Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Befecskendezési idő módosítása
 
Témaindító: Diffi, idő: Dec 12, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   6 / 10
(#) kzteam válasza vicsys hozzászólására (») Ápr 13, 2010 /
 
Szia,

Az A/D a motorhőfokot figyeli, és egy küszöbérték alatt plusz dózist tol be a motorba. Felette egy 12,5% dúsítással dolgozik.

Ez a fapados verzió, de az elején a sok extra amit tettem és gondoltam nem bizonyította, hogy szükséges lenne.

Idézet:
„Rövid progleírás:
Főciklus ban kezeli az LCD kijelzést és a két dúsítás kezelő gombot, saját termosztát jel a hidegindítási időnyújtáshoz. Az ECU vezérlőjele megszakítást indít, PIC nyitja az injektort, kiveszi a számított nyújtásmódosító értéket és annyival később engedi el az injektort.
(#) kzteam válasza damatic hozzászólására (») Ápr 13, 2010 /
 
Szia,

Az én injektorom 1,2Ohm körüli+ "ohm soros ellenállás. A FET melegedése, gondolom arányba áll a tekercs melegedésével:
- 60Km/h sebességig langyos
- 90 Km/h sebességnél már viszont meleg olyan50-70C lehet

Egyvégtében olyan 35 km-ert megyek vele munkanapokon (ez a napi mukába jutási kör) vegyesben.

Gondolkodom, hogy oldjam meg a lépcsős vezérlést:
2 független FET más előtéttel vagy Bipoláris tranzisztor vezérlését manipuláljam? Meg kell gondolni
(#) kzteam válasza roka hozzászólására (») Ápr 13, 2010 /
 
Szia,

Arra gondolsz konstans módon korlátozzuk az injektor áramot? Az valószínűleg befolyásolná a motorteljesítményt (lassaban húzna meg az injektor). Ha gondolod próbáld ki :yes:
(#) kzteam válasza Fagifor hozzászólására (») Ápr 13, 2010 /
 
Szia,

Ez központishoz készült, de a PIC tudna 4-et is vezérelni, a bemeneti és kimeneti fokozatokat kell megnövelni.

Viszont a programozáshoz jó lenne ismernem, az ütem diagrammját az injektor vezérlésének (nem vagyok autovillamossagi szaki).
(#) kzteam válasza vasnavigator hozzászólására (») Ápr 13, 2010 /
 
Van megoldás!

Vagy 2 párhuzamos FET, amelyeknek más előtétellenállással dolgoznak vagy Bipoláris tranzisztor, aminek a vezérlése van 2x-ve ilyen módon.

Csak kéne egy kis kedv...

Sztem a FET-est fogom próbáli, mert az van itthon
(#) roka válasza kzteam hozzászólására (») Ápr 13, 2010 /
 
Szia.
Tulajdonképpen igen arra gondolok. Mivel eredetileg is áramkorlátozo szerepet látják el a soros ellenállások.
Ahány rendszerrel találkoztam még eddig az eredőp vagy a tényleges ellenállás 12 -14 ohm volt.
Csak megjegyezném , hogy kb két éve egy gyors javitátást kellett végeznem egy barátom suziki-ján.
Megállt a központis befecskendező szelep. Nem volt hirtelen kéznél gyári ,és véletlenül észrevettem az azonosságot a vw befecskendezo-vel. A méret stimmelt csak az ellenállás értéke volt nagyobb. Beszerelés után az auto indult csak kicsit reőtlen volt igy az előtét két vezetékét ósszezártem , Az auto kb két éve igy jár , fogyasztásnövekedés vagy más hasonlo panasz nélkül.
(#) marczisi válasza gerg0 hozzászólására (») Ápr 14, 2010 /
 
A kérdésem az lenne, feléd: ha látod, hogy több fórumozó kutat a neten kapcsolási és nyák rajz után aminek segítségével építhetne E85 átalakító, vagy csak érthetné a műk elvét, akkor az aki rendelkezik egy működő készülékkel ami probléma mentesen üzemel miért nem osztja meg cucc jól át tekinthető képét, esetleg ha a dobozban az is volt a termék kapcsolási rajzát?
(#) marczisi válasza kzteam hozzászólására (») Ápr 14, 2010 /
 
