kutat a neten kapcsolási és nyák rajz után aminek segítségével építhetne E85 átalakító, vagy csak érthetné a műk elvét, akkor az aki rendelkezik egy működő készülékkel ami probléma mentesen üzemel miért nem osztja meg cucc jól át tekinthető képét, esetleg ha a dobozban az is volt a termék kapcsolási rajzát?
Ha kell még teszter Fiat tempra 1.6 ie. ( közp. in)
marczisi@freemail.hu. Ha már túl vagy a tesztelésen a PIC prog kapcsolatban kellene segítség. ha info a működésről ( fogyasztás növekedés, ...) az is érdekelne. a válaszod előre is köszönöm
Oké, privben megbeszéljük a részleteket, a tapasztalatokról viszont a fórumon kell beszámolni.
Én is szívesen tesztelnék! Küldtem privit! A részleteket ott megbeszélhetnénk!
Szia,
Örülök a jelentkezésnek, de azért oszd meg a többiekkel, milyen gépen próbálnád ki. Üdv
Persze persze! A példány egy 1995-ös FIAT Punto I. Központi befecskendezéses 1.1-es.Elég sok mászkál az utakon érdems lenne kipróbálni. Köszi előre is.
hellosztok!!
Van nekem egy opel stra f 1.4 hengerenkénti befecskendezéses és nem e tud valaki valami olcso dolgot hogy tisztán tudjak etanollal járni!!MERT EZEK A HUNFLEXES BOXOK NAGYON DRÁGÁK!
Hello!
Kapcsolási rajzot el tudnád küldeni? Egy 2005 Ford Fiesta 1.4i-n lenne kipróbálva
Olcsó dolog az, amit én csináltam, hogy csak hidegindításhoz verem át az ECU-t, hogy vagy 20 fokkal hidegebb a motor. De sajnos ez hosszú távon nem lesz jó, mert padlógáznál kiszegényedik a keverék. Amit ajánlok, a Hunflex De Luxe és a Hunlex Sport cuccot nemhogy egyben tudja, de még többet is, és olcsóbb is. Itt olvasgass
Várom a privát jelentkezésed a részletekért. Addig is had kérdezzek valamint. A PIC rendelkezik még szabad lábakkal ki és bemenettel, nincs igazán leterhelve. Bonyolítaná a progit, ha 4 hengerhez engedélyeznéd a kimenetet? több régi tipus hengerenkénti befecskendezős, lenne rá kereslet.
Szia,
Már küldtem privat üzenetet a 'marczisi@freemail.hu',-ra 04.14-én Valóban lehetne több hengeres, csakhogy nincs autó amin kisérletezzek, autóvillamosságot meg nem végeztem. Szóval saját kútfőből és saját gépen lett fejlesztve a mostani.
Szia.
Én is irtam neked kb -1 hete de nem jött rá válasz. Mint elöttem is irta "marczisi" a hengerenkénti vezérlési megoldás érdekelne. Amugy villamosságis vagyok esetleg tudnánk egymásnak segiteni.
valahol a föld körül kering az üzi. mert nem érkezett meg tegnap is néztem és ma is, de csak egy rakat szemét jött.
Megismételtem az üzenetet, remélem, most célba talál
Roka,
Tőled viszont a regisztrál címed alapján nem kaptam levelet, padig mindent átnéztem sajnálom. Nekem gyanús, hogy az Olajkartel spamszerverére kerültem A segítség mindíg jól jön, hogyan képzelted? Jómagam Kecskemét környékén vagyok elérhető.
Üdv mindenkinek.
Ezek a gyertyák 30ezret futottak, abból 13ezret tisztán etanollal. Benzines üzemnél ezek fehérek szoktak lenni. Ez a szín így normális? Mielőtt ki lett véve a gyertya az előtt 30kilométert ment a gép, vagyis nem hideg járatás utáni az állapot. A fogyasztása 7,6 körülire állt be. Ja és 1,3-as Suzuki Swiftről van szó, központi injektoros. Üdv: Zoltán
Szia.
Nem tudom , hogy miért nem ért célba a mailom. Én Nyiregyházán lakom. Kicsit messze tőled. Mailon vagy Skyp-en gondolom , vagy gondoltam az értekezést. : részlet Címzett: kz_team@freemail.hu - Érdeklődés Április 12-én irtam.
Köszi Roka a részletezést a levélről, megtaláltam. Egy okos spamszűrő kapta el 04.12-én . Nem tetszettél neki vagy a franc tudja, de megvan és elolvastam, válaszolni fogok.
És mások levelei is előkerültek, így gond nincs, elnézést a spamszűrő nevében
Nem vagyok autó szerelő, de volt már sok "sz" autóm a keleti blokkból. Anno egy hozzáértő azt mondta, hogy az égőtérbe jutó keverék aránya akkor jó, ha a gyertyák üzem meleg futás után őz barnára égnek és nem képződik fekete, vagy fehér salakanyag. Ha fehér a keverék szegény, ha kormos fekete túl sok az üzemanyag és tökéletlen az égés. Remélem segítettem.
Hello
Benzines üzemnél olyan volt a gyertya mint ami új lenne. Teljesen tiszta volt benne a porcelán, se korom, se ráégett kosz. Üdv: Zoltán
sziasztok
316i s hengerenkénti injektoros bmv m van tudtok valakit aki ebbe a típusba épített már valamit etanolhoz. vagy esetleg valami ötlet ami olcsón megvalósítható?? hozzájutottam egy gyári hunflex delux hoz ami sajna nem működik ha valakit érdekel a belseje teszek fel fotókat..
Én ott tartok, hogy már pic vezérli az injektorokat feteken keresztül, de még ugyanannyi ideig nyitnak ki, mint ahogy a motorvezérlő vezérli, mert még nincs kész a program a pic-ben teljesen. Azt meg tudod nézni, hogy milyen PIC van a hunflexben, esetleg a kapcsolási rajzot is lerajzolhatnád.
Szia szerintem sokunkat érdekelne legalább 1-1 makró kép a panelról.
Hello,
Megkérdezhetem, hogy milyen ütemezési módon vezérled a feteket? Nekem nem volt lehetosegem 4 hengerest vizsgálni.. Az idő nyújtás az egyszerű: - TMR1 indítása a befecskendezés kezdetekor - kivár a gyári impulzus végéig - kiolvasod TMR1 értékét leosztod a szükséges + dúsításra - TMR1+etanolos dúsítás=figyelendő új TMR1 érték - kivár amíg eléred - befecskendezés vége - goto 1. sor Ehhez nem kell koppintani a Hunflexet+a többit, a lényeget úgysem a panelon találod. Tartsuk tiszteletben a mások értékeit, ha nem akarja odadni, majd mástól megkapod Üdv: |
Bejelentkezés
Hirdetés |