Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Lézeres radar, traffipax jelző
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Lapozás: OK   80 / 147
(#) Zsolt74 hozzászólása Máj 12, 2010 /
 
Most találtam a neten. Lehet jó lenne hátra,igaz brutál drága.


Bővebben: Link
(#) Reggie válasza Zsolt74 hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
Arra gondolsz, hogy ezt ki kene belezni, es a sajat cuccot belerakni?
(#) hbfj hozzászólása Máj 12, 2010 /
 
Találós kérdés : miért mutat valós távolságadatokat egy valós lézeres blokkoló a müszeren ,de sebességadatokat nem és miért csinál olyan zavart egy ledes blokkoló,hogy a távolság össze-vissza ugrál 20-150m között ?

Volt szerencsém tesztelgetni mostanában SCS103-al .. Ceptorom 0m-ig fogta,bárhová is tette a lézert és végig valós távolságadatot mutatott a kijelzőn,ellenben a kiyo távolságadata összevissza ugrált és mondjuk 60m-röl már mérhető volt (itt is voltak olyanok,hogy 60m-röl volt érték,utána 20 m-ig eltünt )
(#) Home Made Jammer válasza hbfj hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
A valós adaton mit értesz. Szerintem az LI pontosabban időzít.
(#) hbfj válasza Home Made Jammer hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
Küldtem egy videot neked..azon láthatod
(#) Home Made Jammer válasza hbfj hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
Nem semmi az LI!
(#) Szabotázs válasza hbfj hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
Sziasztok!
Először is szeretnék gratulálni az eddigi munkátokhoz!
hbfj kérdésed azért is aggasztó,mert videó rögzítése esetén véleményem szerint bizonyítható egy gyorshajtás.
Nem értem,hogy a piacon ma fellelhető legjobb blokkoló fejlesztői miért mentek el a lézer dióda irányába,mikor HMJ számításai szerint a LED-ek teljesítménye is bőven elegendő.
Idézet:
„Tehát a fő probléma az érzékelés nem a blokkolás.”

Szerintem is az érzékelés tökéletesítésének az irányába kellene továbbhaladni.Az SCS-103-as 100 méter távolságból 30 cm-es nyalábot produkál,tehát szerencsétlen esetben könnyen elkerülheti az érzékelőt.
Több érzékelő elhelyezése segíthet ezen(mellékelt kép).
Lehet,csak nekem új,de M-Protector néven megjelent egy speciálisan a magyarországi sebességmérő eszközök blokkolására szánt eszköz,a PR állítása szerint "mindenvivő" viszont a frissítés lehetőségéről nem szól a fáma.
Valakinek van tapasztalata vele?
A fejlesztésekhez sok sikert! Alig várom a végeredményt!

Front.jpg
    
(#) bobesz válasza Szabotázs hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
ha időzítve van akkor nem kell több fej se vevő!gondolom neked is a rendszám alatt vagy fölött van a blokid vagy 2 ő van?
(#) Szabotázs válasza bobesz hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
Én még vásárlás előtt állok.Talán az itteni tapasztalatok alapján belenyúlok majd(amennyiben gyári lesz),esetleg megépítem.
Értem én,hogy időzítés.de az csak az érzékelésére indul,mi van,ha a nyaláb elkerüli az érzékelőt?Tudom most a rendszám táblára irányítják a nyalábot a kedvező visszaverődés miatt,de ez csak egy megváltoztatható metódus.A rend éber őrei sem hülyék(tisztelet a kivételnek )!SCS-103-as mérésnél láttam éjszakai módban szépen látszott a blokkoló fénye.Sok ilyen mérés után valószínűleg változtatni fognak a szokásaikon.Ha közelről indítják a mérést és a lámpára irányítják jó eséllyel elkerüli a nyaláb az érzékelőt.
Ezek alapján minél több érzékelő elhelyezése indokolt(laikus fejjel) és a blokkoló fejeket a lámpák közelében helyezném el az éjszakai mód miatt(jobb ha nem látszódik munka közben).
A Blindernél alapból beállított 7 másodperc elég a lassításra,de ez szoftveresen átállítható 10-re illetve állandóra.
(#) hbfj hozzászólása Máj 12, 2010 /
 
Az agyon ajnározott scs103 szuperlézer egy nagy kalap fos ..Volt szerencsém hozzá most elég részletesen ..az egyik legkönnyebben zavarható , 7 tesztkört próbáltam a kocsimmal, nem a legideálisabb helyre tett 2 fejes LI minden esetben JTG mérést produkált (lámpára,tükörre ,bármire)..simán megállja a helyét,hogy még egy kiyo is vigyorogva letérdelteti .. Fama 2 lézer, uj fw-el ..
(#) Szabotázs válasza hbfj hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
Szia,hbfj!