Ha kell még teszter Fiat tempra 1.6 ie. ( közp. in)
marczisi@freemail.hu. Ha már túl vagy a tesztelésen a PIC prog kapcsolatban kellene segítség. ha info a működésről ( fogyasztás növekedés, ...) az is érdekelne.

a válaszod előre is köszönöm
(#) kzteam válasza marczisi hozzászólására (») Ápr 14, 2010 /
 
Oké, privben megbeszéljük a részleteket, a tapasztalatokról viszont a fórumon kell beszámolni.
(#) kovi84 válasza kzteam hozzászólására (») Ápr 14, 2010 /
 
Én is szívesen tesztelnék! Küldtem privit! A részleteket ott megbeszélhetnénk!
(#) kzteam válasza kovi84 hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Szia,

Örülök a jelentkezésnek, de azért oszd meg a többiekkel, milyen gépen próbálnád ki.

Üdv
(#) kovi84 válasza kzteam hozzászólására (») Ápr 15, 2010 /
 
Persze persze! A példány egy 1995-ös FIAT Punto I. Központi befecskendezéses 1.1-es.Elég sok mászkál az utakon érdems lenne kipróbálni. Köszi előre is.
(#) geriromeo hozzászólása Ápr 16, 2010 /
 
hellosztok!!
Van nekem egy opel stra f 1.4 hengerenkénti befecskendezéses és nem e tud valaki valami olcso dolgot hogy tisztán tudjak etanollal járni!!MERT EZEK A HUNFLEXES BOXOK NAGYON DRÁGÁK!
(#) texmex hozzászólása Ápr 17, 2010 /
 
Hello!
Kapcsolási rajzot el tudnád küldeni? Egy 2005 Ford Fiesta 1.4i-n lenne kipróbálva
(#) damatic válasza geriromeo hozzászólására (») Ápr 17, 2010 /
 
Olcsó dolog az, amit én csináltam, hogy csak hidegindításhoz verem át az ECU-t, hogy vagy 20 fokkal hidegebb a motor. De sajnos ez hosszú távon nem lesz jó, mert padlógáznál kiszegényedik a keverék. Amit ajánlok, a Hunflex De Luxe és a Hunlex Sport cuccot nemhogy egyben tudja, de még többet is, és olcsóbb is. Itt olvasgass
(#) marczisi válasza kzteam hozzászólására (») Ápr 18, 2010 /
 
Várom a privát jelentkezésed a részletekért. Addig is had kérdezzek valamint. A PIC rendelkezik még szabad lábakkal ki és bemenettel, nincs igazán leterhelve. Bonyolítaná a progit, ha 4 hengerhez engedélyeznéd a kimenetet? több régi tipus hengerenkénti befecskendezős, lenne rá kereslet.
(#) kzteam válasza marczisi hozzászólására (») Ápr 18, 2010 /
 
Szia,

Már küldtem privat üzenetet a 'marczisi@freemail.hu',-ra 04.14-én
Valóban lehetne több hengeres, csakhogy nincs autó amin kisérletezzek, autóvillamosságot meg nem végeztem. Szóval saját kútfőből és saját gépen lett fejlesztve a mostani.
(#) roka válasza kzteam hozzászólására (») Ápr 18, 2010 /
 
Szia.
Én is irtam neked kb -1 hete de nem jött rá válasz.
Mint elöttem is irta "marczisi" a hengerenkénti vezérlési megoldás érdekelne.
Amugy villamosságis vagyok esetleg tudnánk egymásnak segiteni.
(#) marczisi válasza kzteam hozzászólására (») Ápr 19, 2010 /
 
valahol a föld körül kering az üzi. mert nem érkezett meg tegnap is néztem és ma is, de csak egy rakat szemét jött.
(#) kzteam válasza marczisi hozzászólására (») Ápr 19, 2010 /
 
Megismételtem az üzenetet, remélem, most célba talál
(#) kzteam válasza roka hozzászólására (») Ápr 19, 2010 /
 
Roka,

Tőled viszont a regisztrál címed alapján nem kaptam levelet, padig mindent átnéztem sajnálom.

Nekem gyanús, hogy az Olajkartel spamszerverére kerültem

A segítség mindíg jól jön, hogyan képzelted? Jómagam Kecskemét környékén vagyok elérhető.
(#) zoz11 hozzászólása Ápr 19, 2010 /
 
Üdv mindenkinek.
Ezek a gyertyák 30ezret futottak, abból 13ezret tisztán etanollal. Benzines üzemnél ezek fehérek szoktak lenni. Ez a szín így normális? Mielőtt ki lett véve a gyertya az előtt 30kilométert ment a gép, vagyis nem hideg járatás utáni az állapot.
A fogyasztása 7,6 körülire állt be.

Ja és 1,3-as Suzuki Swiftről van szó, központi injektoros.

Üdv: Zoltán
(#) roka válasza kzteam hozzászólására (») Ápr 19, 2010 /
 
Szia.
Nem tudom , hogy miért nem ért célba a mailom.
Én Nyiregyházán lakom. Kicsit messze tőled.
Mailon vagy Skyp-en gondolom , vagy gondoltam az értekezést.


: részlet Címzett: kz_team@freemail.hu - Érdeklődés

Április 12-én irtam.
(#) kzteam válasza roka hozzászólására (») Ápr 19, 2010 /
 
Köszi Roka a részletezést a levélről, megtaláltam. Egy okos spamszűrő kapta el 04.12-én . Nem tetszettél neki vagy a franc tudja, de megvan és elolvastam, válaszolni fogok.

És mások levelei is előkerültek, így gond nincs, elnézést a spamszűrő nevében
(#) marczisi válasza zoz11 hozzászólására (») Ápr 21, 2010 /
 
Nem vagyok autó szerelő, de volt már sok "sz" autóm a keleti blokkból. Anno egy hozzáértő azt mondta, hogy az égőtérbe jutó keverék aránya akkor jó, ha a gyertyák üzem meleg futás után őz barnára égnek és nem képződik fekete, vagy fehér salakanyag. Ha fehér a keverék szegény, ha kormos fekete túl sok az üzemanyag és tökéletlen az égés. Remélem segítettem.
(#) zoz11 válasza marczisi hozzászólására (») Ápr 22, 2010 /
 
Hello
Benzines üzemnél olyan volt a gyertya mint ami új lenne. Teljesen tiszta volt benne a porcelán, se korom, se ráégett kosz.
Üdv: Zoltán
(#) grafit hozzászólása Máj 5, 2010 /
 
sziasztok

316i s hengerenkénti injektoros bmv m van tudtok valakit aki ebbe a típusba épített már valamit etanolhoz. vagy esetleg valami ötlet ami olcsón megvalósítható??

hozzájutottam egy gyári hunflex delux hoz ami sajna nem működik ha valakit érdekel a belseje teszek fel fotókat..
(#) Panhard válasza grafit hozzászólására (») Máj 5, 2010 /
 
Én ott tartok, hogy már pic vezérli az injektorokat feteken keresztül, de még ugyanannyi ideig nyitnak ki, mint ahogy a motorvezérlő vezérli, mert még nincs kész a program a pic-ben teljesen. Azt meg tudod nézni, hogy milyen PIC van a hunflexben, esetleg a kapcsolási rajzot is lerajzolhatnád.
(#) tothi89 válasza grafit hozzászólására (») Máj 5, 2010 /
 
Szia szerintem sokunkat érdekelne legalább 1-1 makró kép a panelról.
(#) kzteam válasza Panhard hozzászólására (») Máj 5, 2010 /
 
Hello,

Megkérdezhetem, hogy milyen ütemezési módon vezérled a feteket? Nekem nem volt lehetosegem 4 hengerest vizsgálni..

Az idő nyújtás az egyszerű:
- TMR1 indítása a befecskendezés kezdetekor
- kivár a gyári impulzus végéig
- kiolvasod TMR1 értékét leosztod a szükséges + dúsításra
- TMR1+etanolos dúsítás=figyelendő új TMR1 érték
- kivár amíg eléred
- befecskendezés vége
- goto 1. sor

Ehhez nem kell koppintani a Hunflexet+a többit, a lényeget úgysem a panelon találod. Tartsuk tiszteletben a mások értékeit, ha nem akarja odadni, majd mástól megkapod

Üdv:
Következő: »»   6 / 10
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem