Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » A-osztályú erősítők
 
Témaindító: Dióda, idő: Feb 14, 2006
Lapozás: OK   50 / 137
(#) isssti válasza Mayan hozzászólására (») Ápr 16, 2010 /
 
Szia Mayan!
Megépítettem ezt az új verziódat, 2db 9V elemmel hajtom, amire kellett ahhoz elég a hangerő így, de kicsit tovább akarom fejleszteni csak kezdő vagyok.... Szerinted mennyire növekszik a teljesítmény ha 9v helyett 12 vagy 15 el hajtanám és a 4,7K- ellenállás helyére valamivel kisebbet raknék? Aztán arra jutottam, hogy stereo változatnál első körben egy 5534-est tennék bele és csak utána jönne a TL074, esetleg a kettő közé egy aktív hangváltó és utána csatornánként erősíteném tovább? Valamint jobb tranzisztort érdemes e belerakni szerinted?
(#) Imi65 válasza isssti hozzászólására (») Ápr 16, 2010 /
 
Idézet:
„Megépítettem ezt az új verziódat, 2db 9V elemmel hajtom,”

Ha tudod valahonnan bugázni, akkor még csak-csak. De venni, ilyen árakon? Az a szegény 9V-os elemgarnitúra csak percekig tarthatott, erre "találták fel" a hálózati tápegységeket.
(#) isssti válasza Imi65 hozzászólására (») Ápr 16, 2010 /
 
Szia!
Köszi a hozzászólásodat, kb egy órán át hajtottam és gond nélkül vitte, valamint a rét közepére a gyerek nem akarja elhúzni a 220-at aki kérte, hogy csináljam meg... Utólag belátom, ezeregy egyszerűbb tápellátású erősítőt is lehetett volna csinálni neki, de ki akartam próbálni ezt a kapcsolást....
(#) varttina válasza isssti hozzászólására (») Ápr 16, 2010 /
 
A hálózati zavarokat valóban úgy tudod legegyszerűbben, és legjobban kiszűrni, ha aksiról, esetleg elemről járatod az erősítődet. Audiofil körökben ez bevett szokás. A helyedben azért beszereznék 2 db 12V-os zselés aksit.
(#) Mayan válasza isssti hozzászólására (») Ápr 16, 2010 /