Meg tudnád adni az eladó elérhetőségét?LI fej 28 000-ért nagyon jó ár szimpla lézerdiódást 40-ért duplát 60-ért láttam legolcsóbban.Az a bizonyos eladó árul központi egységet is?Köszi!
(#) hbfj válasza Szabotázs hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
Csak egy érdekes kérdés : mivel bizonyítod,hogy gyorsan hajtottam ? Azzal,hogy 93 méter távolságot láttál a müszeren ?
(#) hbfj válasza Szabotázs hozzászólására (») Máj 12, 2010 / 1
 
LI régi angol viszonteladó . Megvonták a disztributor státusát a horvátok és a maradék készletet árulja ki .. Vettem már tőle 3 fejet , korrekt,elküldi valóban . Paypal-al fizethetsz ,nem küld semmi visszaigazolást ,eleinte én is aggódtam miatta ,de ideért a csomag szépen
(#) Szabotázs válasza hbfj hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
Köszi a linket!

Kérdésedre a válaszom:én nem bizonyítom semmivel és amint írtam "videó rögzítésé esetén" amit nem tudom,hogy SCS-103 tud-e?
Lássuk be attól,hogy nem írja ki a sebességet,de a videófelvételen látszik,hogy teszem azt 5 másodperc alatt a távolság 139 méterrel csökkent nekem az egyelő azzal,mintha kiírná:100 Km/h.Nem is értem,hogyan lehetséges ez,ha a távolságod végig tudja olvasni,miért nem tudja kiszámolni belőle a sebességed?
(#) hbfj válasza Szabotázs hozzászólására (») Máj 12, 2010 /
 
103 tudtommal nem rögzit videot -csak azokat a képeket tárolja,amik az érzékelési tartományban készültek,azokat is csak addig,amig 3G kapcsolt nincs (gprs-en nem szokták küldözgetni) ..A büntetéshez nem elég a távolságadat..,nyugodt lehetsz .

Mellesleg elég humánusak a rendörök, lakott területen 69 km/ó-ra van állitva a lézer és még ezen felül is minden esetben leszámolják belőle a müszer osztálypontsságát,ami 2km/ó . Ergo 71km/ó sebességgel ha megmérnek,még nincs feljelentés belöle.
(#) emmzolee válasza Szabotázs hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
Szasz Tomikám.

Nagyon jól össze szedted az előző hozzászólásaidban azokat az aggályokat, amik engem is foglalkoztattak.
Ahogy néztem a videokat, nekem is ezek jöttek le.
A fő gond az, ha megcsinálom a kütyüt, és az látszik, hogy jól működik. Óhatatlanul is egy idő után kicsit fölbátorodva, esetleg egy kicsit könnyelműen vezetek. Maximálisan meg bízok a védelmemben. Aztán kiderülhet, hogy rés van a pajzson, ami eddig nem derült ki. Az akkor sokba kerül. A megoldás az, hogy tele aggatom a kocsit ledekkel? Az előző kép, amit be linkeltél az majdnam olyan. :yes:
(#) Reggie válasza hbfj hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
Erdekelne engem is a video, ha van ra lehetoseg megtekinteni.
(#) Szabotázs válasza emmzolee hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
Szesz Zozikám!

Egy kicsit én is összezavarodtam,mint vasorrú bába a mágneses viharban.Lézer dióda,vagy IR LED?LI az előzőt preferálja,míg a többi gyártó az utóbbit.A lézer diódára azt mondják "ágyú",az IR LED "géppisztoly".Akkor hagy kérdjem meg:Ágyúval verébre?!
Mint ahogyan hbfj megmondotta a királynak kikiáltott SCS-103-ast még egy "garázskapu-nyitó" is összegubancolja! Egy 35 ezres Kiyo is leveri,mint vak a poharat! A Fáma II új 5.12 fw-el most a mumus.
Mondjuk én könnyen beszélek,nekem csak a lovat kell kitakarnom vele,arra pedig bőven elég egy blokkoló fej is.
Az LI mindenképpen befutó azzal,hogy hw-ében nagyon sok tartalék rejlik,így upgrade-elhető lesz,amennyiben új mérővel állnak elő.Kíváncsi leszek,hogy az itt készülő képes lesz-e erre?(Mondjuk ez nem rajtam fog múlni,mert én tiszta erőből ezért szurkolok!)Lehet,hogy egy új magyar világsiker születésénél bábáskodhatunk! Az LI fejlesztői is elkezdték valahol,mert hát "ők se úgy születtek",de ezt te tudod...
U.I.:hbfj,a videó engem is érdekelne,ha lehet!
(#) Zsolt74 válasza Reggie hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
Igen, ez képen kulturáltabbnak tűnik mint a régebben
szétszerelt r.tartó . Te ha jól emlékszem avr-rel csinálod a blokkolót ? (kezdő vagyok a témában,de én is szeretnék építeni )
(#) elektromos hozzászólása Máj 13, 2010 /
 
Egy pl. LI beltéri kifejlesztése szerintem nem a legegyszerűbb feladat, egy halandó számára. Nem lenne egy jobban járható út, ha a beltérit sajna meg kellene venni, de cserébe erre van 2 év gari, meg a szoftver ingyen frissíthető. A fejrészt kellene inkább kifejleszteni úgy, hogy az LI beltérije le tudja kezelni, és ekkor már lehet tényleg jól elrejthető verziókat készíteni, mert a kis gyári blokkolók messziről kiszúrhatók a hátsó rendszám környékén.
A fejet meg lehet csinálni max 15ft-ból doboz nélkül. Tenni rá 4 vevő diódát, és a rendszám keret közepére meg egy 50W-os spl lézer diódát. Ennyi csak elég egy első vagy hátsó védelemhez.
(#) emmzolee válasza elektromos hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
Ez a lézer diódás dolog nem egészen tiszta előttem. Annak a sugárzási szöge 0° Akkor az nem csak abban az egy irányban lesz működőképes? A ledek 15°-tól már vannak. Azokkal nagyobb szögben fedhető le a védelem. Egy nagy áram impulzussal még túl is élné, és nagyot is villanna. Kérdés az, hogy milyen a jelalak, amit vissza kell küldeni.
(#) elektromos válasza emmzolee hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
Ha 0 fok lenne, akkor hogy alkalmazzák lencse nélkűl, és elég hatásosan a lézerest?
(#) Reggie válasza Zsolt74 hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
Igen AVR-rel. Perp 8 bitessel, de a lezereshez 32 bitest fogok hasznalni.
(#) Reggie válasza emmzolee hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
Mert az SPL LL90-nek 30 fok vizszintesen 15 fok fuggolegesen a felsugarzasi szoge.
De elarulom neked, hogy nincs olyan lezer, aminek a szoge nulla fok. Ugyanis a nyilasszog az aktiv kozeg szelessegetol es hosszusagatol fugg. Mig a gazos lezereknel ezek aranya konnyen befolyasolhato, addig a felvezetos lezereknel eros kotottsegek adodnak. Pl felvezetos lezerbol nem ismerek olyan gyartmanyt, ami kor alaku a nyalab korvonala, csak ellipszis alaku van.

Termeszetesen optikaval lehet ezt modositani/korrigalni.
(#) Szabotázs válasza elektromos hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
Egyet értek könnyebb lenne,de könnyebet akarunk,vagy jobbat?Viccet félre téve kollimátor lencse nélkül nem lesz 0° soha,sőt azzal se.Amit nézegetek impulzus lézerdiódát annál azt írják 10° ami elég kicsi és figyelembe véve,hogy fotódiódát találtam ezen a hullámhosszon(900nm) 130°-os látószpgűt az LI-n látható domború lencse valószínűleg a lézerdióda sugárzási szögét hivatott kiszélesíteni.Apropó feltűnt,hogy a két lézer dióda 180°-al el van csavarva egymáshoz képest.Az AL G9-nél pedig az érzékelők elforgatásáról beszélnek itt: AL G9 érzékelő blah-blah
Gondolom elektromos hasonló megfontolásból támogatod te is a 4 érzékelős megoldást.Apropó a lézerdióda amit nézek(neten) egy Osram SPL PL90_3 905nm 75W-os sógorék 8-9 ezer HUF körül mérik.Itt megnézheted a paramétereit.Szemre vigyázzatok!
(#) jefflynn válasza Szabotázs hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
"az LI-n látható domború lencse valószínűleg a lézerdióda sugárzási szögét hivatott kiszélesíteni."
az a vevő előtt van.
(#) Szabotázs válasza jefflynn hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
A képekről nem jön le nekem egyértelműen élőben meg még nem láttam! Azt hiszem,akkor öntsünk is tiszta vizet a pohárba:ami képeket HMJ feltöltött azokon szemből nézve a bal oldali(áttetsző) a lézerdióda ami magában is látható az LI fej2 nevű képen,szerintem.Ha nem javítsatok ki kérlek!Én amit láttam a neten képek azokon szemból nézve szintén a bal oldalon volt a lencse,tehát akkor az itt fellelhető képeken fejjel lefelé van a fej?
(#) Reggie válasza Szabotázs hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
Nem nezed eleg jol, mert nem 10 fokos, hanem parhuzamosan 9 es merolegesen 25 fokos.
De elarulom ne a PL90_3-mat nezd, hanem a PL90-et, mert meg az utobbi teljesitmenyet is vissza kell fogni, ahhoz hogy Laser Class I termeket keszitsel.
(#) Szabotázs válasza Reggie hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
Bakkerkecske! Tényleg igazad van! Ezt benéztem! Már majdnem megcsinyáltam Lük lézerkardját!
(#) Reggie válasza hbfj hozzászólására (») Máj 13, 2010 /
 
Erdekesseg: Nem csak az LI-nel, de a Blindernel is ir tavolsag adatot az SCS-103.
Következő: »»   80 / 147
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem